Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 10:51 uur
jasper1991 schreef:
En een fatsoenlijke hoofdhaarlengte.
Verder wat betreft Feyenoord, moet de selectie dan toch wat ververst te worden om iedereen scherp te houden ofzo? Nou heeft Feyenoord wel vaker moeite met Zwolle, maar het zag er niet gedreven uit.
En een fatsoenlijke hoofdhaarlengte.
Verder wat betreft Feyenoord, moet de selectie dan toch wat ververst te worden om iedereen scherp te houden ofzo? Nou heeft Feyenoord wel vaker moeite met Zwolle, maar het zag er niet gedreven uit.
Voorin zeker. 1 of 2 vleugelspelers en een back up voor Pellè.
En El Ahmadi terughalen.
Vilhena op de plek van Immers en we worden kampioen.Mulder mag ook vervangen worden, maar het geld was al op voordat we die eerste vleugelspeler gingen halen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 augustus 2013, 10:57 uur
trebremmit schreef:
1-0 winnen vind ik goed hoor.
Net nog even Jack van Gelder gekeken maar die is inmiddels al bruiner dan Van Hooijdonk.
1-0 winnen vind ik goed hoor.

Net nog even Jack van Gelder gekeken maar die is inmiddels al bruiner dan Van Hooijdonk.
Is altijd lachen als hij in december met een oranje hoofd op tv zit.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 17:20 uur
Die nieuwe buitenspelregel van de FIFA is toch ook echt een lachertje. Buitenspel was al moeilijk te bepalen, op deze manier wordt het echt onmogelijk: Toelichting van de CSC - Jupiler Pro league, tweede speeldag | Koninklijke Belgische voetbalbond - belgianfootball.be

0
geplaatst: 7 augustus 2013, 22:46 uur
Doelpuntje hoor van Bakkali. 
Verder een weinig verheffende wedstrijd, alhoewel Schaars me enorm meevalt, had er niet veel van verwacht maar hij doet het erg goed.

Verder een weinig verheffende wedstrijd, alhoewel Schaars me enorm meevalt, had er niet veel van verwacht maar hij doet het erg goed.
0
geplaatst: 7 augustus 2013, 22:50 uur
Kan die Van Hintum niet de krant gaan rondbrengen ofzo? Over neuzelen gesproken...pfff
0
geplaatst: 7 augustus 2013, 23:09 uur
vigil schreef:
Kan die Van Hintum niet de krant gaan rondbrengen ofzo? Over neuzelen gesproken...pfff
Of model worden bij de kappersacademie?
Het voordeel van een analyse is dat je mooie spelmomenten nogmaals kunt zien; het nadeel is dat je het gevoel krijgt slap/suf (kiest u maar) geluld te worden door onbenulpraat.
On aggregate - geen idee!
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 00:14 uur
vigil schreef:
Inderdaad, slaapverwekkend die kerel. Hoe komen ze erbij hem een baan als analist te geven? En waar is Van Halst gebleven?
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 00:48 uur
Van Hintum was toch ook wel eens te horen op radio1 bij Langs de Lijn? Of ben ik nu in de war met iemand anders.
Maar goed, bij de NOS hebben ze een schrijnend tekort aan goede analisten. Co Adriaanse vind ik wel een goeie maar ik weet niet of hij wel wil.
Maar goed, bij de NOS hebben ze een schrijnend tekort aan goede analisten. Co Adriaanse vind ik wel een goeie maar ik weet niet of hij wel wil.
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 09:51 uur
Ja klopt, van Halst is samen met Toine
van Peperstraten naar Fox gegaan...
van Peperstraten naar Fox gegaan...
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 11:00 uur
Hadden ze 'em een pruik beloofd of de afgedankte jasjes van Van Peperstraten?
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 00:31 uur
Niet de enige favoriet die eruit ligt. Oa Club Brugge (tegen Wroclaw), Hajduk Split (tegen Dila Gori), Metallurg Donetsk (tegen Kukesi), Poznan (tegen Vilnius) en Bursaspor (tegen Novi Sad). In de vorige ronde sneuvelden ook al een hoop favorieten tegen de kleintjes
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 00:36 uur
Vitesse is ook wel een stuk minder dan vorig seizoen, hebben met Kalas, Van Ginkel en Bony hun drie beste spelers verloren en hebben wel een heel smalle selectie met maar 3 of 4 wisselspelers geloof ik. Nouja, had onze vriendelijke Georgiër er maar meer geld in moeten pompen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 augustus 2013, 12:06 uur
AC Milan. Over twee weken al. Dat wordt episch
.
.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 12:40 uur
Om maar eens een vaak gehoord voetbalcliche te gebruiken:
Dan weten we meteen waar PSV nu staat
Dan weten we meteen waar PSV nu staat

0
geplaatst: 9 augustus 2013, 12:45 uur
Linius schreef:
PSV kunnen we ook wel afschrijven...
PSV kunnen we ook wel afschrijven...
Tuurlijk knul - jou heb ik nog nooit op voetbalkennis buiten Mokum kunnen betrappen.
No pain, no gain. Als er toch een test moet komen, prima. Tegen Arsenal en Milan heeft PSV de laatste malen niet slecht gespeeld, al geven resultaten behaald in het verleden ...
' k zou maar gauw stil zijn, anders ga ik opnoemen tegen wat voor submodale (oostblok) clubs Ajax in het verleden er is uitgekukeld.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 12:56 uur
Milan lijkt me geen onoverkomelijke horde. Net als PSV zijn de druk aan het verjongen. Met oa Balo, Montolivo en De Jong als "grote meneren" om de boel te sturen. Ik kijk wel uit naar deze clash iig. En
dat Milan na twee krachtmetingen lekker in de EL verder mag ballen.
dat Milan na twee krachtmetingen lekker in de EL verder mag ballen.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 13:08 uur
Mjuman schreef:
Tuurlijk knul - jou heb ik nog nooit op voetbalkennis buiten Mokum kunnen betrappen.
No pain, no gain. Als er toch een test moet komen, prima. Tegen Arsenal en Milan heeft PSV de laatste malen niet slecht gespeeld, al geven resultaten behaald in het verleden ...
' k zou maar gauw stil zijn, anders ga ik opnoemen tegen wat voor submodale (oostblok) clubs Ajax in het verleden er is uitgekukeld.
(quote)
Oh ik zal niet zeggen dat Ajax nou zo briljant is geweest in Europa de laatste jaren. Maar AC Milan is gewoon een hele zware loting. Het enige voordeel dat je nu hebt is dat de Serie A nog niet is begonnen. PSV heeft het halve basis elftal in de verkoop gedaan en een hoop nieuwe spelers (en vooral ook jonge) daarvoor terug gekregen. Dat was hard nodig, maar het lijkt me wat veel om te verwachten dat deze groep ook meteen een degelijke kans maakt tegen AC Milan. Je mag hopen dat Milan het onderschat en PSV ze kan verrassen.
Daarnaast is het respectievelijk zes en zeven jaar geleden dat PSV heeft gespeeld tegen Arsenal en AC Milan. Dat was het PSV van de vier titels op rij dat gewoon een heel sterk team had destijds. Het slaat werkelijk nergens op om dat er bij te halen. Ajax kon ook buigen op goede statistieken in Bernabeu voor de recentelijke CL confrontaties maar daar koop je helaas ook geen brood voor anno nu. Als je dan vervolgens je zelf indekt met een welbekend spreekwoord had je dan niet net zo goed kunnen bedenken dat je het ook niet had kunnen benoemen?
Ik hoop van harte dat ik er naast zit en PSV die Italianen van hun CL ticket kan beroven maar ik zie het somber in. En stiekem toch een beetje jammer van je neerbuigende eerste zin. Ik kan me niet herinneren dat je ooit in discussie bent gegaan over iets wat ik hier heb geroepen maar blijkbaar borrelt er toch wel wat als je de noodzaak voelt zoiets te typen.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 13:39 uur
Linius schreef:
. En stiekem toch een beetje jammer van je neerbuigende eerste zin. Ik kan me niet herinneren dat je ooit in discussie bent gegaan over iets wat ik hier heb geroepen maar blijkbaar borrelt er toch wel wat als je de noodzaak voelt zoiets te typen.
. En stiekem toch een beetje jammer van je neerbuigende eerste zin. Ik kan me niet herinneren dat je ooit in discussie bent gegaan over iets wat ik hier heb geroepen maar blijkbaar borrelt er toch wel wat als je de noodzaak voelt zoiets te typen.
Da's heel simpel: alles wat in Mokum en Ajax gebeurt, is in jouw ogen briljant en alles daarbuiten blijkbaar een randverschijnsel dat afzeikenswaardig is. Toen De Boer aantrad als opvolger van duivenman Jol heb ik me nooit daarover lustig gemaakt of anderszins me daarover geuit.
Anders dan Ajax drijft PSV momenteel op jonge NL talenten en zou het een goede zaak zijn voor ONS NL voetbal en de ontwikkeling van ONZE NL talenten als PSV verder komt. Al ander denken is kortzichtig en verwijzend naar de aloude stammenstrijd. Daarnaast zit AC momenteel ook in een soort van migratiefase (van oud naar jong).
ROE zei het hierboven al: tegen AC weet PSV meteen waar het aan toe is. Cocu lijkt me een handige coach die het klappen van de zweep kent en anders dan door opportunisme gedreven resultaattrainer Advocaat nu niet de druk voelt van kampioen moeten worden. Om een of ander reden lijkt het mentaal bij dit jonge team wel goed te zitten, al blijft het natuurlijk afwachten hoe men reageert bij een zeperd.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 13:52 uur
Beetje vreemd dat je zegt dat alles wat bij Ajax gebeurd briljant is in mijn ogen. Ik ben wel vaker kritisch ten opzichte van wissels van De Boer die niet goed uitpakken en ook niet te begrijpen zijn. Of als ze weer eens als een stel natte kranten over het veld lopen en zich in de luren laten leggen door pakweg Roda of ADO in eigen huis. Er gaat meer dan genoeg fout in Amsterdam. Ik zal zelfs niet beweren dat die drie kampioenschappen op rij tot stand zijn gekomen doordat we zo'n fantastische club zijn. Ajax heeft gewoon geluk gehad dat alle topploegen het lieten afweten waardoor we in de race bleven.
En daarnaast ben ik iemand die graag ziet dat Nederlandse ploegen verder komen in Europa. Je moet die coëfficiënten score toch samen zien te bewerkstelligen. De laatste jaren zijn al mager genoeg geweest. Daarnaast interesseer ik me heel erg voor voetbal in het algemeen, dus een hoop naast Ajax. Misschien dat je dacht dat mijn post meer gestoeld was op het feit dat ik PSV normaliter niet support maar het was vooral gebaseerd op mijn eigen visie. Ik geloof oprecht niet dat PSV een reële kans maakt tegen Milan. Dat we daarin van mening verschillen kan prima, maar het zou fijn als je dan niet mijn persoon aanvalt met onwaarheden. Zo vaak post ik niet in dit sport forum dus je hebt ook niet echt veel materiaal om mee te werken.
En daarnaast ben ik iemand die graag ziet dat Nederlandse ploegen verder komen in Europa. Je moet die coëfficiënten score toch samen zien te bewerkstelligen. De laatste jaren zijn al mager genoeg geweest. Daarnaast interesseer ik me heel erg voor voetbal in het algemeen, dus een hoop naast Ajax. Misschien dat je dacht dat mijn post meer gestoeld was op het feit dat ik PSV normaliter niet support maar het was vooral gebaseerd op mijn eigen visie. Ik geloof oprecht niet dat PSV een reële kans maakt tegen Milan. Dat we daarin van mening verschillen kan prima, maar het zou fijn als je dan niet mijn persoon aanvalt met onwaarheden. Zo vaak post ik niet in dit sport forum dus je hebt ook niet echt veel materiaal om mee te werken.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 14:18 uur
Ik zeg inmiddels nooit meer "makkie" maar ook niet meer "kansloze missie".
Kansloze missie, dat dachten de tegenstanders van FC Utrecht en Vitesse ook en kijk eens aan.
Ik zie twee wedstrijden van PSV tegen Zulte W en vraag me af waarom PSV op voorhand kansloos zou moeten zijn tegen AC Milan.
Ik zie dat er ook Koeban - Koeman uit de hoge hoed is gekomen: ik hou mijn hart vast bij elke wedstrijd over de grens, het woord "makkie" zul je van mij niet horen.
Kansloze missie, dat dachten de tegenstanders van FC Utrecht en Vitesse ook en kijk eens aan.
Ik zie twee wedstrijden van PSV tegen Zulte W en vraag me af waarom PSV op voorhand kansloos zou moeten zijn tegen AC Milan.
Ik zie dat er ook Koeban - Koeman uit de hoge hoed is gekomen: ik hou mijn hart vast bij elke wedstrijd over de grens, het woord "makkie" zul je van mij niet horen.
0
Martial
geplaatst: 9 augustus 2013, 15:13 uur
Voor de volledigheid de laatste voorronde van de EL loting (Nederlandse clubs)
FC Kuban Krasnodar - Feyenoord
Atromitos - AZ
Feyenoord dus eerst naar Russia en Russische ploegen liggen Feyenoord niet zo en in de geweldige vorm waarin Feyenoord nu verkeerd moet dat te doen zijn
Voor ze naar Rusland afreizen eerst nog even naar de Arena het tussendoortje tegen Ajax om zelfvertrouwen te tanken
FC Kuban Krasnodar - Feyenoord
Atromitos - AZ
Feyenoord dus eerst naar Russia en Russische ploegen liggen Feyenoord niet zo en in de geweldige vorm waarin Feyenoord nu verkeerd moet dat te doen zijn

Voor ze naar Rusland afreizen eerst nog even naar de Arena het tussendoortje tegen Ajax om zelfvertrouwen te tanken

0
geplaatst: 9 augustus 2013, 21:15 uur
Tot nu toe wel erg genoten van de reactie van Jordania, na het verlies tegen Petrolul, dat mag ik dan ook graag gezien. Geld alleen is niet voldoende om Vitesse te laten draaien.
Wat zou het kosten om Guidetti, die op de transferlijst van Manchester City staat, te huren of te kopen? Inmiddels is Mario Been bezig om hem bij nota bene Genk binnen te halen.
Nu toch niet om het een of ander, maar dat lijkt mij toch niet de juiste plek voor onze oud bejubelde spits. Een aanjager lijkt mij bijzonder welkom bij Feyenoord. Ik heb visioenen van Guidetti samen met Pelle in de spits, daar kan ik mooie dromen van hebben.
Wat zou het kosten om Guidetti, die op de transferlijst van Manchester City staat, te huren of te kopen? Inmiddels is Mario Been bezig om hem bij nota bene Genk binnen te halen.
Nu toch niet om het een of ander, maar dat lijkt mij toch niet de juiste plek voor onze oud bejubelde spits. Een aanjager lijkt mij bijzonder welkom bij Feyenoord. Ik heb visioenen van Guidetti samen met Pelle in de spits, daar kan ik mooie dromen van hebben.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 22:36 uur
Guidetti komt niet naar Genk. Was sowieso totaal onwaarschijnlijk, en ondertussen hebben we al een nieuwe spits gekocht (Mboyo).
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 22:47 uur
Beste musician, heb je toevallig ook visioenen met een of andere El Hamdaoui in Feyenoord gelederen gehad? Speelde hij goed of was het weer hommeles met de Rotterdammer?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.