MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Stijn_Slayer
Ik denk het wel, maar ik weet het niet zeker. Kan 't zo snel niet vinden, al weet ik wel dat er beelden van op Youtube stonden.

In dit topic is 't destijds volgens mij ook aangehaald.

Pieter Weening

Nu Kelderman nog

madmadder schreef:

Nu Kelderman nog
De dubbelslag voor Wilco nu ook. Een mooie dag voor wielrennend Nederland.

FC Twente alvast een eerste dompertje, AZ lijkt dat ook te krijgen tegen Heerenveen (nog één helft te gaan, 1 - 0 voor Heerenveen). PSV won makkelijker dan de uitslag doet vermoeden maar had de wedstrijd eerder moeten afmaken of anders sowieso op slot moeten gooien (3 - 0 na een half uur mag na 90 minuten geen 3 - 2 zijn).

Misschien heeft Heerenveen door die bezem in de bestuurskamer wat nieuw elan gekregen. Ik zou het ze gunnen, zelfs Foppe de Haan overweegt een rentree...

Er moet af en toe wat gebeuren om een club een nieuwe impuls te geven, meestal leidt dat tot betere resultaten.

AZ heeft z'n eigen Jansen en Janssen.

(afbeelding)

Alleen heten ze bij de Alkmaarders Johansson en Johannsson. Dat wordt nog wat, als die twee elke week een keer gaan scoren, net als vanavond tegen Heerenveen

Paap_Floyd schreef:
(quote)
De dubbelslag voor Wilco nu ook. Een mooie dag voor wielrennend Nederland.

Ik heb je account op Wielerflits gevonden paapje!

Ojee, dat moet een prestatie zijn geweest. Jij leest daar alleen maar mee?

Ja hoor, ik ben een echte lurker.

Groningen

En dat alles weer zonder Zeefuik.

Het verbaast me dat de situatie bij Zulte-Waregem niet is overgewaaid tot in Nederland.
Situatie: Hazard (broer van) speelde vorig seizoen sterk bij Zulte maar is eigendom van Chelsea. Uiteraard krijgt Hazard een hoop aanbiedingen van betere ploegen dan Zulte (oa. Genk & Anderlecht, waar hij zeker basisspeler zou zijn en ook Europees bijna zeker is van poules), maar na een soap van meer dan een maand beslist hij toch om bij Zulte te blijven.
De toegevingen die ze hebben gedaan: Hazard (20) krijgt de kapiteinsband van De Fauw (32). Hazard mag bovendien alle corners, vrije trappen & penalty's nemen. Ongezien in het voetbal, denk ik?

De Fauw heeft zn band alweer terug, omdat die beslissing niet lekker was gevallen in de spelersgroep.

FlyLo schreef:
Het verbaast me dat de situatie bij Zulte-Waregem niet is overgewaaid tot in Nederland.
Situatie: Hazard (broer van) speelde vorig seizoen sterk bij Zulte maar is eigendom van Chelsea. Uiteraard krijgt Hazard een hoop aanbiedingen van betere ploegen dan Zulte (oa. Genk & Anderlecht, waar hij zeker basisspeler zou zijn en ook Europees bijna zeker is van poules), maar na een soap van meer dan een maand beslist hij toch om bij Zulte te blijven.
De toegevingen die ze hebben gedaan: Hazard (20) krijgt de kapiteinsband van De Fauw (32). Hazard mag bovendien alle corners, vrije trappen & penalty's nemen. Ongezien in het voetbal, denk ik?

En dit werd vorige dinsdag meegedeeld aan de spelersraad, de dag van PSV - Essevee dus...

Hoe deed PSV het tegen ADO Den Haag, trouwens?

Heeft het Utrecht-publiek nog iets anders gedaan dan boeroepen en fluiten? Go Ahead Eagles is m'n adoptieclubje dit seizoen

JSPR_G schreef:
(quote)

En dit werd vorige dinsdag meegedeeld aan de spelersraad, de dag van PSV - Essevee dus...

Hoe deed PSV het tegen ADO Den Haag, trouwens?
2-3 gewonnen, al was de krachtverhouding groter dan de uitslag doet vermoeden. Bij rust 0-3 en geflater achterin in de tweede helft.

Paap_Floyd schreef:
De Fauw heeft zn band alweer terug, omdat die beslissing niet lekker was gevallen in de spelersgroep.

En terecht! Wat een zever is dat ook. De sfeer zal wel een flinke deuk gekregen hebben. Leye kondigde meteen erna zijn vertrek aan en ook De Fauw zelf gaf al aan dat hij zou weg willen. Natuurlijk overhaaste beslissingen maar m.i. zeer begrijpelijk. Ik weet niet hoe Hazard er zelf over dacht, waarschijnlijk had hij zelf ook weinig te zeggen maar moet voor hem ook niet leuk geweest zijn. Logische (en enige terechte) keuze om de band terug aan De Fauw terug te geven, Zulte heeft ondetussen wel genoeg commotie gehad...

Paap_Floyd schreef:
Heeft het Utrecht-publiek nog iets anders gedaan dan boeroepen en fluiten? Go Ahead Eagles is m'n adoptieclubje dit seizoen

Ja hoor gezellig zitten ouwehoeren in het zonnetje. Wat dat betreft een prima middag. Ach en als je niet ziet dat FC Utrecht ten opzichte van vorig seizoen uitermate veel kwaliteit heeft ingeleverd en veel zwakker is geworden dan heb je geen kijk op voetbal. Go Ahead Eagles is een leuke club en heeft ook mijn sympathie. De scheidsrechter was wel uitermate zwak vanmiddag. Gewoon Jan Wouters een aantal weken de tijd geven om aan zijn nieuwe team te bouwen. Het was niet best vanmiddag.

Wat een vreselijk ongeluk op het TT Circuit.

Martial
En het drama seizoen van MIJN FEYENOORD is begonnen met een zeer terechte nederlaag tegen PEC Zwolle, wat een droeftoeter niveau dit Feyenoord, maar ja wat wil je als je je moet behelpen met spelers als Immers, Goosens, Ruudje Vormer (als m'n haar maar goed zit) Verhoek, Singh (kan er helemaal niks van) Te Vrede en dan hebben we nog niet eens over die zogenaamde talenten met De Vrij (zwaar overschat) voorop wat een aanvoerder is van lik me reet en met een uitstraling van een natte dweil.

Feyenoord mist kwaliteit, creativiteit en scorend vermogen en alleen met Pelle (onzichtbaar vandaag) red je het niet, maar wel 30.000 seizoenkaarten verkocht niet waar Martin van Geel?

Over twee weken uiteraard de standaard nederlaag tegen Ajax dus hopen dat er volgende week wat puntjes tegen Twente gehaald kunnen worden anders heb je helemaal een dramatische start, maar volgende week zijn we er natuurlijk gewoon weer bij in de Kuip (al voor het 30e jaar op rij) dus aan mij ligt het niet

Wie staat er bovenaan op teletekstpagina 819?

Martial schreef:
En het drama seizoen van MIJN FEYENOORD is begonnen met een zeer terechte nederlaag tegen PEC Zwolle, wat een droeftoeter niveau dit Feyenoord, maar ja wat wil je als je je moet behelpen met spelers als Immers, Goosens, Ruudje Vormer (als m'n haar maar goed zit) Verhoek, Singh (kan er helemaal niks van) Te Vrede en dan hebben we nog niet eens over die zogenaamde talenten met De Vrij (zwaar overschat) voorop wat een aanvoerder is van lik me reet en met een uitstraling van een natte dweil.

Feyenoord mist kwaliteit, creativiteit en scorend vermogen en alleen met Pelle (onzichtbaar vandaag) red je het niet, maar wel 30.000 seizoenkaarten verkocht niet waar Martin van Geel?

Over twee weken uiteraard de standaard nederlaag tegen Ajax dus hopen dat er volgende week wat puntjes tegen Twente gehaald kunnen worden anders heb je helemaal een dramatische start, maar volgende week zijn we er natuurlijk gewoon weer bij in de Kuip (al voor het 30e jaar op rij) dus aan mij ligt het niet

Echt verschrikkelijk, ik heb er helemaal niets meer aan toe te voegen. Het traditionele eerste verlies van de competitie, daar kun je het wellicht nog op gooien.

Met een de komst van een nieuw stadion zou er een nieuw elan zijn gekomen, voor de club, supporters en ook de spelers.
Buitengewoon laakbaar, alles en iedereen die dat heeft zitten tegenhouden en tegenwerken.

Nu oogt alles, en dan moet de competitie nog beginnen, troosteloos, hopeloos en uitzichtloos. Geen vers bloed toegediend, alles ligt gereed voor, met geluk, een plekje in de middenmoot.

trebremmit schreef:

Er gaat niets boven Groningen zeggen ze wel eens.

Fernandez is blessuretijd.

Je verwacht het ook niet, helemaal niet in m'n hoofd voorgekomen...

Nicolage Rico schreef:
Fernandez is blessuretijd.

Je verwacht het ook niet, helemaal niet in m'n hoofd voorgekomen...

't is maar een spelletje - zeggen ze dan. Wat mij zorgen zou baren is dat er geen lijn, geen gretigheid in het team zat.

Klopt. Plaatste het al ergens eerder: ongelooflijk dat je bij ieder team gretigheid en zin in de nieuwe competitie ziet, maar bij Feyenoord...

Sowieso heeft Feyenoord voorin extra kwaliteit nodig. Boëtius komt hopelijk snel terug, maar hopelijk ziet Koeman & Co in dat je het niet gaat redden met jongens als Goossens en Verhoek.

trebremmit schreef:

Volgende week vegen jullie FC Utrecht met 4-0 en sta je nog steeds bovenaan.

1-0 winnen vind ik goed hoor.

Net nog even Jack van Gelder gekeken maar die is inmiddels al bruiner dan Van Hooijdonk.

trebremmit schreef:
1-0 winnen vind ik goed hoor.

Net nog even Jack van Gelder gekeken maar die is inmiddels al bruiner dan Van Hooijdonk.

De kwisvraag hier vanavond was dan ook: wat krijg je als je Jack van Gelder kruist met Johan Derksen?

Twee mannen met een gezonde huidskleur!

En een fatsoenlijke hoofdhaarlengte.

Verder wat betreft Feyenoord, moet de selectie dan toch wat ververst te worden om iedereen scherp te houden ofzo? Nou heeft Feyenoord wel vaker moeite met Zwolle, maar het zag er niet gedreven uit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.