MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
R.I.P. Theo Bos.

Twee seizoenen trainer geweest van mijn cluppie FC Dordrecht.
Goeie vent!

R.I.P. Theo

Was ook geraakt door het interview van afgelopen december.

Pfffff FC Utrecht speelt 90 minuten lang beter dan Vitesse maar een fout en een luizige counter geven Vitesse de 2-0 winst. Echt zonde.

Ja, zeker zonde. Misschien waren ze wat onder de indruk van het geheel en hebben ze onbedoeld de punten maar in Arnhem gelaten.....

Hendrik68
Ja, Groningen mocht na de dood van Di Tomasso op bezoek bij Utrecht. Groningen liet de punten niet aan Utrecht, dat als verdwaasd over het veld liep. Niet vreemd natuurlijk. Het bizarre is dat die wedstrijd Groningen indirect aan Europees voetbal geholpen heeft destijds. Gelukkig komen dit soort wedstrijden niet al te veel voor, want het blijft een vervelend iets. Kan er nog niet over uit dat mensen op zulke jonge leeftijd uit het leven gerukt worden. 47 jaar, dat ben ik met een paar jaar ook. Je moet er maar niet teveel bij nadenken.

Stijn_Slayer
Ik begin die Clasico's nog leuk te vinden. Wat is er aan de hand met Barcelona? Zelfs tegen Real Madrid B lukt het ze niet. Ronaldo en Khedira (en later Arbeloa) kwamen er in de 60e minuut in en dat was het laatste zetje dat Real nodig had.

Barcelona had nog wel een penalty verdiend in de blessuretijd, maar los daarvan speelden ze wederom een stuk minder. Aan de andere kant had Real nog goede kansen op de 3-1. Messi en Iniesta waren zelfs onzichtbaar.

Spannend slotstuk bij de halve finale Belgische Beker Racing Genk - Anderlecht 1-0 (0-1)

Penalties

Als FC Twente zo doorgaat, zijn ze na vanavond definitief wel titelkandidaat af. Voor wie dat nog serieus nam.
Ajax doet uiteraard goede zaken met die 0 - 2 (weer een doelpunt van een verdediger) maar FC Twente mag van mij volgende week voorbij zijn gegaan door FC Utrecht.

Ik weet niet wat achteraf beter was: McLaren er uit of de bezem door dat elftal.

sheep67 schreef:
Spannend slotstuk bij de halve finale Belgische Beker Racing Genk - Anderlecht 1-0 (0-1)

Penalties

Anderlecht en strafschoppen

Elk 10 penalties, lekker spannend dat wel!

(afbeelding)

Ondanks dat beide doelpunten van verdedigers kwamen ben ik wel uiterst tevreden met de drie punten tegen een (ex?) concurrent. Morgen eens zien wat Feyenoord brengt.

musician schreef:
....... maar FC Twente mag van mij volgende week voorbij zijn gegaan door FC Utrecht.

Ach plek 5 of 6 maakt niet zoveel uit, beide plekken betekenen play offs om 1 plek voor de voorronde Europa League want ik vrees dat AZ ondanks een heel matig seizoen via de bekerfinale ook een plek gaat pakken. Of PSV moet derde worden, maar dat zie ik ook niet gebeuren.

Ernie schreef:
(quote)

Anderlecht en strafschoppen
ze hielden het nog lang vol, ze hebben meer strafschoppen binnen geschoten dan in heel het jaar denk ik

Die had de keeper ook wel mogen pakken zeg.

Hopelijk laat Feyenoord morgen zien ook bij de titelkandidaten te horen. Twente kunnen we nu definitief afschrijven.

trebremmit schreef:

De bal kwam met 110 km/uur aanvliegen en zwabberde lekker doordat ie met buitenkant voet werd geschoten. Dit was gewoon moeilijk te redden.

De keeper van VVV had wel de vrije trap van Bommeltje moeten pakken

trebremmit schreef:

Schot leek houdbaar maar het was snoeihard en zwabberde helemaal naar de buitenkant. Alleen Jan Van Beveren had hem gehad, elke andere keeper vrijwel kansloos.

Zoet had hem ook wel gehad.

Zowaar een weekend waar geen enkele (echte) titelkandidaat punten verspeeld.

He$$el_01 schreef:
Zoet had hem ook wel gehad. .

Nee Zoet is echt te klein. Kansloos. Misschien Vd Sar.

0-3 ........ en de Feyenoord trein dendert voort. Die gaat PSV en Ajax misschien nog wel inhalen. In principe heeft Feyenoord het beste programma van de 3. Wie kan die trein nog stoppen?

Running On Empty schreef:
(quote)

Nee Zoet is echt te klein. Kansloos. Misschien Vd Sar.

1.91 Meter te klein?

He$$el_01 schreef:
(quote)
1.91 Meter te klein?

Voor die bal wel ja ....

Het heeft denk ik niet alleen te maken met lengte hoor. Je ziet dat Michajlov ook een beetje te laat is met zijn tweede sprongetje. Daardoor is hij eigenlijk te laat met afzetten. Sowieso niet geweldig gekeept dus.

Hendrik68
Je moet vooral de eerste minuut goed opletten als je tegen Roda speelt.

Dank je wel voor deze opmerking. Op zeker dat hij er nu volgende week binnen een minuut in ligt.

1 week later......

Wel apart dat Malki hem niet scoorde. Misschien had ik dat er nog even bij moeten zeggen.

Running On Empty schreef:
0-3 ........ en de Feyenoord trein dendert voort. Die gaat PSV en Ajax misschien nog wel inhalen. In principe heeft Feyenoord het beste programma van de 3. Wie kan die trein nog stoppen?

Een goedwillend dieseltje, inderdaad, dat wel wekelijks bij de les moet blijven.

Ja, ik krijg ook Coolsingel-kriebels! Vitesse en Utrecht zijn de moeilijkste tegenstanders die Feyenoord nog gaat krijgen.

En die zijn gelukkig thuis. Dus dat lijken me niet de lastigste wedstrijd voor Feyenoord.

We moeten bijv. nog naar Roda, Heerenveen en ADO. Tegen laatstgenoemde club heeft Feyenoord het aktijd wel lastig uit.

Maar als we met zo'n gemak in Nijmegen winnen, zorgt dat wel voor grote verwachtingen. Als we Pellè maar niet verliezen door een blessure oid.

Het mooie is wel dat Feyenoord spelers heeft, die wedstrijden uit het niets kunnen laten winnen.

Tegen dit Feyenoord is FC Utrecht over 2 weken kansloos vrees ik. We hebben alleen kans als bij FC Utrecht echt alles loopt, Feyenoord een mindere dag heeft en Pelle, Immers en Clasie volgende week geel pakken. Feyenoord moet nog wel naar Heerenveen. Afhankelijk van de vorm van de dag kan die wedstrijd wel heel lastig worden. Vitesse in De Kuip hebben ze ook niet zomaar gewonnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:43 uur

geplaatst: vandaag om 09:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.