Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 februari 2013, 00:49 uur
trebremmit schreef:
Maher zou wel een goede zijn inderdaad. Maar of dat gaat lukken?
Dit is trouwens de slechtste serie van Twente in tien jaar.
Maher zou wel een goede zijn inderdaad. Maar of dat gaat lukken?
Dit is trouwens de slechtste serie van Twente in tien jaar.
Maher zal toch niet veel duurder zijn dan Djuricic? Ik vraag me meer af of ie zelf wel wil. Zie hem eerder naar Ajax of PSV gaan, omdat de CL-kansen daar wat groter lijken.
Weet verder niet wie er over de inkopen gaat bij Twente, maar misschien moet daar ook worden doorgeselecteerd. Als je ziet wie er allemaal voorbij zijn gekomen en ook binnen no time weer weg waren de laatste twee jaar... Ook nog Verhoek, Plet, etc. Vind het best zonde, want een paar jaar terug had Twente echt een heel goed team eigenlijk.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 11:32 uur
musician schreef:
Spijtig, maar het verlies zal zijn ingecalculeerd door Utrecht. Van Bommel een zeldzame gele kaart, die man kan toch ook geen goed meer doen bij de Nederlandse arbitrage....
Spijtig, maar het verlies zal zijn ingecalculeerd door Utrecht. Van Bommel een zeldzame gele kaart, die man kan toch ook geen goed meer doen bij de Nederlandse arbitrage....
Onze mazzel dit weekeinde was het verlies van achtervolger NEC tegen VVV op 6 punten. PSV was wel beter gisteren maar er was wel iets mogelijk geweest. Jammer van het uitvallen van Bulthuis en Asare, die werden in de 2e helft flink gemist.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 11:35 uur
Het lijkt me beter dat ze die gekke Theo Janssen gaan terug halen. Eentje die en ervaring heeft en kan voetballen. En ook nog eens iemand die een rotzak kan zijn als het moet. Maar helaas is Theo te verknocht aan FC Hollywood aan de Rijn.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 februari 2013, 11:44 uur
Net even gekeken op Wiki: valt me nog mee hoeveel Twente heeft uitgegeven. Had de indruk dat Munsterman wel heel erg op de centjes zat. Desondanks zullen ze de portemonnee moeten trekken of misschien een mazzeltje moeten hebben met de scouting.
Zo'n Schilder is aardig voor de breedte, maar je weet van tevoren dat zulke spelers je niet verder gaan brengen.
Zo'n Schilder is aardig voor de breedte, maar je weet van tevoren dat zulke spelers je niet verder gaan brengen.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 14:37 uur
Had ik niet verwacht. Feyenoord dat een doelpunt tegen krijgt via een corner.
En nu een normaal doelpunt. Ongelooflijk.
En nu een normaal doelpunt. Ongelooflijk.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 14:38 uur
Gaat hard daar in Zwolle 
Groningen weer eens verloren, had ik ook wel verwacht. Wel zuur dat je een onterechte strafschop tegen krijgt.

Groningen weer eens verloren, had ik ook wel verwacht. Wel zuur dat je een onterechte strafschop tegen krijgt.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 15:27 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dat vind ik nou wel weer een prima speler eigenlijk. Maar dan wel als linksback, niet als middenvelder. Vind het toch meer een waterdrager dan een creatieve speler. Twente heeft ook nog de pech dat de in potentie beste middenvelder (Fer) al weer weg is voordat ie het echt heeft laten zien.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 15:39 uur
0
geplaatst: 17 februari 2013, 16:08 uur
Het schijnt dat Feyenoord vanaf morgen gaat trainen op standaardsituaties.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 16:10 uur
Ik denk vanaf overmorgen, want morgen wordt het strafrondjes rennen.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 16:13 uur
Paap_Floyd schreef:
Standaardsituaties zijn ook een straf voor dit Feyenoord.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 16:30 uur
Tis om treurig van te worden, ja. Voor een team dat 3/4 van de verdediging van Oranje levert, krijgen ze echt veel te veel tegendoelpunten 

0
geplaatst: 17 februari 2013, 16:32 uur
80% standaardsituaties dus. Voortaan alle spelers in het eigen strafschopgebied bij een dood spelmoment.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 17:46 uur
Jeetje, maar één Nederlander op het podium. Teleurstellend WK...
Niet bij de vrouwen uiteraard.
Niet bij de vrouwen uiteraard.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 19:26 uur
Wat heeft Havard Bokko een leuk zusje zeg!

Hier nog de mooie goal van Eriksen. Als hij dit soort dingen nou elke wedstrijd zou doen hoef ik ook niet meer te klagen dat hij nooit eens de hele wedstrijd sterk speelt. Dit zijn doelpunten waarmee je het team over een dood punt kan heen helpen. Dat gezegd hebbende is het voor de ranglijst natuurlijk een goed weekend.

Hier nog de mooie goal van Eriksen. Als hij dit soort dingen nou elke wedstrijd zou doen hoef ik ook niet meer te klagen dat hij nooit eens de hele wedstrijd sterk speelt. Dit zijn doelpunten waarmee je het team over een dood punt kan heen helpen. Dat gezegd hebbende is het voor de ranglijst natuurlijk een goed weekend.
0
geplaatst: 18 februari 2013, 12:00 uur
Hoewel hij bij ten wijle vrij irritant kan overkomen heeft Maaskant ook wel de nodige zelfspot 

0
geplaatst: 18 februari 2013, 12:23 uur
herman schreef:
Ik weet niet, is dit zelfspot?
Dat lijkt me niet anders was ie wel als zichzelf gegaan.

0
Hendrik68
geplaatst: 18 februari 2013, 12:55 uur
Als het slecht gaat met je club dan willen trainers nogal eens ongenuanceerd reageren naar de arbitrage. Omdat AZ en Heerenveen het lek maar niet boven krijgen moet de arbitrage er maar aan geloven. Het ergste is dat de kaarten waar over gezeurd wordt allemaal volledig terecht zijn. Dan maken ze ook nog even de opmerking dat Nederland vervalt tot een zaalvoetballand of damesvoetbalcultuur of weet ik wat. Gelukkig komt er dan direct vanuit het buitenland, waar het zoveel beter is met de arbitrage, een "totaal onterechte kaart voor Ramos langs"
http://www.vi.nl/nieuws/236212/Ramos-Zorgwekkend-dat-ze-mij-zo-simpel-wegsturen.htm
http://www.vi.nl/nieuws/236212/Ramos-Zorgwekkend-dat-ze-mij-zo-simpel-wegsturen.htm
0
geplaatst: 18 februari 2013, 13:02 uur
Dat gehuil van Van Basten over de arbitrage gisteren vond ik beneden alle nivo.
Laat hem naar zichzelf kijken en de wanprestatie die hij levert bij Heerenveen.
Verbeek moet ik eerlijk gezegd altijd wel om lachen, die man is zo lomp dat het komisch wordt.
Laat hem naar zichzelf kijken en de wanprestatie die hij levert bij Heerenveen.
Verbeek moet ik eerlijk gezegd altijd wel om lachen, die man is zo lomp dat het komisch wordt.
0
geplaatst: 18 februari 2013, 13:12 uur
herman schreef:
Beetje wel toch, of zou het tijdens de carnaval een statement jegens het scheidsrechterskorps zijn?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.