Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2013, 11:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Mooi rijtje ja. Is Cabral al weg eigenlijk? Ik weet wel dat hij weg moet bij Twente.
Mooi rijtje ja. Is Cabral al weg eigenlijk? Ik weet wel dat hij weg moet bij Twente.
Ik was Cabral vergeten te noemen. Hij is zover ik weet nog niet weg.
0
geplaatst: 10 juli 2013, 13:14 uur
Van de jeugdopleidingen van PSV, Ajax, Twente, Sparta en Vitesse kun je net zulke rijtjes posten. 

0
geplaatst: 10 juli 2013, 13:17 uur
herman schreef:
Van de jeugdopleidingen van PSV, Ajax, Twente, Sparta en Vitesse kun je net zulke rijtjes posten.
Dit zijn allemaal gasten tussen de 19 en 22 (ofzo) dus ik denk dat dat niemand daar aan komt. Wellicht dat Ajax nog een aardig rijtje heeft maar verder.
0
geplaatst: 10 juli 2013, 13:20 uur
Ik heb twee jaar geleden eens geturfd en het verbaasde me hoeveel spelers er bv. van Twente afkomen. Toen alleen bij Heracles en NEC al een stuk of 15. Maar niet allemaal in deze leeftijdscategorie inderdaad.
0
geplaatst: 10 juli 2013, 18:21 uur
Mollema 
Er komen nog flink zware Alpenetappes, maar op dit moment lijkt een podiumplek in Parijs reëel.

Er komen nog flink zware Alpenetappes, maar op dit moment lijkt een podiumplek in Parijs reëel.
0
geplaatst: 10 juli 2013, 19:36 uur
Eerste hoeft niemand meer naar te kijken, maar gelukkig heeft zo'n podium nóg 2 plekken.
0
geplaatst: 10 juli 2013, 19:37 uur
herman schreef:
Ik heb twee jaar geleden eens geturfd en het verbaasde me hoeveel spelers er bv. van Twente afkomen. Toen alleen bij Heracles en NEC al een stuk of 15. Maar niet allemaal in deze leeftijdscategorie inderdaad.
Sowieso een groot verschil: al deze Feyenoord talenten spelen bij de top van Nederland (op Van La Parra na dan).
0
geplaatst: 10 juli 2013, 19:38 uur
Teunnis schreef:
Mollema
Mollema

Contador wordt 2e, dus hij Mollema zal Valverde nog voorbij moeten.

0
geplaatst: 10 juli 2013, 19:38 uur
He$$el_01 schreef:
Eerste zal lastig worden ben ik bang...
Eerste zal lastig worden ben ik bang...
Ja, dit gaat Froome niet meer weggeven.
Maar dit kan nog een mooie strijd tussen o.a. Mollema en Valverde worden.

0
geplaatst: 10 juli 2013, 19:58 uur
Ik vermoed dat Mollema eerder zal moeten laten gaan dan Valverde. Al kan je nooit helemaal inschatten hoe iemand nog presteert in de derde week van de Tour.
Dat Froome wint, daar twijfelt niemand meer denk ik. Hij is echt enorm sterk, vandaag nog maar is bewezen.
Dat Froome wint, daar twijfelt niemand meer denk ik. Hij is echt enorm sterk, vandaag nog maar is bewezen.
0
geplaatst: 10 juli 2013, 19:59 uur
Strijd voor het geel is idd zo goed als beslecht.
Contador moet met al zijn ervaring zeker tweede kunnen worden volgens mij.
Na Froome geeft Kreuziger mij eigenlijk de beste indruk van de klassementsrijders, dus ik tip die voor de derde plaats.
Van springveren Quintana en Rodriguez gaan we nog wat zien, maar die staan waarschijnlijk al wat te ver voor het podium.
Betreft Mollema moet je toch realistisch zijn en eerder mikken op top 5, podium geloof ik niet echt in. Als hij het toch doet, chapeau!
Contador moet met al zijn ervaring zeker tweede kunnen worden volgens mij.
Na Froome geeft Kreuziger mij eigenlijk de beste indruk van de klassementsrijders, dus ik tip die voor de derde plaats.
Van springveren Quintana en Rodriguez gaan we nog wat zien, maar die staan waarschijnlijk al wat te ver voor het podium.
Betreft Mollema moet je toch realistisch zijn en eerder mikken op top 5, podium geloof ik niet echt in. Als hij het toch doet, chapeau!
0
geplaatst: 10 juli 2013, 20:04 uur
Chungking schreef:
Wel mee eens, maar ik ben graag optimistisch.

0
geplaatst: 10 juli 2013, 23:36 uur
Geen nieuwe Kuip. Dat worden dus nog een hoop subtop jaren voor Feyenoord.
Hopelijk komt de nieuwe Kuip er alsnog, met een nieuw bestuur met wel een goed draagvlak.
Hopelijk komt de nieuwe Kuip er alsnog, met een nieuw bestuur met wel een goed draagvlak.
0
geplaatst: 10 juli 2013, 23:48 uur
Als het waar is gaat Strootman naar AS Roma voor 20 miljoen. 
Maar goed je weet het nooit met een Italiaanse club.

0
Ziegler
geplaatst: 11 juli 2013, 07:09 uur
Nicolage Rico schreef:
Wat heeft het matige niveau van die club met het stadion te maken?
0
geplaatst: 11 juli 2013, 07:59 uur
Leefbaar Rotterdam is geen vriend van Feyenoord. Als er een mogelijke stap kan worden gezet de club naar een hoger plan te brengen, geven ze niet thuis. Ondanks de economische impuls die een nieuw Stadion Rotterdam ook nog zou geven, werkgelegenheid in deze barre tijden en wat al niet meer.
Zij zitten zelf niet in het college en zijn bang dat het succes van een nieuw stadion uit gaat stralen op het zittende bestuur. Is de achterliggende gedachte.
Bij de volgende verkiezingen stel ik voor dat ze zichzelf Dood Rotterdam gaan noemen, want een dergelijke gebrek aan intelligente daadkracht doet ernstig vrezen voor de (toekomstige) commerciële slagvaardigheid en de concurrentiepositie van Rotterdam in het algemeen. Ergens in je achterhoofd weet je dit natuurlijk al sinds de oprichting van de partij: hier valt niets van te verwachten.
Dat D66 als collegepartij tegen een nieuwe Kuip stemt verbaast mij verder ook niet. Het nut van deze politieke partij in het Nederlandse politieke spectrum ontgaat mij al tientallen jaren volledig. Maar ook hier: veel geschreeuw en weinig wol.
Veel werd er niet gevraagd aan de gemeente Rotterdam, geeneens geld, alleen vrij risicoloos borg staan voor een deel van de kostprijs van De Nieuwe Kuip.
Dus ik sluit mij aan bij Nicolage Rico: bij gebrek aan lef de komende jaren veroordeeld tot de suptop.
Zij zitten zelf niet in het college en zijn bang dat het succes van een nieuw stadion uit gaat stralen op het zittende bestuur. Is de achterliggende gedachte.
Bij de volgende verkiezingen stel ik voor dat ze zichzelf Dood Rotterdam gaan noemen, want een dergelijke gebrek aan intelligente daadkracht doet ernstig vrezen voor de (toekomstige) commerciële slagvaardigheid en de concurrentiepositie van Rotterdam in het algemeen. Ergens in je achterhoofd weet je dit natuurlijk al sinds de oprichting van de partij: hier valt niets van te verwachten.
Dat D66 als collegepartij tegen een nieuwe Kuip stemt verbaast mij verder ook niet. Het nut van deze politieke partij in het Nederlandse politieke spectrum ontgaat mij al tientallen jaren volledig. Maar ook hier: veel geschreeuw en weinig wol.
Veel werd er niet gevraagd aan de gemeente Rotterdam, geeneens geld, alleen vrij risicoloos borg staan voor een deel van de kostprijs van De Nieuwe Kuip.
Dus ik sluit mij aan bij Nicolage Rico: bij gebrek aan lef de komende jaren veroordeeld tot de suptop.
0
geplaatst: 11 juli 2013, 09:12 uur
Dat is min of meer een klimtijdrit met twee colletjes van tweede categorie.
Deze is veel geschikter voor Mollema en LTD dan de tijdrit van gister.
Zondag (Ventoux) wordt het spannend. Als Mollema en Ten Dam dan nog steeds goed staan dan zie ik het met vertrouwen tegemoet.
Gelukkig zijn de Alpen niet grimmig qua stijgingspercentages, wat in voordeel is van Mollema.
Ten Dam wil dolgraag winnen op Alpe d'Huez en ik vermoed dat ie Mollema aan een podiumplek gaat helpen.
Onze Keniaanse vriend maakt ziet Belkin niet als concurrentie in de Alpen maar ik denk dat ie hier toch bedrogen uit gaat komen.
De mannen krijgen steeds meer moraal. Ze hebben een behoorlijk blok met sowieso drie man (wellicht steekt Vacansoleil (Poels / Hoogerland / De Gendt) nog wat hulp toe).
Dat moet Sky, Saxo en Movistar nog maar laten zien. Die spanjaarden krijgen nog een hele kluif aan het Belkin-blok.
0
geplaatst: 11 juli 2013, 09:19 uur
sjoerd148 schreef:
Dat klopt, maar ik denk toch dat Froome daar nog meer gaat uitlopen. Maar Bauke zie ik daar ook top 10 rijden ja. Maargoed, laten we maar niet meer gaan kijken naar Froome. Overigens zie ik Valverde, Contador en Kreuziger daar ook kort eindigen.(quote)
0
geplaatst: 11 juli 2013, 10:17 uur
Paap_Floyd schreef:
Maargoed, laten we maar niet meer gaan kijken naar Froome. Overigens zie ik Valverde, Contador en Kreuziger daar ook kort eindigen.
Maargoed, laten we maar niet meer gaan kijken naar Froome. Overigens zie ik Valverde, Contador en Kreuziger daar ook kort eindigen.
Mollema en LTD hoeven in de tijdrit het verschil niet te maken.
Het ligt zo dicht bij elkaar allemaal (op plek 1 na).
Contador is allesbehalve in goede doen momenteel. Kreuziger zal toch bij hem moeten blijven vermoed ik.
Het zal tussen Belkin en Movistar (3x top 10 momenteel) gaan en hopelijk rijden ze Sky in de vernieling

0
geplaatst: 11 juli 2013, 10:30 uur
trebremmit schreef:

Zoals ik al zei, ze kunnen na het verkopen van Mertens en Lens de hoofdprijs vragen voor Strootman. Dit hebben ze dus duidelijk ook gedaan. Ik had eigenlijk gedacht, en ook wel gehoopt, dat niemand dit bedrag op tafel zou leggen, maar puur economisch gezien is het toch wel een erg goede deal. De spelers die PSV een paar jaar geleden voor relatief veel geld heeft gekocht en waar ze eigenlijk door heel Nederland voor werden beoordeeld (na de beroemde deal) zijn nu allemaal voor een meervoud van dat bedrag verkocht. Pure winst behaald in een periode die sportief gezien erg tegenvallend is geweest.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe dit seizoen gaat worden. Nu ook de beste speler van de eredivisie naar het buitenland vertrekt moet PSV echt helemaal opnieuw beginnen. Op zich is dat mogelijk, maar met een heel nieuw middenveld en een verdediging met een gemiddelde leeftijd van onder de 20 kan je moeilijk verwachten dat ze er staan in de topwedstrijden.
Ik zou het trouwens wel heel jammer vinden als Zoet naar Newcastle gaat. Heb je eindelijk weer eens een keeperstalent, doe je hem nog voordat hij ook maar iets in het eerste heeft gespeeld weg.
0
geplaatst: 11 juli 2013, 10:36 uur
Nou, Zoet lijkt toch ook wel min of meer geregeld, Gomes (32) zit in de wachtkamer.
Toch lijkt mij de grote verjonging / vernieuwing niet slecht voor PSV.
De laatste jaren was het een rommeltje, of PSV (Cocu, nieuwe selectie) de tijd krijgt om er iets moois van te maken is natuurlijk een legitieme vraag.
Ik hoop van wel, eindelijk weer eens lekker voetballen zonder gedoe en gezeur.
Toch lijkt mij de grote verjonging / vernieuwing niet slecht voor PSV.
De laatste jaren was het een rommeltje, of PSV (Cocu, nieuwe selectie) de tijd krijgt om er iets moois van te maken is natuurlijk een legitieme vraag.
Ik hoop van wel, eindelijk weer eens lekker voetballen zonder gedoe en gezeur.
0
geplaatst: 11 juli 2013, 10:43 uur
Het niveau is momenteel niet matig - Feyenoord heeft geluk gehad met de lading talenten.
De huidige Kuip levert te weinig geld op - is een uitgeputte bron.
0
geplaatst: 11 juli 2013, 10:45 uur
Verjonging is goed, maar je hebt nu een team waarin Jetro 'laat ik een schaar in mijn eigen zestien meter maken' Willems een van de meest ervaren spelers is. Als Toivonen inderdaad naar het tweede moet loopt er in de Eerste divisie straks meer ervaring dan in het hele eerste team van PSV.
Maar ik denk dat we er nu van uit kunnen gaan dat er sowieso nog een middenvelder en verdediger wordt gehaald. Ik zou Zoet persoonlijk niet verkopen, maar met Gomes en Tyton ga je er natuurlijk niet echt op achteruit. Het is alleen jammer dat het grootste Nederlandse keeperstalent zomaar weg wordt gedaan.
Maar ik denk dat we er nu van uit kunnen gaan dat er sowieso nog een middenvelder en verdediger wordt gehaald. Ik zou Zoet persoonlijk niet verkopen, maar met Gomes en Tyton ga je er natuurlijk niet echt op achteruit. Het is alleen jammer dat het grootste Nederlandse keeperstalent zomaar weg wordt gedaan.
0
geplaatst: 11 juli 2013, 12:52 uur
Maar 5 miljoen voor een keep. Die in wezen maar weinig bewezen heeft. Lijkt me geen slechte deal. Maar er gaan me daar weer bedragen over de tafel zeg.
0
geplaatst: 11 juli 2013, 13:12 uur
Tja clubs halen nu eenmaal toch goedkoper jonge spelers die nog niet alles bewezen hebben voor een nog enigzins betaalbare prijs.
Immers de verkoop van Krul (Zoet moet hem dan weer vervangen) zal wel veel meer opleveren.
Immers de verkoop van Krul (Zoet moet hem dan weer vervangen) zal wel veel meer opleveren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.