Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 juni 2013, 15:47 uur
Toch vond ik dat Spanje het WK verdiende, NL speelde dat toernooi echt niet zo goed. Vanaf het WK 2002 ben ik altijd voor Brazilië, al hebben ze wel een flinke dip gehad de laatste jaren. Wie niet graag naar de Roberto Carlossen, Rivaldo's en Ronaldo's kijkt, houdt toch niet van voetbal? 
Het huidige Oranje zit vol met allemaal van die mannetjes die nooit echte toppers zullen worden (en dan ook nog Schaken, daar kan Van Basten nog een puntje aan zuigen
) en een paar over-the-hill spelers. Ik las gisteren dat Sneijder vond dat NL met nog acht landen de titel kan winnen. Die gast lijdt echt aan chronische zelfoverschatting. Die misplaatste arrogantie van Sneijder is onderhand kenmerkender dan wat hij op het veld laat zien. Robben heeft daar ook vaak last van. Bij Spanje en Duitsland worden ze echt niet bang van Clasie en met Martins Indi achterin kan zelfs Fernando Torres ineens weer opbloeien.
Het gaat weer helemaal niets worden het volgende toernooi. Ik hoop overigens wel dat de hegemonie van Spanje wordt doorbroken. Op het vorige toernooi speelden ze echt heel erg saai. Ben één keer zonder gein bijna in slaap gevallen..

Het huidige Oranje zit vol met allemaal van die mannetjes die nooit echte toppers zullen worden (en dan ook nog Schaken, daar kan Van Basten nog een puntje aan zuigen
) en een paar over-the-hill spelers. Ik las gisteren dat Sneijder vond dat NL met nog acht landen de titel kan winnen. Die gast lijdt echt aan chronische zelfoverschatting. Die misplaatste arrogantie van Sneijder is onderhand kenmerkender dan wat hij op het veld laat zien. Robben heeft daar ook vaak last van. Bij Spanje en Duitsland worden ze echt niet bang van Clasie en met Martins Indi achterin kan zelfs Fernando Torres ineens weer opbloeien.Het gaat weer helemaal niets worden het volgende toernooi. Ik hoop overigens wel dat de hegemonie van Spanje wordt doorbroken. Op het vorige toernooi speelden ze echt heel erg saai. Ben één keer zonder gein bijna in slaap gevallen..
0
geplaatst: 5 juni 2013, 16:05 uur
Stijn_Slayer schreef:
Vanaf het WK 2002 ben ik altijd voor Brazilië, al hebben ze wel een flinke dip gehad de laatste jaren. Wie niet graag naar de Roberto Carlossen, Rivaldo's en Ronaldo's kijkt, houdt toch niet van voetbal?
Vanaf het WK 2002 ben ik altijd voor Brazilië, al hebben ze wel een flinke dip gehad de laatste jaren. Wie niet graag naar de Roberto Carlossen, Rivaldo's en Ronaldo's kijkt, houdt toch niet van voetbal?
LOL
Op het WK van 1986 kon ik nog erg genieten van de Brazilianen, aan de hand van Zico, maar daarna deed het Braziliaanse afbraakvoetbal zijn intrede. Echt niet om aan te gluren. Hopelijk huilen er in de zomer van 2014 zo een 200 miljoen Brazilianen. En niet van vreugde
.
0
geplaatst: 5 juni 2013, 16:18 uur
Nou het WK in 2002 was voor zover ik me kan herinneren nog best wel ouderwets Braziliaans. Het WK 2006 was wel een dieptepunt met een dramatische wedstrijd tussen Frankrijk en Brazilië. Het WK 2010 kennen we allemaal waarschijnlijk nog wel.

0
geplaatst: 5 juni 2013, 16:25 uur
Stijn_Slayer schreef:
Het huidige Oranje zit vol met allemaal van die mannetjes die nooit echte toppers zullen

Het huidige Oranje zit vol met allemaal van die mannetjes die nooit echte toppers zullen
Liggen jouw roots in Paramaribo Stijn? Surinamers zijn ook altijd voor de grote buurman! Heb in 2010 een Surinaamse klant van de Turkse slager hier helemaal sufgedold - vooraf ("ai je gaat het zien, mie man") en achteraf - de bal is rond en er bestaan geen vastig-/zekerheden.
Om mijn part worden die Spaanse breikabouters helemaal sufgedold/platgespeeld door welk team dan ook, alst maar geen Brazilië is.
0
Hendrik68
geplaatst: 5 juni 2013, 17:36 uur
Ik hoop ook dat Brazilie afgaat als een gieter en daar heb ik ook alle vertrouwen in. Maar goed als Stijn liefhebber van Brazilie is OK, geen probleem, ik ben liefhebber van Argentinie en daar is ook genoeg, of eigenlijk best wel veel, tegenin te brengen. Maar zoals ik in 1998 heel blij was dat Nederland Argentinie vlak voor tijd versloeg zo was Stijn ook hartstikke blij toen Sneijder Nederland tegen Brazilie naar de overwinning kopte in 2010. Als Robben in de finale de bal iets hoger over het voetje van Real keeper Casillas had geschoten was ook hij dronken geworden in de plaatselijke kroeg. Hij maakt me niet wijs dat dat niet zo is. Iedereen heeft favorieten, maar toch nooit boven je eigen land? Kom op he.
0
geplaatst: 5 juni 2013, 18:46 uur
Joy4ever schreef:
LOL
Op het WK van 1986 kon ik nog erg genieten van de Brazilianen, aan de hand van Zico, .
(quote)
LOL
Op het WK van 1986 kon ik nog erg genieten van de Brazilianen, aan de hand van Zico, .
Het beste (mooiste) Brazilie met dat ploegje van Pele dan.
Enkel ze konden niet verdedigen en die stomme Rossi ook.
Socrates, Eder en de 2-1 tegen Rusland.
0
geplaatst: 5 juni 2013, 22:16 uur
Mjuman schreef:
Als je in Nederland dieper wilt zinken - qua woonomgeving - kan dat alleen als je in de voormalige Limburgse mijnen woningen gaat aanleggen
Ik zou wel weten wat ik die met die Fyra ging doen: prima sportexpress van Schiphol naar Almere, via Amsterdam. Almere kan dan idd Blauwe Hoofstad worden. 'k zou het overigens wel een idee vinden om onze opper-Almeriaan (en zijn cheffin) een kameel te geven om zich te verplaatsen in hun woestijn.
Als je in Nederland dieper wilt zinken - qua woonomgeving - kan dat alleen als je in de voormalige Limburgse mijnen woningen gaat aanleggen

Ik zou wel weten wat ik die met die Fyra ging doen: prima sportexpress van Schiphol naar Almere, via Amsterdam. Almere kan dan idd Blauwe Hoofstad worden. 'k zou het overigens wel een idee vinden om onze opper-Almeriaan (en zijn cheffin) een kameel te geven om zich te verplaatsen in hun woestijn.
Naast woestijn (bedoeld zal worden her en der voorkomende braakliggende bouwgronden) hebben we er alle denkbare cultuurlandschappen in Nederland voor handen, dat is echt opzienbarend. Moeilijk te vinden is het verder niet, maar wel lastig voor iemand die Amsterdam Aan Zee als een woestenij wil laten overkomen.
Ergens doe je me denken aan het perfecte ANWB echtpaar uit de sketch van Brigitte Kaandorp, alles tot in de puntjes geregeld en winterbanden, toevallig net geplaatst een week voor het gaat sneeuwen. Daarnaast woonachtig in de perfecte plaats in Nederland, nooit wat mis mee, zelfgenoegzaam alles goed geregeld om zich heen.
Helaas behoor ik zelf tot dezelfde groep waartoe Kaandorp ook behoort: dat van het type dat rustig al dertien jaar een huisnummer voor z'n huis in de schuur heeft liggen dat altijd nog steeds een keer moet worden opgehangen.
ANWB Echtpaar - Brigitte Kaandorp
Almere mag dan verre van perfect lijken, ik ben het zelf ook niet, maar gelukkig wordt af en toe het hoofd boven het maaiveld uitgestoken. Dus zo'n Icedome is wat mij betreft prima

0
geplaatst: 5 juni 2013, 23:00 uur
musician schreef:
Bij voetbal zou je niet afhankelijk moeten willen zijn van Ajax, maar het zal duidelijk zijn dat ik hier inzake Ajax en Amsterdam Aan Zee een roepende in de eh.... woestijn ben.
Bij voetbal zou je niet afhankelijk moeten willen zijn van Ajax, maar het zal duidelijk zijn dat ik hier inzake Ajax en Amsterdam Aan Zee een roepende in de eh.... woestijn ben.
HIer ligt de oorsprong van "woestijn" niet bij mij. Maar geeft nix: hier doen we ons uiterste best in verschillende jacks te fietsen, alhoewel het fietsmerk hetzelfde was, tot voor kort.
Ik vond jou ook meer een type fakir die met de matteklopper in de straat in Muziekwijk zijn tapijt een beurt aan het geven was (nee niet voor de seks) omdat het niet wilde starten. Annemarie Jorritsma heeft voor mij echt iets van mijn oude tante Lies wier taarten nimmer wilde lukken, in het begin goed smaakten maar eigenlijk veel te machtig waren.
Soms doet ze me ook wel eens denken aan de Italiaanse mama van Da Paolo in Londen (bij Covent Garden) die ooit een collega van mij hoofdsgewijs tegen haar pronte prammen drukte (na veel alcohol wel te verstaan) - dat zie ik Annemarie nog niet zo doen. En nou ga ik verder nix zeggenover haar politieke kleur en haar batspraat, want dan mannie hier!
Kortom, skate on you white boy!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 juni 2013, 11:03 uur
Hendrik68 schreef:
Maar zoals ik in 1998 heel blij was dat Nederland Argentinie vlak voor tijd versloeg zo was Stijn ook hartstikke blij toen Sneijder Nederland tegen Brazilie naar de overwinning kopte in 2010. Als Robben in de finale de bal iets hoger over het voetje van Real keeper Casillas had geschoten was ook hij dronken geworden in de plaatselijke kroeg. Hij maakt me niet wijs dat dat niet zo is. Iedereen heeft favorieten, maar toch nooit boven je eigen land? Kom op he.
Maar zoals ik in 1998 heel blij was dat Nederland Argentinie vlak voor tijd versloeg zo was Stijn ook hartstikke blij toen Sneijder Nederland tegen Brazilie naar de overwinning kopte in 2010. Als Robben in de finale de bal iets hoger over het voetje van Real keeper Casillas had geschoten was ook hij dronken geworden in de plaatselijke kroeg. Hij maakt me niet wijs dat dat niet zo is. Iedereen heeft favorieten, maar toch nooit boven je eigen land? Kom op he.
Nee, ik baalde als een stekker. Halverwege de wedstrijd BRA-NL was ik vrolijk, daarna werd m'n telefoon geterroriseerd. Ik heb ook meer met Casillas dan het volledige Nederlands elftal bij elkaar.
En ik word nooit meer dronken, katers zijn gruwelijk.

0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:05 uur
Nederland staat nu weer op de vijfde plaats op de FIFA ranking. En dat is erg goed omdat dat betekent dat Oranje weer in pot 1 komt te zitten. 

0
Cured
geplaatst: 6 juni 2013, 11:15 uur
Vanmiddag dames halve finales; de hardste kreunsters mogen voor mij eruit
(of moeten die tegen elkaar?)
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:53 uur
Kill_illuminati schreef:
Nederland staat nu weer op de vijfde plaats op de FIFA ranking. En dat is erg goed omdat dat betekent dat Oranje weer in pot 1 komt te zitten.
En bij winst op het altijd lastige Indonesië komt de vierde plek in zicht
.FIFA ranking

0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:01 uur
Hopelijk kan Robin van Persie zich daar bekronen tot topscorer aller tijden van Oranje.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:30 uur
Cured schreef:
(of moeten die tegen elkaar?) Bedoel je dit ? (Zet het geluid even goed hard).

YouTube - tennis funny
0
Cured
geplaatst: 6 juni 2013, 12:32 uur
haha....ik was deze reclame al weer vergeten.....prachtig. 

0
geplaatst: 6 juni 2013, 13:47 uur
Running On Empty schreef:
Bedoel je dit ? (Zet het geluid even goed hard).
YouTube - tennis funny
(quote)
Bedoel je dit ? (Zet het geluid even goed hard).

YouTube - tennis funny
Ik klikte op die link en kan nu m'n bureau gaan leegruimen

0
Cured
geplaatst: 6 juni 2013, 16:02 uur
Sjarapova heeft de 1e set gemakkelijk gewonnen, maar het spel is niet om aan te horen...
0
geplaatst: 6 juni 2013, 17:31 uur
Zometeen EK U12 Spanje tegen Rusland
Basis elftal:
David de Gea
Martín Montoya
Marc Bartra Aregall
Iñigo Martinez Berridi
Alberto Moreno Perez
Asier Illarramendi Andonegi
Thiago Alcántara
Isco
Rodrigo
Tello
Iker Muniain Goni
Zitten toch wel een aantal pareltje tussen met als favoriet Muniain.
Basis elftal:
David de Gea
Martín Montoya
Marc Bartra Aregall
Iñigo Martinez Berridi
Alberto Moreno Perez
Thiago Alcántara
Isco
Rodrigo
Tello
Iker Muniain Goni
0
Cured
geplaatst: 6 juni 2013, 17:34 uur
Running On Empty schreef:
Kunnen ze ook even nieuwe 'droge' kleding aantrekken.
ha.....ja, inderdaad. Ze kreunen overigens al de 3e set door en Sharapova staat een break voor.....Kunnen ze ook even nieuwe 'droge' kleding aantrekken.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 17:36 uur
Kill_illuminati schreef:
Basis elftal:
David de Gea
Martín Montoya
Marc Bartra Aregall
Iñigo Martinez Berridi
Alberto Moreno Perez
Thiago Alcántara
Isco
Rodrigo
Tello
Iker Muniain Goni
Basis elftal:
David de Gea
Martín Montoya
Marc Bartra Aregall
Iñigo Martinez Berridi
Alberto Moreno Perez
Thiago Alcántara
Isco
Rodrigo
Tello
Iker Muniain Goni
Welke zender zendt dit eigenlijk uit?
Vanavond ook Nederland - Duitsland.
0
Cured
geplaatst: 6 juni 2013, 17:38 uur
herman schreef:
Vanavond ook Nederland - Duitsland.
Ok, komt dat ook ergens op ?Vanavond ook Nederland - Duitsland.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 17:45 uur
Kill_illuminati schreef:
Basis elftal:
David de Gea
Martín Montoya
Marc Bartra Aregall
Iñigo Martinez Berridi
Alberto Moreno Perez
Thiago Alcántara
Isco
Rodrigo
Tello
Iker Muniain Goni
Basis elftal:
David de Gea
Martín Montoya
Marc Bartra Aregall
Iñigo Martinez Berridi
Alberto Moreno Perez
Thiago Alcántara
Isco
Rodrigo
Tello
Iker Muniain Goni
Ik had die spelers toch al wat ouder geschat dan 12 jaar.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 juni 2013, 19:07 uur
Isco is wel een geweldenaar, die speelt volgend jaar voor een topclub, denk ik. De Gea vind ik nog altijd lang niet goed genoeg voor Man Utd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.