Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2012, 13:42 uur
Haha, maar Epke was inderdaad het sportmoment van het jaar.
0
geplaatst: 23 september 2012, 15:09 uur
Het was te verwachten. Alle excuses kunnen weer van stal worden gehaald. Ado uit altijd lastig, half één wedstrijden zijn mentaal moeilijk en we hadden dinsdag Europees gespeeld.
Kan alleen maar hopen dat de rest ook punten verspeeld. Gelijkspel in de topper zou ideaal zijn bijvoorbeeld. Maar vooral Twente mag wel eens op z'n gat gaan.
Kan alleen maar hopen dat de rest ook punten verspeeld. Gelijkspel in de topper zou ideaal zijn bijvoorbeeld. Maar vooral Twente mag wel eens op z'n gat gaan.
0
geplaatst: 23 september 2012, 15:14 uur
Linius schreef:
Het was te verwachten. Alle excuses kunnen weer van stal worden gehaald. Ado uit altijd lastig, half één wedstrijden zijn mentaal moeilijk en we hadden dinsdag Europees gespeeld.
-Het gras was te lang
-Het veld was niet gesproeid
-De pasta was te lauw
-De Ajax spelersbus nam een andere route met te veel hobbels in de weg.
-De bal was te zacht
-Makkelie was een thuisfluiter
-Zware reeks wedstrijden
-Enz enz
0
geplaatst: 23 september 2012, 15:24 uur
Twente - Heerenveen is een erg leuke wedstrijd. Veel kansen aan beide kansen. Djuricic staat ook weer erg goed te spelen.
0
geplaatst: 23 september 2012, 15:28 uur
Running On Empty schreef:
-Het gras was te lang
-De pasta was te lauw
-De bal was te zacht
-Zware reeks wedstrijden
-Enz enz
(quote)
-Het gras was te lang
-De pasta was te lauw
-De bal was te zacht
-Zware reeks wedstrijden
-Enz enz
Eigenlijk uit de lange reeks non argumenten die voetballers altijd gebruiken zit er toch wel één bij die vandaag wel van toepassing was. Wat een figuur die Makkelie. Vooral hoe hij zich liet bespelen door Poepon was schertsvertoning.
0
geplaatst: 23 september 2012, 15:59 uur
Beetje kinderachtig dit van De Boer, ben ik eigenlijk niet van hem gewend.
Maar goed Ajax heeft gewoon een erg matig team, vind de aankopen ook weinig bijzonder alleen Babel doet het goed.
0
geplaatst: 23 september 2012, 17:09 uur
Phillipe Gilbert is Wereldkampioen
mooie koers van de Belgen en perfect afgemaakt in de laatste kleine klim.
mooie koers van de Belgen en perfect afgemaakt in de laatste kleine klim.
0
geplaatst: 23 september 2012, 17:41 uur
Mooie finale en een nog mooiere winnaar. Ook knap van Degenkolb en Boom, die had ik echt niet in de top 5 verwacht.
0
geplaatst: 23 september 2012, 17:45 uur
Degenkolb had ik wel verwacht, zeker als het tot een massaspurt was gekomen en daar zag het tot de laatste 2km wel naar uit. Niettemin Gilbert 

0
geplaatst: 23 september 2012, 18:48 uur
Fantastisch WK, fantastische winnaar ! Ook Leukemans (m'n favoriete renner) was geweldig ! 

0
geplaatst: 23 september 2012, 20:43 uur
Ja, wel voor Feyenoord. Maar dit lag geheel in de lijn der verwachting, ga niet zeggen dat ik het niet heb voorspeld ook al hoopte ik tegen beter weten in: dit was hun eerste wedstrijd zonder Mark van Bommel. Er werd opeens een aantal spelers bijzonder gretig.

0
geplaatst: 23 september 2012, 21:01 uur
musician schreef:
Ja, wel voor Feyenoord. Maar dit lag geheel in de lijn der verwachting, ga niet zeggen dat ik het niet heb voorspeld ook al hoopte ik tegen beter weten in: dit was hun eerste wedstrijd zonder Mark van Bommel. Er werden opeens een aantal spelers bijzonder gretig.
(quote)
Ja, wel voor Feyenoord. Maar dit lag geheel in de lijn der verwachting, ga niet zeggen dat ik het niet heb voorspeld ook al hoopte ik tegen beter weten in: dit was hun eerste wedstrijd zonder Mark van Bommel. Er werden opeens een aantal spelers bijzonder gretig.
Too cut a long story short: neem gewoon een troostneut en Hou toch die kop
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 september 2012, 21:48 uur
Ik mag toch hopen dat Vallecano een boete gaat ontvangen. Ze hebben de hele dag de tijd gehad en dan zijn de lampen ineens kapot als de wedstrijd moet beginnen. Het is 2012, wat een amateurisme.
Edit: uitgesteld. Wellicht wordt 'ie morgen gespeeld. Op Al-Jazeera zeggen ze nog niet dat de lichten gesaboteerd zijn, andere bronnen al wel. Hoe dan ook, hard aanpakken die hap!
Edit: uitgesteld. Wellicht wordt 'ie morgen gespeeld. Op Al-Jazeera zeggen ze nog niet dat de lichten gesaboteerd zijn, andere bronnen al wel. Hoe dan ook, hard aanpakken die hap!
0
geplaatst: 23 september 2012, 22:18 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik mag toch hopen dat Vallecano een boete gaat ontvangen. Ze hebben de hele dag de tijd gehad en dan zijn de lampen ineens kapot als de wedstrijd moet beginnen. Het is 2012, wat een amateurisme.
Al-Jazeera? Want dat is de beste bron voor nieuws rond La Liga? Ik wist al om 21.15 ofzo dat de lichten gesaboteerd waren

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2012, 10:55 uur
Als ze live een wedstrijd verslaan mag je toch aannemen dat ze elders wel een mannetje met info hebben staan?
0
geplaatst: 24 september 2012, 11:33 uur
Correct, maar voor zo'n dingen kijk ik sowieso even op Marca (RM) of Sport (Barca)
0
geplaatst: 24 september 2012, 12:36 uur
Mijn Teletekst pagina 819 doet het niet.
Kan iemand mij even laten weten wat de top 5 is van de Nederlandse Eredivisie ???
Dank

Kan iemand mij even laten weten wat de top 5 is van de Nederlandse Eredivisie ???
Dank

0
geplaatst: 24 september 2012, 12:49 uur
Running On Empty schreef:
Dank
Dank
Ja teletekst blijft een krakkemikkig systeem, bij mij valleen subpagina's wel eens weg. Gisteren had je die ook al - gewoon klagen bij Ziggo - www.ziggo.nl of anders kijken op: http://teletekst.nos.nl/
Blijf je de klacht houden: http://www.bcc.nl/
Opvallend idd die 3e en 4e plaats, zelfde aantal punten, exact hetzelfde doelsaldo en toch Ajax op 3 - zeker alfabetisch

0
geplaatst: 24 september 2012, 16:22 uur
Het lijkt me dat PSV boven Ajax hoort te staat obv aantal overwinningen. Blijkbaar is het inderdaad zo dat de beste club bovenaan komt bij een exact gelijke stand.

En die cirkels waren wel oerlelijk en zelfs de trainer van ADO gaf aan dat dit absoluut niet de bedoeling is en dat Kees (of was het Henk?) de terreinman op z'n flikker heeft gehad.

trebremmit schreef:
Beetje kinderachtig dit van De Boer, ben ik eigenlijk niet van hem gewend.
Eerder kinderachtig van de media, om het zoveelste punt, wat waarschijnlijk tussen neus en lippen door genoemd is, op te blazen tot een excuus. De Boer heeft terecht gezegd dat het zijn eigen team was die gefaald is. En ik vraag me af waarom, tegen Dortmund zo goed spelen en dan tegen ADO onthutsend slecht... Beetje kinderachtig dit van De Boer, ben ik eigenlijk niet van hem gewend.

En die cirkels waren wel oerlelijk en zelfs de trainer van ADO gaf aan dat dit absoluut niet de bedoeling is en dat Kees (of was het Henk?) de terreinman op z'n flikker heeft gehad.
Mjuman schreef:
Too cut a long story short:
Too cut a long story short:

0
geplaatst: 24 september 2012, 16:38 uur
Grappig, ik vond het veld van ADO er juist wel mooi uitzien zo. Mogen ze vaker doen.
0
geplaatst: 24 september 2012, 16:50 uur
Pffff als de Godenzonen verliezen moet het altijd ergens aan liggen.
Die voetballers moeten gewoon een flinke schop onder hun kont hebben en gaan voetballen met wat meer passie zoals NAC gisteren tegen AZ en FC Utrecht vorige week tegen PSV. Het zag er zooooo slap uit gisteren bij Ajax tegen ADO.
Die voetballers moeten gewoon een flinke schop onder hun kont hebben en gaan voetballen met wat meer passie zoals NAC gisteren tegen AZ en FC Utrecht vorige week tegen PSV. Het zag er zooooo slap uit gisteren bij Ajax tegen ADO.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2012, 17:40 uur
Ik heb me gister weer vreselijk geërgerd aan Ronald Waterreus bij Studio Sport. Die man kán gewoon niet toegeven dat het onsportief is wat Toivonen doet en dat Feyenoord een penalty had moeten krijgen.
Het is onderhand elke week hetzelfde liedje. Waarom telkens dat valse, onsportieve gedrag?
Het is onderhand elke week hetzelfde liedje. Waarom telkens dat valse, onsportieve gedrag?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2012, 18:01 uur
Ja, die speler die gehaakt werd in de zestien. Dat been ging bewust omhoog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.