Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2012, 18:07 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb me gister weer vreselijk geërgerd aan Ronald Waterreus bij Studio Sport. Die man kán gewoon niet toegeven dat het onsportief is wat Toivonen doet en dat Feyenoord een penalty had moeten krijgen.
Het is onderhand elke week hetzelfde liedje. Waarom telkens dat valse, onsportieve gedrag?
Ik heb me gister weer vreselijk geërgerd aan Ronald Waterreus bij Studio Sport. Die man kán gewoon niet toegeven dat het onsportief is wat Toivonen doet en dat Feyenoord een penalty had moeten krijgen.
Het is onderhand elke week hetzelfde liedje. Waarom telkens dat valse, onsportieve gedrag?
Gelukkig heb je meer verstand van muziek.
Lotthar Mattäus was daar ook zo'n held in - net als Johan Neeskens, Enoh, Jan Wouters en nog veel meer voetballers. Zijn steunpilaren voor een team.
Stijn, maak ons even wakker tegen de tijd dat je de essentie van voetbal snapt, dat lijkt me handiger.
Eerst mekkeren over Real, dan over Ajax, dan over PSV.
Kom neem een warme chocomel en zet je bokkenpruik af

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2012, 18:13 uur
Ja, alles wat er op voetbalgebied mis kon gaan is dit weekend misgegaan. 
Wat mij betreft is de essentie van voetbal fair en mooi spel.

Wat mij betreft is de essentie van voetbal fair en mooi spel.
0
geplaatst: 24 september 2012, 18:24 uur
Stijn, je hebt helemaal gelijk, maar dat zal PSV-ers helemaal niet kunnen donderen.
Voetballen ho maar, het is niet om aan te zien, het moddert maar raak en bij tijd en wijle deelt Mark van Bommel een doodschop uit. Bij de eerste de beste uitwedstrijd krijgen ze natuurlijk weer klop, een kwestie van afwachten. En ondertussen wordt er nog doodleuk gezegd dat ze kunnen voetballen.
Die Waterreus kakelt al jaren als een kip zonder kop en Mjuman blijkt een beste leerling. Van mij heb je net zoveel verstand van voetbal als van muziek, laat Mjuman zelf aan de hete chocola gaan.
Voetballen ho maar, het is niet om aan te zien, het moddert maar raak en bij tijd en wijle deelt Mark van Bommel een doodschop uit. Bij de eerste de beste uitwedstrijd krijgen ze natuurlijk weer klop, een kwestie van afwachten. En ondertussen wordt er nog doodleuk gezegd dat ze kunnen voetballen.
Die Waterreus kakelt al jaren als een kip zonder kop en Mjuman blijkt een beste leerling. Van mij heb je net zoveel verstand van voetbal als van muziek, laat Mjuman zelf aan de hete chocola gaan.
0
geplaatst: 24 september 2012, 18:29 uur
Ach, de hele eredivisie is toch dramatisch. Kijk die hele 'subtop'. Feyenoord, Heerenveen (ja, nu even geen subtop), Utrecht. Het is niet om aan te zien.
0
geplaatst: 24 september 2012, 18:32 uur
He$$el_01 schreef:
Ach, de hele eredivisie is toch dramatisch. Kijk die hele 'subtop'. Feyenoord, Heerenveen (ja, nu even geen subtop), Utrecht. Het is niet om aan te zien.
De top 5 gaat wel, de rest is inderdaad drama

0
geplaatst: 24 september 2012, 18:43 uur
0
geplaatst: 24 september 2012, 18:47 uur
musician schreef:
Stijn, je hebt helemaal gelijk, maar dat zal PSV-ers helemaal niet kunnen donderen.
Ach en wee de Master of Mainstream, hoofd OLM, wiens meest recente muziekkennis dateert van de laatse release Fleetwood Mac CSN en andere bejaarden (alsof er de laatste 35 jaar geen noemenswaardige muzikale ontwikkelingen zijn geweest) zit ook nog niet aan de dis. Kom vant, wrijf nog eens over je bol en vertel ons wat de Europses resultaten worden - je eigen club zit er helaas - wat jammer nou - niet meer bij.
Je geheugen is ook niet helemaal okselfris - moet ik even alle Rommeldamse schoppers en beulen noemen vanaf IJzeren Rinus en Theo de Tank? En Willem Bananegem was ook de braafste leerling van de hele kals, net als Wim Janssen; Theo Lucius, nog zo'n koorknaap.
Dat waren zekere stevige voetballers
Beetje hyporcriet van je, muzikalo 
Selective exposure en selective retention worden hier geholpen door mainstream-manie. Geef jij maar af op Waterreus; ik vind Jan van Halst beduidend niffiger, met zijn tablet

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2012, 19:29 uur
Die scheidsrechter bij PSV - Feyenoord bakte er niets van en die neem ik het misschien nog wel meer kwalijk dan de spelers die de overtredingen maken. Het maken van overtredingen en er vervolgens mee wegkomen is simpelweg oneerlijk en benadelend voor de andere partij.
Ik vind bijv. Lucius en Demy de Zeeuw ook maar smerige spelers. Tuurlijk, niet alles kan gezien worden en als Cristiano Ronaldo duikt en een penalty meekrijgt ben ik ook wel blij, maar bij PSV is het haast onderdeel gaan uitmaken van de tactiek en dat vind ik betreurenswaardig.
Ik vind bijv. Lucius en Demy de Zeeuw ook maar smerige spelers. Tuurlijk, niet alles kan gezien worden en als Cristiano Ronaldo duikt en een penalty meekrijgt ben ik ook wel blij, maar bij PSV is het haast onderdeel gaan uitmaken van de tactiek en dat vind ik betreurenswaardig.
0
geplaatst: 24 september 2012, 20:00 uur
Stijn_Slayer schreef:
Die scheidsrechter bij PSV - Feyenoord bakte er niets van en die neem ik het misschien nog wel meer kwalijk dan de spelers die de overtredingen maken. Het maken van overtredingen en er vervolgens mee wegkomen is simpelweg oneerlijk en benadelend voor de andere partij.
Sorry Stijn - wat een jankverhaal; nu verlies je echt je geloofwaardigheid. Spelen op het scherpst van de snede - d.w.z. precies binnen de grenzen die de leiding aangeeft/toelaat - is al jarenlang onderdeel van het voetbal. In 2010 heeft Oranje mede door stevig spel de finale gehaald. Voetbal is nou eenmaal een sport met een zekere mate van fysiek contact. Voetbal is een mannelijke sport; net als rugby, hurling en gaelic football die vaak vaak harder zijn.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2012, 20:39 uur
Zoals van Bommel twee weken terug: de speler is allang weg en toch nog even boem doen. Is dat spelen op het scherpst van de snede? Vind ik eerder lomp of onsportief. Het was niet eens in een gevaarlijke situatie.
Een harde schouderduw, een keer een tikje, prima. Terechte overtredingen moeten alleen wel bestraft worden.
Een harde schouderduw, een keer een tikje, prima. Terechte overtredingen moeten alleen wel bestraft worden.
0
geplaatst: 24 september 2012, 20:45 uur
Over welke 'overtreding' heb je het dan? Kan ik me namelijk niet echt meer herinneren.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2012, 21:36 uur
Van Bommel kwam te laat aan en de speler van de tegenstander was hem al twee of drie passen voorbij (nog ruim op eigen helft). Ik zou echt even niet meer weten tegen welke ploeg, maar bij Studio Sport hadden ze 't er toen ook nog over.
Hij kreeg er wel geel voor.
Vallecano - Real was de slechtste wedstrijd van Real dit seizoen. Ze waren echt niet scherp. In de eerste helft lazen ze 't spel dan nog wel, maar in de tweede helft steeds minder. Ronaldo speelde voor zijn doen slecht, maar dankzij z'n snelle uitbraken was 'ie nog een van de betere, dus da's niet best. Essien en Alonso waren nog wel degelijk, Marcelo vrij slecht. Als de scheids voordeel had gegeven had Benzema wel een tweede gemaakt, en Ronaldo mist een zekerheidje en Ozil dan nog een (net wel/net niet) buitenspelgoal. Dan had 't er wat leuker uit gezien, al had Vallecano ook zomaar kunnen scoren (Arbeloa zet hun spits zelfs zonder te kijken 1 op 1). Modric mag ook wel even plaatsnemen op de bank.
Hij kreeg er wel geel voor.
Vallecano - Real was de slechtste wedstrijd van Real dit seizoen. Ze waren echt niet scherp. In de eerste helft lazen ze 't spel dan nog wel, maar in de tweede helft steeds minder. Ronaldo speelde voor zijn doen slecht, maar dankzij z'n snelle uitbraken was 'ie nog een van de betere, dus da's niet best. Essien en Alonso waren nog wel degelijk, Marcelo vrij slecht. Als de scheids voordeel had gegeven had Benzema wel een tweede gemaakt, en Ronaldo mist een zekerheidje en Ozil dan nog een (net wel/net niet) buitenspelgoal. Dan had 't er wat leuker uit gezien, al had Vallecano ook zomaar kunnen scoren (Arbeloa zet hun spits zelfs zonder te kijken 1 op 1). Modric mag ook wel even plaatsnemen op de bank.
0
geplaatst: 24 september 2012, 22:15 uur
Best knap om een overtreding te maken als de tegenstander je al een paar passen voorbij is.
Ik geloof je best trouwens hoor, kan het me alleen niet echt voor de geest halen. Ik vind alleen wel dat sommige mensen nu elke overtreding van PSV, en dan vooral Toivonen, van Bommel en Strootman, onder een vergrootglas leggen. Natuurlijk worden er overtredingen gemaakt en uiteraard ook wel overtredingen die je met een kaart kan bestraffen. Dat hoort nou eenmaal bij voetbal.
Ik geloof je best trouwens hoor, kan het me alleen niet echt voor de geest halen. Ik vind alleen wel dat sommige mensen nu elke overtreding van PSV, en dan vooral Toivonen, van Bommel en Strootman, onder een vergrootglas leggen. Natuurlijk worden er overtredingen gemaakt en uiteraard ook wel overtredingen die je met een kaart kan bestraffen. Dat hoort nou eenmaal bij voetbal.
0
geplaatst: 25 september 2012, 07:47 uur
Mjuman schreef:
Ach en wee de Master of Mainstream, hoofd OLM, wiens meest recente muziekkennis dateert van de laatse release Fleetwood Mac CSN en andere bejaarden (alsof er de laatste 35 jaar geen noemenswaardige muzikale ontwikkelingen zijn geweest) zit ook nog niet aan de dis. Kom vant, wrijf nog eens over je bol en vertel ons wat de Europses resultaten worden - je eigen club zit er helaas - wat jammer nou - niet meer bij.
Je geheugen is ook niet helemaal okselfris - moet ik even alle Rommeldamse schoppers en beulen noemen vanaf IJzeren Rinus en Theo de Tank?
Je geheugen is ook niet helemaal okselfris - moet ik even alle Rommeldamse schoppers en beulen noemen vanaf IJzeren Rinus en Theo de Tank?
Ga je nu mijn muzikale smaak afrekenen op de leeftijd van de muzikanten om een soort van gelijk te krijgen en kom je dan vervolgens met Feyenoord-spelers aanzetten uit het verleden die minimaal dezelfde leeftijd hebben? Ook PSV ligt nagenoeg uit het europese bekertoernooi is de realiteit en dat lijkt mij meer iets van het heden. Mij hoor je nog hardop afvragen waarom er in godsnaam een keeper van 1 meter 60 in het doel bij Feyenoord wordt gezet maar de zelfreflectie bij PSV-ers, zoals Ronald Waterreus ligt wel heel erg laag.
Waterreus zit inderdaad alleen maar uit zijn nek te kletsen in Studio Voetbal, alles recht te praten wat krom is uit Eindhoven en heeft alle geloofwaardigheid al enige tijd volledig verloren. Maar misschien is het ook niet goed om mensen met baantjes bij een club in een opiniërend programma neer te zetten, zinvolle dialogen zijn daar niet van te verwachten.
Laat Studio Voetbal afscheid van hem nemen en hem dan bij de speech niet per ongeluk aankondigen als Ronald Koeman, wat Waterreus bij zijn eerste afscheid bij PSV ooit is overkomen.
0
geplaatst: 25 september 2012, 09:46 uur
Ik vind het knap dat jij zo ongelofelijk snel conclusies kan trekken. Na vijf wedstrijden eredivisie zie je dat van Bommel totaal niet bij de groep past en iedereen minder gaat spelen door hem en na één(!) wedstrijd EL zie je dat PSV er nagenoeg uit ligt.
Ik zeg niet dat ze het goed doen, maar zo snel dat soort conclusies trekken kan gewoon niet.
Ik zeg niet dat ze het goed doen, maar zo snel dat soort conclusies trekken kan gewoon niet.
0
geplaatst: 25 september 2012, 10:10 uur
musician schreef:
Waterreus zit inderdaad alleen maar uit zijn nek te kletsen in Studio Voetbal, alles recht te praten wat krom is uit Eindhoven en heeft alle geloofwaardigheid al enige tijd volledig verloren. Maar misschien is het ook niet goed om mensen met baantjes bij een club in een opiniërend programma neer te zetten, zinvolle dialogen zijn daar niet van te verwachten.
Laat Studio Voetbal afscheid van hem nemen en hem dan bij de speech niet per ongeluk aankondigen als Ronald Koeman, wat Waterreus bij zijn eerste afscheid bij PSV ooit is overkomen.
Perzoonlijk erger ik me meer aan Jan van Halst,"de kale die steeds cirkeltjes tekent", aldus VI; maar goed breng dat programma van VI terug tot de 'bare and true essence' en je houdt 15 - 20 minuten tv over.
Bij Studio Voetbal praten mensen vanuit een verschillend perspectief en als je dat eenmaal weet, hou je daar gewoon rekening mee. De populistische platpraat van VI irriteert enorm snel, al blijft de (ik vrees gescripte) interactie tussen de tafelgenoten wel aardig. Ik lees het succes van zo'n programma ook als een teloorgaan van inhoud tov presentatie: beeld substitueert redenering.
Bij je muzieksmaak heb ik me neergelegd - mainstream, nix mis mee - net als altijd op vakantie gaan naar hetzelfde land, dezelfde streek, dezelfde accomodatie ("we hebben meteen voor volgend jaar geboekt"). Verkennen kan leuk zijn, een beetje moeite doen - maar als het niet je ding is, prima.
Je stelt je muzieksmaak - en da's een zaak van het hart - niet als superieur, waarom doe je dat dan wel met je sportinzichten? Da's nl ook een zaak van het hart

En voor iemand met Rotterdamse roots ("geen woorden maar daden") klink je knap Amsterdams arrogant - en dat na een tweede plaats in ongeveer een decennium. Overigens was die probleemanalyse van PSV bij VI (oa door Derksen en Thijs Slegers) wel een correcte.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 september 2012, 10:54 uur
He$$el_01 schreef:
Ik vind alleen wel dat sommige mensen nu elke overtreding van PSV, en dan vooral Toivonen, van Bommel en Strootman, onder een vergrootglas leggen.
Ik vind alleen wel dat sommige mensen nu elke overtreding van PSV, en dan vooral Toivonen, van Bommel en Strootman, onder een vergrootglas leggen.
Als iets vaak voorkomt gaan mensen er nu eenmaal op letten. Dat is hetzelfde met Suarez. Als hij een penalty verdient, krijgt hij hem niet meer. Ik denk dat Toivonen de volgende wedstrijd ook moet oppassen voor een kaart.
Heb nog even gezocht. Hier bij 9:10 is de overtreding: YouTube - Samenvatting: PSV - AZ (2012/2013) Alleen hebben zij geen herhaling van dichtbij, dan kun je 't beter zien.
0
geplaatst: 25 september 2012, 11:27 uur
Ja het is wel een overtreding, maar hij is gewoon te laat. Kan gebeuren. Er wordt de laatste tijd wel snel gedaan alsof elke overtreding expres is. Als je voor de bal gaat kan je die wel eens missen toch. De kans dat je dan de tegenstander raakt is redelijk groot.
Er was laatst ook een speler die op de voet ging staan van de tegenstander. De commentator schreeuwde meteen moord en brand en begon over kaarten en dergelijke, terwijl die speler ook gewoon te laat was. De tegenstander tikte de bal gewoon net even wat eerder weg. Als je dan al half in de lucht hangt is het vrij onmogelijk om nog even snel je voet terug te trekken lijkt me. Geen reden om daar meteen een kaart voor te geven. Behalve als het echt gevaarlijk is voor de tegenstander natuurlijk, bijvoorbeeld met gestrekt been op de enkels of schenen van de tegenstander.
Er was laatst ook een speler die op de voet ging staan van de tegenstander. De commentator schreeuwde meteen moord en brand en begon over kaarten en dergelijke, terwijl die speler ook gewoon te laat was. De tegenstander tikte de bal gewoon net even wat eerder weg. Als je dan al half in de lucht hangt is het vrij onmogelijk om nog even snel je voet terug te trekken lijkt me. Geen reden om daar meteen een kaart voor te geven. Behalve als het echt gevaarlijk is voor de tegenstander natuurlijk, bijvoorbeeld met gestrekt been op de enkels of schenen van de tegenstander.
0
geplaatst: 25 september 2012, 11:48 uur
Ja als je alles onder een vergrootglas gaat leggen kan je ook zien dat Van Bommel een penalty had kunnen krijgen toen Altidore in zijne eigen strafschopgebied aan zijn shirt ging hangen.
Overigens vind ik dit idd een uitermate vervelende commentator die blijkbaar had als zijn taak ziet om de boel flink op te kloppen - ik hoe meer van een ingetogen, zakelijk verslag; verder neem ik het graag zelf waar.
Met de aandacht die naar de genoemde spelers uitgaat, denk ik - de macht vande tv - dat zij iets voorzichtiger zullen moeten zijn. Overigens is in het geval van Toivonen dudielijk sprake van aangeleerd gedrag - toen hij net hier speelde, vertoonde hij dat gedrag helemaal niet. Je kunt wel zien dat hij de boel knap aanjaagt en - een rol die bij Ajax weggelegd leekt te zijn voor de nu lang geblesseerde Zuid-Afrikaan. Overigens zou ook Schöne die rol wel kunnen vervullen, of landgenoot Poulsen (ook een goed aankoop).
Overigens vind ik dit idd een uitermate vervelende commentator die blijkbaar had als zijn taak ziet om de boel flink op te kloppen - ik hoe meer van een ingetogen, zakelijk verslag; verder neem ik het graag zelf waar.
Met de aandacht die naar de genoemde spelers uitgaat, denk ik - de macht vande tv - dat zij iets voorzichtiger zullen moeten zijn. Overigens is in het geval van Toivonen dudielijk sprake van aangeleerd gedrag - toen hij net hier speelde, vertoonde hij dat gedrag helemaal niet. Je kunt wel zien dat hij de boel knap aanjaagt en - een rol die bij Ajax weggelegd leekt te zijn voor de nu lang geblesseerde Zuid-Afrikaan. Overigens zou ook Schöne die rol wel kunnen vervullen, of landgenoot Poulsen (ook een goed aankoop).
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 september 2012, 12:09 uur
In die herhaling van dichtbij (NOS) is wel te zien dat van Bommel hem expres omver loopt. Hij had in ieder geval de tijd nog om af te remmen. Heb hem eigenlijk altijd al een onwijs irritante speler gevonden, al vind ik los van z'n gedrag dat hij goed speelt bij PSV.
0
geplaatst: 25 september 2012, 12:17 uur
Stijn_Slayer schreef:
In die herhaling van dichtbij (NOS) is wel te zien dat van Bommel hem expres omver loopt. Hij had in ieder geval de tijd nog om af te remmen. Heb hem eigenlijk altijd al een onwijs irritante speler gevonden, al vind ik los van z'n gedrag dat hij goed speelt bij PSV.
Misschien moet je toch eens in je natuurkundeboek duiken (of zat natuurkunde niet in je pakket?) m.n. het hoofdstuk over snelheid (van een lichaam) en richting (en de impact van een richtingswijziging). Verder leert de mechanica dat je bij de snelheid van 2 lichamen met een tegengestelde richting die twee snelheden bij elkaar moet optellen - in boerentaal: twee auto's die 50 rijden en botsen levert een impactsnelheid op van 100.
0
geplaatst: 25 september 2012, 12:21 uur
Mjuman schreef:
En voor iemand met Rotterdamse roots ("geen woorden maar daden") klink je knap Amsterdams arrogant - en dat na een tweede plaats in ongeveer een decennium.
En voor iemand met Rotterdamse roots ("geen woorden maar daden") klink je knap Amsterdams arrogant - en dat na een tweede plaats in ongeveer een decennium.
Ik beschouw mij als oud inwoner van Amsterdam en huidig inwoner van Amsterdam Aan Zee als een Amsterdamse Feyenoorder, die constructie is al ingewikkeld genoeg. Ik verricht in zekere zin pionierswerk in vijandelijk gebied, een zware missie maar het houdt je redelijk scherp in discussies.
Overigens blijkt Ajax vaak een provinciale aangelegenheid, zoals ooit terecht door Youp van 't Hek is geconstateerd.
Maar ik zou niet weten of er meer Amsterdamse arrogantie bestaat dan Eindhovense. Wat ik wel weet is dat beide clubs zich behoorlijk mogen schamen wat betreft de relatie tussen de jaarlijks te besteden gelden en de prestaties die worden geleverd. Over het gevoerde beleid nog maar gezwegen.
Ik weet dat Feyenoord met hun negatieve vermogen al jaren in de hoek heeft gestaan bij de KNVB en nog steeds nauwelijks wat kan/mag uitgeven. Helaas, maar dat maakt ook dat de prestatiecurve daar op is afgestemd. Er is echter van mij uit wel degelijk kritiek op een aantal zaken, o.a. m.b.t. spitsen en de vervanging van Guidetti en de aankoop van een tweede doelman die qua lengte waarschijnlijk de achtbaan van Walibi niet eens in zal mogen.
Voor de rest blijft het hopen op succes en roeien met de riemen die er zijn.
0
geplaatst: 25 september 2012, 12:28 uur
musician schreef:
de aankoop van een tweede doelman die qua lengte waarschijnlijk de achtbaan van Walibi niet eens in zal mogen.
de aankoop van een tweede doelman die qua lengte waarschijnlijk de achtbaan van Walibi niet eens in zal mogen.

0
geplaatst: 25 september 2012, 12:39 uur
Niemand die iets zegt over 1 van de beste wielrenners van de afgelopen 13 jaar die zondag zijn laatste koers reed 

0
geplaatst: 25 september 2012, 12:59 uur
Hij vergeet vast dat het z'n laatste wedstrijd was en doet bij de eerste grote koers gewoon weer mee.
0
geplaatst: 25 september 2012, 13:08 uur
musician schreef:
Maar ik zou niet weten of er meer Amsterdamse arrogantie bestaat dan Eindhovense. Wat ik wel weet is dat beide clubs zich behoorlijk mogen schamen wat betreft de relatie tussen de jaarlijks te besteden gelden en de prestaties die worden geleverd. Over het gevoerde beleid nog maar gezwegen.(...)
Maar ik zou niet weten of er meer Amsterdamse arrogantie bestaat dan Eindhovense. Wat ik wel weet is dat beide clubs zich behoorlijk mogen schamen wat betreft de relatie tussen de jaarlijks te besteden gelden en de prestaties die worden geleverd. Over het gevoerde beleid nog maar gezwegen.(...)
Ingewikkelde roots - maar ik zal je de mijne besparen (ik zou 5 clubs kunnen steunen, variërend van geboorteplaats tot huidige woonplaats).
Ik denk dat de financiële misstanden in het NL voetbal zich niet beperken tot de genoemde clubs. Ook Utrecht heeft geen best financieel management gehad de afgelopen 10 jaar (en da's nog een understatement). Zou je weillen vergelijken dan moet je alle clubs onder één noemer brengen (bijv tav bezit eigen stadion etc.).
Feit is dat ook PSV niet altijd in de juiste spelers heeft geïnvesteerd: er is meer ingezet op aanvallers/middenvelders dan verdedigers terwijl de behoefte daaraan groter was, al sionds het vertrek van Alex en Cocu. Het lijkt erop alsof er soort compettie is ontstaan in aankoop van aanvallende talenten en dat is eigenlijk te triest voor woorden. Bij gezond financieel management hoort ook portfolio-analyse en -spreiding. Overigens denk ik dat het vertrek van Hans van der Zee (hoofd scouting) naar Ajax en van Piet de Visser PSV wel parten heeft gespeeld bij scouten van goede verdedigers.
musician schreef:
Daarin kan ik me helemaal vinden

0
geplaatst: 25 september 2012, 13:10 uur
GrafGantz schreef:
Hij vergeet vast dat het z'n laatste wedstrijd was en doet bij de eerste grote koers gewoon weer mee.

0
geplaatst: 25 september 2012, 13:15 uur
jassn schreef:
Niemand die iets zegt over 1 van de beste wielrenners van de afgelopen 13 jaar die zondag zijn laatste koers reed
? wie?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.