MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Fathead schreef:
(quote)

Dat is poolbiljart.

Ow ja, zo zat het

Aandachtig het Youp-protocol zijn beide vormen mij een ballenboel. En qua biljarten ben ik een 'buschauffeur'.

Snooker verwarren met poolen

Götze naar Bayern Munchen

De Bundesliga is de komende vijf jaar niet spannend meer...

Stijn_Slayer
Shit! Götze vind ik wel een typische speler voor Real. Had ook wel verwacht dat ze hem zouden kopen, al was het dan wel erg druk geworden met Ozil, CR7, Di Maria én Callejon.

Eerst een voorzetje van Robben die ingekopt wordt, nu een corner van hem die ook via het hoofd doel treft. Het moet niet gekker worden. 2 - 0 tussen Bayern en Barcelona is sowieso al opvallend, die handsbal van Barcelona had eigenlijk 3 - 0 moeten zijn....

Wat een dwalingen vanavond van de arbitrage zeg. 2 handballen niet gezien, Gomez die buitenspel staat bij de 2-0 en de bodycheck van Müller bij de 3-0. Onbegrijpelijk niveau.

Stijn_Slayer
Is het niet fantastisch?

Kan Real meteen wraak nemen voor de halve finale van vorig jaar.

Kan iemand zich 4 - 0 tegen Barcelona met Messi herinneren?

Ik heb die hele Messi trouwens nog niet gezien, alleen toen hij simpel voorbij werd gelopen door Ribery.

Bayern

Prachtig die bedroefde gezichten bij Barcelona.

Beste man van het veld: Muller

Stijn_Slayer schreef:
Is het niet fantastisch?

Kan Real meteen wraak nemen voor de halve finale van vorig jaar.

Ten opzichte van een jaar geleden is Real een stukje minder en Bayern een stuk beter. Als Bayern zo speelt komt Real er niet aan te pas.

Mij maakt het Europees geen bal uit wie er wint, maar vandaag had Barcelona geen minuut recht op de finale. Echt heel erg knudde. Of Bayern was gewoon goed, met schwalbes van Robben en al.
Maar Bayern staat terecht in de finale. Ga er tenminste van uit dat dat niet meer gaat veranderen.

musician schreef:
Kan iemand zich 4 - 0 tegen Barcelona met Messi herinneren?

Ik moest denken aan de CL-finale tegen Milan, 20 jaar geleden ofzo. Barca net kampioen, maar ook met 4-0 zoekgespeeld.

Wel leuk gespeeld hoor maar ik ben denk ik te oud om enthousiast te worden van Duitsers. En dan die speaker...die zo'n vol stadion Duitsers een naam laat scanderen....kweetnie...

Bayern geweldig ....maar dit niveau van scheidsrechters in een halve finale CL kan echt niet, 2 penalties over het hoofd zien en 2 goals die afgekeurd hadden moeten worden, ongelofelijk.

VanDeGriend schreef:
En dan die speaker...die zo'n vol stadion Duitsers een naam laat scanderen....kweetnie...

Echt genieten

Gooaaalll, Gooaaall, Gooaaall

Thomas MULLER, Thomas MULLER, Thomas MULLER

Neue Spielstand: FC Bayern EINZ - Fc Barcelona NULL

Danke

Voor de liefhebbers van dat soort onzin: De Roda speaker heeft dat riedeltje van Bayern gejat, dus kom gezellig langs in Kerkrade om ook DANKE - BITTE te schreeuwen.

Bayern Morgen Real dat uithaalt en tis een superfinale zoals ik gehoopt had!

Ynoskire schreef:
Voor de liefhebbers van dat soort onzin: De Roda speaker heeft dat riedeltje van Bayern gejat, dus kom gezellig langs in Kerkrade om ook DANKE - BITTE te schreeuwen.
Twente en Heracles dacht ik ook. Ik vind het een mooi feestelijk ritueel in ieder geval.

Ik vind het toch vreemd hoe Barcelona overklast werd, aan hun spelers kan het toch niet liggen. Het was wel mooi om te zien hoe dat Bayern knokte achterin en dat Gomez bijvoorbeeld al Iniesta afjaagt. Misschien is Barcelona dat net even niet gewend.

Stond Gomez nou echt buitenspel trouwens? Als ik het zo zag was dat gelijk.

Ja hij stond zeg maar gelijk, maar dan een stuk er achter.

Stijn_Slayer
herman schreef:
(quote)

Ten opzichte van een jaar geleden is Real een stukje minder en Bayern een stuk beter. Als Bayern zo speelt komt Real er niet aan te pas.

Misschien wel, al speelt Real de laatste tijd weer een stuk constanter. Bayern heeft alleen geen Ronaldo en als er iemand beslissend is! Ozil is ook in grootse vorm en hem vind ik dan toch een stuk beter dan bijvoorbeeld Ribery.

Casillas speelt morgen trouwens nog steeds niet. Ik hoop niet dat Mourinho weer met vuur speelt.

Als Kroos en Mandzukic er weer bij zijn denk ik dat Madrid kansloos is.
Ik denk trouwens wel dat ze van Dortmund gaan winnen.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Ik hoop niet dat Mourinho weer met vuur speelt.

Nee hij speelt met Diego Lopez,

Mourinho doet niet moeilijk en geeft opstelling vrij - AD.nl

Ben benieuwd wie Bayern gaat stoppen, En dan volgend jaar ook nog met Götze erbij

Cured
Bayern veegde Barca gewoon van de mat. Met afstand de beste ploeg van Europa momenteel. Ik vind het ook leuker op naar te kijken en is lekker dynamisch en zijn echt naar voren gericht met messcherpe aanvallen en diepgang, i.t.t. barca met hun breivoetbal die er gisteren tottaal niet aan te pas kwam en ook geen aanspeelpunt in de spits hadden. Fysiek was bayern ook veel sterker en bij barca aanvalopbouw vochten Robben en Ribery ook fel mee;barca kreeg nauwelijks/geen rust.

Ik twijfel over mijn voorkeur wie de andere finalist moet worden.

Cured schreef:
.

Ik twijfel over mijn voorkeur wie de andere finalist moet worden.

Real , voor een internationale finale en voor Stijn

VanDeGriend schreef:
Wel leuk gespeeld hoor maar ik ben denk ik te oud om enthousiast te worden van Duitsers. En dan die speaker...die zo'n vol stadion Duitsers een naam laat scanderen....kweetnie...

SIEG! SIEG! SIEG!

VanDeGriend schreef:
Wel leuk gespeeld hoor maar ik ben denk ik te oud om enthousiast te worden van Duitsers.

ik vind de Duitse ploegen en dan name Borrusia Dortmund,Bayern en ook het Duits nationaal elftal meer en meer op Nederlandse ploegen lijken. Goed,aanvallend en verzorgd spelen. Maar zelden iets winnen. Ik zie ook geen vervelende Duitsers meer. Geen Lothar's of Voller's die zeiken,zeveren,vallen,uitdelen en niet kunnen/willen incasseren. Ja Robben maar dat is een Nederlander he he.

Bayern was gister superieur in elk opzicht en heeft Barca sportief vernederd tot het bot. Zoals Barca dat jaren heeft gedaan bij bijna elke ploeg. De omgekeerde wereld dus.

Titmeister schreef:
Ben benieuwd wie Bayern gaat stoppen, En dan volgend jaar ook nog met Götze erbij
Barca, volgende week: 5-0!

Ik moest bij de wedstrijd van gisteren erg denken aan Ajax als ik naar Barcelona keek. Het was allemaal niet slecht, maar in de buurt van de goal geen schijn van kans. Hoewel.. als die verdediger de 2-1 'gewoon' maakt.. Barca was net zo machteloos als Ajax destijds tegen Real of tegen Dortmund (thuis)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:39 uur

geplaatst: vandaag om 08:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.