Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 maart 2013, 20:25 uur
Komaan België
Heel leuke opstelling alweer. Kompany geblesseerd en dus is Vermaelen aanvoerder.
Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Vermaelen, Vertonghen, Witsel, Dembele, Fellaini, De Bruyne, Hazard & Benteke
Heel leuke opstelling alweer. Kompany geblesseerd en dus is Vermaelen aanvoerder. Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Vermaelen, Vertonghen, Witsel, Dembele, Fellaini, De Bruyne, Hazard & Benteke
0
geplaatst: 22 maart 2013, 22:50 uur
Mager wedstrijdje van het Nederlands Elftal, hoewel het ook niet echt slecht was. Scoren ze in de eerste vijf minuten, krijg je waarschijnlijk een andere wedstrijd.
Leuk voor Schaken, die 1500e goal voor het Nederlands Elftal. Goed voor Van Persie, dat hij weer eens scoort. Daryl Janmaat de man van de assists en een goede wedstrijd achter de rug.
Een zesje.
Leuk voor Schaken, die 1500e goal voor het Nederlands Elftal. Goed voor Van Persie, dat hij weer eens scoort. Daryl Janmaat de man van de assists en een goede wedstrijd achter de rug.
Een zesje.
0
geplaatst: 22 maart 2013, 22:54 uur
Van der Vaart was goed bezig 
Voor de rest was het een vreselijke wedstrijd, vooral de eerste helft, de tweede helft was wel wat beter toen Estland moe werd.

Voor de rest was het een vreselijke wedstrijd, vooral de eerste helft, de tweede helft was wel wat beter toen Estland moe werd.
0
geplaatst: 22 maart 2013, 22:54 uur
In ieder geval ondanks Kenneth Vermeer op goal toch de 0 gehouden 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 maart 2013, 11:14 uur
Na een halfuur had ik 't wel gezien. Wat een onzinwedstrijd. Misschien dat het daarna beter ging, maar ik ben blij dat ik de wedstrijd niet heb afgekeken.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 11:53 uur
Daar wordt uiteraard op Ollie gedoeld ja (die staat ook half op de foto).
0
Hendrik68
geplaatst: 23 maart 2013, 11:56 uur
Na een halfuur had ik 't wel gezien. Wat een onzinwedstrijd. Misschien dat het daarna beter ging, maar ik ben blij dat ik de wedstrijd niet heb afgekeken.
Voor de rest was het een vreselijke wedstrijd
Kom op zeg. Wat verwachten jullie nou eigenlijk. Dit is zo'n standaardpot die wanneer je binnen een minuut scoort in 8-0 eindigt. Lukt dat niet dan kan het heel lastig worden. Gelukkig valt hij dan direct na rust en wordt het nog eenvoudig 3-0. Je moet deze wedstrijden winnen, meer is niet nodig. Je voetbalt dit soort wedstrijden niet voor het publiek, zeker niet voor dit publiek. We moeten volgend jaar in Brazilie staan, hoe is niet belangrijk. Buiten dat was het gewoon een prima wedstrijd. Oranje was heel fanatiek, alleen creeerde het in de 1e helft nauwelijks kansen. De backs konden naar hartelust opkomen. Natuurlijk moet blijken hoe talentvol de verdediging is als het er op aankomt. Maar er is nog tijd en dit nieuwe Oranje begint toch steeds meer vorm te krijgen. Het hele centrum van de verdediging van het succesvolle WK 2010 is nu al vervangen door een betere lichting, dus dat belooft wat. Een speler als Nigel de Jong kan nu gewoon door een echte voetballer worden vervangen, waardoor we aanvallend steeds beter worden. Elke positie is kwalitatief zowat dubbel bezet. Het komt helemaal goed met dit Oranje. Sterker, het is alweer goed. We zijn druk in opbouw en al zo goed als geplaatst, wat wil je nog meer?
0
geplaatst: 23 maart 2013, 12:30 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als je een wedstrijd niet eens half uitkijkt kun je er wat mij betreft ook geen echte mening over geven. Of ben jij zo'n supporter die in de rust weggaat als je team achter staat in plaats van ze nog eens extra aan te moedigen?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 maart 2013, 13:07 uur
Daarom geef ik ook geen gefixeerd oordeel over de hele wedstrijd.
Ik ben ook geen NL supporter. Ik heb mijn ongenoegen niet onder stoelen of banken geschoven de laatste jaren. Ik heb liever dat ze er zo snel mogelijk uit vliegen, kan het oranjecircus ook weer z.s.m. opgedoekt worden.
Ik ben ook geen NL supporter. Ik heb mijn ongenoegen niet onder stoelen of banken geschoven de laatste jaren. Ik heb liever dat ze er zo snel mogelijk uit vliegen, kan het oranjecircus ook weer z.s.m. opgedoekt worden.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 13:15 uur
Zo rooskleurig als het Hendrik het ziet vind ik dan ook wel weer wat overdreven.
Vooral verdedigend moet ik het allemaal nog maar zien, vond Indi en de Vrij gister niet overtuigen.
En voorin viel Lens ook enorm tegen en De Guzman voegt ook weinig toe.
Vooral verdedigend moet ik het allemaal nog maar zien, vond Indi en de Vrij gister niet overtuigen.
En voorin viel Lens ook enorm tegen en De Guzman voegt ook weinig toe.
0
Hendrik68
geplaatst: 23 maart 2013, 14:02 uur
Zeg ik ook in mijn post. Het is afwachten hoe de verdediging het houdt als het er op aan komt. Janmaat en Blind zijn opkomende backs, maar verdedigend niet best. Maar goed verdedigen komt met de jaren en dus zit er nog rek in. Janmaat en Blind zijn behoorlijk gegroeid dit jaar. Bovendien heeft Janmaat concurrentie van Van Rhijn en Blind van Willems. Allemaal nog heel jong. Komt de kwaliteit alleen maar ten goede. Misschien overdrijf ik, maar de stand liegt niet. Duitsland wint ook met 3-0 van een B-land. Spanje wint niet eens van een B-land en Portugal al evenmin. Die laatste 2 moeten nog vol aan de bak, terwijl wij na dinsdag al achterover kunnen leunen. De wedstrijd van gisteren vreselijk noemen, dat is zeker overdreven. Het was gewoon een prima pot. 3 goals, dat ziet een Groninger niet elke week. Jij noemt exact de spelers die niet best waren. Je kunt ook zeggen dat Van Persie, Vd Vaart en Janmaat wel heel goed waren. Het is maar net waar waar je voor kiest.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 14:25 uur
Nou ja dan verschillen we daarover van mening, een prima pot was het niet, vooral de eerste helft niet.
En als je even terugleest zie je dat ik wel enthousiast ben over Van der Vaart.
En als je even terugleest zie je dat ik wel enthousiast ben over Van der Vaart.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 14:28 uur
Dit soort "wedstrijden"zullen nooit een prima pot opleveren, het wordt immers nooit een echte wedstrijd.
Wat NL dan nog wel kan doen is super geconcentreerd de taken uitvoeren, dan heb je het prima gedaan.
Wat NL dan nog wel kan doen is super geconcentreerd de taken uitvoeren, dan heb je het prima gedaan.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 14:39 uur
Ik druk op bewerken op mijn tekst aan te passen - is ie foetsie 
Dan kuw el
Anyway - het ging om de metafoor van David Endt (NRC vandaag) - voetbal en seks. Zei eerst dat de wedstrijd van gisteren in dat opzicht een prima promo was voor soloseks. Eigenlijk kan ik de metafoor wel doortrekken: het was gewoon een verplicht nummertje.

Dan kuw el

Anyway - het ging om de metafoor van David Endt (NRC vandaag) - voetbal en seks. Zei eerst dat de wedstrijd van gisteren in dat opzicht een prima promo was voor soloseks. Eigenlijk kan ik de metafoor wel doortrekken: het was gewoon een verplicht nummertje.

0
geplaatst: 23 maart 2013, 14:42 uur
Toch is het wel vaak Van der Vaart die met een bevlieging een wedstrijd weet open te breken.
Ach Estland, dan weet je van tevoren dat het geen wereldpot wordt. Misschien dinsdag tegen Roemenië een betere wedstrijd. Mochten ze die winnen en Turkije wint van Hongarije, dan sta je 8 punten voor (in feite 9 door het veel betere doelsaldo). Dan zit je dus op rozen.
Ach Estland, dan weet je van tevoren dat het geen wereldpot wordt. Misschien dinsdag tegen Roemenië een betere wedstrijd. Mochten ze die winnen en Turkije wint van Hongarije, dan sta je 8 punten voor (in feite 9 door het veel betere doelsaldo). Dan zit je dus op rozen.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 14:47 uur
Hier stond het op de achtergrond aan, heb wel af en toe gekeken. Vind het wel interessant om te zien hoe al die nieuwelingen zich houden. Ik denk dat die Feyenoord-spelers volgend jaar nog wel een stuk verder zullen groeien als ze zich dan wel weten te plaatsen voor de Europa League. Qua linksback zie ik het niet zo somber meer in: talent genoeg. Ik verwacht dat Buttner nog wel verhuurd wordt aan een Engelse subtopper en zich daar verder ontwikkelt en Van Aanholt is dit seizoen ook 'begonnen', na vorig jaar vooral bankzitter te zijn geweest.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om het aanvallende aspect: Robben heeft zijn beste tijd wel gehad en spelers als Lens/Narsingh zijn leuk, maar toch geen Europese top. Hoop eigenlijk dat Afellay de weg omhoog weer vindt. En Ola John zou ook wat meer speelminuten mogen krijgen.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om het aanvallende aspect: Robben heeft zijn beste tijd wel gehad en spelers als Lens/Narsingh zijn leuk, maar toch geen Europese top. Hoop eigenlijk dat Afellay de weg omhoog weer vindt. En Ola John zou ook wat meer speelminuten mogen krijgen.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 14:49 uur
Mjuman schreef:
Als het nooit een echte wedstrijd wordt - en dan heb ik gedurende ca 50% van de tijd kunnen aanschouwen - waarom zou je er dan echt naar kijken?
(quote)
Als het nooit een echte wedstrijd wordt - en dan heb ik gedurende ca 50% van de tijd kunnen aanschouwen - waarom zou je er dan echt naar kijken?
Dus heb ik ook niet gekeken, dinsdag a.s. wel.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 14:50 uur
herman schreef:
En anders gewoon Pelle naturaliseren

0
geplaatst: 23 maart 2013, 17:05 uur
herman schreef:
Ik zou Van Wolfswinkel wel eens in Oranje willen zien. Die heeft toch een neusje voor slimme goals.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 17:23 uur
Ach niet zeiken met z'n allen. 3 punten in de tas. En hop de vlieger richting Rio bestellen. Dit soort wedstrijden zijn maar hoogst zelden leuk toch?
0
geplaatst: 23 maart 2013, 18:34 uur
iggy schreef:
Ach niet zeiken met z'n allen. 3 punten in de tas. En hop de vlieger richting Rio bestellen. Dit soort wedstrijden zijn maar hoogst zelden leuk toch?
Kan me niet echt voorstellen dat je meegaat Ig - niet alleen vanwege je reputatie - alhoewel palmen zat daaro - maar vooral vanwege de gevergde investering. En was Zuid-Afrika voor sommigen al tricky - wat dacht je van Brazilië, waar - in de ogen van de locals - elke Europeaan rondloopt met een sticker eu tenho dinheiro op het voorhoofd

0
geplaatst: 23 maart 2013, 19:05 uur
Ach mijn beste ik ben wat dat betreft wel iets gewend. Iedere farrang word hier ook gezien als een geld (palm) boom. En ik kan me best wel verdedigen gezien mijn rep.
. Follow me !?
. Follow me !?
0
geplaatst: 23 maart 2013, 19:14 uur
Iggy Pop, Paradiso Amsterdam, the Netherlands 1979
Iggy had deze avond even geen zin en het publiek pakte dat niet goed op. Er werd geschreeuwd om 'Lust for Life'maar daar had Iggy even helemaal geen trek in. Boos geworden schold hij de zaal uit voor 'Fucking Junkies'. Dat had hij beter niet kunnen doen. Een paar in de zaal aanwezige Hells Angels beende naar voren en gaven Iggy achter op het podium een aframmeling. Wat later kwam Iggy in ochtendjas met bebloed gezicht het Paradiso podium weer op en bood zijn excuses aan de Hells Angels. Ik bedoelde niet de 'Gentlemen' van de Hells Angels, zo zei hij. Volgens het verhaal heeft Pop daarna ons land zo snel mogelijk verlaten.
Iggy had deze avond even geen zin en het publiek pakte dat niet goed op. Er werd geschreeuwd om 'Lust for Life'maar daar had Iggy even helemaal geen trek in. Boos geworden schold hij de zaal uit voor 'Fucking Junkies'. Dat had hij beter niet kunnen doen. Een paar in de zaal aanwezige Hells Angels beende naar voren en gaven Iggy achter op het podium een aframmeling. Wat later kwam Iggy in ochtendjas met bebloed gezicht het Paradiso podium weer op en bood zijn excuses aan de Hells Angels. Ik bedoelde niet de 'Gentlemen' van de Hells Angels, zo zei hij. Volgens het verhaal heeft Pop daarna ons land zo snel mogelijk verlaten.

0
geplaatst: 25 maart 2013, 14:28 uur
SC Veendam is failliet, en net als eerder bij AGOVV worden alle resultaten van dit seizoen geschrapt. Saillant is daarmee ook dat de stand aan kop van de Jupiler League weer op zijn kop gaat. MVV (nr. 2) verliest 6 punten, Sparta (nr. 1) verliest er 3 en Helmond Sport (nr. 4) verliest er geen.
Ik vind het maar rare regels. Beter gaven ze gewoon elk team dat nog tegen Veendam moest spelen een reglementaire 5-0 overwinning en lieten ze de resultaten van de gespeelde wedstrijden gewoon staan. Nu worden de teams die eerder in het seizoen 2x wonnen gewoon zwaar benadeeld.
Ik blijf verder van mening dat de KNVB dit onheil voor een behoorlijk deel aan zichzelf te wijten heeft. Door de strenge regelgeving (o.a. een groot aantal full profs) is het voor veel clubs onmogelijk om normaal beleid te voeren.
Ik vind het maar rare regels. Beter gaven ze gewoon elk team dat nog tegen Veendam moest spelen een reglementaire 5-0 overwinning en lieten ze de resultaten van de gespeelde wedstrijden gewoon staan. Nu worden de teams die eerder in het seizoen 2x wonnen gewoon zwaar benadeeld.
Ik blijf verder van mening dat de KNVB dit onheil voor een behoorlijk deel aan zichzelf te wijten heeft. Door de strenge regelgeving (o.a. een groot aantal full profs) is het voor veel clubs onmogelijk om normaal beleid te voeren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.