Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2012, 11:03 uur
Voetbalspraak en Nederlandsche taal dat is niet eens een gedwongen huwelijk dat is een LAT-relatie van 12 mm vurenhout.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 december 2012, 11:14 uur
Real gewonnen, Ajax door, ik ben tevreden. Wel jammer dat Real er de tweede helft geen zin meer in had. Ook vreemd dat Kaka er dan weer af moet. Callejon laat ook weer mooi van zich horen.
Vond Adan trouwens goed keepen.
Vond Adan trouwens goed keepen.
0
geplaatst: 5 december 2012, 11:22 uur
Ik vond Vermeer een beetje raar keepen. Alsof zijn lens niet goed zat. Een paar merkwaardige reddingen...
0
geplaatst: 5 december 2012, 11:56 uur
Hij keepte gewoon weer sterk hoor. Op die vrije trap van Ronaldo was zijn redding wellicht wat abstract, maar als hij de ballen maar tegenhoudt. Hij keept al sinds de winterstop van vorig seizoen goed.
0
geplaatst: 5 december 2012, 11:58 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik vond Vermeer een beetje raar keepen. Alsof zijn lens niet goed zat.
Ik vond Vermeer een beetje raar keepen. Alsof zijn lens niet goed zat.
die van Lens zat er anders aardig in zaterdagavond...
0
geplaatst: 5 december 2012, 12:02 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hij keepte gewoon weer sterk hoor. Op die vrije trap van Ronaldo was zijn redding wellicht wat abstract, maar als hij de ballen maar tegenhoudt. Hij keept al sinds de winterstop van vorig seizoen goed.
Wel als je zijn matige optredens negeert.
Tegen Dortmund onlangs stond hij ook weer als vanouds te schutteren. Gisteren zag er ook weer niet uit.
0
geplaatst: 5 december 2012, 12:13 uur
Na de tweede vrije-trap van Ronaldo vond ik dat Real wel eens mocht gaan overschakelen op een andere strategie.
0
geplaatst: 5 december 2012, 12:24 uur
Vermeer heeft wel goede reddingen de laatste tijd maar het is gewoon een onbetrouwbare keeper, vooral bij hoge ballen. Straalt ook totaal geen rust vanaf.
0
geplaatst: 5 december 2012, 12:24 uur
Nicolage Rico schreef:
Tegen Dortmund onlangs stond hij ook weer als vanouds te schutteren. Gisteren zag er ook weer niet uit.
(quote)
Uiteraard, dat doe je als fan.
Ik heb de wedstrijd tegen Dortmund niet gezien, was toen in de Melkweg. Maar als je zegt dat het er gisteren niet uitziet dan meen ik hier toch ook enige partijdigheid te bespeuren.
0
geplaatst: 5 december 2012, 12:29 uur
trebremmit schreef:
Vermeer heeft wel goede reddingen de laatste tijd maar het is gewoon een onbetrouwbare keeper, vooral bij hoge ballen. Straalt ook totaal geen rust vanaf.
Dan hoop ik dat hij die vorm nog een week of 3 vasthoudt

0
geplaatst: 5 december 2012, 15:48 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb de wedstrijd tegen Dortmund niet gezien, was toen in de Melkweg. Maar als je zegt dat het er gisteren niet uitziet dan meen ik hier toch ook enige partijdigheid te bespeuren.
(quote)
Ik heb de wedstrijd tegen Dortmund niet gezien, was toen in de Melkweg. Maar als je zegt dat het er gisteren niet uitziet dan meen ik hier toch ook enige partijdigheid te bespeuren. Ik vond Vermeer er gisteren vreselijk onzeker uitzien en paniekerig reageren (maar goed, daar hadden meer Ajacieden last van). Dat hij er nog een aantal afstandschoten uithaalt en een goede actie met zijn been, doet daar weinig aan af.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:54 uur
Nicolage Rico schreef:
[Ik vond Vermeer er gisteren vreselijk onzeker uitzien en paniekerig reageren. Dat hij er nog een aantal afstandschoten uithaalt en een goede actie met zijn been, doet daar weinig aan af.
[Ik vond Vermeer er gisteren vreselijk onzeker uitzien en paniekerig reageren. Dat hij er nog een aantal afstandschoten uithaalt en een goede actie met zijn been, doet daar weinig aan af.
Ik ken nog zo'n keeper die er in het begin onzeker en lacherig uitzag, alsof oliebollen aan het vangen was. Later groeide ie uit tot een van de beste keepers in Europa en vergaarde ie menig punt voor zijn club; hij speelde ook 10 interlands voor Brazilië

0
geplaatst: 5 december 2012, 16:34 uur

Beste keeper die ik in de Eredivisie heb zien keepen. O nee, nu vergeet ik van de Sar. De op-1-na beste keeper dan.
Dudek begon ook erg zwak bij Feyenoord, kan ik me herinneren (uit bij Juve, bijv.), om vervolgens één van de betere keepers van de laatste 20 jaar in de Eredivisie te worden.
0
geplaatst: 5 december 2012, 21:29 uur
Ach, dit keer geef ik ze wel een beetje gelijk. Bijna alles is al beslist en er zijn voor de rest weinig aansprekende wedstrijden.
Ola John speelt best goed trouwens, hoewel hij eigenlijk had moeten scoren.
Ola John speelt best goed trouwens, hoewel hij eigenlijk had moeten scoren.
0
geplaatst: 5 december 2012, 21:44 uur
Nou, ik had toch veel liever Shakhtar - Juve gezien. Maar de NOS heeft natuurlijk geen zin die kant uit te reizen, want het is zo koud en ver weg.
0
geplaatst: 5 december 2012, 22:05 uur
Shakhtar Juventus is in potentie een leukere wedstrijd, maar aangezien ze beiden aan een punt genoeg hebben....
0
geplaatst: 5 december 2012, 22:16 uur
Tsja, het is wel de Champions League. Dan ga je toch geen veredeld jeugdelftal uitzenden? Je gaat bijna hopen dat Barca eruit vliegt zodat de NOS wel iets anders moét uitzenden.
0
geplaatst: 5 december 2012, 22:20 uur
Chelsea al op 6-1, als Shaktar nog gelijk maakt wordt het nog spannend.
Of telt doelsaldo niet?
Edit: Was dus niet op doelsaldo maar op onderling resultaat.
Of telt doelsaldo niet?
0
geplaatst: 5 december 2012, 22:22 uur
herman schreef:
Tsja, het is wel de Champions League. Dan ga je toch geen veredeld jeugdelftal uitzenden? Je gaat bijna hopen dat Barca eruit vliegt zodat de NOS wel iets anders moét uitzenden.
Ik hoop sowieso dat Barça eruit gaat.Tsja, het is wel de Champions League. Dan ga je toch geen veredeld jeugdelftal uitzenden? Je gaat bijna hopen dat Barca eruit vliegt zodat de NOS wel iets anders moét uitzenden.
0
geplaatst: 5 december 2012, 22:27 uur
Messi raakt nu geblesseerd, maar had hij niet gewoon al veel eerder moeten raakschieten in plaats van die rare passeerbewegingen? Je kunt het ook te mooi willen doen.
0
geplaatst: 6 december 2012, 09:39 uur
Juventus 
Gewoon strak door. Eerst drie potjes gelijkspelen en daarna alles winnen. Voor mij een dark horse voor CL winst. Gelukkig zijn er veel leuke clubs door deze keer. Top.

Gewoon strak door. Eerst drie potjes gelijkspelen en daarna alles winnen. Voor mij een dark horse voor CL winst. Gelukkig zijn er veel leuke clubs door deze keer. Top.
0
geplaatst: 6 december 2012, 11:59 uur
trebremmit schreef:
Of telt doelsaldo niet?
Of telt doelsaldo niet?
Helaas wel.

Nu hopen dat ze dit niveau een beetje in de competitie vast kunnen houden, dan wordt het misschien nog wat.
Toch wel apart dat de grootste cupfighter van de laatste tien jaar de eerste is die na de CL winst er in de poule-fase al uit vliegt. Maar aan de andere kant, de spelers die er voor zorgden dat Chelsea zo'n cupfighter was, o.a. Terry, Lampard en Drogba, zijn er niet meer bij of hebben amper gespeeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.