MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Gretz schreef:
Daarvoor hoef je niet alle wedstrijden lam te leggen.

Daarvoor MOET je alle wedstrijden lam leggen. Heb je wel enig besef wat er is gebeurd? Er is een grensrechter die voor zijn plezier in zijn vrije tijd stond te vlaggen gewoon afgemaakt door een stelletje randdebielen omdat ze het niet eens waren met zijn beoordelingen. Prima beslissing.

Ik vind zo'n eenmalige actie zo hypocriet. Bovendien: wil je echt een statement maken leg dan al het voetbal stil en niet alleen de amateurwedstrijden. Net of we ineens zo verrast moeten zijn dat er zinloos geweld plaatsvindt. We weten toch allang dat er veel debielen in dit land zijn? Aanpakken, niet van dit soort halve, lauwe, matige acties.

Stijn_Slayer
Het is een mooi gebaar, maar je lost er weinig mee op om landelijk de wedstrijden stil te leggen.

Overigens is dit niet bepaald een moeilijke of gewichtige beslissing, want gezien het weer zou er komend weekend toch al bijzonder weinig gevoetbald worden op de amateurvelden volgens mij.

Ik hoop dat die hersenloze pubers hier op slag 10 jaar wijzer van worden. 10 jaar brommen kan ook natuurlijk.

Blijk geven van domheid door het onheus bejegenen van de leiding is trouwens populair op het voetbalveld, dat maak ik bijna wekelijks mee (gelukkig bijna altijd verbaal, maar dan nog). Als al die flapdrollen nou eens beseften dat ze zelf meer fouten maken op dat veld dan de arbitrage. Ze zouden eens mishandeld moeten worden na het geven van een slechte pass of het missen van een kans.

Paalhaas schreef:
Ik hoop dat die hersenloze pubers hier op slag 10 jaar wijzer van worden.

Ja, ook ik hoop dat ze volgens volwassenrecht berecht gaan worden.

Rhythm & Poetry schreef:
Bovendien: wil je echt een statement maken leg dan al het voetbal stil en niet alleen de amateurwedstrijden.

Lees even de gehele beslissing. Het is best logisch. Het is juist een statement als in alle stadions een minuut stilte wordt gehouden en alle spelers rouwbanden dragen. Komt allemaal breeduit op televisie.

Komaan AC Milan !!!!

Daarnaast is het gewoon heel verstandig om even met zijn allen bij bedaren te komen en goed na te denken. Ik denk dat veel scheids- en grensrechters de schrik er goed in hebben zitten.

Ondertussen maakt Ajax gehakt van Real Madrid.

Running On Empty schreef:
(quote)

Lees even de gehele beslissing. Het is best logisch. Het is juist een statement als in alle stadions een minuut stilte wordt gehouden en alle spelers rouwbanden dragen. Komt allemaal breeduit op televisie.

Nope, it ain't. Dit is een alibibericht. De enige reden dat ze het profvoetbal niet stilleggen is vanwege het geld. Daarom is dit zo'n ongelofelijk slap statement.

Anderlecht scoort, word onterecht afgekeurd en direct erna scoort malaga wel zeker

Dortmund 1-0 voor

Knap dat Ajax niet 6 keer is geveegd in deze poule, maar de kampioen van Engeland onder zich houdt.

Dat is wel knap inderdaad.

Van mij mag Real Madrid wel de CL winnen, vind ze erg goed en leuk voetballen.

Ajax vanavond kansloos maar wel knap dat ze naar de Europa League mogen.

En laten we hopen dat ze er daar graag wat van willen maken.

Kansloos is wel de juist term, m.b.t. Real Madrid.
Maar Manchester City is mooi uitgeschakeld.

Zou zo'n slechte prestatie van City nu niet gewoon kunnen leiden tot aanpassen van salarissen? De wijze waarop ze gespeeld hebben in de Champions League is gewoon beschamend.

Voor het eerst in de CL-geschiedenis dat de Engelse kampioen geen enkel duel wint.

Arsenal is ook roemloos ten onder gegaan. Het wordt met de wedstrijd tergender om ze te zien spelen? Wat nu? Alleen wedstrijden spelen tegen Spurs omdat dan het team dan wel genoeg gemotiveerd blijkt? Er moet echt iets gebeuren daar.

jassn schreef:
Anderlecht scoort, word onterecht afgekeurd en direct erna scoort malaga wel zeker

Onterecht afgekeurd? Niet gezien in de samenvatting.

Die wedstrijd bij Zagreb trouwens.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Nope, it ain't. Dit is een alibibericht. De enige reden dat ze het profvoetbal niet stilleggen is vanwege het geld. Daarom is dit zo'n ongelofelijk slap statement.

De enige reden? Heb je er veel meer nodig dan? Weet je wel hoeveel geld en man (politie e.d.) er nodig is om één weekend betaald voetbal goed te laten verlopen? Als je dat allemaal gaat aflasten omdat er iemand is overleden kost je dat ongelofelijk veel geld, ook voor de clubs. Uiteraard mag je iemands leven niet vergelijken met geld, maar heeft het echt zoveel meer zin om ook de betaalde wedstrijden a te lasten terwijl het je zoveel geld kost?

Ik vind dat dit een goede manier is om een statement te maken. In alle stadions zal er een minuut stilte worden gehouden, waardoor er dus sowieso aandacht uitgaat naar deze gebeurtenis.

En een manier om iets aan te pakken is door er voor te zorgen dat iedereen er aandacht voor heeft. Daarnaast is de KNVB al bezig met het aanpakken van dit soort dingen.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Onterecht afgekeurd? Niet gezien in de samenvatting.

Die wedstrijd bij Zagreb trouwens.
1 onterecht afgekeurd en 1 terecht

maar toch weer een goede wedstrijd van Anderlecht.

Volgend jaar komen we terug maar dan gaan we efficienter afwerken en spelen we iedereen naar huis

jassn schreef:
(quote)
1 onterecht afgekeurd en 1 terecht

maar toch weer een goede wedstrijd van Anderlecht.

Volgend jaar komen we terug maar dan gaan we efficienter afwerken en spelen we iedereen naar huis

Apart dat ze dat niet hebben laten zien in de samenvatting bij de NOS dan.

Beiden momenten heb ik niet gezien in de samenvatting. Sowieso had ik het idee dat ze vandaag haast hadden bij de NOS.

'Aflasten' 'Afgelasten' daarentegen.

Paalhaas schreef:
Ze zouden eens mishandeld moeten worden na het geven van een slechte pass of het missen van een kans.
Dan word ik zelfs 2 keer in elkaar geslagen.

Stijn_Slayer schreef:
Het is een mooi gebaar, maar je lost er weinig mee op om landelijk de wedstrijden stil te leggen.
Hoewel ik het eens ben dat het geen concrete oplossing is, vind ik het een mooie gelegenheid voor de clubs in Nederland om over dit soort zaken te praten. Als je dat op een dinsdagavond doet, komt er geen hond.

Rhythm & Poetry schreef:
De enige reden dat ze het profvoetbal niet stilleggen is vanwege het geld. Daarom is dit zo'n ongelofelijk slap statement.
Niet mee eens. Deels is het natuurlijk geld. Enig idee hoeveel geld het kost om een wedstrijd af te lasten? Waarom denk je dat er zelden tot nooit een Eredivisie-wedstrijd afgelast wordt? Zelfs al heeft de KNVB het volledige amateurvoetbal stil gelegd.

Maar ik vind dat er nu dit weekend ook aandacht aan besteed moet worden (en niks doen is geen aandacht). Het zou de profs sieren als ze de hele wedstrijd geen een keer tegen de scheids/grens in gaan.

Over Ajax; twee keer kansloos tegen Madrid, één keer tegen Dortmund, twee geweldige wedstrijden tegen City en een prima wedstrijd bij Dortmund uit. Ik ben blij.

AF TE GELASTEN

Misschien getuinde ik er wel hard in

Niet vertreurd m'n beste Paap, je hebt het lijk aan je zijde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:33 uur

geplaatst: vandaag om 16:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.