Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 6 juni 2013, 19:23 uur
Veegt die Serena dat arme Italiaanse meiske van het veld binnen 50 minuten....
0
geplaatst: 6 juni 2013, 20:35 uur
Ja, inderdaad erg prettig! 
..... hoewel ik tegelijkertijd probeer te mume afrekenen....

..... hoewel ik tegelijkertijd probeer te mume afrekenen....

0
geplaatst: 6 juni 2013, 21:03 uur
Commentaar op SBS6 is beter dan op Eredivisie Live. Verder probeer ik als Hans Kraay jr. in beeld is zoveel mogelijk weg te zappen.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 21:09 uur
Ik heb geen eredivisie live, dus ik zou het niet weten.
Wat een actie van Wijnaldum trouwens.
Hopen dat ze dit vol weten te houden, tegen dit Duitsland moet je toch wel met 4, 5-0 kunnen winnen. Maar ze zullen er nog wel eentje tegen krijgen.
Wat een actie van Wijnaldum trouwens.

Hopen dat ze dit vol weten te houden, tegen dit Duitsland moet je toch wel met 4, 5-0 kunnen winnen. Maar ze zullen er nog wel eentje tegen krijgen.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 21:12 uur
Mooie actie inderdaad van Wijnaldum en ze spelen erg goed. Maar die keeper van Duitsland 

0
geplaatst: 6 juni 2013, 21:30 uur
die stond toch altijd in de basis dit jaar of zijn er a-spelers mee misschien?
0
geplaatst: 6 juni 2013, 21:32 uur
Hij was zelfs aanvoerder bij de kwalificatie. Nu spelen De Vrij en Martins Indi, die normaal bij het grote Oranje spelen.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 21:33 uur
jassn schreef:
Dat laatste ja.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 21:35 uur
Ergens ook wel zuur, maar De Vrij en Martins Indi zijn nu eenmaal ook nog erg jong en een stukje beter.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 22:15 uur
Dat valt ook wel weer mee. De Vrij en Martins Indi zijn wel grote talenten, 2 jaar jonger dan Nuytinck en zullen vermoedelijk een hoger plafond hebben. Maar zo extreem goed zijn ze ook weer niet.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 22:25 uur
Nou, dat valt op zich wel mee.
Huiveringwekkende tweede helft, stomme foutjes van De Vrij. Ze hadden die duitsers helmaal niet zo ver moeten laten komen. Waar was de fleur van de eerste helft? Maar gelukkig hebben we nog Fer, die heeft dezelfde opleiding achter de rug
Huiveringwekkende tweede helft, stomme foutjes van De Vrij. Ze hadden die duitsers helmaal niet zo ver moeten laten komen. Waar was de fleur van de eerste helft? Maar gelukkig hebben we nog Fer, die heeft dezelfde opleiding achter de rug
0
geplaatst: 6 juni 2013, 22:41 uur
De Vrij was dramatisch de 2e helft pfffff. Zoet ook niet echt overtuigend.
Retestrakke kopbal van Leroy Fer. Twee weken terug nog loser in de Galgenwaard maar vanavond gewoon matchwinnaar.
Retestrakke kopbal van Leroy Fer. Twee weken terug nog loser in de Galgenwaard maar vanavond gewoon matchwinnaar.

0
geplaatst: 7 juni 2013, 09:21 uur
Stijn_Slayer schreef:
Isco is wel een geweldenaar, die speelt volgend jaar voor een topclub, denk ik. De Gea vind ik nog altijd lang niet goed genoeg voor Man Utd.
Isco is wel een geweldenaar, die speelt volgend jaar voor een topclub, denk ik. De Gea vind ik nog altijd lang niet goed genoeg voor Man Utd.
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar wat ik ervan lees is dat Isco echt geweldig speelde. Het schijnt dat hij ook een akka heeft gemaakt. Dat is toch een van die 'kleine' dingetjes die je hoopt te zullen zien bij een klassenbak.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 juni 2013, 10:08 uur
Duitsland viel me eigenlijk wel erg tegen. Had ze sterker ingeschat.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 10:43 uur
Running On Empty schreef:
De Vrij was dramatisch de 2e helft pfffff.
De Vrij was dramatisch de 2e helft pfffff.
Los van het feit dat hij gisteren echt dramatisch slecht speelde in m.n. de 2e helft, ben ik uberhaupt nog niet zo overtuigd van de kwaliteiten van De Vrij, hij is gewoon van het kaliber Heitinga en Vlaar (maar dan jonger en daarom verdient ie wat mij betreft ook wel z'n plaats in het huidge NL elftal boven die twee), niet meer en niet minder en dat is geen echte top. Ik heb voorlopig in ieder geval nog niet het gevoel gekregen dat hij daar echt ver bovenuit gaat stijgen. Bij Martins Indi, die gisteren ook niet z'n beste wedstrijd speelde, heb ik dat gevoel dan weer wel.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 10:55 uur
El Ninjo schreef:
Los van het feit dat hij gisteren echt dramatisch slecht speelde in m.n. de 2e helft, ben ik uberhaupt nog niet zo overtuigd van de kwaliteiten van De Vrij
Los van het feit dat hij gisteren echt dramatisch slecht speelde in m.n. de 2e helft, ben ik uberhaupt nog niet zo overtuigd van de kwaliteiten van De Vrij
Als Pot ballen heeft (???) zet hij Mike Van Der Hoorn er bij de volgende wedstrijd in.

0
Cured
geplaatst: 7 juni 2013, 17:53 uur
Nadal wint met 9-7 in de 5e set na een kleine 5 uur tennis....
0
geplaatst: 7 juni 2013, 20:20 uur
Running On Empty schreef:
Als Pot ballen heeft (???) zet hij Mike Van Der Hoorn er bij de volgende wedstrijd in.
Die heb ik inderdaad ook wel eens mooie doelpunten zien maken, zo bont heeft De Vrij ze nog niet gescoord

Het Nederlandse A-elftal van vanmiddag tegen Indonesië was ook niet om over naar huis te schrijven. Ik laat het dan ook maar zitten....
0
geplaatst: 7 juni 2013, 21:22 uur
Cured schreef:
Nadal wint met 9-7 in de 5e set na een kleine 5 uur tennis....
Welgeteld één bericht over tot nu toe de beste wedstrijd van het jaar. Nadal wint met 9-7 in de 5e set na een kleine 5 uur tennis....

Nu twee... wat een wedstrijd!

0
geplaatst: 7 juni 2013, 22:08 uur
chevy93 schreef:

(quote)
Welgeteld één bericht over tot nu toe de beste wedstrijd van het jaar. 

Hopen dat Ferrer zondag fitter is en er nog een mooie wedstrijd van kan maken.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 22:08 uur
herman schreef:
Dat valt ook wel weer mee. De Vrij en Martins Indi zijn wel grote talenten, 2 jaar jonger dan Nuytinck en zullen vermoedelijk een hoger plafond hebben. Maar zo extreem goed zijn ze ook weer niet.
ik heb alle 3 al zien spelen en Nuytinck is volgens mij met voorsprong de beste van de 3. Ik snap er de ballen van dat die andere 2 als beter gezien worden.Dat valt ook wel weer mee. De Vrij en Martins Indi zijn wel grote talenten, 2 jaar jonger dan Nuytinck en zullen vermoedelijk een hoger plafond hebben. Maar zo extreem goed zijn ze ook weer niet.
edit: ah maar jullie vonden Van der Wiel ook goed ...
0
geplaatst: 7 juni 2013, 22:25 uur
jassn schreef:
edit: ah maar jullie vonden Van der Wiel ook goed ...
(quote)
ik heb alle 3 al zien spelen en Nuytinck is volgens mij met voorsprong de beste van de 3. Ik snap er de ballen van dat die andere 2 als beter gezien worden.edit: ah maar jullie vonden Van der Wiel ook goed ...
Je hebt zeker gelijk wat betreft De Vrij, die is slechts opbouwend iets sterker (maar dat zou wat mij betreft niet zo zwaar moeten meewegen). Hij maakt namelijk verdedigend teveel fouten. Martins Indi kun je qua verdedigende kracht goed vergelijken met Nuytinck, die vind ik niet veel voor elkaar onder doen. Het 'probleem' van Nuytinck is nu dat hij linksbenig is, als je hem laat spelen ipv De Vrij heb je 2 centrumverdedigers met een linkebeen.
Van der Wiel: vónden idd.
Hij heeft slechts zijn eerste 3 seizoenen goed gespeeld. Na/tijdens het WK van 2010 werd het al minder.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.