Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2013, 00:24 uur
Tja, als Frank met een dergelijke opstelling komt aanzetten. Ik was er toch niet blij mee dat de beker totaal niet serieus werd genomen. Die dubbel moet er toch ook ooit weer eens van komen.
Maar goed, Barcelona is nu eindelijk officieel kampioen!
Wel een raar gevoel dat je na een wedstrijd van Madrid zonder te spelen kampioen bent. Alleen de slotfase gezien echter want in Portugal was het veel interessanter vanavond. Porto pakt door een doelpunt in blessuretijd zeer waarschijnlijk alsnog de titel dit seizoen. Al blijft het met één puntje verschil nog wel spannend natuurlijk.
http://abload.de/img/jesusbsacn.gif
Benfica op de knieën voor Porto.
Maar goed, Barcelona is nu eindelijk officieel kampioen!

Wel een raar gevoel dat je na een wedstrijd van Madrid zonder te spelen kampioen bent. Alleen de slotfase gezien echter want in Portugal was het veel interessanter vanavond. Porto pakt door een doelpunt in blessuretijd zeer waarschijnlijk alsnog de titel dit seizoen. Al blijft het met één puntje verschil nog wel spannend natuurlijk.
http://abload.de/img/jesusbsacn.gif
Benfica op de knieën voor Porto.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 09:48 uur
Die hele nacompetitie is wat mij betreft grote onzin. Je geeft in wezen de verliezers een kans. Een piekje op het juiste moment en de voetbalwereld ziet er weer zonnig uit. Alles is gemaakt spannend. Maar het kan nog veel erger. Kijk maar naar belgie. Daar ga je helemaal over je nek van lijkt mij.
Het zal wel met geld te maken hebben.
Tja en die beker. Als je puur naar het resultaat kijkt dan heeft AZ een geweldig resultaat geboekt. De nr 1 en 2 verslaan is niet niks. Alleen is het jammer dat Ajax inderdaad geen enkele behoefte had om de halve finale te spelen. Trouwens het leek erop dat het Advocaat ook geen zak uitmaakte. Erg teleurgesteld kwam hij niet over. Athans via de beperkte beelden die ik gezien heb (Bvn).
Het zal wel met geld te maken hebben.
Tja en die beker. Als je puur naar het resultaat kijkt dan heeft AZ een geweldig resultaat geboekt. De nr 1 en 2 verslaan is niet niks. Alleen is het jammer dat Ajax inderdaad geen enkele behoefte had om de halve finale te spelen. Trouwens het leek erop dat het Advocaat ook geen zak uitmaakte. Erg teleurgesteld kwam hij niet over. Athans via de beperkte beelden die ik gezien heb (Bvn).
0
Cured
geplaatst: 12 mei 2013, 09:56 uur
iggy schreef:
Trouwens het leek erop dat het Advocaat ook geen zak uitmaakte. Erg teleurgesteld kwam hij niet over. Athans via de beperkte beelden die ik gezien heb (Bvn).
Trouwens het leek erop dat het Advocaat ook geen zak uitmaakte. Erg teleurgesteld kwam hij niet over. Athans via de beperkte beelden die ik gezien heb (Bvn).
Inderdaad; die heeft gedurende het seizoen al geestelijk afstand genomen van PSV ,toen hij zag dat het een gammel gezelschap was. Hij houdt ermee op en dat lijkt me heel verstandig,, want als de trainer het al opgeeft, dan valt er helemaal niks meer om daadwerkelijk ergens in te geloven.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 11:14 uur
Maar toch kan ik me niet voorstellen dat Advocaat niets om de beker geeft. Als je dan toch in de finale staat is het nog één wedstrijd winnen om hem daadwerkelijk te hebben, dan baal je toch altijd wel als het uiteindelijk niet lukt lijkt me zo.
0
Cured
geplaatst: 12 mei 2013, 11:22 uur
Natuurlijk zal ie van binnen wel balen, maar hij straalt dat niet uit, meer apathie en berusting. Aan de andere kant lijkt ie te denken: de groeten allemaal.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 13:25 uur
Pffft, Frank laat Cuenca buiten de selectie voor vandaag. Cillessen op doel voor de slotwedstrijd, teken aan de wand voor Vermeer?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 mei 2013, 13:37 uur
Dat denk ik niet. Er wordt nergens meer om gespeeld, dan is het best gebruikelijk om anderen eens wat speelminuten te gunnen. Kan me ook niet voorstellen dat een gerenommeerde club Vermeer wil hebben, hij is een net-niet keeper.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 13:56 uur
Vermeer zou heus wel naar een Engelse of Duitse subtopper kunnen. Hij is tegenwoordig wel keeper van het Nederlands Elftal en iemand als Vorm doet het ook erg goed in Engeland. Het is geen absolute top, maar wel een degelijke keeper.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 14:27 uur
Inderdaad. En er zouden clubs geïnteresseerd zijn. Het zou me niets verbazen als Ajax hem laat gaan in de zomer als er een club langskomt die een paar miljoen wil overmaken. Cillessen is er toch wel klaar voor om definitief eerste keeper te worden.
0
Hendrik68
geplaatst: 12 mei 2013, 15:07 uur
Heerenveen achter en ADO achter. Ik zou zeggen: affluiten maar.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 16:10 uur
Van Bommel krijgt uiteindelijk toch het afscheid dat hij verdient. Dat doet me goed 

0
Hendrik68
geplaatst: 12 mei 2013, 16:33 uur
De positie in het rechterrijtje is ook enigszins geflatteerd, AZ speelde ook dit seizoen best aantrekkelijk voetbal.
De competitie is nu afgelopen en elke club staat daar waar hij hoort. Elke club zit het een poosje mee en dan weer een poosje tegen. Als je na 34 wedstrijden 39 punten hebt moet je verder niet zeuren.
Ik ben blij met de prestatie van Groningen dit jaar. Ondanks de vele kritiek staan we gewoon 7e. Kan me niet voorstellen dat we in de play offs iets te zoeken hebben, maar de 7e plek is voor dit elftal het hoogst haalbare. Doelstelling bereikt zeg maar.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 16:37 uur
Die Belgische Play-offs moeten echt minder spannned worden! Voorlopig alweer een nieuwe leider. Strax Genk-Anderlecht 

0
geplaatst: 12 mei 2013, 16:40 uur
Met dank aan FC Twente dat niet mee wilde werken aan de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel (doet me denken aan Bayern tegen Ajax in de afscheidswedstrijd van Cruijff) - sommigen snappen het niet dat als het er niet meer om gaat je gewoon iemand een waardig afscheid moet gunnen en ook Makkelie snapte dat niet: rood ipv een bloemenkrans.
Eerlijk is eerlijk, zou je PSV moeten beoordelen obv dit seizoen (en de een of twee ervoor) dan leverde je misschien wel je supporterspas (club card) in. Een gepast einde voor een verregend seizoen.
Dank for die bloemuh
Eerlijk is eerlijk, zou je PSV moeten beoordelen obv dit seizoen (en de een of twee ervoor) dan leverde je misschien wel je supporterspas (club card) in. Een gepast einde voor een verregend seizoen.
Dank for die bloemuh

0
geplaatst: 12 mei 2013, 16:47 uur
Tja. Wordt het een paar wedstrijden terug geen 2 - 3 in Eindhoven maar 3 - 2, dan praat je toch opeens over een geheel ander uitgangspunt in de competitie.
Dan nog maar gezwegen over hoe die 2 - 3 werd gescoord....
Dat Twente niet meewerkt aan een afscheidswedstrijd, begrijp ik ook. Wat ik niet begrijp is dat die Van Bommel zich zo laat kennen.
Laten we eerlijk zijn: hij en Advocaat zullen toch niet hebben gebracht waar men bij PSV op hoopte.
Ik ben benieuwd naar de bezem van Cocu inzake de aanpak van de gehele PSV-selectie.....
Dan nog maar gezwegen over hoe die 2 - 3 werd gescoord....
Dat Twente niet meewerkt aan een afscheidswedstrijd, begrijp ik ook. Wat ik niet begrijp is dat die Van Bommel zich zo laat kennen.
Laten we eerlijk zijn: hij en Advocaat zullen toch niet hebben gebracht waar men bij PSV op hoopte.
Ik ben benieuwd naar de bezem van Cocu inzake de aanpak van de gehele PSV-selectie.....
0
geplaatst: 12 mei 2013, 16:55 uur
Het was cynisme van mijn kant - de aanvraagformulieren voor een supportersschap van Feyenoord liggen nog niet klaar; dan is er een andere, lokale loyaliteit.
Bij Dikkie Dik heb ik het gevoel dat ie op een gegeven moment dacht aan een dood paard te trekken - in Limland zegt men "een dood paard te slaan" - beide betekenen zo ongeveer bezig te zijn met een mission impossible.
Van Bommel baalde driemaal in het rondte van de lamstralen om 'em heen en die frustratie sijpelde naar buiten.
Bij Dikkie Dik heb ik het gevoel dat ie op een gegeven moment dacht aan een dood paard te trekken - in Limland zegt men "een dood paard te slaan" - beide betekenen zo ongeveer bezig te zijn met een mission impossible.
Van Bommel baalde driemaal in het rondte van de lamstralen om 'em heen en die frustratie sijpelde naar buiten.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 16:56 uur
Running On Empty schreef:
Erger is dat een club als FC Utrecht nu een fantastisch seizoen draait en straks met lege handen staat omdat er wordt verloren in de play offs.
Erger is dat een club als FC Utrecht nu een fantastisch seizoen draait en straks met lege handen staat omdat er wordt verloren in de play offs.
Niet zo sombertjes

Ik vind die play offs sowieso wel schandalig overigens, omdat FC Utrecht gewoon 20 punten meer heeft dan Heerenveen en Groningen. Dat zijn 7 extra winstpartijen op een competitie van 34.
Dan mag gewoon niet meer ter discussie staan, wie er Europa in gaat en wie niet.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 17:05 uur
Jammer van die 2 punten - was Utrecht vierde geweest, weliswaar niet een unieke prestatie in de geschiedenis (eenmaal eerder), maar wel een van groot formaat.
0
Hendrik68
geplaatst: 12 mei 2013, 17:05 uur
Helemaal mee eens Musician. Ik ben blij met de 7e plek. Ik ben niet blij met de play offs, nooit geweest ook. Ik gaf eerder al aan dat iedereen na 34 wedstrijden op de plek staat die hem toekomt. Dan nog eens play offs voor de voorronde EL vind ik niet eerlijk. We hebben met de bekerwinnaar al 1 club die er niks te zoeken heeft. Als Groningen of Heerenveen wint dan zou er nog een 2e bijkomen. Dat gaat nergens over.
Bij alle sporten worden er play offs gespeeld om het kampioenschap. Zo hoort dat, en geen play offs om de 5e plek.
Bij alle sporten worden er play offs gespeeld om het kampioenschap. Zo hoort dat, en geen play offs om de 5e plek.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 17:12 uur
Groningen en Heerenveen verdienen de playoffs nauwelijks meer dan het overgrote deel van de teams wat er net onder staat (t/m NEC). Teams die rond de 40 punten eindigen zijn pure middelmaat, en hebben helaas niets te zoeken in Europa. Hopelijk gaat inderdaad Twente of Utrecht het laatste ticket grijpen, dan slaan we misschien een minder groot modderfiguur in Europa dan vorig jaar het geval was.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 17:17 uur
Mjuman schreef:
Het was cynisme van mijn kant - de aanvraagformulieren voor een supportersschap van Feyenoord liggen nog niet klaar (...)
Het was cynisme van mijn kant - de aanvraagformulieren voor een supportersschap van Feyenoord liggen nog niet klaar (...)
Nee, het was van mijn zijde ook puur vriendelijkschappelijke belangstelling. Ik loop sowieso echt niet te leuren met aanvraagformulieren voor het supporterschap van Feyenoord.
Ik ben ook bang dat je het niet gaat redden bij de ballotagecommissie Rotterdam Zuid dus ik bemoei mij sowieso nergens mee

0
geplaatst: 12 mei 2013, 17:38 uur
Mjuman schreef:
Met dank aan FC Twente dat niet mee wilde werken aan de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel (doet me denken aan Bayern tegen Ajax in de afscheidswedstrijd van Cruijff) - sommigen snappen het niet dat als het er niet meer om gaat je gewoon iemand een waardig afscheid moet gunnen en ook Makkelie snapte dat niet: rood ipv een bloemenkrans.
Dank for die bloemuh
Dank for die bloemuh
Duitsers die verliezen of minder presteren op bestelling, tja wie dat destijds bedacht heeft moet toch niet zoveel met JC hebben gehad.
Twente zijn bijna duitser dus die willen ook niet.
Mark heeft de beker (en niet die van donderdag)' helemaal moeten leegdrinken, nu niet bepaald een waardig afscheid.

0
geplaatst: 12 mei 2013, 17:41 uur
Lekkere middag in de Galgenwaard. Prachtige 5e plek voor FC Utrecht, ongekend.
Hopen op winst tegen Heerenveen en vervolgens ??? Twente / Groningen
We hebben in ieder geval thuisvoordeel in beide rondes.
(als we de 2e ook halen)
Hopen op winst tegen Heerenveen en vervolgens ??? Twente / Groningen
We hebben in ieder geval thuisvoordeel in beide rondes.
(als we de 2e ook halen)
0
geplaatst: 12 mei 2013, 18:00 uur
Jeetje die is al oud zeg. Ouwe koeien. Ik kan er niet meer om lachen.
Van Bommel verdiende wat mij betreft een waardiger afscheid.
Van Bommel verdiende wat mij betreft een waardiger afscheid.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 18:02 uur
is ook niet om te lachen 
En oude koeien, Mark heeft er vandaag weer 2 gekregen.

En oude koeien, Mark heeft er vandaag weer 2 gekregen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 mei 2013, 18:19 uur
Nu maar hopen dat die irritante wijsneus nooit trainer of analist wordt.
0
geplaatst: 12 mei 2013, 18:28 uur
Stijn_Slayer schreef:
Psychologie van de koude grond van Prof Dr Stanislaw Slaywerienskiecz - "hope is not a strategy" aldus Benjamin Ola Akanda.
Pot en ketel? Wat klopt er niet aan irritant en Ajacied? Als je 't weet, zie je 'niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.