Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2013, 20:49 uur
Running On Empty schreef:
0-3 ........ en de Feyenoord trein dendert voort. Die gaat PSV en Ajax misschien nog wel inhalen. In principe heeft Feyenoord het beste programma van de 3. Wie kan die trein nog stoppen?
Roda JC, volgende week. 0-3 ........ en de Feyenoord trein dendert voort. Die gaat PSV en Ajax misschien nog wel inhalen. In principe heeft Feyenoord het beste programma van de 3. Wie kan die trein nog stoppen?

Mooie overwinning van Heerenveen ook. Zullen met veel zelfvertrouwen tegen PSV staan aankomend weekend.

0
geplaatst: 3 maart 2013, 20:58 uur
Running On Empty schreef:
Tegen dit Feyenoord is FC Utrecht over 2 weken kansloos vrees ik. We hebben alleen kans als bij FC Utrecht echt alles loopt, Feyenoord een mindere dag heeft en Pelle, Immers en Clasie volgende week geel pakken. Feyenoord moet nog wel naar Heerenveen. Afhankelijk van de vorm van de dag kan die wedstrijd wel heel lastig worden. Vitesse in De Kuip hebben ze ook niet zomaar gewonnen.
Tegen dit Feyenoord is FC Utrecht over 2 weken kansloos vrees ik. We hebben alleen kans als bij FC Utrecht echt alles loopt, Feyenoord een mindere dag heeft en Pelle, Immers en Clasie volgende week geel pakken. Feyenoord moet nog wel naar Heerenveen. Afhankelijk van de vorm van de dag kan die wedstrijd wel heel lastig worden. Vitesse in De Kuip hebben ze ook niet zomaar gewonnen.
En bovendien mag de gedachte bij Utrecht dat de punten beter in Rotterdam dan in Amsterdam of Eindhoven terecht komen natuurlijk ook een aanwezige rol spelen

Feyenoord is de laatste weken sowieso veel leuker om naar te kijken dan Ajax of PSV. Het spel met bravoure en werklust houdt risico's in en die jonge gasten moeten a) hun hoofd niet verliezen en b) het ook niet laten hangen als het even niet lukt.
Maar je ziet het ook bij zo'n interview met Boëtius: het etaleert zelfvertrouwen, lol in het spelletje en de onderlinge sfeer is beduidend beter dan bij de andere titelkandidaten. Uit mijn mond klinkt dat uiteraard verdacht, maar of je hem (of Pelle of wie dan ook bij Feyenoord) hoort, straalt het toch meer uit dan de eeuwige treurnis uit onze hoofd- en lichtstad.
0
geplaatst: 3 maart 2013, 21:24 uur
Feyenoord moet volgende week vooral in de eerste minuut goed opletten. 

0
geplaatst: 3 maart 2013, 21:32 uur
musician schreef:
En bovendien mag de gedachte bij Utrecht dat de punten beter in Rotterdam dan in Amsterdam of Eindhoven terecht komen natuurlijk ook een aanwezige rol spelen..
En bovendien mag de gedachte bij Utrecht dat de punten beter in Rotterdam dan in Amsterdam of Eindhoven terecht komen natuurlijk ook een aanwezige rol spelen..
Nee dat is onzin. Als FC Utrecht de kans zou krijgen laten ze de punten zeker niet in Rotterdam.
0
geplaatst: 4 maart 2013, 08:08 uur
Het weglaten van de smiley
wekt enigszins een verkeerde indruk, dat was nu net de grap.
Jammer, ik gun FC Utrecht sowieso alle denkbare punten, ook in het geval als Utrecht tegen Feyenoord zou spelen en FC Utrecht mogelijkerwijs Nederlands kampioen zou kunnen worden vóór Ajax
Daarom ga ik eigenlijk ook uit van de situatie andersom. Maar goed, hulp heeft Feyenoord natuurlijk niet echt nodig, als ze kampioen willen worden moet dat trouwens ook op eigen kracht en is elke wedstrijd een nieuwe uitdaging. Op basis van het vertoonde spel moet Feyenoord (gemakkelijk) kunnen winnen.
Maar dat gemakkelijke programma waar iedereen het over heeft: ik geloof niet dat dat bestaat, een makkelijk programma. Roda JC uit lijkt op papier en qua stand een makkie, maar om de één of andere reden geloof ik daar helemaal niets van, ook als ik bijvoorbeeld die beelden van gisteren van Roda zag.
Onderin vind ik de ploegen helemaal niet zo slecht zoals je dat normaal zou verwachten van clubs die onderaan staan. Van die wedstrijd tegen PEC Zwolle heb ik ook nog nachtmerries.
wekt enigszins een verkeerde indruk, dat was nu net de grap.Jammer, ik gun FC Utrecht sowieso alle denkbare punten, ook in het geval als Utrecht tegen Feyenoord zou spelen en FC Utrecht mogelijkerwijs Nederlands kampioen zou kunnen worden vóór Ajax

Daarom ga ik eigenlijk ook uit van de situatie andersom. Maar goed, hulp heeft Feyenoord natuurlijk niet echt nodig, als ze kampioen willen worden moet dat trouwens ook op eigen kracht en is elke wedstrijd een nieuwe uitdaging. Op basis van het vertoonde spel moet Feyenoord (gemakkelijk) kunnen winnen.
Maar dat gemakkelijke programma waar iedereen het over heeft: ik geloof niet dat dat bestaat, een makkelijk programma. Roda JC uit lijkt op papier en qua stand een makkie, maar om de één of andere reden geloof ik daar helemaal niets van, ook als ik bijvoorbeeld die beelden van gisteren van Roda zag.
Onderin vind ik de ploegen helemaal niet zo slecht zoals je dat normaal zou verwachten van clubs die onderaan staan. Van die wedstrijd tegen PEC Zwolle heb ik ook nog nachtmerries.
0
geplaatst: 4 maart 2013, 08:15 uur
Alles kan in deze comp. Maar laten we ook niet vergeten dat Feyenoord twee weken geleden nog even vrolijk klop kreeg van het nietige Pec Zwolle. Niemand steekt er over meerdere wedstrijden met kop en schouders bovenuit. Maar dat maakt het uiteraard wel super leuk en spannend.
0
geplaatst: 4 maart 2013, 08:27 uur
En wat te denken van die Bale. Afgelopen week weer eens een prachtige en belangrijke goal tegen West Ham 2-3. Hij scoorde twee maal in die wedstrijd. En gister de 1-0 tegen Arsenal. Volgens mij op het moment DE SPELER.
0
geplaatst: 4 maart 2013, 10:58 uur
Vos gaat definitief door met mountainbiken | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

"Als er maar twee wielen aan zitten, dan kan ik redelijk ver komen."

0
geplaatst: 4 maart 2013, 14:10 uur
als ik bijvoorbeeld die beelden van gisteren van Roda zag.
Dat was dan ook met afstand het beste van Roda wat ik dit seizoen gezien heb. Ze staan redelijk verdiend onderaan, hoewel het wel iets beter lijkt te gaan nu Demouge erbij is.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 18:07 uur
R.I.P. Rik de Saedeleer,
wat heb ik mijn jeugd genoten van zijn enthousiaste, humorvolle commentaar.
Hier nog een leuke compilatie ( met helaas voor ons Nederlanders wat minder leuke beelden
)
wat heb ik mijn jeugd genoten van zijn enthousiaste, humorvolle commentaar.
Hier nog een leuke compilatie ( met helaas voor ons Nederlanders wat minder leuke beelden
)
0
geplaatst: 5 maart 2013, 20:31 uur
Ryan Giggs speelt straks zijn 1000ste match op het hoogste niveau 

0
geplaatst: 5 maart 2013, 21:56 uur
Leuk, dat die Ramos in zijn eigen doel schiet. Wat een dramatisch wegwerken, daar in de achterhoede van Real.
Het is wel spannend maar ik vind het nog niet echt hoogdravend. Alle grote namen verschijnen op het veld, echt waarmaken doen ze het nog niet. Het is nerveus, heeft een hoog tempo. Veel fouten en bal inleveren.
edit: belachelijke rode kaart voor Nani van Manchester. Dat wordt nog een spannend half uurtje, met een 1 - 0 voor Manchester United. Eén doelpunt is nu voldoende voor Real Madrid, die gaan er natuurlijk over heen, met 11 tegen 10.
Het is wel spannend maar ik vind het nog niet echt hoogdravend. Alle grote namen verschijnen op het veld, echt waarmaken doen ze het nog niet. Het is nerveus, heeft een hoog tempo. Veel fouten en bal inleveren.
edit: belachelijke rode kaart voor Nani van Manchester. Dat wordt nog een spannend half uurtje, met een 1 - 0 voor Manchester United. Eén doelpunt is nu voldoende voor Real Madrid, die gaan er natuurlijk over heen, met 11 tegen 10.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:09 uur
Dat dacht ik dus al, 1 - 1.
Het wachten is op een rode kaart voor één van de spelers van Real, de scheidsrechter heeft hier iets goed te maken, na die blunder bij de rode kaart van Nani.
Het wachten is op een rode kaart voor één van de spelers van Real, de scheidsrechter heeft hier iets goed te maken, na die blunder bij de rode kaart van Nani.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:10 uur
2 - 1 voor Real Madrid, het lijkt mij gebeurd. Dat zal die scheidsrechter gaan weten.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:24 uur
musician schreef:
2 - 1 voor Real Madrid, het lijkt mij gebeurd. Dat zal die scheidsrechter gaan weten.
Ja, Engeland zal nu Turkije nooit meer bij de Europese Unie willen hebben en terecht.
Wedstrijd is om zeep geholpen.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:41 uur
Zo dubieus is die rode kaart echt niet. Het was gewoon een gevaarlijke trap die Nani uitdeelde.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:44 uur
Vond het ook geen rood, beetje jammer dat de scheids zo de wedstijd verpest.
Toch had Madrid denk ik zonder die rode kaart ook wel gewonnen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 maart 2013, 22:44 uur
Het was wel gevaarlijk spel van Nani. De scheids mag 'm geven, al had het ook geel kunnen zijn. Al met al is Real Madrid gewoon terecht verder. In eigen huis waren ze véél beter dan Man Utd. In Manchester was 't allemaal wat minder, maar alles is beter dan zo laf als Man Utd spelen. Ze dachten in Manchester ook dat er gratis penalties uitgedeeld werden.
Dus ja, mazzel dat er rood wordt gegeven, maar op basis van het spel zou het ontiegelijk onterecht zijn als Man Utd doorging. Dat zou helemaal lullig zijn na zo'n k*tgoal. Wel opvallend hoe paniekerig Real de tweede helft verdedigde. Veel kansen van Man Utd kwamen ook voort uit fouten van Real.
Al met al ook nog 'geluk' dat Di Maria eruit moest. Kaka was veel beter aanspeelbaar, ging steeds diep, hield de tegenstander bezig. Ronaldo vond ik barslecht, misschien wel de slechtste man van Real. Hij bewijst dat hij altijd kan scoren, maar anders zou je 'm haast wisselen.
Dus ja, mazzel dat er rood wordt gegeven, maar op basis van het spel zou het ontiegelijk onterecht zijn als Man Utd doorging. Dat zou helemaal lullig zijn na zo'n k*tgoal. Wel opvallend hoe paniekerig Real de tweede helft verdedigde. Veel kansen van Man Utd kwamen ook voort uit fouten van Real.
Al met al ook nog 'geluk' dat Di Maria eruit moest. Kaka was veel beter aanspeelbaar, ging steeds diep, hield de tegenstander bezig. Ronaldo vond ik barslecht, misschien wel de slechtste man van Real. Hij bewijst dat hij altijd kan scoren, maar anders zou je 'm haast wisselen.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:45 uur
Kill_illuminati schreef:
Zo dubieus is die rode kaart echt niet. Het was gewoon een gevaarlijke trap die Nani uitdeelde.
Nani deelt niets uit. Hij gaat naar de bal voor de controle in de lucht en kijkt ondertussen ook naar die bal. Meer dan geel voor gevaarlijk spel kan een zichzelf respecterende scheids hier niet voor geven. Dat heeft echt ManU en hun tactisch plannetje om zeep geholpen.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:45 uur
Kill_illuminati schreef:
Dan ben je samen met die Turk de enige die er zo over denkt ....
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:47 uur
trebremmit schreef:
Dat betwijfel ik ten zeerste. ManU speelde tactisch erg sterk, waardoor Real voor dat voorval amper aan doelrijpe kansen kwam. Op het einde van de eerste helft waren ze zelfs de zwakkere ploeg.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:47 uur
trebremmit schreef:
Denk het niet. Manchester zat lekker in de wedstrijd en die kaart was een compleet keerpunt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 maart 2013, 22:49 uur
Lekker in de wedstrijd? Een damwedstrijd misschien. Stapje naar voren, stapje naar achteren.
Zal ik het ook eens roepen: het voetbal heeft gezegevierd.
Zal ik het ook eens roepen: het voetbal heeft gezegevierd.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:50 uur
Vond ik wel meevallen, Madrid was echt veel sterker.
Manchester vond ik erg zwak, Van Persie liet ook bijna niks zien. Alleen Rafael vond ik goed aan Man U kant.
Manchester vond ik erg zwak, Van Persie liet ook bijna niks zien. Alleen Rafael vond ik goed aan Man U kant.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 22:50 uur
Tot die rode kaart had ManU toch de kansen?? Real balbezit, maar daar moet je wel wat mee doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.