Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2009, 11:34 uur
wat ik begrepen heb is daar nog een flinke discussie over aangezien hij niet van zijn lijn week, enkel hij trapte niet meer verder.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 14:45 uur
Ik dacht dat hij van zijn lijn afweek en ook niet verder trapte?
0
geplaatst: 25 juli 2009, 14:45 uur
Dat Aguero niet is gekocht door een topclub .. Wat een speler !
0
geplaatst: 25 juli 2009, 16:18 uur
barrett schreef:
opzich is niet verder trappen niet verboden volgens mij. Keihard je rem inknijpen is een ander verhaal.
maar goed het vonis is nu eenmaal gegeven

0
geplaatst: 25 juli 2009, 16:39 uur
Hoe is het mogelijk
Gárate 
Jammer dat Contador zo behoudend moest rijden, het siert hem dat wel.
Gárate 
Jammer dat Contador zo behoudend moest rijden, het siert hem dat wel.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 16:48 uur
De berg baart een muis, dat is het enige dat ik kan zeggen. Wel een goede prestatie van Jurgen Vandenbrouck die wederom schittert in de bergen van de Tour.
Als ze bij Lotto hem nu geen kopman maken weet ik het ook niet hoor.
0
Antonio
geplaatst: 25 juli 2009, 16:57 uur
indana schreef:
Ik weet niet of je voor werk achter een computer zit Antonio? Misschien zou je dan kunnen proberen om het met 1 oog te volgen op de volgende site:
NOS | Tour de France 2009 | Live - tour2009.nos.nl
Ik weet niet of je voor werk achter een computer zit Antonio? Misschien zou je dan kunnen proberen om het met 1 oog te volgen op de volgende site:
NOS | Tour de France 2009 | Live - tour2009.nos.nl
Was leuk geweest, ware het niet dat ik geen computer in mijn auto heb...
Desondanks heb ik toch nog net de laatste twee kilometer kunnen zien na thuiskomst

Op de valreep dan toch nog een succesje voor de geplaagde Boerenleenbank...van een Spanjaard, dat dan weer wel.
Jammer dan toch dat Contador (in de gele trui nota bene) nu eigenlijk aan het knechten was voor Armstrong.
Snap best dat Lance graag de 3e plek veilig wou stellen, maar laat het hem dan lekker zelf oplossen, nu leek het weer op de US Postal tijd, toen hij zich door zijn beste knechten (Hincapie onder andere) lekker de bergen liet oprijden.
Natuurlijk is wielrennen nu een heel andere sport dan in de tijd van bijvoorbeeld Merckx, die absoluut niet te beroerd was zelf de stier bij de horens te vatten en orde op zaken te stellen.
Maar die individueliteit mis ik vandaag de dag toch wel, zeker in de grote teams, waar alles draait om 1 persoon.
Nou ja, Lance kan volgend jaar weer naar hartelust ''puppet master'' spelen in zijn Radio Shack Team, hij ook weer blij...
0
geplaatst: 25 juli 2009, 17:01 uur
Ik benadruk nog maar eens de geweldigheid van Armstrong , als je 7 keer de tour wint , dan 3 jaar afwezig bent en bij je comeback 3de wordt in deze tour , tja dan verdien je `n standbeeld .
Nog maar eens 3 buigingen voor deze kanjer .

Nog maar eens 3 buigingen voor deze kanjer .

0
Antonio
geplaatst: 25 juli 2009, 17:05 uur
rudiger schreef:
Ik benadruk nog maar eens de geweldigheid van Armstrong
Ik benadruk nog maar eens de geweldigheid van Armstrong
Benadruk het maar niet te hard, anders gaat Lance nog naast zijn fiets lopen

0
geplaatst: 25 juli 2009, 17:42 uur
Groot sportman, die Lance.
Maar ik ben blij dat Contador straks weer van hem af is.
Maar ik ben blij dat Contador straks weer van hem af is.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 18:22 uur
Maar straks zitten de broertjes Schleck misschien met hem opgescheept. Geruchten gaan in ieder geval dat Bruijneel en Lance ze graag bij hun nieuwe ploeg willen halen.
0
lowriderluuk
geplaatst: 25 juli 2009, 20:57 uur
Ik ben blij dat Lance straks van Contador af is.
Ze zeggen het is een schone toer dit jaar, hebben ze wel eens gezien hoe de renners over de finish komen, als ik Laurens ten Dam dan zie denk ik vaak "moet ie al die kilo's smeer over de bergen mee zeulen".
Maar euheuh, schone toer en dan met 50 in 't uur een rondje meer van Annecy inclusief een flinke puist beklimmen.........kan het zonder peper in hun reet niet voorstellen.
Ze zeggen het is een schone toer dit jaar, hebben ze wel eens gezien hoe de renners over de finish komen, als ik Laurens ten Dam dan zie denk ik vaak "moet ie al die kilo's smeer over de bergen mee zeulen".
Maar euheuh, schone toer en dan met 50 in 't uur een rondje meer van Annecy inclusief een flinke puist beklimmen.........kan het zonder peper in hun reet niet voorstellen.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 21:03 uur
Armstrong zou vast en zeker zijn maatjes Leipheimer en Klöden bij zijn nieuwe ploeg willen hebben.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 22:21 uur
Contador moet gewoon in een ploeg met een aantal van zijn Spaanse maten, het bleek dat er al meerdere Spanjaarden deze tour een beetje voor hem aan het rijden waren, al zaten ze niet in dezelfde ploeg..
Contador is deze vorm is trouwens beter dan Lance toen hij de tour begon te winnen, dat belooft nog wat voor de ontwikkeling van die jongen!!
0
geplaatst: 25 juli 2009, 22:58 uur
Waren er geen geruchten dat Contador zou overstappen naar Caisse d'Epargne ?
Overigens wel erg cru op Tourchampion. Prijs van de 1ste tem de 20ste... Ik sta 21ste
Tussenstand TourChampion (die blijft dus waarschijnlijk):
1 De Tentbakkers 245:17:32 477 393
2 Denters 00:09:05 493 411
3 Xacobeo 00:18:51 587 347
4 garminftw 00:47:39 585 161
5 De Spamalots 02:10:31 478 167
Tussenstand TourTalent (kan nog wel wat gebeuren eventueel):
1 Hop, R (Rico) (14) 5488
2 Mulder, T (Tom) (13) 5357
3 Bettini, P. (Paolo) (14) 5267
4 maillot jaune (14) 5266
5 freitzen (12) 5011
6 De Witte, S (Frozen Devil) (13) 4994
7 Vercammen, J. (Jens) (13) 4930
8 Ace (13) 4873
9 Coppi, F.C. (Fausto) (13) 4813
10 Paap (12) 4544
11 Timo (11) 4234
Ik had A. Schleck toch maar moeten nemen
Overigens wel erg cru op Tourchampion. Prijs van de 1ste tem de 20ste... Ik sta 21ste

Tussenstand TourChampion (die blijft dus waarschijnlijk):
1 De Tentbakkers 245:17:32 477 393
2 Denters 00:09:05 493 411
3 Xacobeo 00:18:51 587 347
4 garminftw 00:47:39 585 161
5 De Spamalots 02:10:31 478 167
Tussenstand TourTalent (kan nog wel wat gebeuren eventueel):
1 Hop, R (Rico) (14) 5488
2 Mulder, T (Tom) (13) 5357
3 Bettini, P. (Paolo) (14) 5267
4 maillot jaune (14) 5266
5 freitzen (12) 5011
6 De Witte, S (Frozen Devil) (13) 4994
7 Vercammen, J. (Jens) (13) 4930
8 Ace (13) 4873
9 Coppi, F.C. (Fausto) (13) 4813
10 Paap (12) 4544
11 Timo (11) 4234
Ik had A. Schleck toch maar moeten nemen

0
BPDD
geplaatst: 25 juli 2009, 23:17 uur
Ploppesteksel schreef:

Caisse schijnt inderdaad met hem in de weer te zijn geweest.
Verder waren er ook geruchten dat Contador zou gaan rijden voor een nieuwe ploeg van de Formule 1 coureur Alonso.
Ben trouwens bang voor Armstrong dat Contador (mits zijn zegereeks niet wordt onderbroken door het WADA of de UCI) zijn record van 7 zeges wel eens zou kunnen gaan breken.
En ik leef met je mee hoor, gaan die mooie sokken aan je neus voorbij
.Je bent in ieder geval mooi 21ste uit een kleine tienduizend deelnemers geworden.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 23:19 uur
El Ninjo schreef:
Maar straks zitten de broertjes Schleck misschien met hem opgescheept. Geruchten gaan in ieder geval dat Bruijneel en Lance ze graag bij hun nieuwe ploeg willen halen.
(quote)
Ik heb dit gerucht ook vernomen, lijkt mij een vreemde zaak maar goed...
0
The Oath
geplaatst: 26 juli 2009, 02:21 uur
barrett schreef:
De berg baart een muis, dat is het enige dat ik kan zeggen. Wel een goede prestatie van Jurgen Vandenbrouck die wederom schittert in de bergen van de Tour.
Wel spijtig vind ik:
- Gaat ie 3 keer mee in een ontsnapping in een bergrit, wordt die steeds ingelopen.

- Vandaag moest ie eens gewoon blijven zitten bij de favorieten. En wat gebeurd er? De vluchters worden niet ingelopen.

Als ie met de vluchters mee ging stond ie wellicht op het podium op de Ventoux (kan toch beter klimmen dan Garate en Martin).

0
geplaatst: 26 juli 2009, 08:05 uur
Als De Zeeuw gisteren naar Heerenveen - AZ heeft gekeken zal hij zich nog wel even achter de oren hebben gekrabt
. AZ is duidelijk titelfavoriet nummer één. Martens sla ik sowieso hoger aan dan Demy dus echt een verlies is zijn vertrek niet. AZ heeft de beste selectie van alle Nederlandse clubs. De aanval, het middenveld, de verdediging, de keeper, alle vier de linies zijn beter. Wellicht leuk om de Top 5 te voorspellen? Hierbij mijn bijdrage:
1. AZ
2. PSV
3. Ajax
4. Feyenoord
5. Heerenveen
. AZ is duidelijk titelfavoriet nummer één. Martens sla ik sowieso hoger aan dan Demy dus echt een verlies is zijn vertrek niet. AZ heeft de beste selectie van alle Nederlandse clubs. De aanval, het middenveld, de verdediging, de keeper, alle vier de linies zijn beter. Wellicht leuk om de Top 5 te voorspellen? Hierbij mijn bijdrage:1. AZ
2. PSV
3. Ajax
4. Feyenoord
5. Heerenveen
0
lowriderluuk
geplaatst: 26 juli 2009, 08:10 uur
De broertjes Schleck hebben zich het afgelopen jaar sterk ontwikkeld.
Logisch dat Lance wat in die nog jonge jongens ziet, vooral in Andy, Frank is bijna 30.
Hopelijk kunnen ze voor Luxemburg weer eens een tourzege bij laten schrijven, sinds Nicolas Frantz dacht ik, nee Charly Gaul was in 1958 de laatste Luxemburgse winnaar, het is ze gegunt.
Logisch dat Lance wat in die nog jonge jongens ziet, vooral in Andy, Frank is bijna 30.
Hopelijk kunnen ze voor Luxemburg weer eens een tourzege bij laten schrijven, sinds Nicolas Frantz dacht ik, nee Charly Gaul was in 1958 de laatste Luxemburgse winnaar, het is ze gegunt.
0
Ace
geplaatst: 26 juli 2009, 09:44 uur
Ze zullen wel gek zijn, Franck en Andy. Lekker het hele jaren naar de pijpen van Lance dansen en nooit voor eigen kansen rijden. Wel ideaal voor wat betreft media, daar heb je geen last van, want die stormen allemaal op Lance zelf af.
0
geplaatst: 26 juli 2009, 10:43 uur
Ik doe met je mee:
1. Ajax (ik blijf hoop houden, de keer dat ze kampioen worden komt steeds dichter bij.)
2. AZ
3. FC Twente
4. PSV
5. FC Groningen
6. SC Heerenveen
7. NAC Breda
8. Feyenoord
9. Utrecht
10. NEC
0
geplaatst: 26 juli 2009, 10:57 uur
1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. Feyenoord
5. Utrecht
6. Twente
7. Groningen
8. Heerenveen
2. Ajax
3. AZ
4. Feyenoord
5. Utrecht
6. Twente
7. Groningen
8. Heerenveen
0
geplaatst: 26 juli 2009, 11:05 uur
1 Ajax (hoewel de hoop de overhand heeft over de verwachting)
2 AZ
3 PSV
4 Twente
5 Heerenveen
6 Vitesse
7 Groningen
8 Utrecht
9 NEC
10 NAC
2 AZ
3 PSV
4 Twente
5 Heerenveen
6 Vitesse
7 Groningen
8 Utrecht
9 NEC
10 NAC
0
geplaatst: 26 juli 2009, 11:12 uur
Is er in Nederland ook zoiets als pronoweb misschien ? 
Ik heb geen idee welke versterkingen de ploegen hebben gehaald maar:
1. AZ
2. Ajax
3. Twente
4. PSV
5. Heerenveen
6. Feyenoord
En volgend seizoen speelt Feyenoord kampioen

Ik heb geen idee welke versterkingen de ploegen hebben gehaald maar:
1. AZ
2. Ajax
3. Twente
4. PSV
5. Heerenveen
6. Feyenoord
En volgend seizoen speelt Feyenoord kampioen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.