Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:29 uur
Ik schakel net even in omdat het zo lekker gaat en ik zag een stuk raam met wat bloed. Wat is er gebeurd?
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:30 uur
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:32 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Gezien het wedstrijdverloop was een gelijkspel niet onverdiend (begrijp me niet verkeerd). Maar een dergelijk doelpunt in de laatste minuut zoals Pellè scoorde is toch wel een mazzeltje hoor...
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:33 uur
Waar heb jij gezeten de laatste maanden, Pelle doet niet anders 

0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:36 uur
Doelpunten scoren ja, maar niet op de wijze zoals hij dat deed tegen Ajax. Jammer dat ie dat net had bewaard voor ons 

0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:36 uur
Mogen we vandaag wel spreken van een "absolute wanprestatie"? 
Als Ajax nou wint met 18-0, gaan ze PSV voorbij. Oh nee wacht, 19-0, want dan wint PSV op basis van "aantal gescoord doelpunten".

Als Ajax nou wint met 18-0, gaan ze PSV voorbij. Oh nee wacht, 19-0, want dan wint PSV op basis van "aantal gescoord doelpunten".

0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:37 uur
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X3RhmQySf1o[/embed]
Getuige dit filmpje wel.
Wat even niet werkt blijkbaar...
Getuige dit filmpje wel.
Wat even niet werkt blijkbaar...
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:38 uur
Je moet de S (in https) eruit halen.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X3RhmQySf1o[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X3RhmQySf1o[/embed]
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:40 uur
Nou van Zwolle niet in ieder geval
, die counteren er op lekker los, hadden er nog wel 2 kunnen maken de laatste minuten (misschien gaan ze dat nog wel doen).
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:40 uur
Ah, dank je Chevy 
En als Zwolle het beter uitspeelt had het zeker 1-4 of 1-5 kunnen staan.

Niet best dit.

En als Zwolle het beter uitspeelt had het zeker 1-4 of 1-5 kunnen staan.

Niet best dit.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:50 uur
Linius schreef:
Gezien het wedstrijdverloop was een gelijkspel niet onverdiend (begrijp me niet verkeerd). Maar een dergelijk doelpunt in de laatste minuut zoals Pellè scoorde is toch wel een mazzeltje hoor...
(quote)
En daarna pech dat ie die open kopkans mist.

0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:51 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Waar waren jullie al die tijd? Dat soort reddingen verricht Vermeer altijd

0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:52 uur
Je kunt de bal beter van 30 meter afstand op doel schieten bij Vermeer, inderdaad.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:56 uur
PSV-Zwolle 1-3
Ik kom werkelijk niet meer bij.
Hebben ze dat parkeerterrein nou al verkocht? Of toch maar weer bij de gemeente aankloppen? Want nieuwe spelers kopen zal de reflex wel weer zijn.Lekker trouwe supporters ook.
En Dickie zal ook wel weer "woedend" zijn
#genieten van flaters van psv , man city, chelsea, PSG en vergeijkbaren
Ik kom werkelijk niet meer bij.

Hebben ze dat parkeerterrein nou al verkocht? Of toch maar weer bij de gemeente aankloppen? Want nieuwe spelers kopen zal de reflex wel weer zijn.Lekker trouwe supporters ook.
En Dickie zal ook wel weer "woedend" zijn

#genieten van flaters van psv , man city, chelsea, PSG en vergeijkbaren
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:57 uur
Running On Empty schreef:
Ja daar weten we in de Utrechtse Galgenwaard alles van
(quote)
Ja daar weten we in de Utrechtse Galgenwaard alles van
Gelukkig zat ik in de bios bij die wedstrijd. Alleen de uitslag gezien. Bah

0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:58 uur
Wat een actie zeg van Pieters, dan ben je toch ook niet helemaal goed bij je hoofd.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 21:59 uur
Misschien kunnen ze de grond onder het Philips stadion nog verkopen aan de gemeente Eindhoven voor een ondergrondse parkeergarage 

0
geplaatst: 18 januari 2013, 22:02 uur
Linius schreef:
(quote)
Gelukkig zat ik in de bios bij die wedstrijd. Alleen de uitslag gezien. Bah
Ik zat in het stadion met mijn neefje = Ajax fan. Het wordt in de Galgenwaard in een thuisvak i.h.a. niet gewaardeerd als men juicht voor een Ajax goal. Mijn neefje zag die middag dus 10 doelpunten en heeft niet een keer kunnen juichen.

0
geplaatst: 18 januari 2013, 22:12 uur
Mobiel internetten (in een restaurant) theeft duidelijk nadelen. Kom, wie weet maakt het dessert en de koffie met neut nog wat goed 
Kaloehoten dit, maar "commercieel gezien was de trip naar Thailand een succes"!

Kaloehoten dit, maar "commercieel gezien was de trip naar Thailand een succes"!
0
geplaatst: 18 januari 2013, 22:16 uur
Running On Empty schreef:
Misschien kunnen ze de grond onder het Philips stadion nog verkopen aan de gemeente Eindhoven voor een ondergrondse parkeergarage
En daarna de grond daar weer onder voor een nog diepere parkeergarage

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 januari 2013, 22:25 uur
VanDeGriend schreef:
Bla, bla, bla.
Bla, bla, bla.
Zo hard genieten van andermans falen... Daar geniet ik weer van, heb ik ten minste een reden om me weer even beter te voelen na zo'n harde afgang.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 22:48 uur
Allemaal lullo's die solo internetten - of nog erger, met de pad op de poef - ik heb nu tenminste een geldig excuus om fijne grappa te tanken 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 januari 2013, 23:16 uur
Een vriend van me was er heen. Nu heb ik wel spijt dat ik niet mee ben gegaan. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.