MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Rudi S schreef:
Overigens het enigste wat Lens vervolgens deed was aan het shirt trekken van Joris M en dat is dus een gele kaart.
Vervolgens sprong ongeveer heel Feyenoord op Lens, dus Rood.

Ik volg dit topic niet echt en weet dus op wat incidentele uitzonderingen na niet echt wie wat supportert, maar ik durf er m'n volledige spaarbankboekje te verwedden dat we hier met een PSV-aanhanger te maken hebben .

Jou rente op de spaarrekening blijft voorlopig dus wel op niveau.
Deze aanhanger vind dat Feyenoord dik verdient gewonnen heeft op basis van inzet en mentaliteit.
Deze aanhager vindt dat Lens helemaal fout is en de verantwoordelijkheid heeft over dit opstootje.
Ik denk dat als dit op het veld was gebeurt er waarschijnlijk 1 of 2 gele kaarten waren uitgedeeld.
De actie van Lens (shirt pakken) was natuurlijk niet erger als de elleboog van Joris.
En eerlijk is eerlijk , die opstoot zag er erger uit dan het leek, de meeste probeerde te sussen,
spelers als Immers en Willems waren klaarblijkelijk op oorlogspad.

Stijn_Slayer
Rudi S schreef:
Bij Real - Barca zal het dus wel altijd prijs zijn).

Ja, Messi stond Arbeloa de vorige keer op de parkeerplaats op te wachten en uit te schelden. Als het omgekeerd was geweest, hadden ze het vast aangestipt bij Studio Sport.

Ik snap de ophef verder niet zo. Het is vooral ongemakkelijk gezichtsverlies. PSV was al niet bepaald de meest sportieve ploeg van de eredivisie.

Rudi S schreef:

Rentepercentage is de afgelopen week alweer verlaagd dus dat valt vies tegen

Rudi S schreef:
Deze aanhanger vind dat Feyenoord dik verdient gewonnen heeft op basis van inzet en mentaliteit.
Deze aanhager vindt dat Lens helemaal fout is en de verantwoordelijkheid heeft over dit opstootje.
Ik denk dat als dit op het veld was gebeurt er waarschijnlijk 1 of 2 gele kaarten waren uitgedeeld.
De actie van Lens (shirt pakken) was natuurlijk niet erger als de elleboog van Joris.
En eerlijk is eerlijk , die opstoot zag er erger uit dan het leek, de meeste probeerde te sussen,

Ik vond het vooral opvallend dat die twee Hagenezen meteen op de voorste rij stonden.

Advocaat en Koeman hadden gewoon de juiste woorden na afloop: de wedstrijd vecht je uit op het veld en niet in de catacomben. Echt oliedom van Lens en dan inderdaad met name de woorden 'ik pak hem zo wel' waren pijnlijk duidelijk te horen. Dom Dommer Domst. Kan mij niet voorstellen dat de KNVB dit zonder gevolgen laat en een flinke schorsing oplegt aan Lens. Natuurlijk kan er geroepen worden dat er niets aan de hand was en kan men het voorval wegwuiven, maar het sloeg helemaal nergens op.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Ik vond het vooral opvallend dat die twee Hagenezen meteen op de voorste rij stonden.

Immers kan in 't veld niet zo makkelijk scoren dus op deze manier is het een beetje compensatie gedrag

Hendrik68

Ik hoorde ergens al de opmerking dat Immers zelfs in de catacomben niks raakt.

Lens en Pieters kunnen nu mooi samen naar deze cursus.

Rudi S schreef:
Waar ik dan weer van schrok was, dat Lens vrij rustig in de ingang van de PSVkleedkamer tegen Willems zei "Ik pak hem dadelijk wel".
En de boel dus ging opwachten.
Overigens het enigste wat Lens vervolgens deed was aan het shirt trekken van Joris M en dat is dus een gele kaart.
Vervolgens sprong ongeveer heel Feyenoord op Lens, dus Rood. edit
Heel Feyenoord, nee Pelle stond nog buiten te genieten bij Jan Joost

En gelukkig maar!
Ben benieuwd of het bij een gele kaart gaat blijven.
Wat we nooit zullen weten was of "alleen shirtje trekken" oorspronkelijk de bedoeling was van Lens of dat hij enigszins is teruggeschrokken door de hoeveelheid Feyenoorders die de trap opkwamen.

Maar ik geef de PSV trainer gelijk: laat hij z'n energie in de wedstrijd stoppen in plaats van deze onzin. Verlies je dan alsnog, dan is de enige remedie met elkaar, de spelers, uithuilen in de kleedkamer en er een week lang de pest over in hebben. Vindt hij Mathijsen een schopper, dan moet hij eerst nagaan of dat over de hele wedstrijd van invloed is geweest op de uitslag en waardoor PSV heeft verloren. Blijft het bij een incident en mag terecht worden gesteld dat Feyenoord over de hele wedstrijd verdiend heeft gewonnen: professioneel laten rusten en misschien kan hij ooit wel weer eens zijn sportieve gram halen.

Volgens mij was het een optelsom: de frustratie van de hele wedstrijd in combinatie met Mathijsen, die het op het laatst niet meer kon belopen en maar het blok zette. Wie meer overtredingen van Mathijsen op Lens heeft gezien, mag het zeggen.

Rudi S schreef:

Euh... volgens mij was Lens dat.

Klopt, die heb ik dus ook uitgebreid als boosdoener vermeld (staat niet ij de qoute hierboven), even filmpje kijken en luisteren voe vaak de Feyenoorders Lex roepen .
Daarbij hadden de teamgenoten van Lex meer moeite om Lex tegen te houden dan Lens en Mathijsen te scheiden.

Cured
mathijssen kan het voetballend niet meer doen en is gewoon een irritante voetballer op leeftijd....

Rudi S schreef:
Klopt, die heb ik dus ook uitgebreid als boosdoener vermeld (staat niet ij de qoute hierboven), even filmpje kijken en luisteren voe vaak de Feyenoorders Lex roepen .
Daarbij hadden de teamgenoten van Lex meer moeite om Lex tegen te houden dan Lens en Mathijsen te scheiden.

Als Lens niet zo dom was geweest om Mathijsen op te wachten en ook nog eens "we pakken hem zo wel" roept en als de staff van PSV Lens gewoon hadden weggehaald, was er helemaal niets aan de hand geweest.

Ik zou mijn teamgenoot ook helpen als iemand een "poot" naar hem uitsteekt.

Cured schreef:
mathijssen kan het voetballend niet meer doen en is gewoon een irritante voetballer op leeftijd....

Hij had Lens volledig in zijn tang gisteren. Eén keer zelfs letterlijk.

Maar hij moet zo nu en dan zijn snelheid (lees: traagheid) compenseren, idd. Een gele kaart voor Mathijsen was natuurlijk terecht geweest bij die actie (op het veld).

Als 50-jarige die het, als het tenminste doorgaat, in een wekelijks potje amateurvoetbal ook nog steeds opneemt tegen veel spelers tussen 18-30 kan ik mij helemaal plaatsen in Mathijsen. Een geheel begrijpelijke overtreding

Die scheidsrechter fluit niet tegen hem, omdat er sprake is van voordeel voor PSV (bal gaat naar rechts).
Die overtreding was ook het enige waartegen Lens in de hele wedstrijd te hoop liep tegen Mathijsen, begrijp ik uit zijn spijtbetuiging op de radio.

Nu krijgt hij de "hoogst mogelijke clubboete" van PSV. Is die bij iemand bekend? Het kan zijn, dat Kees Rijvers ooit nog heeft ingevoerd dat er eenmalig maximaal fl 1,75 uit het wekelijkse loonzakje werd gehaald en dat sindsdien de club geen wijzigingen in dat beleid meer heeft aangebracht.

Controle daarop ontbreekt dus in het geheel, net als interne disciplinaire maatregelen. Dan zal de KNVB vermoedelijk wel komen met een aantal wedstrijden schorsing, ze zullen dit niet over hun kant willen laten gaan.

Berry van Aerle moest ooit het dubbele aan contributie betalen.

En dat deed hij graag! Kom er nog eens om, zulke clubliefde.

Ik zit het nog eens te kijken: zo heel erg grof was die overtreding van Mathijsen nu ook weer niet. Het is gewoon een, voor Lens, irritant blok. Geel mag daarom, maar het was zeker geen aanslag op de ledematen.

Ik weet niet wat Mathijsen in voorkomende gevallen tegen de scheidsrechter zegt. Ik zeg meestal er niets aan te kunnen doen, dat ik niet tegen de spits aanloop maar hij tegen mij omdat hij (op dat moment) gewoon veel sneller was.

Meestal wordt die uitleg wel gepikt en blijft het beperkt tot een vrije trap, zonder geel. Maar ik maak zelden mee dat ik word opgewacht, als ik weer naar de kleedkamer loop. Het is per slot van rekening natuurlijk geen sport waar elk contact verboden is, het blijft een fysieke aangelegenheid.

Misschien was Lens wel gefrustreerd omdat hij op lichaamskracht werd uitgeschakeld door een oude man....

Net de analyse gehoord op VI-radio van Taco v.d. Velde en daarin kon ik me wel vinden. De mislukte wisseltrofee kan idd wel naar Dickie - vroeger in zijn FC U tijd werd hij wel Pinkeltje genoemd - fel en gedreven. Taco kraakte die wissel compleet af.

Het enige positieve aan die hele rel is dat er nu een substantieel bedrag gaat naar een goed doel. Thijs Slegers zou trouwens nog uitvogelen wat er precies was gezegd - en dat zou ie dan ook naar buiten brengen.

Grappig, uitgerekend gisteravond was Jermaine Lens een van de gasten bij Zoo Raymann - niet gekeken omdat ik Raymann lang niet ltijd leuk vind.

Ik vind het altijd wel mooi als sporters zelfverzekerd zijn, maar dit gaat toch wel weer een beetje te ver. Had Ajax ze niet gewoon even helemaal weg kunnen spelen?

Naja, nu moet Chelsea het maar even doen. Of Abramovich moet even met een gouden pak aan komen zetten.

Wat een zwaar overdreven geleuter over Lens en Mathijsen zeg. Waar the hell maken jullie je nou zo druk over? Het is maar een van de vele voetbal opstootjes. Gebeurd wel vaker hoor. Nonsense baby nonsense

Dries is boos dat niemand het over hem heeft.

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Las net op Nu.nl dat Lens de hoogste boete krijgt. Is misschien ook weer wat te veel van het goede (hoeveel zou zoiets hem kosten?).

Ik las de term voorbeeldfunctie langskomen. Da's het stokpaardje van NOS, maar ondertussen zenden ze wel alles uit.

ik begreep net dat de boete 8000 euro was en dat hij dit gaat overmaken naar een goed doel (wat dit ook mag wezen)

Blijdorp wellicht

En bla la bla bla bla

vigil schreef:
ik begreep net dat de boete 8000 euro was en dat hij dit gaat overmaken naar een goed doel (wat dit ook mag wezen)

Een gros ficussen voor Iggy - kan ie zich weer eens uitleven

En vervolgens komt er een video op YouTube: Don't try this at home.

Nou beste Iggy, gooi jij er eens een spannned nieuw onderworp in.

Mjuman schreef:
(quote)

Een gros ficussen voor Iggy - kan ie zich weer eens uitleven

En de natie sprak er schande van, dat waren nog eens top(pop) tijden

Mjuman begrijpt mij soms

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:43 uur

geplaatst: vandaag om 17:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.