MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Stijn_Slayer
Inderdaad wel vreemde blunders. In Utrecht houden ze van het type Grandel.

Stijn_Slayer schreef:
Inderdaad wel vreemde blunders. In Utrecht houden ze van het type Grandel.

Hold your horses, Utrecht heeft over het algemeen nooit slechte keepers gehad, terwijl Ajax oa . Heinz - kroket - Stuy had.

Zo was er Istatov - beer van een keeper; daar liep je als spits niet tegenaan. Werd opgevolgd door the best - formidabele mentaliteit: Hans - 2CV - van Breukelen, nog steeds

Stand-in: the late Lloyd Doesburg (Zanderij 1989, helaas), keepte altijd in het wit, was ook een heel groot talent - speelde altijd in het wit, zeer stijlvolle keeper.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Ruiter zal ik maar niet te serieus nemen. Doet het wel aardig, maar dat is wel erg vroeg. Wat betreft Cillessen: als hij echt zoveel beter was, zou hij er wel instaan, toch? De staf van Ajax ziet hem elke dag spelen. Ajax kan hem beter verhuren. Vermeer en Stekelenburg zaten eerder ook al constant op de bank, en dan zeuren ze daarna over het gebrek aan zekerheid, uitstraling en ervaring bij de keepers.

Die wedstrijden die ik Cillessen heb zien keepen bij Ajax was ie wel een stuk beter dan Vermeer.

Ok even goed. Sommige kritieken op Robbin Ruiter zijn terecht maar ik zeg vast dat het een prima keeper gaat worden. Mensen herinneren vaak helaas alleen de fouten van keepers maar hij heeft dit seizoen veel punten gepakt. Zelf vind ik Zoet niet heel erg bijzonder. Ieder zijn mening.

Wat Ajax in Vermeer ziet begrijp ik echt niets van, zo chaotisch. De onzekerheid straalt uit zijn ogen. Jasper Cillessen is wat mij betreft veel zekerder en straalt meer rust uit. Vermeer heeft meer punten verloren voor Ajax dan gewonnen. Ze moeten het zelf maar weten.

Hendrik68
Pas maar op ROE, want FC Groningen komt er aan. Vandaag in een zinderende voetbalshow PEC Zwolle van de mat geveegd, weer een plekje gewonnen.

Stijn_Slayer
En weer een rode kaart voor Real. Zitten er soms belchinezen op de tribune?

Ja, blijft toch een toptrainert.

Hendrik68 schreef:
Pas maar op ROE, want FC Groningen komt er aan. Vandaag in een zinderende voetbalshow PEC Zwolle van de mat geveegd, weer een plekje gewonnen.

Wedstrijd was matig. Verdiende geen winnaar. Mazzelgoal in de laatste minuut, sorry maar van wegspelen was geen sprake. PEC beter voor rust, Groningen beter na rust.

Running On Empty schreef:
(quote)

Wedstrijd was matig. Verdiende geen winnaar. Mazzelgoal in de laatste minuut, sorry maar van wegspelen was geen sprake. PEC beter voor rust, Groningen beter na rust.
Ik ben bang dat je het sarcasme mist.

Hendrik68
Ben er ook bang voor. Maar we staan wel op de plek waar Groningen begrotingstechnisch hoort te staan inmiddels (9e) en niets is onmogelijk in deze competitie. Ik ben dik tevreden. Al had ik liever op de plek van Utrecht gestaan, dat is duidelijk.

Ja ik heb het volledig gemist. Ik dacht dat het Hendrik menens was Overigens is FC Utrecht de laatste weken flink aan het inleveren en hebben we ook een lastige middag tegen Roda. Erg veel geblesseerden bij Utrecht. Hopelijk 3 punten.

Hendrik68
Ik geloof dat "wij" volgende week naar Kerkrade moeten. Die wedstrijd vrees ik wel. Roda is aan een sterke serie bezig en die Demouge heeft Groningen al een hoop punten gekost in het verleden. Is ook geen toeval dat sinds zijn komst Roda ongeslagen is. Lijkt kwalitatief niet zo heel sterk, maar bij clubs als de onze kun je hem er prima bij hebben. Ja Utrecht heeft een hoop blessureleed op het moment, erg jammer.

Je moet vooral de eerste minuut goed opletten als je tegen Roda speelt.

Hendrik68
Dank je wel voor deze opmerking. Op zeker dat hij er nu volgende week binnen een minuut in ligt.

We gaan er gewoon voor. Thuisdebuut van Toornstra, wie weet geeft dat extra energie. Lekker koud straks in het stadion brrrrrr...

Lekker Dickie. Goede wissel man...

Hendrik68 schreef:
Roda is aan een sterke serie bezig en die Demouge heeft Groningen al een hoop punten gekost in het verleden. Is ook geen toeval dat sinds zijn komst Roda ongeslagen is. Lijkt kwalitatief niet zo heel sterk, maar bij clubs als de onze kun je hem er prima bij hebben.

Demouge

Enige profspeler waar ik ooit zelf tegen heb gevoetbald

Hoppakee, terechte overwinning van Feyenoord tegen PSV. Balen dat Clasie bij die 0-1 veel te lang doorging.

FEYENOORD

Wat een heerlijke goal weer van onze Italiaan. Terechte overwinning. PSV betaalde de loon voor de angst. Ze hadden hier prima zaken kunnen doen maar de generaal zocht liever de loopgraven op..
Onbegrijpelijk.

En lekker knokken na afloop!

Voorlopig een prima weekend.
Duimen voor Cherry!

Jermain wilde Mathijssen helemaal Lens slaan.

Hoe dan ook. Het is een prachtig voetbal weekend!

Feyenoord.

Wat was Pellè vandaag weer goed. Buitenkantje voet, de bal aan een touwtje, scoren, een fantastisch inzicht. Alsof het niets is.

Toch wel de beste voetballer van de Eredivisie op het moment. Samen met Bony misschien.

tja die Pelle is dus blijkbaar als ze van hem houden opeens belachelijk goed.
Scoort goede doelpunten en is als aanspeelpunt heel sterk, legt ballen slim af aan de opkomende spelers.
Speelt als Kieft in zijn beste PSV dagen.
Pelle heeft op dit moment ook een winners mentaliteit.
Die knaap is helaas een universum beter als Matavz, wat op papier een betere aankoop leek.
PSV moet voor het nieuwe seizoen dus echt 5 (ook een voor de reserve bank) nieuwe goede verdedigers kopen.
Hm, zowel bij Ajax als PSV als ook Twente ontbreekt het aan winners

Mooi resultaat van Ado

utreg ook weer lekker bezig, is die gozer die rood kreeg familie van Simon Ta(ha)mata.

Geen idee waar dat gedoe van Mathijssen en Lens over ging, kreeg er alleen een beetje een vieze smaak van. Jezelf verliezen is geen kracht, maar waarom wil - in vredesnaam - een speler zijn opponent te lijf gaan? Kreeg een beetje Zidane-gevoel, maar goed we zullen het horen.

Geen beelden nog gezien, maar Feyenoord heeft zichzelf en de competitie een grote dienst bewezen. Van de week in de analyse (Steaua - Ajax) van Taco v.d. Velden stekde deze dat Ajax te weinig 'mannen' had - wellicht geldt hetzelfde voor PSV, als was de nababbel van Advocaat wel eerlijk. Krijg sterk het gevoel dat Advocaat gaat voor behoud van de mislukte wisseltrofee.

vigil schreef:
Mooi resultaat van Ado

utreg ook weer lekker bezig, is die gozer die rood kreeg familie van Simon Ta(ha)mata.

Zou'k ff bij Pearl langs gaan - herkennen van rassen/nationaliteiten gaat je slecht af: er ligt toch wel zo'n 15 uur vliegen tussen herkomst van de één (Molukken) en de ander (Marokko) - staat wel onder de hoede van Ali B.

Haha die Lens, zag dat filmpje net. Moet je nooit doen zoiets.
Wat heeft die Engelaar trouwens voor een heel verhaal op zijn rug staan? Alle mislukte seizoenen van hem ofzo

trebremmit schreef:
Wat heeft die Engelaar trouwens voor een heel verhaal op zijn rug staan? Alle mislukte seizoenen van hem ofzo

Inclusief excuses

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:52 uur

geplaatst: vandaag om 20:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.