MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
En ik hoop dat Dries Mertens in de 93ste minuut en een 1-0 achterstand voor PSV langs alles en iedereen loopt, dan de bal stillegt op de doellijn van Ajax en er geen zin meer in heeft en wegloopt.

En ik hoop dat Vermeer dan de bal weg wilt trappen maar daarbij tegen zijn eigen been aan schiet waardoor hij struikelt en de bal alsnog in het doel rolt.

Dat zou kolderiek zijn.

Maar als al die spelers aan het wegvliegen zijn, ziet de scheidsrechter weer niet dat het een doelpunt was.
De enige die het dan wel gezien heeft is Jan van Halst, maar die kan het pas morgenavond laten zien in studio voetbal.

Ik hoop dat Driesje Mertens in de gracht valt en daar niet meer uit kan klimmen

Fenomeentje hoor, die Pellè.

Belangrijk is dat je dit soort wedstrijden wint. Voor de stand en het zelfvertrouwen. Geen doelpunten tegen.
Als PSV vanavond verliest (staan nu met 2 - 1 achter) wordt de stand bovenin voor de hele top 5 alleen maar spannender.

Hoera! Winnen van PSV! Berichten plaatsen op MuMe, Strootman bespugen en dansen!

Tja, redelijk terecht. Lens had de 1-2 moeten maken. Doet hij niet. Wordt het 2-1. Zuur.

En over die 3 - 1 zullen we het maar niet hebben, wat een geblunder. Ik kon niet zien wie er zo leuk terugkopte, was dat ook niet Van Bommel?

musician schreef:
En over die 3 - 1 zullen we het maar niet hebben, wat een geblunder. Ik kon niet zien wie er zo leuk terugkopte, was dat ook niet Van Bommel?
Ik dacht Mertens.

Ik ga tegen Dickie zeggen dat hij voortaan alleen Marcelo in de verdediging moet zetten. Dan hoeft hij in ieder geval niet de hele tijd de fouten van anderen daar achterin te corrigeren.

He$$el_01 schreef:
Tja, redelijk terecht. Lens had de 1-2 moeten maken. Doet hij niet. Wordt het 2-1. Zuur.

Ik lees eigenlijk overal dat Ajax veel beter was.

Moeilijk te zeggen, als Feyenoorder.

Het wordt nu wel lekker spannend bovenin. Hopelijk kan Utrecht straks weer punten van Ajax afsnoepen.

Ja dat begint wel een heel triest verhaal te worden.

PSV had de 2-1 kunnen maken, maar Ajax had ook al 3-0 voor kunnen staan.

Ach ja, het was een aardig potje en het is weer spannend bovenin. Als PSV volgende week verliest van Twente staan ze zomaar ineens vierde. Vitesse blijft ook maar winnen.

Misschien moet Van Basten maar gewoon assistent worden ergens... Met volgende week Gouweleeuw (1 van de 3 of 4 goede spelers die Heerenveen nog over heeft) geschorst zal het er ook niet beter op worden.

herman schreef:
Als PSV volgende week verliest van Twente staan ze zomaar ineens vierde. Vitesse blijft ook maar winnen.

Je gaat er voor 't gemak maar vanuit dat Ajax wint?

Ja, inderdaad. What the f*ck was he thinking toen hij hier aan begon? Hopen dat Milan hem snel uit deze lijdensweg verlost.
Ongekende klasse en ultieme jeugdheld als voetballer (en dat van een geboren Rotterdammer van Zuid!!) maar zijn trainerscarriere brokkelt dit langzaam af. Ik ben zelfs niet meer geloofwaardig naar mijn zoontje van 9 als ik in geuren en kleuren vertel over San Marco. Zal hem maar weer eens wat YouTube materiaal voorschotelen of de documentaire van Hugo Borst nog maar eens opzetten.

herman schreef:
Met volgende week Gouweleeuw (1 van de 3 of 4 goede spelers die Heerenveen nog over heeft) geschorst zal het er ook niet beter op worden.

Nou, dat valt wel mee hoor.
Die speelt al tijden als een natte krant.

Och, Van Basten moet ook wel een beetje tijd krijgen om iets op te bouwen. Zoveel stelt Heerenveen ook weer niet voor, dus alles Marco aanrekenen zou wat onterecht zijn. Daarbij zou continuïteit 'm misschien wel helpen, misschien dat nuchtere Friezen daar wel achter staan. Ik hoop het in elk geval, ik gun 'm wel een fatsoenlijke kans.

Nicolage Rico schreef:
Hopelijk kan FC Utrecht straks weer punten van Ajax afsnoepen.

23 december

Stijn_Slayer
Atlético Madrid viel gisteren erg tegen. Real had vrij eenvoudig met grotere cijfers kunnen winnen. Atlético was meer bezig ze uit hun spel te halen dan dat ze zelf nou zoveel deden. Had meer een strijd verwacht.

Verder blij met Ajax. Ben benieuwd wie van Bommel en Strootman nu de hele wedstrijd hebben lopen knijpen.

Nicolage Rico schreef:
Ik lees eigenlijk overal dat Ajax veel beter was.
Dat kan ik je makkelijk vertellen, als Ajacied. Ajax was echt veel beter, vooral de eerste helft. PSV werd in het begin van de tweede helft beter, maar creëerde 0 kansen. Ajax ging rustig door met aanvallen en iedere keer als PSV de bal had, was het die binnen 5 seconden weer kwijt (geen overdrijven, kijk de wedstrijd rond de 60e-70e minuut maar terug).

En dan die kans voor Lens, ja, die moet hij gewoon maken. Kan je niet eens over twijfelen, grotere 100% kansen zijn er nagenoeg niet (behalve op de doellijn over schieten). Vervolgens maakte Ajax, overigens geheel terecht, de 2-1 en vervolgens ook de 3-1 (waarbij Mertens terug kopte, maar tegen Marcello aan).

Lens bedankt! Eén wereldgoal en één megakans gemist. Het heft elkaar mooi op.

Oh ja, en die Hutchinson, wat een drama is dat, zeg. En Willems? Ah, hij is pas 18 (inmiddels 19?), dan mag het toch nog?

De Jong ontpopt zich overigens als een echte vedette. Veel mensen hadden twijfels, inclusief ik, over met name het aanvoerderschap, maar dat heeft De Boer echt goed gezien!

Als FC Utrechter kan ik je ook zeggen dat Ajax echt veel beter was maar dat PSV had kunnen winnen omdat Ajax te veel kansen miste maar gelukkig voor Ajax miste Lens die ene wereldkans die de wedstrijd had kunnen beslissen.

Gisteravond zat ik in Tivoli voor Le Guess Who - ik heb veel goede nieuwe muziek gehoord en dat maakte me blij - die uitslag van gisteravond nam ik voor kennisgeving aan.

Wat me verbaast, is het niveau van sommige reacties hier - je gedachten vlot en grappig vormgeven vergt een vaardigheid die sommigen hier nog steeds niet onder de knie hebben. Ajax heeft gewonnen, ok, life goes on, er wordt gelukkig nog steeds goede muziek gemaakt live.

Mju, je lijkt de laatste tijd een beetje onevenwichtig en van slag af. Scheelt er iets?
Ajax wint, PSV verliest. Er wordt bij dit sporttopic gereageerd op normale wijze.

Ga je nu de tekortkomingen van PSV afreageren op de schrijvers in het sporttopic door ze (ten onrechte) te wijzen op het niveau van hun reacties, gecombineerd met de opmerking dat een mens maar beter live muziek kan gaan kijken?

Je bijdragen, vanuit het perspectief van de PSV liefhebber, worden altijd op prijs gesteld. Maar laten we niet uit de bocht vliegen.
Misschien is een mooi, opbeurend verslag over Le Guess Who in het concerten topic een aan te raden bezigheid....

Running On Empty schreef:
Als FC Utrechter kan ik je ook zeggen dat Ajax echt veel beter was maar dat PSV had kunnen winnen omdat Ajax te veel kansen miste maar gelukkig voor Ajax miste Lens die ene wereldkans die de wedstrijd had kunnen beslissen.
Precies wat ik zei dus? Of richtte je je op Rico?

Mjuman schreef:
Ajax heeft gewonnen, ok, life goes on, er wordt gelukkig nog steeds goede muziek gemaakt live.
Je hebt een leuk concert gezien, ok, life goes on, er wordt gelukkig nog gevoetbald.

Vind je dit bijv normaal - valt dit onder humor of zo dat ik iets heb gemist?

Rhythm & Poetry schreef:
Hoera! Winnen van PSV! Berichten plaatsen op MuMe, Strootman bespugen en dansen!

Hoe lollig bedoeld (wellicht), vind ik zoiets niets toevoegen. De inhoudelijke discussie is hier en elders op de site steeds verder te zoeken door de roeptoeters en blaatapen.

Voor alle duidelijkheid: vooraf was ik uitgegaan van een gelijkspel als max haalbaar - ik dacht dat Van Bommel niet mee zou doen. Wat ik gezien heb (samenvatting), klopte Ajax als team (zeker in de eerste helft), vond ik Eriksen en Fischer een sterke indruk maken, was PSV redelijk gevaarlijk in de counter - maar PSV als team klopt momenteel niet - Wijnaldum loopt te voetballen als op een zomeravondtoernooi, is te weinig betrokken. Er moet gewoon een echte centrale verdediger komen.

Mjuman schreef:
Vind je dit bijv normaal - valt dit onder humor of zo dat ik iets heb gemist?

Rhythm & Poetry schreef:

Dit is toch gewoon satirisch bedoeld? (moet imo zeker kunnen in een sporttopic op een muzieksite). Overal op het internet worden cynische grappen over Strootman (en Van Bommel) gemaakt omdat ze zich bijna elke week etterig gedragen in het veld. Altijd om kaarten zeuren voor de tegenstander en zwaar verongelijkt zijn als je zelf op de bon gaat. Plus dat ze de laatste tijd ook niet bijster slimme uitspraken in de interviews na afloop. Logisch dat dat zulke onsympathieke spelers dan de hoon van het publiek over zich heen krijgen.

Dit zou je als PSV'er ook moeilijk kunnen ontkennen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.