MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Grappig dat mensen zoveel waarde hechten aan de wedstrijd van gisteren. Dit is alleen maar in het voordeel van Spanje. Beter nu klop krijgen dan volgend jaar zomer. Laat de Brazilianen maar denken
dat ze even kampioen gaan worden volgend jaar. Spanje nog steeds grootste favoriet imho.

Stijn_Slayer schreef:
Xavi wordt steeds iets minder bepalend. Daarom vond ik het ook wat voorbarig van Barcelona om hem tot 2016 vast te leggen. Villa en Torres zijn al lang niet meer zo goed. Llorente heeft ook weinig gescoord dit jaar.

Arbeloa heeft niet zijn sterkste seizoen gespeeld en Puyol kan afgeschreven worden. Al met al wordt het team daar toch minder van. Er komt wel weer wat voor terug (Isco), maar dat kan nog eventjes duren.

Puyol deed bij het EK toch ook al niet mee door een blessure? Het wordt gewoon tijd voor wat nieuw bloed: Koke, Isco, Thiago. Morata wellicht in plaats van Torres? Overigens mag die Navas wel gewoon in de basis starten, speelde een sterk toernooi. Speelde ook moeiteloos twee Brazilianen uit gisteren om vervolgens een piekfijne voorzet op Villa te geven.

Joy4ever schreef:
Grappig dat mensen zoveel waarde hechten aan de wedstrijd van gisteren. Dit is alleen maar in het voordeel van Spanje. Beter nu klop krijgen dan volgend jaar zomer. Laat de Brazilianen maar denken
dat ze even kampioen gaan worden volgend jaar. Spanje nog steeds grootste favoriet imho.

Ik tipte Brazilië al lang voor die hele Conf. cup.

Maar goed, in een jaar kunnen nog wat dingen veranderen.

Ach ja, je zat er de afgelopen jaren wel vaker naast qua voorspellen van de Wereld- of Europees kampioen dus wat dat betreft alleen maar blij dat je denkt dat Brazilië gaat winnen .

Stijn_Slayer
Joy4ever schreef:
Grappig dat mensen zoveel waarde hechten aan de wedstrijd van gisteren. Dit is alleen maar in het voordeel van Spanje. Beter nu klop krijgen dan volgend jaar zomer. Laat de Brazilianen maar denken dat ze even kampioen gaan worden volgend jaar.

Ik krijg nu beelden voor me van een sluwe, in zijn handen wrijvende, Del Bosque die in het Spaans mompelt dat de Brazilianen erin getrapt zijn en dat alles volgens plan is verlopen. Yeah right.. Het is gewoon een mooie prijs die Spanje graag had willen winnen.

@ Herman: Was me even ontschoten dat Puyol er toen ook niet bij was. Morata heeft bij Real dit jaar weinig laten zien, maar op het jeugd-EK blonk hij uit. Ze doen er beter aan om hem te verhuren. Thiago vind ik ook veelbelovend, maar heeft Barcelona wel zoveel ruimte in hun elftal voor hem? Ze krijgen er wel spijt van als ze hem verkopen.

Wat heb je tegen Brazilië, J4E? Heerlijke ploeg toch?

Paap_Floyd schreef:
Wat heb je tegen Brazilië, J4E?

Haben Sie eine Stunde?

Ja hoor, ik heb alle tijd
Brand los!

Hehe

Ik vermoed dat mijn aversie jegens Brazilië is begonnen tijdens het WK van 1998. Voorafgaand het duel met Oranje werden een aantal Braziliaanse fans geïnterviewd. Die deden behoorlijk denigrerend over Nederland. Daar zou het Braziliaans elftal totaal geen moeite mee hebben. Ik baalde daarom extra dat we die wedstrijd daarna onterecht verloren. Maar goed, de wraak was dan ook heerlijk zoet 12 jaar later later. Nog nooit zo hard gejuicht als toen. En genoten van de huilende gezichten aan kant van Brazilië.

Ik vind het ook vervelend voetbal dat ze spelen. Na het WK van 1986 was het RIP "samba"voetbal.

Daarnaast heb ik ook helemaal niks met de hedendaagse Braziliaanse voetballers. Veel huilebalken.

Kortom: Ik heb niks met de fans, het voetbal, de spelers. Brazilianen zijn de Fransen van Zuid-Amerika.

Nuff said?

Brazilië heeft nu (ogenschijnlijk) het tij even mee. Ze zullen ook wel weer stijgen op de wereldranglijst, waar ze waren gedaald naar nummer 22.

Eén zwaluw maakt nog geen zomer en wat Brazilië de afgelopen jaren heeft laten zien was schrikbarend. Ze zijn ook helemaal niet zo goed. Ik dacht alleen dat je Spanje in 2014 pas met een stoffer en blik kunt opvegen, maar bij nader inzien kan dat al in 2013.

Het enige land dat zich een ongeluk lacht is Duitsland. Het wereldkampioenschap wordt ze bijna in de schoot geworpen.

Dat laatste wordt nu al pak en beet drie eindrondes geroepen. En dan komen ze Italië tegen en is het weer schluss .

Joy4ever schreef:
Ach ja, je zat er de afgelopen jaren wel vaker naast qua voorspellen van de Wereld- of Europees kampioen dus wat dat betreft alleen maar blij dat je denkt dat Brazilië gaat winnen .

Euh... De laatste 3 x had ik ze goed voorspelt. Dus veel plezier ermee!

Tahiti had ik wel fout als beoogde winnaar voor de Confederations Cup.

Voor de rest deel ik je gevoelens tegen Brazilië. Vooral ook omdat we er in 1994 en 1998 van verloren > 2 fikse teleurstellingen, vooral in '98. En inderdaad, dat denigrerende van ze. Dat dansen na afloop na de goal van Bebeto tegen Oranje in '94 helpt daar ook niet aan mee...

Joy4ever schreef:
Dat laatste wordt nu al pak en beet drie eindrondes geroepen. En dan komen ze Italië tegen en is het weer schluss .

Dat is waar. Maar ik schat de Duitsers nu hoger in dan de afgelopen 3 toernooien en andersom is de concurrentie enorm aan het inleveren.

Italie is wel wisselvallig. Zeer sterke ploeg en altijd garantie op kwart, halve of zelfs finale maar juist dat tikkeltje tekort ,behalve in 2006 natuurlijk Azzuri-lovers. Wel heel positief dat Spanje al strafschoppen nodig had tegen hen voor die finale te bereiken. En ik vermoed dat er bij Spanje gwn wat gemakzucht is ingekropen...26 duels op rij vrolijk tiki-taka en altijd winnen, op den duur word je zelf verwend als het altijd makkelijk gaat...Een nieuwe lading talent (Navas mag altijd basis zijn in plaats van Busquets of zelfs Xavi...) zou direct voor meer concurrentie en dus werklust zorgen bij de spelers.

Running On Empty schreef:
Brazilie meteen favoriet voor 2014 als ze het al niet waren

Ik geloof dat de reacties op mijn stelling van 19 Juni jl. inmiddels toch wel eniszins bijgetrokken zijn

Navas is alleen geen middenvelder.

Misschien Spanje ook wel een beetje uitgeblust dit toernooi. Ik heb de wedstrijd tegen Nigeria niet gezien, maar tegen Italië waren ze niet bijster sterk op misschien de tweede helft van de verlenging na. Eigenlijk waren ze alleen in de eerste helft tegen Uruguay echt goed, maar niet zo doeltreffend.

Misschien moeten ze maar weer 4-6-0 gaan spelen.

ah Spanje deed toch al beter dan op de vorige confederation cup

Gesink.

Op 8 minuten binnen van mensen als Sagan en Kittel.

Uhm, niet op Kittel hoor. die kwam 49 seconden na Gesink binnen.
Maar inderdaad

Stijn_Slayer
Navas gaat er inderdaad helemaal niets van bakken op de plek van Xavi en Busquets. En hij hoort ook niet bij de nieuwe lading talenten.

Het enige land dat hier profijt van getrokken heeft is Brazilie.
Het speelt thuis en heeft dus onder redelijke druk moeten presteren.
En die hele Fifa ranglijst is van geen enkel belang!
Als ik het goed heb zijn ze gewoon groepshoofd. Correct me if i'am wrong.
En vergeet niet er heeft nog nooit een europees land in Zuid of zelfs Amerika gewonnen.
Het thuisvoordeel is bij uitstek een verdomd groot voordeel.

Paap_Floyd schreef:
Uhm, niet op Kittel hoor. die kwam 49 seconden na Gesink binnen.
Maar inderdaad
Hmm... bij Radio 1 zeiden ze eerst dat de Tour de gegevens gaf waarbij Kittel in de kopgroep zat en later zeiden ze dat ze Kittel zelf ook gezien hadden.

Nee joh. Kittel was er zo af.

chevy93 schreef:
Gesink.

Op 8 minuten binnen van mensen als Sagan en Kittel.

Hoezo, wat had je dan van hem verwacht?

Gesink heeft aangegeven dat-ie het rustig aan heeft gedaan

Robert Gesink: "Het maakt niet uit" - Wielernieuws op WielerFlits.nl

Wat is de overtreffende trap van nuchter?

Nicolage Rico schreef:

Een Nederlander.

Nicolage Rico schreef:

nuchterder?

Nicolage Rico schreef:
Voor de rest deel ik je gevoelens tegen Brazilië. Vooral ook omdat we er in 1994 en 1998 van verloren > 2 fikse teleurstellingen, vooral in '98. En inderdaad, dat denigrerende van ze. Dat dansen na afloop na de goal van Bebeto tegen Oranje in '94 helpt daar ook niet aan mee...

Persies: dat misselijkmakende gewieg met die armpies. Ik vind Brazzo's de overtreffende trap van glipgnuiven: van die figuren die je zowat castreren als je naar hun bloedmooie zus in een ieniemini short met dito hemdje (met een lichaam als een landschap) kijkt, maar ondertussen wel je 50 foppen bieden voor een ritje met de jouwe - en dan achteraf het geld terugvragen als het niet gelukt is.

Onweerwolf

Hij heeft al lang aangegeven niet voor het klassement te gaan dus wat boeit het dan of hij een paar minuten verliest?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:28 uur

geplaatst: vandaag om 22:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.