MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Cured
Ronnie O'Sullivan

Dit past denk ik wel in het sport forum.

O' Sullivan voor de 5e x wereldkampioen snooker

Wat jammer dat het eindelijk lente is, ik had het graag over de curling kwalificatietournooien gehad en de kracht van de Zweedse dames - da's ook vegen/schuiven over een glad vlak

Da.s ook leuk, maar straatjes schoonvegen hebben wij de afgelopen weken voldoende gezien en gehoord.

thelion schreef:
O' Sullivan voor de 5e x wereldkampioen snooker

Cured
Mjuman schreef:
Wat jammer dat het eindelijk lente is, ik had het graag over de curling kwalificatietournooien gehad en de kracht van de Zweedse dames - da's ook vegen/schuiven over een glad vlak
Ja maar bij 'biljarten' heb je wel de trekstoot, ken je potten en kun je je topje van je keu even 'masseren " (misschien door een pracht van een Zweeds dame)

Gisteren op de Beeb nog een van de commentatoren horen zeggen "he took him from behind".

Cured
Haha, rare gasten , die Engelsen.

Mjuman is geband van het groene laken/veld - in een niet nader te noemen Utrechts biljartcafé staat het gezicht van de barkeeper al op half zeven als ik binnenkom; wil ik 'em dollen, pak ik een keu achterstevoren beet en dan komt ie geheid achter de bar vandaan

Ik kom niet voor de sportbeoefening in een kroeg - maximaliter om te gluren naar de buis - aangezien zulks elden leidt tot het gewenste resultaat, een overwinning van mijn fave, heb ik dan iig een alibi om er nog één te nemen

trebremmit schreef:
Apart dat de Ajax fans nooit zo weg zijn van De Jong, terwijl hij toch vaak een van de beteren is.
Wat mij betreft is De Jong Ajacied v/h Jaar, hoor.

Mjuman schreef:
Zweedse dames? Die van Canada zijn ook zeker niet mis hoor! Vooral als die haren zo mooi door de wind gevangen worden. Rachel Homan (Canada) Christina Bertrup (Zweden) bewijzen dat curling net zo'n leuke sport is om te kijken als tennis.
(maar ja.. ik zou Margaretha Sigfridsson niet googelen)

(afbeelding)
Zoek de verschillen.....

Tja Chevy, jij snapt wel dat wij nu allemaal......

(afbeelding)

Lijkt me de ideale chick om den Chef in het gareel te houden: "naar link, naar links, tikkeltje harder, NAAR LINKS zei ik MAFKEES" - lovely Bertha, one of Butt sisters YouTube - Jimmy Castor Bunch - Troglodyte

Linius schreef:
(embed)

Dit past denk ik wel in het sport forum.

Tom Jansen 4 dagen geleden

1080p moet verboden worden op video's met JJ

Ferguson stopt ermee na dit seizoen, zou Mourinho nu naar Man U gaan?
Wel jammer trouwens dat hij stopt, ik heb nooit een andere trainer van die club gekend.

Stijn_Slayer
Iedereen zegt dat hij naar Chelsea gaat, incl. Benitez. Mourinho is schijnbaar ook gezien in de IKEA om verhuisdozen te kopen.

Jammer dat het zo moet eindigen. Hij was wel de beste trainer die Real de laatste jaren heeft gehad totdat er dit seizoen kortsluiting in zijn hoofd optrad.

Diego Simone lijkt me ook wel wat voor Man Utd.

Nou ja zo goed heeft hij het ook weer niet gedaan. Een grote prijs behaald.
En voor het eerst in zijn loopbaan heeft hij zijn spelersgroep zelfs niet meer achter zich staan.
Toch altijd zijn sterkste punt geweest.
Madrid is nu eenmaal het grootste voetbal instituut ter wereld.
Meschien dat hij daar niet goed is mee kunnen omgaan.
Ga maar na Uniao de leiria, Benfica, Porto,chelsea en Inter destijds leuke namen. Maar geen wereld teams.
Mourinho kwam zag en overwon.....

Stijn_Slayer
Als je bijna het hele seizoen een stuk of tien punten voor staat op het Barcelona van vorig seizoen ben je wel heel erg goed bezig. Zulk mooi aanvallend combinatievoetbal als Real vorig seizoen liet zien beheersen niet veel ploegen. Dat is ook zijn verdienste.

De beker en de super cup zijn ook mooi meegenomen.

trebremmit schreef:
Ferguson stopt ermee na dit seizoen, zou Mourinho nu naar Man U gaan?
Wel jammer trouwens dat hij stopt, ik heb nooit een andere trainer van die club gekend.

Het wordt David Moyes. Dat wordt al maanden gespeculeerd door de media en de speculaties zijn de laatste uren enorm sterk over zijn komst. Als ik een Manchester United supporter was zou ik het toe juichen. Maar de voetballerij (eigenlijk alle sporten wel) zit vol verrassingen, dus een grote verrassing sluit ik niet uit. Als Arsenal liefhebber ga ik waarschijnlijk toch het weddenschap winnen dat ik aan het begin van het seizoen heb gesloten. Arsenal gaat de derde plaats pakken! Ik zie het nog gebeuren ook.

Wat is er dan zo bijzonder aan Moyes? Of willen ze gewoon graag een Schot bij Man U.

Stijn_Slayer
Heerlijke wedstrijd, Real - Malaga. Na twee minuten al 1-0 (Albiol), vlug 1-1. Dan wordt Ronaldo tegen de grond gewerkt in de zestien, rood voor Malaga. Het is al uniek dat Ronaldo de penalty mist, maar vlak erna pakt de keeper van Malaga een terugspeelbal in de handen. Staan ze daar met z'n allen op twee meter afstand in het doel, knalt Ronaldo hem er nog in ook. Uit de counter na een corner is Ozil met één pass weg. Vanaf rand zestien knalt Malaga 'm vervolgens in de kruising. Dan een afgekeurde goal van Real, daarna een mooie 'collectieve goal', Modric ook nog van een meter of 20. Nog een keer rood voor Malaga en dan de 6-2 van Di Maria. Malaga inmiddels in een 4-4 opstelling als Ozil eraf moet met een verdraaide enkel/knie (?), 10 tegen 9.

Ronaldo had minstens een hattrick moeten scoren en blijft uiteindelijk over met één goal, dat zie je ook niet vaak.

Bijzonder vermakelijke wedstrijd.

trebremmit schreef:
Wat is er dan zo bijzonder aan Moyes? Of willen ze gewoon graag een Schot bij Man U.

Deed eigenlijk hetzelfde als Ferguson bij ManUtd, maar dan bij een kleinere club. Een team over een langere periode blijven vernieuwen en succesvol zijn. Snap wel dat ze graag iemand willen die weer minstens 10 jaar meegaat.

Dat zo´n langjarig trainerschap goed werkte had met de persoon Ferguson te maken en niet met de formule (Die Arsenal en in Frankrijk bv voor Roux werd gebruikt).
Moyes is dacht ik een suggestie van Ferguson.
Maar hoe dan, ook het is toch meestal zo dat na een paar jaar de chemie tussen coach en selectie en of organisatie / club is uitgewerkt.

Vergeet ook niet dat die Engelse trainers niet iedere dag op het veld staan .Er word daar vaak heel anders gewerkt dan elders in Europa.

Maher
Altidore

Fantastisch begin van de bekerfinale!!!

AZ

Ik wil toch niet veel zeggen maar ik vond het een zuiver doelpunt van Mertens.

Als een keeper een bal los laat uit zijn handen om weg te kunnen schieten en de tegenpartij, hier dan Mertens, is zo vlug die bal een tikje te geven en in het doel te schieten: lijkt mij geen discussie over mogelijk.

Mertens raakt de keeper op geen enkele wijze. Het is gewoon een blunder van de eerste orde van die AZ keeper.
Maar het had een tweede doelpunt voor PSV moeten zijn en dan hadden ze terecht op 2 - 2 gestaan, gezien het spelbeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:10 uur

geplaatst: vandaag om 19:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.