MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Robben weer: 0 - 1.
Hoe krijgt hij het voor elkaar. Wel prachtig gedaan, overigens.

Wat een geweldige pass ook van Alaba zeg

Alves zal nu wel een keer verkocht gaan worden lijkt mij, wat een drama is dat toch iedere keer weer.

Paap_Floyd schreef:
Trump vs Murphy, wat een pot. Prachtig beslissende frame van 54 minuten, met de gewenste winnaar )

#snooker

En nu de halve finale O'Sullivan - Trump. Dat had potdorie de finale moeten zijn!

trebremmit schreef:
Alves zal nu wel een keer verkocht gaan worden lijkt mij, wat een drama is dat toch iedere keer weer.

En Messi blijft vandaag gewoon op de bank. Ik denk ook niet dat hij met de stand 0 - 1 nog zal worden ingebracht. Zijn blessure waarschijnlijk ernstiger dan dat men bij Barcelona wil toegeven.

Hehe eindelijk een doelpunt van Barcelona.

En Muller met de 0-3 ,wat een afslachting.

Fathead schreef:
(quote)

En nu de halve finale O'Sullivan - Trump. Dat had potdorie de finale moeten zijn!
Ja, inderdaad. En die pot wordt potverdorie ook nog tijdens werktijd gespeeld, itt die andere match

Walden is ook leuk om voor te zijn; als die dooie Barry Hawkins maar niet wint.

trebremmit schreef:
En Muller met de 0-3 ,wat een afslachting.

Echt dramatisch, dit Barcelona. Dit wordt geen wonden likken meer, hier zal een psychiater z'n werk moeten gaan doen. Tot twee keer aan toe een pak slaag van Bayern Munchen, op elke denkbare plek in het veld.
Ben benieuwd naar de gevolgen.

trebremmit schreef:

Inderdaad. Wat hij soms (lees: vaak) laat zien, kan echt niet op dit niveau.

Eindelijk had de commentator dat ook een keer door, meestal werd er nooit wat van die vuurpijlen van Alves gezegd.

Alves is idd al jaren de zwakste schakel bij Barça. Verdedigend van het niveau Eredivisie, aanvallend wel sterk, maar als ie zn dag niet heeft, vliegen de voorzetten idd alle kanten op.

Verder weer genoten van Bayern, met name van Müller, wat een geweldige (en onderschatte) speler is dat toch. Hoewel ik een voorkeur heb voor Borussia, zou Bayern zeker de verdiende kampioen zijn.

Wat ben jij een wilde, Frans.

Wel mooi dat de Barcelona fans hun team toe bleven juichen. Zelfs na de 0-2.

World best player after Messi.

Kill_illuminati schreef:
Wel mooi dat de Barcelona fans hun team toe bleven juichen. Zelfs na de 0-2.

Voetbalfundamentalisten weten gewoon niet beter. Eigenlijk vind ik de Spaanse schrobbering wel prettig - hoe verhullend is het als een land waar de crisis zo'n beetje het hardste heeft toegeslagen in heel Europa toch toonaangevend is in voetbal? De Spaanse economie heeft zeker 5 jaar nodig om uit het dal te kruipen.

Dan denk je toch meteen aan good old Julius Caesar: brood en spelen is wat het volk wil

trebremmit schreef:

Heb je het wel allemaal gelezen? Misschien kun je het best met de derde link beginnen.

Tuurlijk ga ik dat niet allemaal lezen, ik zie toch met mijn eigen ogen hoe hij speelt?
Misschien kun je zelf aangeven wat je zo goed aan hem vindt, in plaats van links te dumpen.

De links zijn er juist zodat ik geen gigantisch verhaal hoef te typen. Lees dan op z'n minst de derde, dat is namelijk een vrij aardige samenvatting van mijn verhaal.

En uuhm, zie je hem echt elke week spelen?

Cured
Heerlijk, een avondje zonder dat vervelende breien van Barca; Bayern Munchen veegt in twee wedstrijden Barca (even?) van de kaart.....

BM heeft echt een mooi en sterk team.
Tja die 2 spanjaarden hebben het moeten afleggen, maar 2 spaanse teams in de halve finale zegt toch ook genoeg over de kracht vh voetballand, immers achter Duitsers eindigen is toch geen schande

Cured
Rudi S schreef:
... achter Duitsers eindigen is toch geen schande
Nee, maar wel verrekte...

ik weet het, ik weet het

trebremmit schreef:

Het enige positieve aan Alves is dat hij blijft gaan en veel opkomt.

Maar een Somaliër die vooraan de Marathon loopt, is ook niet meteen een goede voetballer.

Zonder gekheid; ik erger me al jaren en jaren aan die waardeloze Alves, die het zo vaak heeft gepresteerd een goede aanval van Barca naar de 2e ring te schieten.

Daarnaast heeft hij een vreselijk karakter op het veld. En maar janken.

Stijn_Slayer
Robben kan scoren wat hij wil, maar Götze gaat hem er genadeloos uit spelen.

Als Götze niet meedoet durf ik mijn geld wel op Bayern te zetten. Wat een seizoen heeft die club. Een doelsaldo in de Bundesliga van 90-14 en 7-0 over twee duels tegen Barca. Op het slippertje tegen Arsenal na, hebben ze geen punt meer verloren sinds 14 december en zijn ze ongeslagen sinds 18 oktober.

Fathead schreef:
(quote)

O'Sullivan gaf Bingham de eerste 13 frames van de kwartfinale geen enkele kans, haast perfect snooker. Maar ook Trump was indrukwekkend tegen Murphy (fantastische pot ). Dus inderdaad, dit had de finale moeten zijn!

Hendrik68
De teloorgang van het Spaanse voetbal is makkelijk verklaard, dokter Fuentes heeft zijn werkterrein namelijk verlegd. Je bezorgt het land een wereldtitel, een dozijn tourzeges, een stel CL overwinningen, een paar Europese titels en als dank mag je een jaar de cel in. Dan word je ook wel flauw natuurlijk. Daarom maar wat anders geprobeerd:

Spaanse topchefs invloedrijkste koks ter wereld | HolaBarcelona.nl

musician schreef:

En Messi blijft vandaag gewoon op de bank. Ik denk ook niet dat hij met de stand 0 - 1 nog zal worden ingebracht. Zijn blessure waarschijnlijk ernstiger dan dat men bij Barcelona wil toegeven.

En het bevestigd mijn vermoeden ook wel dat hij eigenlijk in de eerste wedstrijd al niet had kunnen / moeten spelen....niet dat dit verder enige afbreuk doet aan de overwinning van Bayern vorige week in Munchen (het huidige Bayern is gewoon een klasse beter dan Barcelona, ook dan een Barcelona met een fitte Messi) want die was er ook wel gekomen als Messi niet gespeeld had maar ik blijf het een blunder vinden van Villanova hem daar (vanaf de aftrap) op te stellen want ze speelden toen gewoon met 10 tegen 11, Messi deed in die wedstrijd echt helemaal niets (kon niets meer doen) dan wat over het veld rondslenteren en af en toe een balletje breed leggen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:25 uur

geplaatst: vandaag om 00:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.