Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2013, 22:45 uur
Sterk team dat PSV, en nog zo jong. Die gaan nog potten breken. Z-W stelde me persoonlijk ook wel wat teleur, blijkbaar was vorig jaar dan toch een toevalstreffer. Ofwel is het gemis van Malanda en Delaplace toch te groot.
Bakkali is trouwens
Hopelijk kiest hij voor België en niet voor Marokko.
Bakkali is trouwens
Hopelijk kiest hij voor België en niet voor Marokko.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 22:45 uur
Leuk team hoor dat "nieuwe" PSV. 
Maar goed, dat Zulte stelde weinig voor, dus hoeveel deze wedstrijd nu zegt.

Maar goed, dat Zulte stelde weinig voor, dus hoeveel deze wedstrijd nu zegt.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 22:50 uur
Zo, na jaren eindelijk weer eens genoten van 'mijn' favoriete ploegje.
Wat een verademing zeg. Nu nog die kansen afmaken.
Had 5-0.moeten zijn.
Maar... boven verwachting
Wat een verademing zeg. Nu nog die kansen afmaken.
Had 5-0.moeten zijn.
Maar... boven verwachting

0
geplaatst: 30 juli 2013, 22:52 uur
Echt genoten van PSV, heerlijk elftal. Locadia lekker laten staan nu. Brenet vond ik ook erg goed. Achterin kwamen Bruma / Rekik heel zeker over. Bakkali was heerlijk natuurlijk, net als Depay. Stijn Schaars werd gaandeweg wat beter gelukkig. Wauw. Als ze dit zo vasthouden dan kan het een leuk seizoen worden daar in Eindhoven. Mooi hoor.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 22:52 uur
Ongelooflijk dat het 'maar' 2-0 was. En zoals ik al verwachte moest Locadia eigenlijk in de basis spelen.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 22:55 uur
Delaplace wordt zoals verwacht erg gemist. Ik vond hem vorig jaar de belangrijkste speler van Essevee. Geen toeval dat net de 2 wedstrijden waarin hij niet meespeelde toen met zware cijfers verloren werden. Maar ook los daarvan een slechte partij van Essevee. PSV heeft wel een prachtige ploeg! Hopelijk volgende week toch nog wat een spannende match. We maken er sowieso een feest van!
0
geplaatst: 30 juli 2013, 23:02 uur
Was PSV nou zo goed of was Zulte Waregem nou zo slecht?
Los daarvan heb ik wel genoten. Leuke pot voetbal hoor.
Los daarvan heb ik wel genoten. Leuke pot voetbal hoor.

0
geplaatst: 30 juli 2013, 23:11 uur
trebremmit schreef:
Willems kan er trouwens nog steeds niet veel van.
Het valt nu alleen minder op met twee goede CVs naast hem.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 23:31 uur
trebremmit schreef:
Druiven zuur, Bert?
Heb maar halve wedstrijd kunnen zien, maar werd aangenaam verrast door het voetbal dat in dit PSV zit en hoe goed de verdediging als geheel functioneerde. Veel voetballend vermogen van een team dat na de wissel van Matavz voor 100% uit jonge Nederlandse spelers bestaat. Denk dat Toivonen alsnog wel zal vertrekken.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 23:32 uur
Nee hoor vond PSV erg goed spelen, alleen Willems niet.
Erg leuke wedstrijd gezien.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 23:42 uur
trebremmit schreef:
Vond die schijnbeweging waarin hij zichzelf passeerde anders wel briljant. En die foeterende Belgische keperd die net de tweede van Depay kon vermijden

0
geplaatst: 30 juli 2013, 23:52 uur
Wel apart dat het zo snel kan veranderen bij een club, zo'n Lens en een Strootman denkt niemand meer aan. 

0
geplaatst: 31 juli 2013, 00:07 uur
trebremmit schreef:
Wel apart dat het zo snel kan veranderen bij een club, zo'n Lens en een Strootman denkt niemand meer aan.
Lens was nooit zo'n (gegarandeerd) vaste waarde - wisselvallig - en Strootman trok m.n. de tweede helft van afgelopen seizoen de lijn van het eerste jaar niet door. Ook Mertens kreeg last van ego-neigingen.
0
Immersion
geplaatst: 31 juli 2013, 00:52 uur
En ik voor de wedstrijd maar beweren dat Zulte Waregem een kans maakte 
Nu ik PSV zo heb zien spelen hoop ik ze terug te zien in de Champions League, als ze het kopje fris houden kunnen ze daar volgens mij mooie dingen laten zien.
Enig lichtpuntje bij Zulte Waregem was Hazard; fantastische speler met heel veel potentieel. Had hem alleen wat centraler op het veld gezet. Als Berrier het spel moet maken moet je hopen dat hij z'n dagje heeft want anders wordt het huilen met de pet op. Hazard presteert veel constanter, ook al is hij 10 jaar jonger.

Nu ik PSV zo heb zien spelen hoop ik ze terug te zien in de Champions League, als ze het kopje fris houden kunnen ze daar volgens mij mooie dingen laten zien.
Enig lichtpuntje bij Zulte Waregem was Hazard; fantastische speler met heel veel potentieel. Had hem alleen wat centraler op het veld gezet. Als Berrier het spel moet maken moet je hopen dat hij z'n dagje heeft want anders wordt het huilen met de pet op. Hazard presteert veel constanter, ook al is hij 10 jaar jonger.
0
geplaatst: 31 juli 2013, 02:55 uur
Joy4ever schreef:
Echt genoten van PSV, heerlijk elftal. Locadia lekker laten staan nu. Brenet vond ik ook erg goed. Achterin kwamen Bruma / Rekik heel zeker over. Bakkali was heerlijk natuurlijk, net als Depay. Stijn Schaars werd gaandeweg wat beter gelukkig. Wauw. Als ze dit zo vasthouden dan kan het een leuk seizoen worden daar in Eindhoven. Mooi hoor.
Grappig, ik vond Depay (samen met Willems) veruit de zwaksten bij PSV. Vanaf zijn goal speelde hij wel een stuk beter, maar daarvoor had hij, op het hakje naar Matavz na, letterlijk niks goed gedaan.
Van Maher had ik trouwens ook wel meer verwacht, die kwam pas in de laatste 30 minuten zijn neus aan het venster te steken.
0
geplaatst: 31 juli 2013, 08:16 uur
trebremmit schreef:
Hoeveel nieuwe spelers wel niet in de basis? Blijkbaar was het hard nodig en het zegt wel wat over PSV van het afgelopen seizoen.
Desalniettemin moet je al die nieuwe spelers natuurlijk ook nog in vrij korte tijd leuk met elkaar leren spelen. En het leek er op, dat dat redelijk goed is gelukt. Het jaar is natuurlijk nog maar net begonnen en één zwaluw maakt nog geen zomer. Toch had ik wel graag PSV gezien tegen Ajax voor de Johan Cruyff schaal.
Niet dat één van beide clubs kampioen wordt, maar het had een leuke eerste kennismaking geweest

0
geplaatst: 31 juli 2013, 08:21 uur
Mjuman schreef:
Veel voetballend vermogen van een team dat na de wissel van Matavz voor 100% uit jonge Nederlandse spelers bestaat.
Veel voetballend vermogen van een team dat na de wissel van Matavz voor 100% uit jonge Nederlandse spelers bestaat.
91%, Bakkali is vooralsnog nog altijd een Belg/Marokkaan.

0
Hendrik68
geplaatst: 31 juli 2013, 10:12 uur
Ze hadden het ook pas over allemaal Nederlanders toen Bakkali gewisseld was.
Mooie pot voetbal zeg. Waar komt die Brenet zo ineens vandaan? Eigen jeugd? Belooft veel die man. Locadia gaat een grote worden. Er zullen misschien velen technisch beter zijn, maar Locadia is een winnaar in alle opzichten en daar hebben we er niet veel van.
Voor de rest maakt 1 zwaluw inderdaad nog geen zomer, daarvoor was de tegenstand te zwak.
Mag ik er trouwens vanuit gaan dat PSV de volgende thuiswedstrijd weer in zijn normale shirts speelt?
Mooie pot voetbal zeg. Waar komt die Brenet zo ineens vandaan? Eigen jeugd? Belooft veel die man. Locadia gaat een grote worden. Er zullen misschien velen technisch beter zijn, maar Locadia is een winnaar in alle opzichten en daar hebben we er niet veel van.
Voor de rest maakt 1 zwaluw inderdaad nog geen zomer, daarvoor was de tegenstand te zwak.
Mag ik er trouwens vanuit gaan dat PSV de volgende thuiswedstrijd weer in zijn normale shirts speelt?
0
geplaatst: 31 juli 2013, 10:30 uur
Zoals hierboven al aangegeven - ik had dus niet goed opgelet
Ik kan me voorstellen dat jullie blij met zo'n talent zijn - 17. Moest meteen weer denken aan Aissati - where has he been? - die ooit op die leeftijd heel fris oogde tegen Ac Milan.Het voetbal van dit team oogde veel frisser dan het voetbal van vorig jaar onder Pinkeltje (zo werd Advocaat genoemd toen ie voor FC Utrecht speelde).
0
geplaatst: 31 juli 2013, 11:53 uur
We hebben massa's toptalenten van die lichting: Schrijvers, Musonda Jr, Januzaj, Bakkali, Yannick Ferreira
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 juli 2013, 12:07 uur
Vooral Bruma en Rekik waren genieten na Marcelo en Derijck/Bouma. Dat was eigenlijk ook de enige plek waarop we zeker versterkingen moesten hebben als er niemand was vertrokken. En godzijdank hebben we nu eindelijk echte kwaliteitsmensen achterin. Wat een wereld van verschil.
Brenet (talentje uit 'eigen jeugd' - hij speelt geloof ik vanaf zijn zestiende voor PSV) was overigens ook fantastisch. Ik hoop en denk dat de interessante concurrentiestrijd bij PSV (Locadia v Matavz, Zoet v Tyton, Brenet v Arias, Wijnaldum v Park, Schaars v Hiljemark, Bakkali v Narsingh) een beetje goed uit zal pakken, want dan zouden we best eens een fantastisch seizoen tegemoet kunnen gaan.
Brenet (talentje uit 'eigen jeugd' - hij speelt geloof ik vanaf zijn zestiende voor PSV) was overigens ook fantastisch. Ik hoop en denk dat de interessante concurrentiestrijd bij PSV (Locadia v Matavz, Zoet v Tyton, Brenet v Arias, Wijnaldum v Park, Schaars v Hiljemark, Bakkali v Narsingh) een beetje goed uit zal pakken, want dan zouden we best eens een fantastisch seizoen tegemoet kunnen gaan.

0
geplaatst: 31 juli 2013, 14:12 uur
FlyLo schreef:
We hebben massa's toptalenten van die lichting: Schrijvers, Musonda Jr, Januzaj, Bakkali, Yannick Ferreira
Yannick Ferreira is toch nog een lichting ouder hoor. Zet er maar Tielemans, Bosschaerts, Heylen, Pereira en Origi bij.

0
geplaatst: 31 juli 2013, 14:12 uur
de beste spelers gisteren waren de centrale verdedigers van PSV ! Leuk voetbal van PSV verder maar hoe ontzettend slecht was essevee gisteren ...
0
geplaatst: 31 juli 2013, 14:32 uur
Die van essevee zullen gisteren wel de Pé in gehad hebben, da was bij Peejessevee niet nodig 
Edoch: een zwaluw geeft geen zomer (S) - bijjons (NL): een zwaluw brengt nog geen lente

Edoch: een zwaluw geeft geen zomer (S) - bijjons (NL): een zwaluw brengt nog geen lente

0
geplaatst: 31 juli 2013, 21:59 uur
Ik heb iig gister in één wedstrijd meer van PSV genoten dan vorig seizoen het hele seizoen - een hele verbetering dit team. Maar pas op met hosanna roepen, dergelijke jonge teams (ik spreek uit ervaring, want Feyenoord-supporter) zijn doorgaans erg wisselvallig en het kan zo over 2 weken helemaal niks zijn. Desondanks hoop ik dat ze deze lijn doorzetten, dat maakt de titelstrijd alleen maar interessanter, want ik heb toch een beetje de angst dat als Eriksen blijft, Ajax met 2 vingers in de neus kampioen gaat worden anders...
0
geplaatst: 31 juli 2013, 22:55 uur
Arjen Robben is weer lekker op dreef. In de vorige wedstrijd, de Supercup tegen Dortmund, scoorde hij twee keer (4-2 verlies). Vandaag zorgde hij voor de assist op de eerste goal van Mandžukić en werd hij vanwege zijn aanvallende acties vandaag bekroond tot Man of the Match van de wedstrijd tegen São Paulo. Critici zeiden nog dat Robben Bayern zal moeten verlaten voor speeltijd. Vooralsnog selecteerde Guardiola hem als basisklant voor alle voorgaande wedstrijden. Hopelijk houdt hij deze vorm vast tot het einde van het WK.
0
geplaatst: 31 juli 2013, 22:58 uur
Titmeister schreef:
(...) Desondanks hoop ik dat ze deze lijn doorzetten, dat maakt de titelstrijd alleen maar interessanter, want ik heb toch een beetje de angst dat als Eriksen blijft, Ajax met 2 vingers in de neus kampioen gaat worden anders...
(...) Desondanks hoop ik dat ze deze lijn doorzetten, dat maakt de titelstrijd alleen maar interessanter, want ik heb toch een beetje de angst dat als Eriksen blijft, Ajax met 2 vingers in de neus kampioen gaat worden anders...

Geen sprake van. Geen van beide, ook niet PSV.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.