Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2012, 11:34 uur
Leugens. Dit is een heel erg speciaal doelpunt. En jij bent een hele speciale user. Ibrahimovic is een geweldenaar en mijn favoriete voetballer. Ik ben trots dat we samen in de klas hebben gezeten. 

0
geplaatst: 15 november 2012, 11:43 uur
He$$el_01 schreef:
Het is een heel mooi doelpunt, maar zo speciaal is hij nou ook weer niet toch?
Het is een heel mooi doelpunt, maar zo speciaal is hij nou ook weer niet toch?
...ik vind dit echt een briljant doelpunt. Je ziet ook al aan Zlatan dat hij vooraf anticipeert op de situatie door bewust in te houden op het moment dat hij ziet / doorheeft dat de doelman gaat koppen en komt dan met deze geniale ingeving en ook nog eens perfect uitgevoerd......veel specialer kan je ze niet hebben naar mijn mening.
0
geplaatst: 15 november 2012, 11:52 uur
Er staat niet eens meer een keeper in de goal. Hij doet het leuk, maar ik vind het geen wereldgoal. Ik ken mooiere en moeilijkere omhalen.
0
geplaatst: 15 november 2012, 12:11 uur
Nou ja, het moet maar in je opkomen om het vanaf die plek te proberen. In eerste instantie reageerden m'n azijnklieren ook, maar ik ben tot inkeer gekomen dat deze goal redelijk briljant is, ook al is het doel nagenoeg leeg.
Maargoed, om het nou in het rijtje mooiste doelpunten óóit te zetten: nee, dat niet.
Maargoed, om het nou in het rijtje mooiste doelpunten óóit te zetten: nee, dat niet.
0
geplaatst: 15 november 2012, 12:33 uur
He$$el_01 schreef:
Er staat niet eens meer een keeper in de goal. Hij doet het leuk, maar ik vind het geen wereldgoal. Ik ken mooiere en moeilijkere omhalen.
Ben je nou serieus?

Heb je zelf wel eens tegen een balletje aangetrapt?
0
geplaatst: 15 november 2012, 12:52 uur
Niet op reageren joh
.
Genialiteit wordt niet door iedereen (h)erkend.
. Genialiteit wordt niet door iedereen (h)erkend.
0
geplaatst: 15 november 2012, 12:55 uur
He$$el_01 schreef:
Ik ken mooiere en moeilijkere omhalen.
Ik ken mooiere en moeilijkere omhalen.
Nou, kom maar op met die YouTubes

Enige die ik kan bedenken is Van Basten ooit tegen IFK Goteborg, ongeveer in jouw geboortejaar vermoed ik. Maar die van Zlatan is nog mooier.
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:00 uur
Intussen op Eurosport:
Do the Zlatan: Best goal of year or best of all-time?
Het feit dat 'ie bewust inhoudt draagt wel bij aan de genialiteit, vind ik.
Do the Zlatan: Best goal of year or best of all-time?
Het feit dat 'ie bewust inhoudt draagt wel bij aan de genialiteit, vind ik.
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:02 uur
Ik behoor niet tot de groep die bij de naam Ibrahimovic meteen een stijf plassertje krijg, maar dit is toch van uitzonderlijke klasse.
De allermooiste blijft voor mij overigens die van Van Basten in De Meer tegen FC Den Bosch. De perfecte omhaal.
De allermooiste blijft voor mij overigens die van Van Basten in De Meer tegen FC Den Bosch. De perfecte omhaal.
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:05 uur
De allermooiste voor mij is de goal van Bergkamp tegen Argentinië in 1998. Mijn ouders zaten rustig te eten, maar ik mocht voor de tv zitten en schreeuwde het uit. Daarna de straat op om feest te vieren. 
Die van Van Basten tegen Den Bosch (en later in de finale van '88) heb ik niet bewust meegekregen helaas.

Die van Van Basten tegen Den Bosch (en later in de finale van '88) heb ik niet bewust meegekregen helaas.
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:33 uur
Mijn mooiste goal is nog altijd Bergkamp vs Newcastle, of Roberto Carlos vamaf de achterlijn strak in de verre kruising. Onmogelijke goal. Wahnsin!
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:34 uur
Geweldig hoe hij de bal meeneemt.
Bijna dezelfde afstand, maar nu met keeper.
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:36 uur
Maar niet zo lenig en meer traditioneel. Ik vind de goal van Ibrahimovic mooier. Unieker.
Wat mij betreft komt iemand als Thierry Henry nog in de buurt qua mooiste goals. Als hij scoorde was het ook vaak fraai. Wat dat betreft behoort hij toch samen met Zlatan tot mijn favoriete aanvallers.
Wat mij betreft komt iemand als Thierry Henry nog in de buurt qua mooiste goals. Als hij scoorde was het ook vaak fraai. Wat dat betreft behoort hij toch samen met Zlatan tot mijn favoriete aanvallers.
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:41 uur
Waar Hessel ook mee komt, het doet niets af aan het feit dat het doelpunt van Ibrahimovic gewoon prachtig is. Ongeacht wat vind je van Ibrahimovic, ik ben ook verre een fan van hem. Maar wat mooi is, is mooi en blijft mooi.
Misschien vindt Hessel nog een spelmoment dat Ibrahimovic eigenlijk eerder al een rode kaart had moeten krijgen van de scheidsrechter waardoor Zweden nu bevoordeeld is, vriendschappelijke wedstrijd of niet. Maar dat doet aan die omhaal niets af.
Misschien vindt Hessel nog een spelmoment dat Ibrahimovic eigenlijk eerder al een rode kaart had moeten krijgen van de scheidsrechter waardoor Zweden nu bevoordeeld is, vriendschappelijke wedstrijd of niet. Maar dat doet aan die omhaal niets af.
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:59 uur
He$$el_01 schreef:
(embed)
(embed)
(embed)
(embed)
Mooie goals, maar toch doen ze me niet zoveel. Zeker die tweede vind ik niet in de buurt komen bij de goal van Zlatan.
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:59 uur
musician schreef:

Het zou me trouwens niets verbazen bij Zlatan.
Maar ik merk het al weer. Je mag hier tegenwoordig helemaal geen andere mening meer hebben. Net zoals ik laatst bij Feyenoord toegaf dat ze wel beter waren (ik heb het idee dat je daar op doelt) heb ik hier trouwens ook al toegegeven dat het doelpunt van Zlatan echt wel mooi is. Echter, ik vind het geen werelddoelpunt. Hij houdt inderdaad goed in en de techniek is netjes maar zoals ik al zei, er staat niet eens meer een keeper. Hij hoeft de bal alleen nog maar richting de goal te trappen. Die van Sinclair vliegt vanaf de 16 meter bijna in de kruising en de keeper is gewoon kansloos. Die van Negrete heeft een geweldige voorbereiding, vele malen knapper dan wat Zlatan doet.
Dat er geen keeper meer is hoeft trouwens niet te betekenen dat het doelpunt altijd minder knap is. Vraag maar aan Lens.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 november 2012, 14:00 uur
Ik vond die goal van Maicon, ik geloof zelfs tegen Nederland, op het WK van 2010 ook wel erg goed. Bijna strak vanaf de achterlijn het doel in.
Zlatans goal tegen NAC vind ik wel een stuk beter dan deze omhaal.
0
geplaatst: 15 november 2012, 14:06 uur
Nee was in de poule, niet tegen Nederland. En dat was dan weer een aardige goal, maar niet geweldig. Doet een beetje denken aan de goal van v. Persie tegen Barcelona.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 november 2012, 14:19 uur
Ik besef me ineens dat er vorig jaar allang iemand Del Piero had geroepen. 

0
geplaatst: 15 november 2012, 14:23 uur
Robbie Keane schreef:
Jij bent toch ooit geweigerd bij de bloedbank en vervolgens doorgestuurd naar Unilever omdat er puur azijn door je aderen stroomt?
Jij bent ooit geweigerd bij de diëtetist omdat je inhoudelijk tekort schoot?(quote)
Jij bent toch ooit geweigerd bij de bloedbank en vervolgens doorgestuurd naar Unilever omdat er puur azijn door je aderen stroomt?
0
geplaatst: 15 november 2012, 14:30 uur
Stijn_Slayer schreef:
Die was inderdaad echt super! 5 of 6 man omspeeld?
0
geplaatst: 15 november 2012, 14:39 uur
jasper1991 schreef:
Jij bent ooit geweigerd bij de diëtetist omdat je inhoudelijk tekort schoot?
Jij bent ooit geweigerd bij de diëtetist omdat je inhoudelijk tekort schoot?
Diëtist, wellicht. Maar jij toch als autist omdat je weinig voor jezelf hield.
Muziek: twee Zweedse odes aan Zlatan:
- op Skansen (Stockholm). FYI: ook daar rivaliteit tussen hoofdstad en haven Stockholm vs Göteborg of Malmö (waar Zlatan vandaan komt)
0
Hendrik68
geplaatst: 15 november 2012, 15:04 uur
Leuk die Zlatan, maar wanneer scoort hij eens in een belangrijke finale? Als hij dan nog zulke goals maakt praten we weer verder. Het afgelopen EK was meneer ook weer eens niet thuis.
Met belangrijke goals bedoel ik de winnende goal in een EK finale zoals die van Van Basten. Helemaal legendarisch is de goal van Madjer. Het hakje waarmee Porto Bayern versloeg.
YouTube - Madjer vs Bayern
Hoe heette die man van Real Zaragoza die David Seaman verschalkte ook alweer? Juist ja Nayim. Die goals doen er toe.
YouTube - Nayim Long Game Winning Goal ZARAGOZA VS ARSENAL 1995
Met belangrijke goals bedoel ik de winnende goal in een EK finale zoals die van Van Basten. Helemaal legendarisch is de goal van Madjer. Het hakje waarmee Porto Bayern versloeg.
YouTube - Madjer vs Bayern
Hoe heette die man van Real Zaragoza die David Seaman verschalkte ook alweer? Juist ja Nayim. Die goals doen er toe.
YouTube - Nayim Long Game Winning Goal ZARAGOZA VS ARSENAL 1995
0
geplaatst: 15 november 2012, 15:08 uur
Hendrik68 schreef:
Leuk die Zlatan, maar wanneer scoort hij eens in een belangrijke finale? Als hij dan nog zulke goals maakt praten we weer verder. Het afgelopen EK was meneer ook weer eens niet thuis.
Zweden en een finaleplaats op een eindronde. LOL.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.