Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2013, 14:49 uur
Joy4ever schreef:
Milan is over twee wedstrijden geen partij voor Real Madrid. Vaak vallen mooie affiches tegen in de praktijk. Ik vond Real Madrid - Man U ook geen geweldige wedstrijd. Gelukkig dat de return wel wat beloofd. Eigenlijk zou elke eerste wedstrijd in de KO fase in 1-1 moeten eindigen
.
Milan is over twee wedstrijden geen partij voor Real Madrid. Vaak vallen mooie affiches tegen in de praktijk. Ik vond Real Madrid - Man U ook geen geweldige wedstrijd. Gelukkig dat de return wel wat beloofd. Eigenlijk zou elke eerste wedstrijd in de KO fase in 1-1 moeten eindigen
. Qua wedstrijd weet ik ook niet of het echt een topper kan worden. Het lijkt me vooral wel wat omdat het betekend dat Real heeft gewonnen van United en Milan van Barcelona.

0
geplaatst: 15 februari 2013, 15:09 uur
herman schreef:
Mja, ik vind er wel iets inzitten eigenlijk. Van Loen was echt een steengoede kopper. Alleen was dat een van de weinige dingen waar ie echt goed in was en is Ronaldo wel wat completer.
Mja, ik vind er wel iets inzitten eigenlijk. Van Loen was echt een steengoede kopper. Alleen was dat een van de weinige dingen waar ie echt goed in was en is Ronaldo wel wat completer.
Dat laatste stukje.

0
geplaatst: 15 februari 2013, 15:17 uur
He$$el_01 schreef:
Qua wedstrijd weet ik ook niet of het echt een topper kan worden. Het lijkt me vooral wel wat omdat het betekend dat Real heeft gewonnen van United en Milan van Barcelona.
Qua wedstrijd weet ik ook niet of het echt een topper kan worden. Het lijkt me vooral wel wat omdat het betekend dat Real heeft gewonnen van United en Milan van Barcelona.
Haha, ik dacht al zoiets ja
.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 15:21 uur
Maar dan, mocht Milan van Barcelona gewonnen hebben, dan is het tegen Madrid natuurlijk ook nog geen bekeken zaak. Dat is het eigenlijk nooit, want het blijft voetbal 

0
geplaatst: 15 februari 2013, 15:27 uur
Iets met de bal is rond en een balletje kan raar rollen en zo.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 15:28 uur
En dat het een spel is waarbij 22 man achter een bal aan rennen en uiteindelijk de Duitsers winnen.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 15:38 uur
En de Italianen kunnen niet van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 15:40 uur
vigil schreef:
Nou lees ik best veel over voetbal maar dit is toch de eerste keer dat ik Ronaldo vergeleken zie worden met John Van Loen.
Nou lees ik best veel over voetbal maar dit is toch de eerste keer dat ik Ronaldo vergeleken zie worden met John Van Loen.
Het was ook ietswat cynisch bedoelt. Maar hij was zeker een goede kopper ja. Een verdere verglijking is dan ook niet mogenlijk he he.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 februari 2013, 15:52 uur
Pelé heeft ook zo'n beroemde goal gemaakt waarbij hij even in de lucht bleef hangen.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 16:29 uur
0
geplaatst: 15 februari 2013, 21:21 uur
Jammer. Had hem graag nog een paar jaar in de eredivisie willen zien spelen, bij welke club dan ook.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 22:33 uur
Je kan veel zeggen over Balotelli, maar hij heeft er alweer vier inliggen in z'n eerste drie wedstrijden. De laatste die zoiets flikte voor AC Milan was Oliver Bierhoff in 1998.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 22:43 uur
Super Mario 
Sowieso vond ik het (verrassend) verstandig dat hij naar Milaan ging.

Sowieso vond ik het (verrassend) verstandig dat hij naar Milaan ging.
0
geplaatst: 16 februari 2013, 08:28 uur
Ik vind het wel jammer dat hij weg is bij City. Hoewel hij de laatste periode niet veel meer speelde. Dus voor hem is het zeker beter. Maar ik kijk zelden naar de serie A. Het voetbal is er vaak niet om aan te zien. Helaas is de tijd al lang voorbij dat Silvio B goed voetbal eiste van zijn trainer. Ik las trouwens dat hij er ook voor open staat om de boel te verkopen
0
geplaatst: 16 februari 2013, 20:49 uur

En hoe groot zijn nog de kampioenskansen voor Twente?
Vooral ook dat doelpunt van Willem II, in de laatste minuut. Hoe krijg je het voor elkaar.
Maar goed, Willem II doet dan ook alles om degradatie te kunnen ontlopen.......

0
geplaatst: 16 februari 2013, 21:21 uur
Er moet wel een keer iets gaan gebeuren bij Twente. Ze spelen nu al zowat een jaar ondermaats voetbal eigenlijk. De grauwsluier mag er wel eens af. Ook echt beroerd ingekocht, de laatste seizoenen. Misschien moeten ze Fred Rutten maar weer terughalen.
0
geplaatst: 16 februari 2013, 21:29 uur
Ja, het koppel Rutten - Menzo naar Twente

Maar McClaren krijgt de boel niet meer aan het voetballen, het gaat nu hard hoor.

Maar McClaren krijgt de boel niet meer aan het voetballen, het gaat nu hard hoor.
0
geplaatst: 16 februari 2013, 21:29 uur
Linius schreef:
Vanavond juich ik mee met RoE. Jullie kunnen het Utrecht!
Vanavond juich ik mee met RoE. Jullie kunnen het Utrecht!
Bulthuis en Asare zijn er al af met blessures. Wordt heel moeilijk nu.
0
geplaatst: 16 februari 2013, 21:33 uur
Ja, ik zie het inderdaad. Niet best. Alhoewel zonder Bulthuis Utrecht nog niet echt zwakker leek. Maar nu gaan ze wel wat stootkracht voorin missen.
En als Driesje scoort uit een vrije trap heb je gewoon pech natuurlijk.
En als Driesje scoort uit een vrije trap heb je gewoon pech natuurlijk.
0
geplaatst: 16 februari 2013, 21:50 uur
Gelukkig heeft Utrecht mijn grote held Duplan nog in de gelederen. Die krijgt altijd iets extra's over zich, zodra de tegenstander een grote club is. Twee keer scoren is genoeg 

0
geplaatst: 16 februari 2013, 21:53 uur
herman schreef:
Er moet wel een keer iets gaan gebeuren bij Twente. Ze spelen nu al zowat een jaar ondermaats voetbal eigenlijk. De grauwsluier mag er wel eens af. Ook echt beroerd ingekocht, de laatste seizoenen. Misschien moeten ze Fred Rutten maar weer terughalen.
Alleen Tadic is van toegevoegde waarde.
Ik snap echt niet waarom ze een Cabral, Castaignos en Bulykin hebben gehaald.
Zo heel veel kan de trainer er dan ook niet aan doen, alhoewel ze wel erg inzakken en er totaal geen lijn in zit.
0
geplaatst: 16 februari 2013, 22:53 uur
Spijtig, maar het verlies zal zijn ingecalculeerd door Utrecht.
Van Bommel een zeldzame gele kaart, die man kan toch ook geen goed meer doen bij de Nederlandse arbitrage....
Van Bommel een zeldzame gele kaart, die man kan toch ook geen goed meer doen bij de Nederlandse arbitrage....

0
geplaatst: 17 februari 2013, 00:00 uur
trebremmit schreef:
Zo heel veel kan de trainer er dan ook niet aan doen, alhoewel ze wel erg inzakken en er totaal geen lijn in zit.
(quote)
In de vorige seizoenen is er ook wel wat middelmaat voorbij gekomen. Carney, Akram, etc. Cabral is inderdaad wel een dieptepuntje. Dat is meer een speler voor het niveau rechterrijtje. Misschien moeten ze gewoon Maher proberen te halen. Verder hebben ze ook wel pech dat Chadli nogal een brekebeen is en de beste verdediger al het hele seizoen geblesseerd is, maar dan nog.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 00:21 uur
Maher zou wel een goede zijn inderdaad. Maar of dat gaat lukken?
Dit is trouwens de slechtste serie van Twente in tien jaar.
Dit is trouwens de slechtste serie van Twente in tien jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.