MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
panjoe (moderator)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Ik denk dat Jordania eerder opgepakt wordt dan dat Vitesse kampioen wordt.

herman schreef:
Ik denk ook dat dit jaar nog te vroeg komt voor Vitesse.

Titmeister schreef:
want ik heb toch een beetje de angst dat als Siem de Jong blijft, Ajax met 2 vingers in de neus kampioen gaat worden anders...

Zo klopt ie

Naar verluidt heeft Real Madrid 120 miljoen geboden voor Bale.

Het wordt echt steeds gekker.

Tottenham met Soldado alvast nogmaals een mooie versterking, een echte spits, hadden ze echt wel nodig

Hendrik68
Naar verluidt heeft Real Madrid 120 miljoen geboden voor Bale.

Nu heeft Monaco ook een nieuwe voorzitter. Als die dit hoort dan verdubbelt hij het aanbod vast.

Stijn_Slayer
Zo goed is Bale nou ook weer niet...

Ik zie 't sowieso niet echt zitten voor volgend jaar. Er zijn niet veel betere spitsen dan Higuain. Hadden ze beter die bolle, luie Benzema kunnen dumpen. Als het waar is dat Chelsea Modric wilde voor 30 a 35 miljoen had ik 'm ook direct verkocht. Met Isco komt er wéér een AMC, terwijl ze die al te veel hebben.

En waar heeft Di Maria het aan verdient dat hij wellicht moet vertrekken? En beter, wie zou hem moeten vervangen?

Als Suarez maar niet komt. Als het aan mij zou liggen, zou hij nooit meer het voetbalveld betreden. Naar zo'n vuilak wil ik eigenlijk niet eens meer kijken...

Zo goed is Di Maria nou ook weer niet.

Hendrik68 schreef:
(quote)

Nu heeft Monaco ook een nieuwe voorzitter. Als die dit hoort dan verdubbelt hij het aanbod vast.

Ja, die geeft ook niet om een stuiver meer of minder. Ik las dat Falcao 2000 euro per uur verdient.

Hendrik68
Niet per minuut?

trebremmit schreef:
Zo goed is Di Maria nou ook weer niet.
Nee, zo goed is die Maria nou ook weer niet.

Dat zou wel erg veel zijn.

Hij krijg 10 miljoen per jaar las ik, nog gekkenwerk natuurlijk.

Dat komt dan neer op 1141,55 euro per uur.

Vakantiegeld?

Hij krijgt 1,5 miljoen per maand: 1500000/(30*24)=2083,33 euro per maand. Maar misschien is dat bruto.

herman schreef:
Hij krijgt 1,5 miljoen per maand: 1500000/(30*24)=2083,33 euro per maand. Maar misschien is dat bruto.

Per uur bedoelt u

Oja, anders klinkt het zowaar nog als een reëel salaris. Ik heb wel eens meer verdiend.

herman schreef:
Oja, anders klinkt het zowaar nog als een reëel salaris. Ik heb wel eens meer verdiend.

2100 pleuri bruto (/mnd) - je zal er maar je bed voor moeten uitkomen Veelverdienende voetballers zijn dan veelal ook een soort patsers met wie je niet over straat wilt: bling-bling en een vaute auto - alhoewel ook Mark van Bommel - niet echt een notoire veelverdiener - in zo'n lelijke Mercedes ML reed (Toivonen dan weer in zo'n serieuze E350)

Stijn_Slayer schreef:

Als Suarez maar niet komt. Als het aan mij zou liggen, zou hij nooit meer het voetbalveld betreden. Naar zo'n vuilak wil ik eigenlijk niet eens meer kijken...

Wat een onzin. The cannibal vertoont welliswaar idioot gedrag. Maar de bone crushers die we jaarlijks hun lugubere gedrag/acties zien vertonen zijn veel en veel erger dan iemand die een hapje uit iemand zijn arm probeert te verkrijgen. Voorbeelden zat. Met dat verschil dat ze allemaal voor de bal gaan ha ha. Dat kan Hannibal niet zeggen nee.
Kom op Stijn.

Ik zet al jaren mijn zonnebril op uit bescherming, als ik Suarez op de tv zie....

Dat doe jij volgens mij al jaren. Teminste als je het uitkomt

iggy schreef:

Vaut - ast 'm uitkomt, zet ie 'em juist af. BTW: zonnebril en oorpluggen vormen één geheel.

Overigens is Linke Loetje gewoon ingeënt tegen hondsdolheid en van discriminatie kan je 'em niet betichten: hij lust ook Turk (Bakkal). Hij is daarentegen wel sociaalvoelend en denkt wel mee - want hij doet het niet tijdens de Ramadan.

Stijn_Slayer
iggy schreef:
(quote)

Wat een onzin. The cannibal vertoont welliswaar idioot gedrag. Maar de bone crushers die we jaarlijks hun lugubere gedrag/acties zien vertonen zijn veel en veel erger dan iemand die een hapje uit iemand zijn arm probeert te verkrijgen. Voorbeelden zat. Met dat verschil dat ze allemaal voor de bal gaan ha ha. Dat kan Hannibal niet zeggen nee.
Kom op Stijn.

Hij schopt mensen bewust vol op achillespezen, gaat met zijn noppen op iemands rug staan, bijten. Nee, gadver, ik vind hem echt een schande voor de voetballerij. Het is een racistische valsspeler die keer op keer doelbewust het spelletje verziekt. En dan jengelen dat iedereen in Engeland onterecht tegen hem is.

iggy schreef:

Hoe bedoel je? Zodra Ajax op TV komt is elke vorm van zelfverdediging een begrijpelijk standpunt. Het zijn geen zaken waar je jezelf een plezier mee doet.

Alleen bij een achterstand wil het nog wel eens gebeuren dat de zonnebril weer af kan. Overigens, Suarez hoort natuurlijk sowieso niet meer thuis op een voetbalveld. Die scheidsrechters trapten er hier allemaal in en bestond er een automatische bescherming want ja, spits van Ajax. Maar in Engeland trappen ze daar al jaren niet meer in en levert elke volgende wandaad al gauw 10 wedstrijden schorsing op.

@ Stijn. Dat heb ik hem niet zien doen. Schoppen op de achillespezen en op iemand zijn rug staan. Maar goed ik geloof je best. En dan heb je inderdaad volkomen gelijk.

Stijn_Slayer
Dat was met het nationale elftal. In dezelfde wedstrijd zelfs!

Is hij daarvoor gestraft?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:20 uur

geplaatst: vandaag om 18:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.