Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:39 uur
Ik wil niet opscheppen, maar heb ooit de Mont Ventoux beklommen met slechts 7 versnellingen.. ik was dan wel jong en woog de helft van wat ik nu weeg, maar dat soort sport is pas echt inspanning. Dan valt een beetje worstelen door de modder nog wel mee qua inspanning 

0
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:54 uur
Zijn daar foto's van? En ja, da's afzien en ik weet waar ik het over heb - Motobecane (in 87 of 88) met als kleinste verzet 46/26 - maar Hurling, my man, hoeveel energie is er voor post-match zoenen? Kijk maar eens op YouTube.
Ik bedoel, K&H - niet de broers van H(ennes) en M(auritz), maar het oudhollandse klok & hamerspel is al zodanig geluid in zo'n game dat een vrouwelijke koster er niets meer mee kan beginnen. Nou ja, de klokken luiden slechts het gezang in, dus als je voor die tijd de kerk uitging, dan...
Ik bedoel, K&H - niet de broers van H(ennes) en M(auritz), maar het oudhollandse klok & hamerspel is al zodanig geluid in zo'n game dat een vrouwelijke koster er niets meer mee kan beginnen. Nou ja, de klokken luiden slechts het gezang in, dus als je voor die tijd de kerk uitging, dan...
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 01:12 uur
Mijn beklimming was ook in 87 toevallig.. exploderende kuiten kan ik bijna nu nog voelen. En inderdaad wel wat foto's, maar lang voor het digitale tijdperk en geen zin ze in te scannen (heb niet eens een scanner!), dus men moge het als slap gelul beschouwen, ik weet wel beter 

0
Ace
geplaatst: 1 augustus 2009, 10:53 uur
Ik ga in juli de Marmotte weer eens rijden, is dat ook stoer?
Vanmiddag gaat Valverde ze er allemaal af rijden op de Jaizkibel! Ik kan niet wachten... Kan hij mooi even laten zien dat hij niet de net-niet-renner is (hoewel hij dat al vele malen gedaan heeft), zoals iemand hier dacht te moeten beweren
Vanmiddag gaat Valverde ze er allemaal af rijden op de Jaizkibel! Ik kan niet wachten... Kan hij mooi even laten zien dat hij niet de net-niet-renner is (hoewel hij dat al vele malen gedaan heeft), zoals iemand hier dacht te moeten beweren

0
geplaatst: 1 augustus 2009, 18:56 uur
Wat een finale zeg! 100m vlinderslag. Cavic vs. Phelps. Wat een finale zeg! 
(en die commentator van de NOS ging ook heerlijk uit zijn dak)

(en die commentator van de NOS ging ook heerlijk uit zijn dak)
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 22:39 uur
AZ ligt op koers voor het 3de landskampioenschap, alleen moeten ze volgende week dan wel weer verliezen 

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 08:54 uur
Amicus schreef:
AZ ligt op koers voor het 3de landskampioenschap, alleen moeten ze volgende week dan wel weer verliezen
Daar dacht ik ook gelijk aan ja. Prima uitslag.AZ ligt op koers voor het 3de landskampioenschap, alleen moeten ze volgende week dan wel weer verliezen
Trouwens in tijden niet zo een duidelijk voorbeeld van een pingel gezien toen Wernbloom onderuit werd getrokken. Wordt weer een mooi arbitraal jaar

0
Ace
geplaatst: 2 augustus 2009, 12:50 uur
Retteketet 
Ajax moet vanmiddag eerst maar eens van grunn winnen voordat ik echt kan lachen, maar het begint in ieder geval lekker! Gewoon de subtop weer in en dan kunnen al die glory hunters die tegenwoordig voor az zijn, weer een andere club uitkiezen

Ajax moet vanmiddag eerst maar eens van grunn winnen voordat ik echt kan lachen, maar het begint in ieder geval lekker! Gewoon de subtop weer in en dan kunnen al die glory hunters die tegenwoordig voor az zijn, weer een andere club uitkiezen

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 14:11 uur
Mooi om te zien dat fans van 020 zo bezig zijn met de prestaties van AZ ipv met die van hun eigen cluppie. De frustratie zit blijkbaar erg diep 

0
lowriderluuk
geplaatst: 2 augustus 2009, 14:11 uur
Twente bij voorbeeld, haha.
AZ ligt op koers, maar met deze trainer, dacht het niet.
AZ ligt op koers, maar met deze trainer, dacht het niet.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 14:46 uur
Retteketet, jankend naar bed.
Overigens, mijn cluppie was vrijdagavond ook om te janken.
Overigens, mijn cluppie was vrijdagavond ook om te janken.
0
Ace
geplaatst: 2 augustus 2009, 16:07 uur
Joy4ever schreef:
Mooi om te zien dat fans van 020 zo bezig zijn met de prestaties van AZ ipv met die van hun eigen cluppie. De frustratie zit blijkbaar erg diep
Zegt degene die het hier alleen maar over Ajax kan hebben....
Retteketet

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 16:22 uur
Een prima begin van de competitie voor Ajax. Een weinig bijzondere, maar erg degelijke wedstrijd tegen Groningen. Opvallend dat ze achterin bijna niets weg hebben gegeven.
0
Ace
geplaatst: 2 augustus 2009, 16:30 uur
Inderdaad! Degelijk spel, geen kans weg gegeven en een Sulejmani die met afstand zijn beste wedstrijd in een Ajax-shirt speelt. En een bijzondere man van de wedstrijd: Rommedahl.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 17:24 uur
Ace schreef:
En een bijzondere man van de wedstrijd: Rommedahl.
Rommedahl En een bijzondere man van de wedstrijd: Rommedahl.
. Als hij man van de wedstrijd is moet je je echt zorgen gaan maken..
0
Ace
geplaatst: 2 augustus 2009, 19:25 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Rommedahl
psv, ook lekker. Die Honda is toch wel een heel leuke speler. Keek nooit eerste divisie, maar wat ik zo vanmiddag zag...
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 19:32 uur
Ja die Honda liep lekker te ballen, andere VVV spelers ook wel. PSV was vooral in de 2de helft niet echt best. Niet zo gek lang geleden was die Marcelis nog het grote achterhoede talent van Nederland maar als je hem vanmiddag (en al eerder tijdens de voorbereiding) bezig zag....
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 19:56 uur
Ongelooflijke actie van Honda waarbij hij Simons, Salcido en Marcellis even voorbij snelt. Het is te hopen voor VVV dat de scouts aller lande een vrije dag hadden opgenomen vandaag. Misschien is het wat voor AZ, daar zou ie makkelijk mee kunnen draaien.
Wel apart trouwens om Jan van Dijk, de ooit zo bikkelharde speler van Grunn, met zo'n modieuze bril langs de lijn te zien staan. Die heeft zeker naar Zomergasten gekeken vorige week.
Wel apart trouwens om Jan van Dijk, de ooit zo bikkelharde speler van Grunn, met zo'n modieuze bril langs de lijn te zien staan. Die heeft zeker naar Zomergasten gekeken vorige week.

0
stuart
geplaatst: 2 augustus 2009, 19:57 uur
Ik moet nog zien of die Honda (als ie zo door speelt of niet) behouden blijft voor VVV; hij moet maar naar PSV
.
.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 20:00 uur
Als scouts dat nu voor het eerst hebben gezien hebben ze een flink tukje lopen doen, want zo speelde die brave borst vorig jaar ook al. Waanzinnig goeie voetballer. Moet tien miljoen kosten.
Wie biedt?
Wie biedt?
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 20:14 uur
Jammer voor VVV, maar als hij de komende wedstrijden weer zo puik speelt acht ik de kans vrij groot dat hij weggekocht wordt. Mooie speler 

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 20:16 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Rommedahl
. Als hij man van de wedstrijd is moet je je echt zorgen gaan maken.. Zeker stond vroeger bekend in Eindhoven als een man die goed op snelheid een lantaarnpaal kon uitspelen.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 20:36 uur
herman schreef:
Inderdaad zeg, ik dacht eerst even: wat is dit voor een poseur?

0
Ace
geplaatst: 2 augustus 2009, 20:38 uur
Mjuman schreef:
Zeker stond vroeger bekend in Eindhoven als een man die goed op snelheid een lantaarnpaal kon uitspelen.
(quote)
Zeker stond vroeger bekend in Eindhoven als een man die goed op snelheid een lantaarnpaal kon uitspelen.
Ik weet niet of je de hele wedstrijd gezien hebt, maar hij liet vandaag toch duidelijk wat anders zien. Hoewel ik het zeer verrassend vond dat hij in de basis stond en ik 'm nog steeds meer als invaller zie die ingezet wordt wanneer er wat geforceerd moet worden met snelheid, speelde hij vandaag erg goed.
Aangezien Jol nog een aanvaller en verdediger zoekt, moet hij misschien eens een telefoontje naar VVV plegen... Voor die aanvaller dus.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 20:42 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Hoor jullie anders nooit over notoire mazzelaar en houten klaas pur sang Thomasson

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 20:50 uur
Ace schreef:
Aangezien Jol nog een aanvaller en verdediger zoekt, moet hij misschien eens een telefoontje naar VVV plegen... Voor die aanvaller dus.
(quote)
Bedoel je Schaken? Heerlijke goal van hem.
En Honda is echt een geniale voetballer. 10 mio is niks te veel gevraagd. Ik hoop dat VVV hem een heel jaar kan houden.
0
Ace
geplaatst: 2 augustus 2009, 20:55 uur
FlyLo schreef:
En Honda is echt een geniale voetballer. 10 mio is niks te veel gevraagd. Ik hoop dat VVV hem een heel jaar kan houden.
(quote)
Eigenlijk meer Honda, maar die Schaken maakte ook een aardig doelpunt idd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.