Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 juli 2013, 17:21 uur
Wat moet Norwich ineens met al die Eredivisie spelers?
0
geplaatst: 19 juli 2013, 17:27 uur
Je formuleert de vraag verkeert - wat moet je als (ex-)eredivisiespeler in Norwich? Ligt ca 50 km van Ipswich - zou van beide steden niets leuks kunnen noemen.
0
geplaatst: 19 juli 2013, 17:32 uur
Mjuman schreef:
Je formuleert de vraag verkeert - wat moet je als (ex-)eredivisiespeler in Norwich? Ligt ca 50 km van Ipswich - zou van beide steden niets leuks kunnen noemen.
Het begint met de k en eindigt op a ching?
0
geplaatst: 19 juli 2013, 17:32 uur
In Norwich hebben ze gratis wifi lees ik op wikipedia. Das toch wel leuk of niet Mjuman? 

0
geplaatst: 19 juli 2013, 17:39 uur
D'r zal ook wel een Big Arches zijn
Kijk, als je uit de Veenkoloniën of de Alblasserwaard komt is het al een hele migratie. Of uit Degerfors (Toivonen), maar ja je zou denken, die jongens hebben iig als (ex-PSV)prof al het licht gezien
Kijk, als je uit de Veenkoloniën of de Alblasserwaard komt is het al een hele migratie. Of uit Degerfors (Toivonen), maar ja je zou denken, die jongens hebben iig als (ex-PSV)prof al het licht gezien

0
geplaatst: 19 juli 2013, 21:25 uur
PSV doet het toch goed tegen Muller, Robben, Van Bommel, Sneijder, Ribery, Zlatan, etc. Na een half al 3-1 door goals van Depay en Maher.
0
geplaatst: 19 juli 2013, 21:56 uur
Tegen een verdediging met Stam, Bouma en Van Bronckhorst krijg je ook wel wat ruimte natuurlijk. Bovendien deed PSV tot de 2-0 hun best, daarna werd het een typische feestwedstrijd in een wandeltempo. Vond Bruma wel best een goede indruk maken, dus dat is mooi. Aangezien het succes dit seizoen grotendeels zal afhangen van of de nieuwe verdediging beter staat dan vorig jaar.
0
geplaatst: 19 juli 2013, 22:14 uur
Mjuman schreef:
Zowel Zoet als Toivonen worden met de PL in verband gebracht; in het ene geval Newcastle in het andere Norwich. Bedragen van rond de 4 miljoen genoemd. Zoet zou jammer zijn; weer een jonge keeper die NL verlaat.
Zowel Zoet als Toivonen worden met de PL in verband gebracht; in het ene geval Newcastle in het andere Norwich. Bedragen van rond de 4 miljoen genoemd. Zoet zou jammer zijn; weer een jonge keeper die NL verlaat.

Dat zou ik voor PSV ook jammer vinden, eerlijk gezegd. Een goede keeper. Ik heb hem gekozen als doelman in mijn "coach van het jaar" spel omdat ik er eigenlijk op reken dat hij de minst gepasseerde keeper van de eredivisie zal gaan worden.
Ja, je mag maar één speler per team uit de eredivisie kiezen en hebt slechts 32 miljoen te besteden voor 15 spelers....

0
geplaatst: 19 juli 2013, 22:18 uur
Volgens mij is de kans niet zo groot dat Zoet vertrekt. Dat bod van Newcastle is toch al weer anderhalve week geleden en is door PSV meteen van tafel geveegd. Volgens mij is er daarna niets meer vernomen van Newcastle.
0
geplaatst: 19 juli 2013, 22:27 uur
0
geplaatst: 19 juli 2013, 22:41 uur
Vilanova weg bij FC Barcelona - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Internationaal] - telegraaf.nl
Het gaat niet zo goed met Vilanova, dit is zo langzamer hand een drama waar geen verloren wedstrijd tegen op kan.
Het gaat niet zo goed met Vilanova, dit is zo langzamer hand een drama waar geen verloren wedstrijd tegen op kan.
0
geplaatst: 20 juli 2013, 14:35 uur
De renners van de Vacansoleil-ploeg krijgen volgens mij erg slecht betaald. De hele Tour lang rijden ze zich helemaal stuk bij iedere tussensprint en ieder klimmetje. Blijkbaar hebben ze de premies hard nodig. Beetje gênant hoor.
0
geplaatst: 20 juli 2013, 14:38 uur
De ploeg is op zoek naar een nieuwe sponsor, dat is volgens mij de voornaamste reden dat ze zich zoveel van voren laten zien.
0
geplaatst: 20 juli 2013, 14:42 uur
Daarnaast kunnen ze niet echt een top uitslag (etappe en klassement) rijden, tja dan blijft de prijs voor de strijdlustigste renner over.
0
geplaatst: 20 juli 2013, 14:48 uur
Ze laten zich toch best veel zien vind ik, want ze zitten regelmatig mee in ontsnappingen. Dat is goede reclame dus dat begrijp ik wel. Maar dat Flecha zich zo uitslooft voor die tussensprint is gewoon belachelijk. Daar haal je echt geen sponsor mee binnen hoor 

0
geplaatst: 20 juli 2013, 22:46 uur
Nu weet iedereen ook gelijk waar de Rotterdamse uitdrukking "hoe verder naar Dordt hoe rotter het wordt" vandaan komt. Ik haal slechts aan he, voor de goede orde.
1 - 1 Tegen FC Dordrecht betekent dat je nog niet helemaal bij de les bent en de automatismen nog niet gevonden. Verder zijn ze weliswaar nog niet zo lang met de training bezig, die jongens van het EK jonger dan 23 zijn eigenlijk nog maar net begonnen.
Het complete elftal mag, bij wijze van oefenen, volledig zijn vervangen in de 2e helft maar dat is allemaal toch geen excuus. Gelukkig hebben ze nog een week of 5 voor de competitie begint. Dus graag nog een beetje opletten.
1 - 1 Tegen FC Dordrecht betekent dat je nog niet helemaal bij de les bent en de automatismen nog niet gevonden. Verder zijn ze weliswaar nog niet zo lang met de training bezig, die jongens van het EK jonger dan 23 zijn eigenlijk nog maar net begonnen.
Het complete elftal mag, bij wijze van oefenen, volledig zijn vervangen in de 2e helft maar dat is allemaal toch geen excuus. Gelukkig hebben ze nog een week of 5 voor de competitie begint. Dus graag nog een beetje opletten.
0
geplaatst: 20 juli 2013, 23:02 uur
O ja, het schema van de amateurs en de profs is natuurlijk niet één op één gelijk 
Feyenoord moet nog wel op trainingskamp, dus dat wordt dan nog passen en meten....

Feyenoord moet nog wel op trainingskamp, dus dat wordt dan nog passen en meten....
0
geplaatst: 24 juli 2013, 13:25 uur
Meneer Sisse blijkt toch iets minder gelovig te zijn dan ik dacht. 

0
geplaatst: 25 juli 2013, 23:08 uur
Ai, dat is wel heel matig ja. RoE nog niet gespot? Post of je oké bent! 

0
geplaatst: 25 juli 2013, 23:13 uur
Tja ik begrijp al het leedvermaak wel. FC Utrecht is zijn gehele centrale as kwijtgeraakt en alle vervangers zakten vorige week en ook vanavond volledig door het ijs. Uitschakeling door de nummer 4 van Luxemburg is een blamage van jewelste. Het is niet anders. Ik heb uiteraard een enorme kloteavond gehad en ben er even goed ziek van. Maar fan ben je in goede tijden en slechte tijden en hoewel ik er nu even niet aan moet denken gaan we er volgende week als de competitie begint maar weer helemaal achter staan. Maar na een glorieus mooi seizoen zal het komende seizoen heel zwaar worden. Je halve ervaren verdediging laten vertrekken blijft niet onbestraft uiteraard. Hopelijk zal het meespelen van Timothy Derijck volgende week beter aflopen. Hij was vanavond helaas nog niet speelgerechtigd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.