MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ik heb niet echt het gevoel van hem verlost te zijn. Ja, de man heeft veel en veel te veel geld gekost. Maar het is nou niet dat hij zich echt misdroeg á la el hamdaoui.

pfff...hoe treurig

Ynoskire schreef:
Ik heb niet echt het gevoel van hem verlost te zijn. Ja, de man heeft veel en veel te veel geld gekost. Maar het is nou niet dat hij zich echt misdroeg á la el hamdaoui.
Bovendien heeft Sulejmani ook heel veel goede dingen voor Ajax gedaan en speelde regelmatig ook gewoon goed. Niet 16 miljoen waardig goed, maar gewoon Eredivisie-goed.

Kill_illuminati schreef:
Dat zou dramatisch uitpakken voor spelers uit hele slechte competities. Veel Afrikaanse en Aziatische spelers zullen dan achterblijven in hun ontwikkeling t.o.v. van Europeanen en Zuid-Amerikanen. Ook zal het niveau in de Europese competities dalen. Dat zou jammer zijn.
Ik zie weinig redenen om dit aan te nemen. Allereerst kopen de grote clubs nu juist die talenten uit dat soort landen.

chevy93 schreef:
(quote)
Ik zie weinig redenen om dit aan te nemen. Allereerst kopen de grote clubs nu juist die talenten uit dat soort landen.

Maar die landen hebben niet de structuur en het geld om hun competitie beter te maken, dus blijven ze volgens mij wel achter.
Zeker als je nu een uitzonderlijk goede voetbal hebt uit bv. Togo (zoals Adebayor), dan is die het niveau van die competitie (die sowieso al niet veel voorstelt) enorm snel ontgroeit en blijft qua ontwikkeling dus wat ter plaatste trappelen.

Voor de liefhebbers. We gaan begin augustus weer beginnen

Eredivisie Concept Programma

Tijden e.d. moeten nog worden ingevuld na overleg met de clubs.

Weer net als vorig seizoen, twee keer tegen elkaar?

Ja en ook nu 1 keer uit en 1 keer thuis

Er was even sprake van dat FC Utrecht 2 keer uit zou spelen tegen Ajax om de Amsterdammers mogelijk van een competitie syndroom te verlossen, maar PSV en Feyenoord gingen daarmee helaas voor de Amsterdammers niet akkoord.

dumb_helicopter schreef:
Maar die landen hebben niet de structuur en het geld om hun competitie beter te maken, dus blijven ze volgens mij wel achter.
Zeker als je nu een uitzonderlijk goede voetbal hebt uit bv. Togo (zoals Adebayor), dan is die het niveau van die competitie (die sowieso al niet veel voorstelt) enorm snel ontgroeit en blijft qua ontwikkeling dus wat ter plaatste trappelen.
Eens, maar dat blijft toch precies hetzelfde als je de markt laat zoals die is? Dus dat een Adebayor niet in Togo blijft, maar naar een Europese club gaat?

Wellicht dat het land er zelf beter van wordt, maar de competie(s) toch niet? Ik zou juist zeggen dat de kloof tussen de competities alleen maar groter wordt, omdat de betere spelers allemaal naar Europa komen.

Running On Empty schreef:
Er was even sprake van dat FC Utrecht 2 keer uit zou spelen tegen Ajax om de Amsterdammers mogelijk van een competitie syndroom te verlossen, maar PSV en Feyenoord gingen daarmee helaas voor de Amsterdammers niet akkoord.

Nee, maar andersom vind ik het wel een goed voorstel

Bacuna naar Aston Villa

Hebben ze er daar weer een bankzitter bij, had hem liever nog een paar jaar bij Groningen gezien.

Hendrik68
Verrassende transfer inderdaad en nog naar mijn favoriete Engelse club ook. Ik gun het hem wel. Hij heeft een zwaar jaar bij Groningen achter de rug. Elke keer werd hij weer op een andere plek gezet, dan weer rechtsachter, dan weer op 10, dan weer rechtsbuiten, dan weer verdedigende middenvelder. En bij elke foute pass direct door het publiek worden uitgefloten. Dat is niet lekker voetballen voor een kind van de stad. Hij had direct aan het begin van het seizoen een Nigel de Jong rol moeten krijgen, dan was hij veel meer gegroeid dan nu het geval is geweest. Hij is nog steeds hartstikke jong. Ik hoop dat hij de kans krijgt de criticasters de mond te snoeren. Dan gaat Goningen toch nog veel plezier aan de man beleven, want met Villa is een doorverkoopercentage van 20 procent afgesproken.

1 miljoen krijgen ze voor Bacuna las ik vanmorgen in de krant.
Mooie club wel hoor dat Aston Villa, misschien ligt dat Engelse voetbal hem wel. Toch vrees ik dat hij daar een bankzitter wordt.
Ben benieuwd welke spelers Groningen gaat halen en of ze nog doorgaan met Zeefuik, hopelijk kunnen ze die verkopen. Snap niet dat ze hem een contract tot 2016 hebben gegeven.

Wordt het vanavond huilen of juichen? Ik ben bang voor het eerste.

Ga je achter de vrouwen aan vanavond?

Ik vrees ook dat het huilen wordt, maar ze maken zeker wel een kans. En dit gaat natuurlijk over Jong Oranje

trebremmit schreef:
Ga je achter de vrouwen aan vanavond?

Juichen naar dames is een beetje lomp, vind je niet?

Kill_illuminati schreef:
Wordt het vanavond huilen of juichen? Ik ben bang voor het eerste.

Ik denk eerlijk gezegd dat het een meesterzet is geweest van Cor Pot maar als ze vanavond verliezen zal dat helaas niet blijken. Als ze winnen gaan ze met een fitter team de finale in tegen waarschijnlijk opnieuw Spanje dat dan een compleet ander elftal tegenover zich zal vinden en dan zal de meesterzet pas duidelijk worden. Want als je wint ....... heb je vrienden.

De belangrijke spelers zijn heel gebleven, het lijkt mij trouwens dat je van die Noormannen ook nog niet zo 1,2,3, gewonnen hebt.

edit: behalve Spanje dan.

Ik vind wel dat er te makkelijk wordt gepraat over de finale. Op diverse sites wordt de halve finale met het dooie gemak even vergeten. Van dit Italie winnen doe je niet zomaar.

Indrerdaad!
Maar goed straks kan nobody Cor weer gelijk hebben. En dan is hij king voor een paar dagen.
Maar italie ontlopen lijkt/leek mij wel effe belangrijk.

Foutje. Nou Van Der Hoorn speelt dus gewoon nog een paar jaar bij FC Utrecht

Ja, die werd echt kinderlijk eenvoudig in de luren gelegd door Borini

Jammer, Nederland speelde iets beter - typisch Italiaans?

Ach ze hadden bij rust natuurlijk gewoon met 2-0 voor moeten staan dus je kunt het Van Der Hoorn ook weer niet alleen aanrekenen. Er faalden meer spelers.

Klopt helemaal, je moet hoe dan ook scoren om verder te komen, Van Der Hoorn zag er niet goed uit, maar die jongen heeft toch een prima seizoen achter de rug.

Van der Hoorn was ook al dramatisch tegen Spanje.

Ynoskire schreef:
Van der Hoorn was ook al dramatisch tegen Spanje.

Ja je hebt gelijk, gewoon een klotevoetballer. Niks voor Ajax of PSV. Lekker in Utrecht laten.

Lijkt me ook gewoon iemand van het niveau Utrecht en niet hoger.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:33 uur

geplaatst: vandaag om 01:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.