Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2013, 23:14 uur
Utreg leg al in Europa - zoals elke Bosatlas feilloos aantoont en Twente leg in Overijssel
- er is geen sluitend bewijs dat in Twente Europees wordt gesproken.As 't zo gaat kennen ze voortaan die nacompetitie ongespeeld laten: nrs 1 t/m 5 Europa in + bekerhouder.
0
geplaatst: 23 mei 2013, 23:18 uur
Zondag nog best een flinke opgave met een geschorste Wuytens en een geschorste Asare en met Twente weet je het nooit maar dit mag je eigenlijk niet meer weggeven. Toch zijn er (en daar komt het cliche) .... wel gekkere dingen gebeurd in het voetbal.
Utrecht !!!!!
Utrecht !!!!!

0
geplaatst: 24 mei 2013, 09:08 uur
Giro d'Italia: 19e etappe niet over Gavia en Stelvio

Touretappe.nl
edit: het laatste nieuws is dat ook de Passo del Tonnale vandaag niet beklommen gaat worden.
Het peloton kan maar beter meteen doorfietsen naar de finish in Brescia, want zo is er weinig aan

0
geplaatst: 24 mei 2013, 10:34 uur
Mjuman schreef:
As 't zo gaat kennen ze voortaan die nacompetitie ongespeeld laten: nrs 1 t/m 5 Europa in + bekerhouder.
As 't zo gaat kennen ze voortaan die nacompetitie ongespeeld laten: nrs 1 t/m 5 Europa in + bekerhouder.
Dat zouden ze sowieso moeten doen. Speel je 34 wedstrijden voor de plek 5, moet je ineens nog uit gaan zoeken met de nummer 6 t/m 8 wie er echt 5e is geworden.
Nooit eens geweest met die play-offs. Gelukkig doen die gekke Belgen het nog veel gekker.
0
geplaatst: 24 mei 2013, 10:54 uur
Wat een blunder van Boschker trouwens, die wordt echt te oud voor profvoetbal.
0
geplaatst: 24 mei 2013, 11:22 uur
trebremmit schreef:
Waarschijnlijk twijfelde hij: haal ik 'em onderuit of ga ik voor de bal
Worst interception ever!
0
geplaatst: 24 mei 2013, 12:10 uur
Stalin schreef:

Touretappe.nl
edit: het laatste nieuws is dat ook de Passo del Tonnale vandaag niet beklommen gaat worden.
Het peloton kan maar beter meteen doorfietsen naar de finish in Brescia, want zo is er weinig aan
(quote)

Touretappe.nl
Inderdaad, echt jammer van het mooie programma van de Giro dit jaar. Gavia en Stelvio had ik erg graag willen zien.
En ook veel renners haken af, dat maakt het er ook niet beter op.
0
geplaatst: 24 mei 2013, 12:13 uur
De hele etappe is vandaag ivm barre weersomstandigheden geschrapt en daarnaast heeft Gesink besloten uit de Giro te stappen...
nrc.nl
En dan nog dit...

Robert Gesink is afgestapt in de Giro d'Italia. Dat maakte zijn wielerploeg Blanco bekend. Hij voelde zich na de klimtijdrit van gisteren niet goed en heeft in overleg met de medische staf besloten niet meer op te stappen.
Gesink nam zijn beslissing al voordat de organisatie eerder vanochtend besloot de etappe van vandaag te schrappen, schrijft persbureau Novum. Het is de eerste afgelasting in de Giro in twaalf jaar. De bergrit is afgelast vanwege de barre winterse omstandigheden. De organisatie vindt het onverantwoord de renners de weg op te sturen. Bovendien ligt de gevoelstemperatuur ver onder nul.
nrc.nl
En dan nog dit...
De Italiaanse renner Danilo di Luca is positief getest op het gebruik van epo.

0
geplaatst: 24 mei 2013, 17:33 uur
Di Luca is een eersteklas kneus idd. Overigens alle respect voor de prestatie van Nibali, maar geloof niet dat er ooit een renner zo 'makkelijk' een grote ronde heeft gewonnen. Hopen dat de Tour wat meer spektakel biedt.
0
geplaatst: 24 mei 2013, 23:14 uur
Galgenwaard zondag voor het eerst dit seizoen uitverkocht voor FC Utrecht-FC Twente. De laatste 1000 kaarten gaan morgen zeker verkocht worden.
Kennelijk veel gloryhunters dus, die supporters in Utrecht
Kennelijk veel gloryhunters dus, die supporters in Utrecht

0
geplaatst: 25 mei 2013, 21:57 uur
Bayern lijkt nu iets meer aan te dringen maar die verdedigingen geven geen krimp. Keepers spelen allebei ook erg sterk.
0
geplaatst: 25 mei 2013, 22:10 uur

Inmiddels toch 1 - 1. Je moet gewoon Duitsers met Duitsers bestrijden....

0
geplaatst: 25 mei 2013, 22:31 uur
Ja hoor, de spelers van Bayern Munchen moeten de echte duitsers zijn, al scoort dan Robben.... 
Edit: hij mag juichen, maar ik word wel een beetje misselijk van zijn eigen zelfverheerlijking voor het oog van de camera. Iets minder mag ook. Iets ingetogener. Het blijft altijd een elftalprestatie, natuurlijk.

Edit: hij mag juichen, maar ik word wel een beetje misselijk van zijn eigen zelfverheerlijking voor het oog van de camera. Iets minder mag ook. Iets ingetogener. Het blijft altijd een elftalprestatie, natuurlijk.
0
geplaatst: 25 mei 2013, 22:58 uur
Ja, en hij had net ook de beker in zijn handen. Een zoen van Angela Merkel bij het handjesschudden. Dat lijkt mij ook echt iets om je vooraf op te verheugen....
0
geplaatst: 25 mei 2013, 23:06 uur
Ik had het Dortmund ook gegund, maar Ribéry had er gerust in de eerste helft al afgemogen met rood na die armslag.
0
Hendrik68
geplaatst: 25 mei 2013, 23:07 uur
Lewandowski met zijn poging tot beenbreuk en Hummels (neerhalen doorgebroken tegenstander) zeker niet?
0
geplaatst: 25 mei 2013, 23:10 uur
Hendrik68 schreef:
Lewandowski met zijn poging tot beenbreuk en Hummels (neerhalen doorgebroken tegenstander) zeker niet?
Kan zijn, maar het was toch Ribéry die me het meest irriteerde toen, zeker nadat hij ook nog eens een akkefietje ging uitvechten met Grosskreutz. Hummels had trouwens geen fout begaan, ze trekken allebei aan elkaars armen en wanner Muller ziet dat hij het niet meer haalt laat hij zich vallen. Lewandowski daarentegen had ook gerust een kaartje mogen zijn. En nu we toch bezig zijn, Dante had ook gerust 2de geel kunnen krijgen bij zijn penaltyfout.
0
Hendrik68
geplaatst: 25 mei 2013, 23:15 uur
Klopt helemaal. Maar ik hou er nooit zo van om direct na een nederlaag van je favoriete ploeg over al dan niet gegeven kaarten te praten. De overwinning van Bayern was gewoon dik verdiend, punt. Het was een matige pot voetbal, dat wel, maar dat lag zeker niet aan Bayern. Wel opvallend dat van de zogenaamde frisse wind in het Duitse voetbal vandaag helemaal niets te merken was. Het alom bekende vervelende gedrag was weer geheel in de stijl van de jaren 90. En het voetbal? Met 11 man achter de bal en gokken op de counter. Veel meer was het niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.