Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2013, 10:23 uur
AOVV schreef:
Zijn er inmiddels dan nieuwe berichten? Ik neem aan van wel als je het zo zegt, Stalin, maar ik heb ze nog niet gevonden.
Zijn er inmiddels dan nieuwe berichten? Ik neem aan van wel als je het zo zegt, Stalin, maar ik heb ze nog niet gevonden.
Ik kom er inderdaad net achter dat ze vandaag wel de Galibier gaan doen.
Niet helemaal naar de top van 2645 meter, maar inderdaad op 4 km van de top.
De finish ligt nu op 2300 meter bij het monument voor Marco Pantani.
Wielerzone
Gelukkig toch nog de Galibier

0
geplaatst: 19 mei 2013, 10:26 uur
Hopelijk speelt zulte kampioen, dan zie ik anderlecht hen wel nog via de voorrondes kwalificeren voor de CL !
en als anderlecht supporter, gun ik zulte meer de titel. Ook al omdat ik het al van nieuwjaar voorspelt heb dat Zulte op de laatste speeldag kampioen gaat spelen.
en als anderlecht supporter, gun ik zulte meer de titel. Ook al omdat ik het al van nieuwjaar voorspelt heb dat Zulte op de laatste speeldag kampioen gaat spelen.

0
geplaatst: 19 mei 2013, 10:41 uur
jassn schreef:
Dat is sympathiek!
't Is nu of nooit voor Zulte Waregem, dus ik zal sowieso wel wat ontgoocheld zijn als ze verliezen. Maar goed, ik ben blij dat het tussen Anderlecht en Zulte Waregem gaat, de enige ploegen die het verdienen om kampioen te worden (ook al vindt VDBrom dan dat ZW het niet zou verdienen).
0
geplaatst: 19 mei 2013, 10:45 uur
bwa nu of nooit? ik denk het niet hoor, ik denk dat Zulte Waregem sowieso ieder jaar minimaal europees voetbal moet kunnen halen vanaf nu. In een goed seizoen moet het dus voor de titel kunnen strijden net als nu.
0
geplaatst: 19 mei 2013, 10:51 uur
jassn schreef:
bwa nu of nooit? ik denk het niet hoor, ik denk dat Zulte Waregem sowieso ieder jaar minimaal europees voetbal moet kunnen halen vanaf nu. In een goed seizoen moet het dus voor de titel kunnen strijden net als nu.
Dat werd enkele jaren geleden van Gent ook gezegd..
Zulte-Waregem speelt het leukste voetbal, vind ik. Anderlecht is de meest consistente ploeg van het jaar, en Club Brugge misschien wel de ploeg met de hoogste toppen en diepste dalen. Carlos Bacca heeft nu toch terecht een individuele prijs gekregen, want die man maakt niet alleen doelpunten, maar geeft er ook regelmatig eentje cadeau aan een ploegmaat (niet letterlijk), en werkt zich werkelijk te pletter.
Mocht er een vista-award bestaan, zou ik deze aan Vazquez geven, trouwens. Fantastische ingevingen heeft die man soms.
Maar, weerom, hoogtes en laagtes..
0
geplaatst: 19 mei 2013, 10:57 uur
ik ben dan ook niet te vergelijken met analysten, die voorspelden allemaal dat Zulte Waregem niet eens europees zouden halen rond nieuwjaar ...
en hopelijk wordt Brugge 3de want meer verdienen die echt niet.
Gent heeft toch nog nooit echt meegedaan voor de titel?
en hopelijk wordt Brugge 3de want meer verdienen die echt niet.
Gent heeft toch nog nooit echt meegedaan voor de titel?
0
geplaatst: 19 mei 2013, 11:12 uur
Voor de titel misschien niet, maar het begrip "de opkomst van AA Gent" is toch een tijdje in zwang geweest. Nu, ze hebben er ook de voorzitter voor (De Witte), die het altijd groots inziet voor zijn eigen ploeg. Maar er zijn er wel meer die voorspellingen hebben gedaan voor hun eigen team die later niet zijn uitgekomen. We herinneren ons Vermeersch van Brussels nog..
Zulte-Waregem is al enkele jaren een subtopper in België, dat klopt, met voorlopig hoogtepunt toch wel de overwintering in Europa enkele jaren geleden. Mochten ze nu de titel pakken, zal dit volgend seizoen heel wat extra druk met zich meebrengen, en wordt het nog maar de vraag of ze daar niet helemaal aan ten onder zullen gaan. Ze hebben met Dury een heel erg goede, trouwe coach, maar de factor geluk valt ook niet te onderschatten, en met de terugkomst van Berrier en Leye naar Essevee, en het ontbolsteren van de jongste Hazard en nog wat jonge jongens, heeft Zulte-Waregem een uniek seizoen meegemaakt.
Het is nu afwachten of men hierop kan voortborduren, ik verwacht toch niet dat ze deze hele ploeg bij elkaar kunnen houden, enkele speeldagen geleden was er al tumult tussen Berrier en Leye..
Zulte-Waregem is al enkele jaren een subtopper in België, dat klopt, met voorlopig hoogtepunt toch wel de overwintering in Europa enkele jaren geleden. Mochten ze nu de titel pakken, zal dit volgend seizoen heel wat extra druk met zich meebrengen, en wordt het nog maar de vraag of ze daar niet helemaal aan ten onder zullen gaan. Ze hebben met Dury een heel erg goede, trouwe coach, maar de factor geluk valt ook niet te onderschatten, en met de terugkomst van Berrier en Leye naar Essevee, en het ontbolsteren van de jongste Hazard en nog wat jonge jongens, heeft Zulte-Waregem een uniek seizoen meegemaakt.
Het is nu afwachten of men hierop kan voortborduren, ik verwacht toch niet dat ze deze hele ploeg bij elkaar kunnen houden, enkele speeldagen geleden was er al tumult tussen Berrier en Leye..
0
geplaatst: 19 mei 2013, 14:55 uur
F*ckin Duitsers.
Wat zit er weinig publiek bij die play-off wedstrijden trouwens.
Wat zit er weinig publiek bij die play-off wedstrijden trouwens.
0
geplaatst: 19 mei 2013, 15:08 uur
Ja, die play-offs zijn ook best wel oninteressant. Ik heb er tot nu toe ook geen minuut van gezien eigenlijk, voor mij was de competitie na zondag wel klaar.
0
geplaatst: 19 mei 2013, 15:45 uur
Ja, maar toch. Als je club nog kans heeft op Europees voetbal zou ik niet opeens stoppen met komen. Daarnaast zag ik ook heel weinig publiek bij Volendam zitten, die kans hebben om te promoveren. Of zit het daar nooit vol?
0
geplaatst: 19 mei 2013, 16:15 uur
Die overtreding van Kouyaté. 
Het is Zulte gegund om nog een goaltje te scoren.
Edit: helaas.

Het is Zulte gegund om nog een goaltje te scoren.
Edit: helaas.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 mei 2013, 16:18 uur
Is het niet zo dat je als seizoenkaarthouder extra moet betalen als je ook naar de play-off wedstrijden wilt?
Ik kijk er ook niet naar. Ik ben blij dat al dat voetbal weer even voorbij is. Wat een ellendig rotjaar.
Los daarvan vind ik dat we behoorlijk doorslaan met deze hoeveelheid aan wedstrijden en de aandacht die er naar uitgaat. Van mij mag het allemaal wel wat minder.
Ik kijk er ook niet naar. Ik ben blij dat al dat voetbal weer even voorbij is. Wat een ellendig rotjaar.
Los daarvan vind ik dat we behoorlijk doorslaan met deze hoeveelheid aan wedstrijden en de aandacht die er naar uitgaat. Van mij mag het allemaal wel wat minder.
0
geplaatst: 19 mei 2013, 16:36 uur
Hopelijk verliest Chelsea vandaag en wint Arsenal. 
Wie is trouwens het grotere talent: Eden of Thorgan?

0
geplaatst: 19 mei 2013, 18:32 uur
Jammer voor Zulte
Ik gunde het beide ploegen maar ik heb meer sympathie voor Zulte.
Nu gwn voor Anderlecht eindigen in Champions Leauge en gerechtigheid is geschied
Ik gunde het beide ploegen maar ik heb meer sympathie voor Zulte.Nu gwn voor Anderlecht eindigen in Champions Leauge en gerechtigheid is geschied

0
geplaatst: 19 mei 2013, 18:56 uur
Newcastle wilde niet meewerken. Dat was dan helaas zeer waarschijnlijk ook de laatste wedstrijd van Bale in een Tottenham-shirt. Die gaat echt niet nog een seizoen geen Champions League spelen.
0
geplaatst: 19 mei 2013, 19:24 uur
Gretz schreef:
Newcastle wilde niet meewerken. Dat was dan helaas zeer waarschijnlijk ook de laatste wedstrijd van Bale in een Tottenham-shirt. Die gaat echt niet nog een seizoen geen Champions League spelen.
Die keek niet blij toen hij naar de kleedkamer liep. Ik denk dat hij naar Real Madrid gaat als een soort van nieuwe galáctico. Ik denk ook dat een van de twee spitsen (Benzema of Higuain) en Kaka weg gaan bij Real.
Weet iemand hoe Ake vandaag speelde? Het schijnt dat hij een goede wedstrijd heeft gespeeld.
3e plaats was een utopie, maar gelukkig toch weer 16 jaar op rij CL!
0
geplaatst: 19 mei 2013, 19:31 uur
Kill_illuminati schreef:
Die keek niet blij toen hij naar de kleedkamer liep. Ik denk dat hij naar Real Madrid gaat als een soort van nieuwe galáctico. Ik denk ook dat een van de twee spitsen (Benzema of Higuain) en Kaka weg gaan bij Real.
(quote)
Als ie dan weg moet liever niet naar een van de concurrenten.
Madrid is prima.Zo zonde dat het al voor het tweede seizoen op rij nét misgaat. Vorig seizoen zelf CL afgedwongen met een knappe 4e plek, maar toen mocht Chelsea uiteindelijk alsnog meedoen als gevolg van die belachelijke regel dat de titelhouder automatisch geplaatst is. En dit seizoen gaat het op 1 puntje mis.

Ik zie nog wel meer goede spelers (bijv. Vertonghen) vertrekken als er een bod komt van een club die wel CL speelt.
Gefeliciteerd. Ondanks de rivaliteit gun ik het Arsenal toch meer van Chelsea. Tottenham had een paar weken geleden op Stamford Bridge moeten winnen, daar viel de echte beslissing.
0
geplaatst: 19 mei 2013, 19:52 uur
Stijn_Slayer schreef:
Is het niet zo dat je als seizoenkaarthouder extra moet betalen als je ook naar de play-off wedstrijden wilt?.
Is het niet zo dat je als seizoenkaarthouder extra moet betalen als je ook naar de play-off wedstrijden wilt?.
Dat verschilt per club.

Bij FC Utrecht mogen de seizoenkaarthouders gratis naar de play offs. Er zat vandaag bijna 20.000 man in de Galgenwaard. Nog 2 potjes tegen FC Twente en dan ben ik ook wel even toe aan een voetbalpauze.
0
geplaatst: 19 mei 2013, 20:34 uur
Kill_illuminati schreef:

Eden is dat echt wel, die stond op de leeftijd van Thorgan nu al een pak verder (Profvoetballer van het jaar in Frankrijk was hij toen).
0
geplaatst: 19 mei 2013, 22:09 uur
Running On Empty schreef:
Bij FC Utrecht mogen de seizoenkaarthouders gratis naar de play offs. Er zat vandaag bijna 20.000 man in de Galgenwaard. Nog 2 potjes tegen FC Twente en dan ben ik ook wel even toe aan een voetbalpauze.

Voorlopig is er nog geen vuiltje aan de lucht, ondanks pessimistische geluiden! Nog even winnen van FC Twente.....
0
geplaatst: 19 mei 2013, 22:19 uur
Dat wordt heel moeilijk vrees ik maar we gaan het zien. 
FC Twente gaat steeds beter spelen maar FC Utrecht is ook niet verkeerd bezig. Ben zeer benieuwd.

FC Twente gaat steeds beter spelen maar FC Utrecht is ook niet verkeerd bezig. Ben zeer benieuwd.
0
geplaatst: 19 mei 2013, 22:47 uur
Wat een saaie rit vandaag in de Giro zeg, daar had ik meer van verwacht !
Beetje Galibier-onwaardig mijn inziens.
Dan vrijdag maar weer voor de buis, want dan ziet de etappe er, op papier althans, een stuk veelbelovender uit...

Dan vrijdag maar weer voor de buis, want dan ziet de etappe er, op papier althans, een stuk veelbelovender uit...

0
geplaatst: 20 mei 2013, 00:00 uur
Stalin schreef:
Erg jammerlijke etappe inderdaad. Jammer dat er in elke kop-/achtervolgingsgroep onenigheid was, Weening en Gesink hebben zich wat dat betreft flink in de luren laten leggen.
0
geplaatst: 20 mei 2013, 00:08 uur
Ernie schreef:
Jammer voor Zulte
Ik gunde het beide ploegen maar ik heb meer sympathie voor Zulte.
Nu gwn voor Anderlecht eindigen in Champions Leauge en gerechtigheid is geschied
Jammer voor Zulte
Ik gunde het beide ploegen maar ik heb meer sympathie voor Zulte.Nu gwn voor Anderlecht eindigen in Champions Leauge en gerechtigheid is geschied
heel jammer, maar ik ben ongelofelijk trots op mijn team!

Wat een feest op de markt in Waregem, ongelofelijk! Ik denk dat er in Waregem meer gefeest werd dan in Anderlecht.
FORZA ESSEVEE!!! Vice-kampioen!
Ongezien: spelers vieren op combi | VTM NIEUWS - nieuws.vtm.be
Merci SV!
0
geplaatst: 20 mei 2013, 00:19 uur
Teunnis schreef:
Weening en Gesink hebben zich wat dat betreft flink in de luren laten leggen.
Weening en Gesink hebben zich wat dat betreft flink in de luren laten leggen.
Er is nog niets aan de hand, want met een fiets als in onderstaand filmpje kunnen Weening en Gesink nog steeds hoge ogen gooien in de Giro...
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RyikLr9DnhY[/embed]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.