Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 21:33 uur
FlyLo schreef:
[ En Honda is echt een geniale voetballer. 10 mio is niks te veel gevraagd. Ik hoop dat VVV hem een heel jaar kan houden.
[ En Honda is echt een geniale voetballer. 10 mio is niks te veel gevraagd. Ik hoop dat VVV hem een heel jaar kan houden.
We moeten niet meteen gaan overdrijven. Uiteraard is Honda geen 10 miljoen waar. Wel een zeer leuke voetballer. Hij speelt 1 wedstrijd goed op het hoogste niveau in Nederland. Kijken hoelang hij het volhoudt.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 21:35 uur
orbit schreef:
[Hoor jullie anders nooit over notoire mazzelaar en houten klaas pur sang Thomasson
De Deen die op de goeie plek stond in de kwartfinale CL van 2003 [Hoor jullie anders nooit over notoire mazzelaar en houten klaas pur sang Thomasson

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 21:38 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 21:39 uur
Joy4ever schreef:
De Deen die op de goeie plek stond
Dat staat ie vrij vaak trouwens De Deen die op de goeie plek stond

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 22:34 uur
En de voetballende kwaliteiten van een nijlpaard, maarja, daar kan je alleen maar scoren bij het legioen natuurlijk 

0
Ace
geplaatst: 2 augustus 2009, 22:37 uur
Wat hij ooit bij Milan deed is mij ook een raadsel, maar voor een eredivisieclub is het natuurlijk best een aardige speler.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 23:16 uur
Heb samenvattingen gezien en vond PSV met onthutsend weinig vertrouwen spelen, geen echte leider - en da's eigenlijk een kwaal die na het vertrek van met name Cocu en Farfan is ontstaan. Er is geen dwingende speler met uitstraling die iets afdwingt Engelaar is nog maar net binnen, die kan dat nog niet afdwingen.
En bij Afellay krijg ik - door zijn vrij irritante gedrag (met name als het niet goed gaat, en de leider op zou moeten staan) - steeds meer het gevoel van strik erom en op de boot naar de UK (Arsenal) voor een mooi bedrag. Dan is die Honda een beduidend betere (16-kleppen)motor.
Mind you, ook Ajax vond ik niet sterk, het was met name Grunn dat erg zwak was. Snap wel wat Jol wil met een Sulejmani, met Dennis de Renner eromheen.
En bij Afellay krijg ik - door zijn vrij irritante gedrag (met name als het niet goed gaat, en de leider op zou moeten staan) - steeds meer het gevoel van strik erom en op de boot naar de UK (Arsenal) voor een mooi bedrag. Dan is die Honda een beduidend betere (16-kleppen)motor.
Mind you, ook Ajax vond ik niet sterk, het was met name Grunn dat erg zwak was. Snap wel wat Jol wil met een Sulejmani, met Dennis de Renner eromheen.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 23:45 uur
Affelay heeft zijn glans een beetje verloren inderdaad, zelfs al was vorig seizoen cijfermatig dik in orde. Wellicht dat Rutten de stof van zijn motor kan blazen... Die overtreding (tackle van achter, dus eigenlijk rood) was tamelijk schandalig.
Honda zal wel hoog op het back-up lijstje staan bij PSV, en terecht.
Honda zal wel hoog op het back-up lijstje staan bij PSV, en terecht.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 09:56 uur
Keisuke Honda wordt gezien als een potentiële versterking voor PSV, meldt De Telegraaf. De Japanner overtuigde zondag ook trainer Fred Rutten.
"Honda is een zeer interessante speler voor ons", tekende de landelijke krant op uit de mond van de PSV-coach. Naar verluidt meldde PSV zich in de aanloop van het duel met VVV-Venlo al bij het managementbureau dat Honda van adviezen voorziet.
"Honda is een zeer interessante speler voor ons", tekende de landelijke krant op uit de mond van de PSV-coach. Naar verluidt meldde PSV zich in de aanloop van het duel met VVV-Venlo al bij het managementbureau dat Honda van adviezen voorziet.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 10:14 uur
orbit schreef:
En de voetballende kwaliteiten van een nijlpaard, maarja, daar kan je alleen maar scoren bij het legioen natuurlijk
Inderdaad..zeker als je, nota bene als nijlpaard, nog een cruciaal goaltje erin trapt in een Europa Cup finale. Ook tegen Ajax scoort ie vrijwel altijd en dan ben je bij "ons" inderdaad al snel het mannetje En de voetballende kwaliteiten van een nijlpaard, maarja, daar kan je alleen maar scoren bij het legioen natuurlijk

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 10:19 uur
Echt te voorspelbaar. En ook redelijk onbegrijpelijk. Niet dat die knul geen goede speler is, zie m 100x liever dan Afellay, maar snap echt niet dat hij al niet eerder is opgepikt. PSV heeft toch wel scouts? Trouwens die heb je niet eens nodig in dit geval. Eerste divisie kijken op vrijdagavond bij SBS6 was denk ik wel genoeg geweest. En ja...nu kost ie t dubbele
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 10:23 uur
VanDeGriend schreef:
Inderdaad. Zoals ik op de vorige pagina al meldde:(quote)
Echt te voorspelbaar. En ook redelijk onbegrijpelijk. Niet dat die knul geen goede speler is, zie m 100x liever dan Affelay, maar snap echt niet dat hij al niet eerder is opgepikt. PSV heeft toch wel scouts? Trouwens die heb je niet eens nodig in dit geval. Eerste divisie kijken op vrijdagavond bij SBS6 was denk ik wel genoeg geweest. En ja...nu kost ie t dubbele Als scouts dat nu voor het eerst hebben gezien hebben ze een flink tukje lopen doen, want zo speelde die brave borst vorig jaar ook al.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 10:45 uur
Niemand wilde gewoon het risico nemen, want het is moeilijk inschatten of zo'n speler zich wel kan aanpassen aan het (veel) hogere niveau. Maar het is net de taak van de scouts om dat in te kunnen schatten. Er was trouwens een hele discussie over bij Studio Voetbal gisterenavond.
Ik ben vooral kwaad dat mijn ploeg (KRC Genk) hem destijds (voor hij naar VVV ging) niet heeft gekocht. Hij werd ook bij ons aangeboden door Sef Vergoossen maar het bestuur was niet geïnteresseerd
. Hij koste nochtans maar 200k en die Aziatische spelers betalen zichzelf snel terug.
Ik ben vooral kwaad dat mijn ploeg (KRC Genk) hem destijds (voor hij naar VVV ging) niet heeft gekocht. Hij werd ook bij ons aangeboden door Sef Vergoossen maar het bestuur was niet geïnteresseerd
. Hij koste nochtans maar 200k en die Aziatische spelers betalen zichzelf snel terug.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 11:14 uur
orbit schreef:
vorig jaar 13 wedstrijden en 9 goals.. Dat zijn de feiten en de 1ste ligt er dus al weer in dit jaar. Maar ja was is nou leuker dan ongenuanceerd op de man spelen
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 11:16 uur
Mjuman schreef:
Er is geen dwingende speler met uitstraling die iets afdwingt Engelaar is nog maar net binnen, die kan dat nog niet afdwingen.
Er is geen dwingende speler met uitstraling die iets afdwingt Engelaar is nog maar net binnen, die kan dat nog niet afdwingen.
nu vraag ik me af of Engelaar uberhaubt wel zo'n type is.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 11:25 uur
Je moet Orbit niet zo serieus nemen als het over voetbal gaat.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 13:20 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Inderdaad..zeker als je, nota bene als nijlpaard, nog een cruciaal goaltje erin trapt in een Europa Cup finale. Ook tegen Ajax scoort ie vrijwel altijd en dan ben je bij "ons" inderdaad al snel het mannetje
Ach, als Rommendahl ons verder doet bekeren of 010 van de mat scoort, hoor je mij ook niet over zijn beperkte spel hoor

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 13:22 uur
herman schreef:
En al helemaal niet als het over Feyenoord of PSV gaat.
En al helemaal niet als het over Feyenoord of PSV gaat.
Alsof al die andere users hier zo serieus zijn te nemen met hun Calimero-brilletje..
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 13:52 uur
En dat terwijl Calimero geeneens een brilletje had 
Wat zagen we trouwens veel balletjes die subtiel tegen de lat gemikt werden.

Wat zagen we trouwens veel balletjes die subtiel tegen de lat gemikt werden.
0
lowriderluuk
geplaatst: 3 augustus 2009, 16:24 uur
Calimero vs Voetbal, mooie vergelijking, zal komend weekend toch eens kijken.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 16:46 uur
orbit schreef:
Ach, als Rommendahl ons verder doet bekeren of 010 van de mat scoort, hoor je mij ook niet over zijn beperkte spel hoor
Tuurlijk, snap ik helemaal, alleen is die kans, op basis van zijn statistiekjes, wel een stukje kleiner (quote)

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 17:02 uur
Rommedahl - even wat statistieken:
Eredivisie - 243 wedstrijden, 37 doelpunten
Premier League - 75 wedstrijden, 4 doelpunten
Interlands - 82 wedstrijden, 16 doelpunten
'k zou zeggen tegen Jol: laat hem maar lekker staan
Ter vergelijking:
Jefferson Farfan:
Eredivisie - 118 wedstrijden, 57 doelpunten
Bundesliga- 22 wedstrijden, 6 doelpunten
Interlands - 37 wedstrijden, 12 doelpunten
En tegen Fred Rutten: terughalen die speler!
Eredivisie - 243 wedstrijden, 37 doelpunten
Premier League - 75 wedstrijden, 4 doelpunten
Interlands - 82 wedstrijden, 16 doelpunten
'k zou zeggen tegen Jol: laat hem maar lekker staan

Ter vergelijking:
Jefferson Farfan:
Eredivisie - 118 wedstrijden, 57 doelpunten
Bundesliga- 22 wedstrijden, 6 doelpunten
Interlands - 37 wedstrijden, 12 doelpunten
En tegen Fred Rutten: terughalen die speler!
0
Ace
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:53 uur
Wat heb ik weer los gemaakt met Rommedahl...
Het feit dat hij zondag man of the match was, doet niets af aan zijn geringe kwaliteiten. Ideale invaller met zijn snelheid, niets meer, niets minder.
Tomasson is gewoon een aardige speler, die met zijn bijna 33 jaar alweer op zijn retour is. Die viert over een jaartje samen met Makaay de 70ste verjaardig van het spitsenkoppel uit zuid.
Het feit dat hij zondag man of the match was, doet niets af aan zijn geringe kwaliteiten. Ideale invaller met zijn snelheid, niets meer, niets minder. Tomasson is gewoon een aardige speler, die met zijn bijna 33 jaar alweer op zijn retour is. Die viert over een jaartje samen met Makaay de 70ste verjaardig van het spitsenkoppel uit zuid.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 21:52 uur
Ik hoor dat ajax interesse heeft in Drenthe!!!
Kraken jullie Tomasson maar lekker af.

Ps. Drenthe moet wel iets van 13 miljoe kosten, denk ik.

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 21:59 uur
Nicolage Rico schreef:

Ja, dat zie je wel vaker zowel in Spanje als in Portugal, dat er naast de euro-prijs nog steeds een prijs in peseta's en in escudo's wordt vermeld - en dan kan het leuk oplopen!

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 22:03 uur
Lijkt me sterk dat ze hem dan kopen, hij speelt toch op links? Daar hebben ze Urby al rondlopen.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 22:04 uur
herman schreef:
Lijkt me sterk dat ze hem dan kopen, hij speelt toch op links? Daar hebben ze Urby al rondlopen.
Gewoon hek open laten, loopt ie door - beetje 'n renner.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.