MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Zo die lelijke KNVB beker zijn we bij FC Utrecht tenminste van af. Kunnen we ons vanaf nu helemaal op de competitie richten.

(afbeelding)

Dat hielp vorig jaar ook erg goed inderdaad.

Hendrik68
Groningen en Twente deden gisteren ook goed hun best om van dat kreng af te komen, maar als de tegenstander niet wil, houdt het op.

Over Roda. Nou Verhoeven is beschikbaar als keeper, geen verkeerde voor Roda. Ik dacht persoonlijk ook wel dat het met de selectie wel mee zou vallen, maar in de VI van deze week staat toevallig net een artikel over de malaise bij Roda. Ik moet het artikel nog lezen, maar ze maken zichzelf blijkbaar wel degelijk zorgen.

Hendrik68 schreef:
Groningen en Twente deden gisteren ook goed hun best om van dat kreng af te komen, maar als de tegenstander niet wil, houdt het op.

Over Roda. Nou Verhoeven is beschikbaar als keeper, geen verkeerde voor Roda. Ik dacht persoonlijk ook wel dat het met de selectie wel mee zou vallen, maar in de VI van deze week staat toevallig net een artikel over de malaise bij Roda. Ik moet het artikel nog lezen, maar ze maken zichzelf blijkbaar wel degelijk zorgen.

Ze hebben bij FC Utrecht geen geld, anders hadden ze Verhoeven al lang als reserve doelman aangetrokken. Hij traint bij FC Utrecht mee om in 'shape' te blijven en maakt een prima indruk.

Er zijn toch geen keepersproblemen?

Ik heb nog een goeie in de aanbieding, kunnen ze van mij zo krijgen bij FC Utrecht. Niet al te groot van stuk maar verder betrouwbare goalie, bij tijd en wijle.

Dan kunnen ze bij Feyenoord wat mij betreft aan een nieuwe lichting beginnen:

(afbeelding)

Hendrik68
Vanaf seizoen 2015/2016 wordt promotie vanuit de Topklasse verplicht. Dan gaat het eindelijk leuk worden in de Jupiler League. Het zou tijd worden. Ik voorspel vanuit mijn woonplaats dat FC Emmen aan zijn laatste jaren in de Jupiler League bezig is om plaats te maken voor WKE. Wellicht dat ze dit jaar al kampioen worden. Ben benieuwd of ze na dit nieuws komend jaar al zouden willen promoveren.

Schapekoppen olé

Tilburg

musician schreef:
Er zijn toch geen keepersproblemen?Ik heb nog een goeie in de aanbieding, kunnen ze van mij zo krijgen bij FC Utrecht. Niet al te groot van stuk maar verder betrouwbare goalie, bij tijd en wijle.

FC Utrecht heeft géén keepersprobleem, integendeel. We hebben alleen een dramatische reserve keeper. Als er iets zou gebeuren met Robin Ruiter, dan is er wel een probleem.

Hendrik68 schreef:
Vanaf seizoen 2015/2016 wordt promotie vanuit de Topklasse verplicht. Dan gaat het eindelijk leuk worden in de Jupiler League. Het zou tijd worden. Ik voorspel vanuit mijn woonplaats dat FC Emmen aan zijn laatste jaren in de Jupiler League bezig is om plaats te maken voor WKE. Wellicht dat ze dit jaar al kampioen worden. Ben benieuwd of ze na dit nieuws komend jaar al zouden willen promoveren.

Het wordt ook gewoon tijd dat de KNVB de achterlijke regels die de demarcatie tussen prof- en amateurclubs bepaalt schrapt. Nederland is het enige Europese land (naar mijn weten) waar zo'n krom systeem bestaat. Laat het gewoon lekker allemaal zn natuurlijke beloop hebben. Als een amateurclub kampioen wordt in de Topklasse en niet wil professionaliseren, dan degraderen ze vanzelf weer (of niet). Niks aan de hand toch. Daarnaast weet ik bijna zeker dat clubs als IJsselmeervogels en Rijnburgse Boys een grotere toegevoegde waarde hebben dan bv. Emmen, Fortuna of Almere City...

Titmeister schreef:
Daarnaast weet ik bijna zeker dat clubs als IJsselmeervogels en Rijnburgse Boys een grotere toegevoegde waarde hebben dan bv. Emmen, Fortuna of Almere City...

Ondanks het delen van de liefde voor Feyenoord vrees ik toch dat dit een kristallen bol van een ander merk is dan die van Musician, want Titmeister is - voorzover mij bekend - (nog) niet universitair afgestuurd in Hogere Helderziendheid. Who are you to judge over de regionale verankering ener voetbalclub en waar komt die kennis dan wel vandaan?

En wees verzekerd dat - als in het betaald voetbal bij succes het gegeven regionale verankering zou worden (meegewogen) - de lijst van succesvolle clubs er wel eens heel anders uit zou kunnen zien - dat heb ik dan weer uit een onderzoek in VI van een tweetal jaren geleden

Running On Empty schreef:
(quote)

FC Utrecht heeft géén keepersprobleem, integendeel. We hebben alleen een dramatische reserve keeper. Als er iets zou gebeuren met Robin Ruiter, dan is er wel een probleem.

Ruiter vond ik gister wel ernstig tegenvallen (net als de rest van FCU trouwens). Had ongeveer niks klem. Oogde erg onzeker. Misschien kwam het omdat ik de tweede helft achter-m op de tribune zat

En Sulejmani was ook waardeloos.

Misschien moet Sulejmani maar weer terug naar Heerenveen...

PSV binnen 2 minuten 1-0 achter tegen Achilles

Paap_Floyd schreef:
Ruiter vond ik gister wel ernstig tegenvallen (net als de rest van FCU trouwens). Had ongeveer niks klem.

Viel wel mee. Er was weinig eer voor hem te behalen en Ajax was gewoon heel erg scherp. Babel vond ik erg goed, was ik vooraf ook wel bang voor. Ajax heeft gewoon verdiend gewonnen.

Titmeister schreef:
Daarnaast weet ik bijna zeker dat clubs als IJsselmeervogels en Rijnburgse Boys een grotere toegevoegde waarde hebben dan bv. Emmen, Fortuna of Almere City...

Mjuman schreef:
Ondanks het delen van de liefde voor Feyenoord vrees ik toch dat dit een kristallen bol van een ander merk is dan die van Musician(...)

Ja, want ondergetekende is als inwoner van de wat grotere IJsselmeerstad een groot liefhebber van de plaatselijke Almere City FC, al dient het alleen maar als wekelijks stootkussen: het blijkt in de praktijk allemaal nog véééééél erger te kunnen dan in de top 10 van de eredivisie!!!

Geld speelt geen rol, een stadion waar menig eerste divisie club jaloers op kan zijn, een overeenkomst met Ajax. Maar waarschijnlijk behoort stijf onderaan staan tot een deel van de afspraken, geheel in lijn met het voetbal te Almere.

Ik ben niet voor niets uitgeweken naar Muiderberg.
Desondanks denk ik niet dat het voetbal van Almere City FC snel ter ziele zal gaan, nogmaals, hier speelt geld nauwelijks een rol.

En dat allemaal geheel zonder kristallen bol

Hoppa, uitwedstijd gewonnen!!

panjoe (moderator)

johannesA
herman schreef:
Misschien moet Sulejmani maar weer terug naar Heerenveen...

graag , was bij "ons" bij vlagen ongrijpbaar voor de tegenstander. Duurde helaas maar een dik half jaar en toen ging Mikki voor veel geld, en te vroeg, naar Ajax

(quote)
FC Utrecht heeft géén keepersprobleem, integendeel. We hebben alleen een dramatische reserve keeper. Als er iets zou gebeuren met Robin Ruiter, dan is er wel een probleem

FC Utrecht heeft vandaag Jeroen Verhoeven voor 3 seizoenen vastgelegd. Meer zekerheid voor hem via een 3-jarig contract en dan tegen een voor FC Utrecht acceptabel salaris. Betrouwbare reserve doelman.

Ze hadden toch blijkbaar meer geld dan je dacht

Trainer De Boer van Almere City FC is overigens 'weggepromoveerd' naar de functie technisch directeur. Eens kijken of de nieuwe trainer, Edwin van Ankeren (ziet er overigens niet uit) daar potten kan gaan breken.

Met als hulptrainer Peter van Vossen. Wie kent hem nog? Volgens mij scoorde hij bij Feyenoord én Ajax nog minder doelpunten dan Lex Immers nu in De Kuip, maar hij heeft het zelfs toch tot het Nederlands Elftal geschopt. Hij is ook de man die in 1993 met een doelpunt Engeland in nationale rouw heeft gedompeld, waardoor Nederland naar het WK in 1994 ging en Engeland niet.

(afbeelding)

Aha, die Van Vossen

Hendrik68
Vanaf seizoen 2015/2016 wordt promotie vanuit de Topklasse verplicht.

Las ik gisteren op teletekst. Daar kan een zeer groot vraagteken bij geplaatst worden inmiddels. Nu blijkt dat de clubs uit de Topklasse zelf nog accoord moeten gaan later dit jaar. Als de licentievoorwaarden niet veranderen gaat er volgens voorzitter Derks van Achilles '29 helemaal niemand promoveren. Nou wordt daar ondertussen wel hard aan gewerkt, maar niets is nog zeker.

Wat een baas !!!

Robert Marchand heeft een bijzondere prestatie neergezet. De 100 jaar oude Fransman legde fietsend op een wielerbaan in Lyon een afstand van 100 kilometer af. Marchand deed ruim 4 uur en een kwartier over de afstand en reed met een gemiddelde snelheid van 23,3 km/u.

(afbeelding)

Volkskrant

Stijn_Slayer
FC Utrecht heeft vandaag Jeroen Verhoeven voor 3 seizoenen vastgelegd.

Hopen dat 'ie gaat spelen. Nu hij bij een andere club zit, kan ik er weer om lachen.

Stalin schreef:
Wat een baas !!!

(quote)

(afbeelding)

Volkskrant

Stijn_Slayer schreef:
(quote)
Hopen dat 'ie gaat spelen. Nu hij bij een andere club zit, kan ik er weer om lachen.

Robbin Ruiter is grieperig dus het kan zomaar zo zijn dat Jeroen Verhoeven vanavond al speelt tegen Vitesse.

Stalin schreef:
Wat een baas !!!

(quote)

(afbeelding)

Volkskrant

Bizar goed, echt onvoorstelbaar

5 doelpunten in de Kuip, 2 van Pelle, drie van Immers. Eén wedstrijd is te vroeg om te stellen dat het lek boven is. Maar dit kunnen we goed gebruiken.

Ik had Utrecht graag zien winnen van Vitesse, maar helaas, Running On Empty...

Wedstrijd was matig. Feyenoord - en overigens de overige clubs in de Eredivisie - hebben geluk dat er erg veel bijzonder matige teams in de Eredivisie spelen. Nec was bij vlagen bijzonder zwak. Vooral achterin.

Immers heeft nog steeds veel te veel tijd en ruimte nodig op het middenveld. Gelukkig heeft hij wel scorend vermogen. Al had hij nu al op zo'n 8 goals moeten staan, na het missen van niet te missen kansen.

panjoe (moderator)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:12 uur

geplaatst: vandaag om 10:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.