MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Cured
Iemand die weet hoe de stand bij de finale Snooker is?

Cured
Cured schreef:
Iemand die weet hoe de stand bij de finale Snooker is?
hoef niet meer op te 's(n)ooke'.....het is 5-3 voor Ronnie (best of 35)

Willem II degradeert.

Roda en VVV in de nacompetitie voor lijfsbehoud.

PSV geen kampioen.

Wat is er mis in het Zuiden ???

WILDE_FRANS schreef:

Doe het niet! Dat spul wordt je dood nog

Hoezo, het chinezen is prima gelukt.
Feliciteer ik Ajaxieden, is het weer niet goed. Hoezo heb ik dan opeens paddo's gebruikt?

Ja, liever feliciteer ik ook niet, als dat de kritiek is. Maar elke amateurvoetballer weet toch dat er dat er altijd aan het einde van de wedstrijd een hand wordt gegeven? Gewonnen, of verloren, dat maakt dan niet uit.

Als lichtpuntje heb ik vandaag nog FC Utrecht, dat zowaar boven FC Twente is uitgekomen.
Ben benieuwd welke versterkingen Ajax nog gaat kopen en wie er mogen vertrekken, want met dit elftal gaat het niet erg opschieten in Europa, ben ik bang.

Wat sneu voor alle Duitse, Engelse en nu ook Nederlandse voetbalfans dat de kampioen al gekend is. Belgie daarintegen...

Anderlecht : 42
Club Brugge : 40
Zulte-Waregem : 40
Racing Genk : 39
Standard Luik : 38
Sporting Lokeren : 31

Nog 3 Speeldagen spanning te gaan!

In België gaan de punten toch nog doormidden ofzo?

musician schreef:
Ben benieuwd welke versterkingen Ajax nog gaat kopen en wie er mogen vertrekken, want met dit elftal gaat het niet erg opschieten in Europa, ben ik bang.

Ik denk dat als Eriksen en De Jong al weg gaan, Maher en Van Ginkel adequate vervangers zijn. Al missen ze wel wat ervaring. Een speler als Fischer zal ook nog wel veel beter gaan worden. Je zou haast vergeten dat ie pas dit seizoen zijn debuut heeft gemaakt, maar wat een talent zeg. Ben wel bang dat die binnen 2 jaar bij een Europese topclub speelt.

Het is ook bijna ondenkbaar dat Ajax weer zo'n sterke CL-poule als dit jaar loot, een keertje die tweede ronde moet er toch wel inzitten.

herman schreef:
In België gaan de punten toch nog doormidden ofzo?

Dat is al gebeurd, nu is dus het "play-off-systeem" al aan de gang Nu worden er nog matchen gespeeld tussen de 6 vernoemde ploegen voor het kampioenschap. En die matchen zijn niet normaal spannend meer met dit klassement....

Okay, dus alleen Lokeren is uitgeschakeld. Spannend.

Zulte Waregem
Heel het seizoen 2e staan en straks 5e eindigen, ik zie het nog gebeuren. Stomme puntenhalvering.

Ah 3 goede matchen en ze zijn er Iedereen behalve Anderlecht mag van mij kampioen worden haha

Heuy kampioenen!

Overigens maakt het nog wel uit of je derde of vierde wordt in verband met EL voetbal. Plaats drie stroomt een ronde later in.

Cured schreef:
(quote)
hoef niet meer op te 's(n)ooke'.....het is 5-3 voor Ronnie (best of 35)

Inmiddels is het 8-7 voor O'Sullivan. Hawkins speelt het toernooi van zijn leven, schakelt Mark Selby en Ding Junhui uit en wint vanuit een penibele positie acht (!) frames op rij tegen Ricky Walden in de halve finales.

Of hij zo constant zal blijven tegen O'Sullivan wag ik te betwijfelen, maar voorlopig biedt hij geweldig partij. Ik had een eenzijdige finale verwacht, maar dat is het zeker niet!

(afbeelding)

Dit moest toch even vereeuwigd worden in een gif. Hoe stom kun je zijn zeg. Desondanks pakte RKC wel de volle buit.

Ajax wat mij betreft de terechte kampioen. En dat zegt een FC Utrecht fan.

Gewoon te veel armoede dit jaar bij de overige clubs. Ajax was het meest constant.

Ik denk overigens dat Van Ginkel bij Ajax sensationeel goed kan gaan worden. Wat een talent.
Als ze hem halen komende zomer maakt hij een grote kans op de WK selectie.

Die Seedorf kan alweer een beker in zijn overvolle prijzenkast schuiven.
Het is maar goed dat je geen beker krijgt voor het missen van pingels.
Wat dat betreft leert de man het nooit.

Cured
Fathead schreef:
(quote)

Inmiddels is het 8-7 voor O'Sullivan. Hawkins speelt het toernooi van zijn leven, schakelt Mark Selby en Ding Junhui uit en wint vanuit een penibele positie acht (!) frames op rij tegen Ricky Walden in de halve finales.

Of hij zo constant zal blijven tegen O'Sullivan wag ik te betwijfelen, maar voorlopig biedt hij geweldig partij. Ik had een eenzijdige finale verwacht, maar dat is het zeker niet!

OK, bedankt voor het 'bijpraten'. Hawkins lijkt in een flow te zitten. Afwachten of Ronnie dit kan stoppen.

Nou, het kostte hem heel wat moeite maar hij is gaan slapen met een 10-7 voorsprong. Laatste frame was wel heel erg nipt en ook gelijk de langste tot nog toe. Voorlopig is het dus nog altijd Hawkins die moet gaan proberen om Ronnie te stoppen en niet andersom.

Cured
Ok, ik dacht dat 8-7 de tussenstand was. Nou, ik verwacht dan toch wel dat Ronnie het zal winnen, maar er moeten wel nog heel wat frames gespeeld worden.

8-7 was destijds inderdaad de tussenstand, maar ze waren toen natuurlijk nog gewoon aan het spelen

En op teletekst kan je trouwens gewoon de stand bekijken, weet je zeker dat je op de hoogte bent. Of anders gewoon de webiste van de BBC: BBC Sport - Ronnie O'Sullivan leads Barry Hawkins in World final - bbc.co.uk

Cured
Dank u, uwe ridderlijke Graaf .

Running On Empty schreef:
Ajax wat mij betreft de terechte kampioen. En dat zegt een FC Utrecht fan.

Gewoon te veel armoede dit jaar bij de overige clubs. Ajax was het meest constant.

Ik denk overigens dat Van Ginkel bij Ajax sensationeel goed kan gaan worden. Wat een talent.
Als ze hem halen komende zomer maakt hij een grote kans op de WK selectie.

Als je kampioen wordt, is dat altijd terecht. Of je moet de boel omgekocht hebben, zoals Juventus en vast nog meer clubs. Ik verwacht ook wel dat Ajax die drie titels ooit in moet leveren.

Feyenoord heeft het laten liggen in de uitwedstrijden, zoals Zwolle, ADO, Heerenveen en RKC. Totaal onnodig, maar de ploeg is nog niet zo ver om met gemak een uitwedstrijd te winnen (uitzonderingen daargelaten).

Wel thuis al 27 wedstrijden op rij ongeslagen.

Cured
GrafGantz schreef:
Voorlopig is het dus nog altijd Hawkins die moet gaan proberen om Ronnie te stoppen en niet andersom.
Nu ik één frame gezien heb is het toch Ronnie die alles uit de kast moet halen om die dekselse Hawkins van zich af te schudden; ik begin eraan te twijfelen of hem dat wel lukt of dat het een narrow escape voor Ronnie wordt 'in the end'....

Stijn_Slayer schreef:
De Jong kan dan hopelijk vervangen worden door Maher. Maher kan denk ik sowieso wel verder komen dan De Jong.

LOL.

Lijkt me idd een goeie: je aanvoerder die ca 98% van de effectieve speeltijd heeft gespeeld vervangen door Maher. Kunnen ze ook bij PSV doen (aanvoerder vervangen door Maher), hoeven ze alleen maar Maher te klonen.

Eerlijk is eerlijk als je De Jong (al eens nagedacht over zijn rol?) wilt vervangen door Maher, kan je beter Real-fan blijven dan je uitgeven voor Ajax-fan. Maher is imo eerder een vervanger van Eriksen en ik ben heel benieuwd of die weggaat. Grappig genoeg schat een aantal analisten Maher hoger in dan Eriksen, dus ik zou 'em liever in E'hoven zien spelen. Eriksen is voor mij regelmatig een nog-net-niet-speler.

Ajax: terechte kampioen, meest constant en consistent qua voetbal. Het enige pré voor PSV is dat het seizoen eindigt met een 2e plaats en voorronde CL.

Outlaw104 schreef:
Cambuur stond een wereldeind achter en zag, zonder een enkele inspanning te doen, het gat grotendeels gedicht worden. Die kwamen meteen in een onverwachte flow te zitten.
En het is wel eerlijk als je zonder enige inspanning al een 3-0 overwinning kan noteren?

@
Ynoskire schreef:
Laat in plaats daarvan gewoon iedere wedstrijd na het faillissement in een reglementaire 3-0 eindigen.

Stijn_Slayer
Mjuman schreef:
Lijkt me idd een goeie: je aanvoerder die ca 98% van de effectieve speeltijd heeft gespeeld vervangen door Maher. Kunnen ze ook bij PSV doen (aanvoerder vervangen door Maher), hoeven ze alleen maar Maher te klonen.

Eerlijk is eerlijk als je De Jong (al eens nagedacht over zijn rol?) wilt vervangen door Maher, kan je beter Real-fan blijven dan je uitgeven voor Ajax-fan. Maher is imo eerder een vervanger van Eriksen en ik ben heel benieuwd of die weggaat. Grappig genoeg schat een aantal analisten Maher hoger in dan Eriksen, dus ik zou 'em liever in E'hoven zien spelen. Eriksen is voor mij regelmatig een nog-net-niet-speler.

Wat ben je toch weer heerlijk lomp in de omgang, de sneer moet er altijd even bij. En nu ga je me vast vertellen dat toon niet overkomt bij getypte tekst.

Net alsof spelers altijd door 100% dezelfde spelers vervangen worden. Ik vind De Jong sowieso geen topspeler. Nu niet, nooit niet. Hij mist te veel: explosiviteit, tactisch inzicht kan nog veel beter, nog te vaak aan de slordige kant.

Apart dat de Ajax fans nooit zo weg zijn van De Jong, terwijl hij toch vaak een van de beteren is.
Denk trouwens eerder dat ze Maher als vervanger van Eriksen gaan halen.

trebremmit schreef:
Apart dat de Ajax fans nooit zo weg zijn van De Jong, terwijl hij toch vaak een van de beteren is.
Denk trouwens eerder dat ze Maher als vervanger van Eriksen gaan halen.

Daar zit idd een fikse contradictie in: De Boer roemen om zijn coaching, De Jong bekritiseren vanwege zijn tekortkomingen (zie Stijn hierboven) en De Boer die dan toch De Jong meer dan 95% van de effectieve tijd laat spelen. Dan klopt er iets niet

Ik denk dat ieder team zo'n type speler zou verwelkomen: altijd gemotiveerd, inzetbaar op meerdere plaatsen, geen capsones. Alsof je met alleen prima donna's een goed team kan bouwen - ik zou zeggen als clubspeler een ideale (12e) man.

Rizz
Siem de Jong

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:50 uur

geplaatst: vandaag om 20:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.