MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Haha, maar Epke was inderdaad het sportmoment van het jaar.

Het was te verwachten. Alle excuses kunnen weer van stal worden gehaald. Ado uit altijd lastig, half één wedstrijden zijn mentaal moeilijk en we hadden dinsdag Europees gespeeld.

Kan alleen maar hopen dat de rest ook punten verspeeld. Gelijkspel in de topper zou ideaal zijn bijvoorbeeld. Maar vooral Twente mag wel eens op z'n gat gaan.

Linius schreef:
Het was te verwachten. Alle excuses kunnen weer van stal worden gehaald. Ado uit altijd lastig, half één wedstrijden zijn mentaal moeilijk en we hadden dinsdag Europees gespeeld.

-Het gras was te lang
-Het veld was niet gesproeid
-De pasta was te lauw
-De Ajax spelersbus nam een andere route met te veel hobbels in de weg.
-De bal was te zacht
-Makkelie was een thuisfluiter
-Zware reeks wedstrijden
-Enz enz

Twente - Heerenveen is een erg leuke wedstrijd. Veel kansen aan beide kansen. Djuricic staat ook weer erg goed te spelen.

Running On Empty schreef:
(quote)

-Het gras was te lang
-Het veld was niet gesproeid
-De pasta was te lauw
-De Ajax spelersbus nam een andere route met te veel hobbels in de weg.
-De bal was te zacht
-Makkelie was een thuisfluiter
-Zware reeks wedstrijden
-Enz enz

Eigenlijk uit de lange reeks non argumenten die voetballers altijd gebruiken zit er toch wel één bij die vandaag wel van toepassing was. Wat een figuur die Makkelie. Vooral hoe hij zich liet bespelen door Poepon was schertsvertoning.

Makkelie is inderdaad een thuisfluiter.

Beetje kinderachtig dit van De Boer, ben ik eigenlijk niet van hem gewend.
Maar goed Ajax heeft gewoon een erg matig team, vind de aankopen ook weinig bijzonder alleen Babel doet het goed.

Phillipe Gilbert is Wereldkampioen mooie koers van de Belgen en perfect afgemaakt in de laatste kleine klim.

Prachtig afgemaakt door Gilbert, mooie winnaar!

Mooie finale en een nog mooiere winnaar. Ook knap van Degenkolb en Boom, die had ik echt niet in de top 5 verwacht.

Degenkolb had ik wel verwacht, zeker als het tot een massaspurt was gekomen en daar zag het tot de laatste 2km wel naar uit. Niettemin Gilbert

PSV piekt op het verkeerde moment...

Fantastisch WK, fantastische winnaar ! Ook Leukemans (m'n favoriete renner) was geweldig !

jasper1991 schreef:
PSV piekt op het verkeerde moment...

Ja, wel voor Feyenoord. Maar dit lag geheel in de lijn der verwachting, ga niet zeggen dat ik het niet heb voorspeld ook al hoopte ik tegen beter weten in: dit was hun eerste wedstrijd zonder Mark van Bommel. Er werd opeens een aantal spelers bijzonder gretig.

musician schreef:
(quote)

Ja, wel voor Feyenoord. Maar dit lag geheel in de lijn der verwachting, ga niet zeggen dat ik het niet heb voorspeld ook al hoopte ik tegen beter weten in: dit was hun eerste wedstrijd zonder Mark van Bommel. Er werden opeens een aantal spelers bijzonder gretig.

Too cut a long story short: neem gewoon een troostneut en Hou toch die kop

Stijn_Slayer
Ik mag toch hopen dat Vallecano een boete gaat ontvangen. Ze hebben de hele dag de tijd gehad en dan zijn de lampen ineens kapot als de wedstrijd moet beginnen. Het is 2012, wat een amateurisme.

Edit: uitgesteld. Wellicht wordt 'ie morgen gespeeld. Op Al-Jazeera zeggen ze nog niet dat de lichten gesaboteerd zijn, andere bronnen al wel. Hoe dan ook, hard aanpakken die hap!

Stijn_Slayer schreef:
Ik mag toch hopen dat Vallecano een boete gaat ontvangen. Ze hebben de hele dag de tijd gehad en dan zijn de lampen ineens kapot als de wedstrijd moet beginnen. Het is 2012, wat een amateurisme.

Edit: uitgesteld. Wellicht wordt 'ie morgen gespeeld. Op Al-Jazeera zeggen ze nog niet dat de lichten gesaboteerd zijn, andere bronnen al wel. Hoe dan ook, hard aanpakken die hap!

Al-Jazeera? Want dat is de beste bron voor nieuws rond La Liga? Ik wist al om 21.15 ofzo dat de lichten gesaboteerd waren

Stijn_Slayer
Als ze live een wedstrijd verslaan mag je toch aannemen dat ze elders wel een mannetje met info hebben staan?

Correct, maar voor zo'n dingen kijk ik sowieso even op Marca (RM) of Sport (Barca)

Mijn Teletekst pagina 819 doet het niet.

Kan iemand mij even laten weten wat de top 5 is van de Nederlandse Eredivisie ???

Dank

Running On Empty schreef:
Mijn Teletekst pagina 819 doet het niet.

Kan iemand mij even laten weten wat de top 5 is van de Nederlandse Eredivisie ???

Dank

Ja teletekst blijft een krakkemikkig systeem, bij mij valleen subpagina's wel eens weg. Gisteren had je die ook al - gewoon klagen bij Ziggo - www.ziggo.nl of anders kijken op: http://teletekst.nos.nl/

Blijf je de klacht houden: http://www.bcc.nl/

Opvallend idd die 3e en 4e plaats, zelfde aantal punten, exact hetzelfde doelsaldo en toch Ajax op 3 - zeker alfabetisch

Het lijkt me dat PSV boven Ajax hoort te staat obv aantal overwinningen. Blijkbaar is het inderdaad zo dat de beste club bovenaan komt bij een exact gelijke stand.

trebremmit schreef:
Beetje kinderachtig dit van De Boer, ben ik eigenlijk niet van hem gewend.
Eerder kinderachtig van de media, om het zoveelste punt, wat waarschijnlijk tussen neus en lippen door genoemd is, op te blazen tot een excuus. De Boer heeft terecht gezegd dat het zijn eigen team was die gefaald is. En ik vraag me af waarom, tegen Dortmund zo goed spelen en dan tegen ADO onthutsend slecht...

En die cirkels waren wel oerlelijk en zelfs de trainer van ADO gaf aan dat dit absoluut niet de bedoeling is en dat Kees (of was het Henk?) de terreinman op z'n flikker heeft gehad.

Mjuman schreef:
Too cut a long story short:

Grappig, ik vond het veld van ADO er juist wel mooi uitzien zo. Mogen ze vaker doen.

Pffff als de Godenzonen verliezen moet het altijd ergens aan liggen.

Die voetballers moeten gewoon een flinke schop onder hun kont hebben en gaan voetballen met wat meer passie zoals NAC gisteren tegen AZ en FC Utrecht vorige week tegen PSV. Het zag er zooooo slap uit gisteren bij Ajax tegen ADO.

Stijn_Slayer
Ik heb me gister weer vreselijk geërgerd aan Ronald Waterreus bij Studio Sport. Die man kán gewoon niet toegeven dat het onsportief is wat Toivonen doet en dat Feyenoord een penalty had moeten krijgen.

Het is onderhand elke week hetzelfde liedje. Waarom telkens dat valse, onsportieve gedrag?

Penalty?

Stijn_Slayer
Ja, die speler die gehaakt werd in de zestien. Dat been ging bewust omhoog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.