MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Joy4ever schreef:
(quote)
Kiezen ze voor Valencia - Bayern Munchen . Die poule is al zo goed als gespeeld

Ik maak wel een eigen keuze vanavond op Sport1

Zo goed als gespeeld? Ik vind zelf Juventus - Chelsea ook een leukere wedstrijd, maar die poule is verre van gespeeld.

Bayern: 4-9 (10-5)
Valencia: 4-9 (10-4)
Bate: 4-6 (8-9)
Lille: 4-0 (2-12)

We mogen wel aannemen dat Bate wint van Lille vanavond (ze moeten ook nog eens thuis) en ongeacht de uitslag van Bayern - Valencia wordt die poule ongekend spannend. Helemaal als Valencia (thuis) wint van Bayern, dan komen Bayern en Bate gelijk en die mogen dan onderling in de laatste wedstrijd gaan uitmaken wie er door gaat.

chevy93 schreef:
dan komen Bayern en Bate gelijk en die mogen dan onderling in de laatste wedstrijd gaan uitmaken wie er door gaat.

Bayern blaast BATE thuis uiteraard omver. Maar goed, ze zoeken het maar uit bij de NOS. Blijft een epic fail om Juventus - Chelsea niet uit te zenden.

Gelukkig bevinden we ons nu in een tijdperk dat je niet afhankelijk meer bent van 1 of 2 TV zenders qua voetbal.

Chelsea niet uitzenden is natuurlijk altijd een goede zaak !

Juve - Chelsea is inderdaad de kraker van vanavond, maar Nederlanders hebben nou eenmaal weinig met die clubs tegenwoordig. Dus op zich nog niet zo'n hele vreemde keuze van de NOS. Waarschijnlijk alleen maar omdat Barca al om 18.00 begint.

Ik kijk liever naar Valencia - Bayern, beide teams spreken mij meer aan.

Sorry Joy

trebremmit schreef:
Ik kijk liever naar Valencia - Bayern, beide teams spreken mij meer aan.

Sorry Joy

Dat kan natuurlijk . Daar heb ik ook geen probleem mee. Iedereen heeft zijn voorkeur qua club of wedstrijdaffiche. Maar je kan er niet omheen dat de echte kraker vanavond in Turijn wordt gespeeld. That's all.

Juventus gaan ze bij de NOS pas uitzenden als ze tegen Barca moeten ballen. Maar dat is dan wel gelijk de laatste keer dat Barca in de CL te zien is dit seizoen .

Valt wel mee toch? Zo'n topteam heeft Juventus nou ook weer niet, denk dat Donetsk en Chelsea uitendelijk doorgaan.

Ik vind het een logische keuze. Juventus - Chelsea hadden ze ook mogen uitzenden, maar hier kan ik zeker mee leven. Ook dat ze Barcelona - Celtic heen en terug laten zien vond ik prima. Bovendien hebben we nu naar een legendarische overwinning van Celtic kunnen kijken. Het waren twee fijne wedstrijden.

Joy4ever schreef:
Maar je kan er niet omheen dat de echte kraker vanavond in Turijn wordt gespeeld. That's all.

Notenkraker dan? Jij gaat ook zeker graag bij bouwwerken kijken - hoe een muur gebouwd wordt, de kraan geplaatst wordt - ok mannen dragen er bouwhelmen da's een verschil en de kwaliteit van de babes in Turijn ligt er wellicht hoog.

Maar vlak Valencia op dat punt ook niet weg - Valencia was de eerste keer dat ik Spanje aankwam en het was meteen 12 points.

Juve - Chelsea: dat doe je niet voor je lol Mensen zijn ook alleen fan van Juve als alibi om af en toe met hun lady naar Turijn te mogen, shoppen, sightseeing.

Voor het mooiere voetbal moet je waarschijnlijk in Valencia zijn vanavond, ben bang dat Juve - Chelsea een saaie pot wordt. Ik neem aan dat de NOS gewoon kiest voor de wedstrijd waarvan zij verwachten dat die de meeste kijkers trekt en Chelsea is nu eenmaal niet erg populair op de een of andere manier (en het Italiaanse voetbal al helemaal niet).

Ondertussen staat Lille bij BATE al met 2-0 voor en heb je dus een aannemelijke kans dat Valencia - Bayern inderdaad nergens meer over gaat.

Juventus-Chelsea sla ik mooi over. Ik ga toch ook niet naar Almere City-Telstar kijken? Dat wordt gewoon een stomvervelende pot voetbal.

Joy4ever schreef:
Bayern blaast BATE thuis uiteraard omver.

Dat hebben we gezien in de heenwedstrijd. Toen kreeg Bayern er drie om de oren.

Running On Empty schreef:
Juventus-Chelsea sla ik mooi over. Ik ga toch ook niet naar Almere City-Telstar kijken? Dat wordt gewoon een stomvervelende pot voetbal.

Wat een haat weer hier. Wanneer leren jullie nou eens dat aanvallend voetbal zwaar overschat is.

@J4E; Op dezelfde manier als Barcelona wel even over Celtic en Spartak heen zou walsen.

Lol, ik geloof dat ze MuMe gelezen hebben. Zonet bekend gemaakt dat ze 'gaan switchen' naar de wedstrijd in Turijn.

Ik ga toch ook niet naar Almere City-Telstar kijken?

Waarom niet? Telstar- Almere werd 1-2. De return kan best spannend zijn. Afgelopen zondag ben ik gaan kijken naar AFC-WKE (2-3). En daar heb ik ondanks het verlies van AFC meer van genoten dan van die flutwedstrijd van Ajax tegen VVV op zaterdagavond. TV Noord Holland had in de samenvatting te weinig tijd om alle spannende momenten terug te laten zien.

chevy93 schreef:
Lol, ik geloof dat ze MuMe gelezen hebben. Zonet bekend gemaakt dat ze 'gaan switchen' naar de wedstrijd in Turijn.

Ik denk dus doordat Lille heeft gewonnen. Daardoor zijn Bayern en Valencia al zeker, of in ieder geval bijna zeker door.

Maar ik ben blij. Chelsea met vijf verdedigers, dus het wordt sowieso een heerlijke wedstrijd.

Vijf verdedigers en 0 aanvallers.

Hup Juve!

Justus18 schreef:
(quote)
Waarom niet? Telstar- Almere werd 1-2. De return kan best spannend zijn. Afgelopen zondag ben ik gaan kijken naar AFC-WKE (2-3). En daar heb ik ondanks het verlies van AFC meer van genoten dan van die flutwedstrijd van Ajax tegen VVV op zaterdagavond. TV Noord Holland had in de samenvatting te weinig tijd om alle spannende momenten terug te laten zien.

Ach ja je hebt nog gelijk ook. Ik ga een beetje zappen tussen de wedstrijden.

Tot nu toe is het leuk. Juventus valt aan en Chelsea countert levensgevaarlijk.

herman schreef:
Tot nu toe is het leuk. Juventus valt aan en Chelsea countert levensgevaarlijk.

Ja toch meer Sparta-MVV gehalte dan Telstar-Almere City

Ik ga toch ook niet naar Almere City-Telstar kijken?

(afbeelding)

0 - 2, doelpunt tegen Den Bosch!

(afbeelding)

De onoverwinnelijke trainer Fred Grim!

Ik woon hier nu eenmaal, dat moet je er ook wat van zien te maken, natuurlijk

Wat er bij Shakhtar gebeurd heb ik ook nog nooit gezien. Wat een rat die Adriano...

Adriano @spherachannel - Vìdeo Dailymotion

Doet met een beetje denken aan die terugspeelbal van iemand tegen Jong Ajax (dacht ik), dat-ie 'm zo de goal intrapt van eigen helft.

Saai he dat Juventus

Ik zou het niet weten, ben niet aan het kijken.

Je wilde toch niet zeggen dat je naar die saaie pot in Valencia aan het kijken bent he

er heeft niemand gezegd dat juventus saai was eh, alleen de tegenstander is pokkesaai

oh ja ik ben ook niet aan het kijken (geen enkele match trouwens)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:49 uur

geplaatst: vandaag om 00:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.