MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ik heb als Ajacied sowieso niet veel te zeggen over Utrecht. Ik zie het wel weer gebeuren dat we weer punten verspelen bij jullie

Maar eerlijk is eerlijk, ook met een compleet nieuw elftal moet je een team van semi profs kunnen verslaan.

Zeker weten. Dit is gewoon een afgang. Daar ga ik niet moeilijk over doen. Ze hadden vorige week al moeten winnen maar zijn beide wedstrijden volledig door het ijs gezakt.
Ach ja als we maar van Ajax winnen

Herinner me een vergelijkbare uitschakeling tegen Hammarby (Zweedse middenmoter); gelijkspel in Stockholm (0-0), optimisme vooraf en hier ook een gelijkspel, alleen 1-1 en dus uitschakeling.

Je kunt nou eenmaal niet zowat een half team ontmantelen, optuigen met broekies en dan verwachten dat het goed gaat. Wouters heeft goed werk verricht afgelopen seizoen en zit nu met de brokken.

Running On Empty schreef:
Ach ja als we maar van Ajax winnen

Ja, dat vind ik ook

Misschien nog een kleine doch noodzakelijke aankoop, hier of daar? Misschien huren?
Ik kan mij voorstellen dat sommige mensen binnen Utrecht zijn geschrokken, van dit resultaat. Op de één of ander manier zie je als supporter op het veld nooit iets terug van het geld dat is "verdiend" met de verkoop van (meerdere) spelers.

(afbeelding)

De enige die ik vandaag wat zinnigs hoorde zeggen was Sven Kramer. Hij weet wanneer een race is verloren en hoe hij dat dan moet gaan omzetten in zijn voordeel.

Verder heb ik vooral die Commissaris van de Koningin in Friesland Jorritsma de hele dag als een geit horen mekkeren. Burgemeester Jorritsma van Almere is niet in het nieuws geweest, volgens mij is ze met vakantie.

Je moet bij die foto rechtsonder even naar beneden lopen en je bent bij de al bestaande Topsport hal.
Zie het breed. We hebben parkeerruimte genoeg om heel Friesland te kunnen ontvangen en je hoeft er alleen maar de A6 voor af te tuffen.

Het plan van de bouwers in Almere is gewoon goed. Zoals door de KNSB commissie, die het zeer uitvoerig heeft bestudeerd, al eerder was geconstateerd. De financiële onderbouwing is er ook. De KNSB sputtert nog wat tegen omdat ze het nogmaals uitgelegd moeten krijgen. Dat kan. Voorzitter Terpstra (zelf Fries) poogt Thialf in gedachten nog enig respijt te geven, een partijdigheid die eigenlijk maar net door de beugel kan.

Ik zie het zelf ook breed: bij beter weer verwacht ik dat er ook mooie concerten zullen worden gegeven, of dat er desnoods een mooie cd- en platenbeurs wordt georganiseerd, dat is meer mijn ding.

Dat het aantal wegen over de Hollandsebrug wordt verdubbeld, 12 wegen i.p.v. 6 hoorde ik, is dan speciaal natuurlijk voor de bezoekers uit de andere delen van het land (ook handig voor de Libelleweek). Volgens mij moet dat dan ook leiden tot een verdubbeling van het aantal wegen van de A6. Buitengewoon cliëntvriendelijk, hoewel ik vermoed dat hier minister Schulz een financiële bijdrage zal moeten leveren. Misschien stond die verdubbeling sowieso al in haar planning.

Nee, nog even en iedereen in Nederland kan binnen het half uur in het stadion zitten, het lijkt mij juist een enorme boost voor het totale schaatsen in Nederland....

Fedde
Almere? Duidelijk gevalletje van plan B.

(afbeelding)

Toch ook niet slecht, zo'n nieuw Thialf? Hoeveel CD'tjes zouden daar niet in passen?
Maar goed, van de familie Jorritsma hoeven we het niet te verwachten, zoveel is duidelijk.

PS. Maar nu even sportief: proficiat polderbewoners! Hebben jullie daar ook eens iets. Het komt vast goed met dat in de haast opgerichte consortium. En dan die Hollandse Brug. Ik zal daar wat in de file gestaan hebben. Ook dat weer opgelost. En dan zo'n ijskoud bericht op zowat de warmste dag van het jaar. Meesterlijke timing !!

Trouwens. we hebben dat andere baantje nog ....

(afbeelding)

Toch zou ook heel mooi kunnen zijn een tocht over het IJsselmeer van Friesland naar Flevoland (Almere dan in de punt van die provincie) als het IJsselmeer eens goed bevroren zou zijn. Naast uiteraard de Elfstedentocht zelf zou mij zoiets ook wel eens een mooi evenement lijken.

Fedde
Inderdaad, het is een sport op zich om in Almere te geraken.
Maar je hebt gelijk, laten we Almere als twaalfde stad van Friesland omarmen.
(variant van if you can't beat them, join them)

Almere boppe!

Ze zijn er weer, om te sparen.

(afbeelding)

Sjezus, die is zo oud dat hij inmiddels een stuk gegroeid is.

speelde hij vorig seizoen ook al bij Napoli, .

Trouwens,

(afbeelding)

IJslanders

EDIT: Ik had moeten afkloppen

Robben kon Dortmund niet tegen houden ondanks twee doelpunten.

Toch is ie al wel aardig in vorm, meestal is ie pas de tweede seizoenshelft fit.

Was billenknijpen maar de eerste prijs is binnen

Billenknijpen tegen AZ, dat belooft alvast veel goeds, het komende seizoen!

musician schreef:
Billenknijpen tegen AZ, dat belooft alvast veel goeds, het komende seizoen!

De 2-3 in Alkmaar was voldoende om in de titel race te blijven afgelopen seizoen. Komt wel goed

en dan deze, om wat registratie apparaten te monteren heeft Zlatan in de oefenpot gisteren tegen Real een bikini aan getrokken.

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Park terug naar PSV !

Ik hoop dat Arsenal binnenkort even grote klappers gaat maken op de transfermarkt, het wordt namelijk een beetje billen knijpen om een top-spits aangezien de meesten al zijn gestationeerd bij een nieuwe club.

panjoe schreef:
Park terug naar PSV !

De verassing van vandaag. Ben er ook blij mee..zeer nuttige voetballer met de juiste instelling.

En 32 jaar en vorig jaar geteisterd door blessures. Ik weet nog niet hoe nuttig ie zal zijn, maar wel een leuke speler om (terug) te zien inderdaad. Kan mooi op de vleugel spelen in ieder geval.

^ medische keuring is afgerond. Ik neem aan dat die oude blessures nu geen issue meer zijn.

Ik neem aan dat Jon Dahl Tomasson ook medisch is goedgekeurd voor hij terug naar Feyenoord kwam. En iedereen weet nog wat voor groot succes dat was.

Mooi

Zo, lekker PSV - Zulte Waregem kijken. Zulte heeft een team dat al lang met elkaar samenspeelt en veel oude spelers vergeleken met PSV, maar toch heb ik wel goede hoop. Begin is goed, Bakkali na 2 minuten al een bal op de paal.

edit: blijkbaar het twee na jongste team ooit in de CL:

Slechts twee teams waren ooit jonger dan #PSV in de Champions League. Zalgiris Vilnius (1992) en Pyunik Yerevan (2011). #psvzwa

Tot nu PSV erg fel, Zulte komt eigenlijk niet over de middellijn.

Dat Zulte kan er echt helemaal niets van, PSV had al met 4-0 voor moeten staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:21 uur

geplaatst: vandaag om 23:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.