Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2013, 16:50 uur
Wel jammer dat een lekke band de reden is.
Maar wind of bergen, allebei leuk.
Maar wind of bergen, allebei leuk.

0
geplaatst: 12 juli 2013, 17:05 uur
Wel mooi dat Mollema en Ten Dam weer stijgen.
Mollema 2e zou toch een wereldprestatie zijn. Of zou Contador er nog overheen komen in de derde week?
Vandaag eindelijk die langverwachte etappeoverwinning voor Nederland, met Terpstra?
Mollema 2e zou toch een wereldprestatie zijn. Of zou Contador er nog overheen komen in de derde week?
Vandaag eindelijk die langverwachte etappeoverwinning voor Nederland, met Terpstra?
0
geplaatst: 12 juli 2013, 17:35 uur
Grappig dat de Belkin's nog steeds een beetje worden onderschat. Kan alleen maar in je voordeel werken toch. Laat Contador en zijn team maar lekker het werk doen. Die breekt wel een keer als zijn niveau niet veel hoger komt als zijn niveau in de eerste weken.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 17:46 uur
@ Musician. Maar waarom is de D'66 er nu tegen geweest? Ik lees nergens een reden!
0
geplaatst: 12 juli 2013, 17:53 uur
Leefbaar R'dam was ook tegen - en ik vrees dat Musician nu zijn politieke voorkeur moet gaan heroverwegen 

0
geplaatst: 12 juli 2013, 18:09 uur
Wow wat een etappe vandaag. Gaat toch nog onverwachts een spannende slotweek worden zo.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 18:18 uur
trebremmit schreef:
Dat was voor het Bosman arrest, na 1995 is er toch wel aardig wat veranderd.
Dat was voor het Bosman arrest, na 1995 is er toch wel aardig wat veranderd.
De echte ellende is natuurlijk begonnen met het afschaffen van de buitenlanders regeling.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 18:38 uur
0
geplaatst: 12 juli 2013, 18:48 uur
En dan die verdomde Euro er ook maar uit kwakken.
Back to the good old days ha.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 18:53 uur
iggy schreef:
(quote)
Ruilhandel, dat wordt het helemaal: planten (tuinen) slopen en dan voer mee krijgen voor thuis

0
Ziegler
geplaatst: 12 juli 2013, 19:31 uur
musician schreef:
Alleen collegepartij D'66 haakte uiteindelijk af, waardoor het hele plan uiteindelijk is afgeblazen. Nu ben ik nog nooit één D66er tegengekomen op een voetbalveld, net zo min als dat ooit iemand van D66 mij sowieso het nut van het bestaan van deze partij enigszins heeft kunnen verduidelijken.
Maar veel risico liep de gemeente in het geheel niet. Ze stonden alleen maar borg en hoefden dat alleen maar af te wegen tegen de voordelen. Ze hoefden ook geen gelden te onttrekken aan andere gemeentelijke uitgaven. al wil je die indruk wekken.
Als alle zwartkijkers in dit land hun zin zouden krijgen, zou er niemand durven investeren of z'n nek durven uit te steken voor nieuwe projecten.
Dan gebeurt er dus helemaal niets en glijdt onze economie steeds verder weg in een spiraal naar beneden.
Alleen collegepartij D'66 haakte uiteindelijk af, waardoor het hele plan uiteindelijk is afgeblazen. Nu ben ik nog nooit één D66er tegengekomen op een voetbalveld, net zo min als dat ooit iemand van D66 mij sowieso het nut van het bestaan van deze partij enigszins heeft kunnen verduidelijken.
Maar veel risico liep de gemeente in het geheel niet. Ze stonden alleen maar borg en hoefden dat alleen maar af te wegen tegen de voordelen. Ze hoefden ook geen gelden te onttrekken aan andere gemeentelijke uitgaven. al wil je die indruk wekken.
Als alle zwartkijkers in dit land hun zin zouden krijgen, zou er niemand durven investeren of z'n nek durven uit te steken voor nieuwe projecten.
Dan gebeurt er dus helemaal niets en glijdt onze economie steeds verder weg in een spiraal naar beneden.
Onze economie werd eerder door optimisten dan door zwartkijkers om zeep geholpen.
Los daarvan is het een goed en dapper besluit van rotterdam om niet garant te staan. Dat jij geen risico verbindt aan een dergelijke borgstelling zegt meer over jouw kennis ban zaken dan over iets anders.
Die 165 miljoen kon rotterdam kwijtraken. Hoe groot het risico daar was kan jij in het geheel niet beoordelen.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 19:33 uur
iggy schreef:
(quote)
En Bassie en Adriaan moeten ook weer bij elkaar komen.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 19:59 uur
Naaaa dan liever Pippi,Tommy en Annika 
Maar Pippi heeft vast gezeten meen ik. Maar goed El Diego ook....

Maar Pippi heeft vast gezeten meen ik. Maar goed El Diego ook....
0
geplaatst: 12 juli 2013, 20:10 uur
Ziegler schreef:
Onze economie werd eerder door optimisten dan door zwartkijkers om zeep geholpen.
Een economie draait alleen als er blijvend wordt geïnvesteerd. Investeren betekent altijd financiële risico's nemen en ook durven lopen. Dat geldt voor particuliere ondernemers en ook voor gemeenten.
Los daarvan is het een goed en dapper besluit van rotterdam om niet garant te staan.
Want?
Dat jij geen risico verbindt aan een dergelijke borgstelling zegt meer over jouw kennis ban zaken dan over iets anders. Die 165 miljoen kon rotterdam kwijtraken. Hoe groot het risico daar was kan jij in het geheel niet beoordelen.
Ja hoor, maximaal 165 miljoen, snuggere. Rekenen kun je nog wel aan mij overlaten hoewel voor die laatste verder weinig specifieke kennis nodig is.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 20:12 uur
0
geplaatst: 12 juli 2013, 20:25 uur
Ja man Ove een grote held daar in Rotterdam. Ik moest het doen met Willy Brokamp. Vaak gezien als barkeeper. Samen met zijn zoon nog een aantal malen de kroeg ingedoken. En die kon zuipen zeg. Net als pa. En dat is zelfs geen onzin.
En Ralf Edstrom in de jaren 70 bij PSV niet te vergeten he.
En Ralf Edstrom in de jaren 70 bij PSV niet te vergeten he.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 20:26 uur
Mjuman schreef:
Leefbaar R'dam was ook tegen - en ik vrees dat Musician nu zijn politieke voorkeur moet gaan heroverwegen

Zoals bekend, kan een echte musician natuurlijk sowieso al nooit op Leefbaar Rotterdam stemmen, net zo min als de PVV.
Cultuur en sport, daar hebben ze het niet zo op begrepen, bij die politieke partijen. O.a. teveel vrijheid van meningsuiting.
0
geplaatst: 12 juli 2013, 20:55 uur
En Tsjuiphof had gelijk met z'n Tsjiendwall - net zoals het eigenlijk Jeuteboriej is ipv Geuteborrrrgh - dan nog liever Gothenburg.
Mr Nickson (Ralf Edström) - I take a bow
En, apropos zijn laatste twee regels, zelden een tekst van Musician gelezen waar zoveel muziek in zat
Mr Nickson (Ralf Edström) - I take a bow

En, apropos zijn laatste twee regels, zelden een tekst van Musician gelezen waar zoveel muziek in zat

0
Ziegler
geplaatst: 12 juli 2013, 21:27 uur
@musician
Het is helemaal niet aan de gemeente rotterdam om risicovol te investeren. Dat jij een cowboy opvatting over bestuurlijke verantwoordelijkheid hebt kan, maar dat maakt het niet verstandiger.
Het is dapper omdat de politieke wind een andere kant op stond. Het was gemakkelijker om mee te gaan.
Je bent minder snugger dan je zelf vermoedt. Het maximale risico is geen 165 miljoen. Dat is het bedrag dat ze borg stonden. Het risico druk je bijvoorbeeld uit in een percentage. Hoe groot was de kans dat rotterdam het geld kwijtvwas musician? Zeg er eens iets zinnigs over.
Het is helemaal niet aan de gemeente rotterdam om risicovol te investeren. Dat jij een cowboy opvatting over bestuurlijke verantwoordelijkheid hebt kan, maar dat maakt het niet verstandiger.
Het is dapper omdat de politieke wind een andere kant op stond. Het was gemakkelijker om mee te gaan.
Je bent minder snugger dan je zelf vermoedt. Het maximale risico is geen 165 miljoen. Dat is het bedrag dat ze borg stonden. Het risico druk je bijvoorbeeld uit in een percentage. Hoe groot was de kans dat rotterdam het geld kwijtvwas musician? Zeg er eens iets zinnigs over.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.