Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 12:01 uur
Titmeister schreef:
Van NAC thuis hebben ze al 40 jaar niet verloren. Als ze dit niet winnen, ga ik wel Achilles supporteren ofzo...
Van NAC thuis hebben ze al 40 jaar niet verloren. Als ze dit niet winnen, ga ik wel Achilles supporteren ofzo...
Feyenoord gaat winnen, daar ben ik wel zeker van.
FC Utrecht hopelijk vandaag ook weer eens winst, maar zwaar wordt het tegen AZ

0
geplaatst: 25 augustus 2013, 12:14 uur
Prachtig dat filmpje van Ronaldo 
Denk dat Rudi zijn mening toch wat moet bijstellen als hij dat heeft gezien.

Denk dat Rudi zijn mening toch wat moet bijstellen als hij dat heeft gezien.

0
geplaatst: 25 augustus 2013, 13:21 uur
:N
Meer kan ik er niet van maken, maar eerlijk is eerlijk meeste stemmen gelden, dus Ronaldo (Brasil) iwas super
Rudi S schreef:
Het is ook geen onbenul o.i.d en zo als ik schreef een zeer goede speler
Het is ook geen onbenul o.i.d en zo als ik schreef een zeer goede speler
Meer kan ik er niet van maken, maar eerlijk is eerlijk meeste stemmen gelden, dus Ronaldo (Brasil) iwas super

0
geplaatst: 25 augustus 2013, 16:17 uur
Ja daar is ook een leuk (Feyenoord) joetjoepfilmpje van te maken. 
En hij scoort er ook dit seizoen weer lustig op los.

En hij scoort er ook dit seizoen weer lustig op los.
0
Martial
geplaatst: 25 augustus 2013, 18:32 uur
Eindelijk weer is gewonnen vanmiddag in de gezellige Kuip, de 1e helft was vrij aardig moet ik zeggen met 2 verrassingen De Vrij en Indi in het centrum en de terugkeer van Janmaat aan de rechterkant die weer als vanouds tekeer ging oftewel een verademing
met als resultaat een 2-0 ruststand, doelpuntenmaker uiteraard Pelle.
De 2e helft begon nog wel aardig met wederom een mooie goal van Pelle (voorzet Armenteros) al stond Pelle wel gigantisch vrij, maar daarna werd het toch wel minder met als resultaat een tegengoal van NAC wat nauwelijks te zien was geweest en dat was zonde met oog op de return in de EL van aanstaande donderdag, want dan moet het foutloos zijn, al met al een klein beetje eerherstel van Feyenoord al was de tegenstand niet bijster groot van NAC.
Met het centrum De Vrij en Indi komt Clasie ook weer meer aan voetballen toe, wat mij betreft laten staan dit tweetal, aangezien volgende week ook Elvis Manu weer mag meedoen moet Schaken gaan vrezen voor zijn positie, want hij was vandaag weer vrij matig.
En uiteraard niet vergeten om te melden de geweldige humor met Bassie Ten Rouwelaar was het met de 3-1 overwinning goed toeven in de Kuip vanmiddag.
met als resultaat een 2-0 ruststand, doelpuntenmaker uiteraard Pelle.De 2e helft begon nog wel aardig met wederom een mooie goal van Pelle (voorzet Armenteros) al stond Pelle wel gigantisch vrij, maar daarna werd het toch wel minder met als resultaat een tegengoal van NAC wat nauwelijks te zien was geweest en dat was zonde met oog op de return in de EL van aanstaande donderdag, want dan moet het foutloos zijn, al met al een klein beetje eerherstel van Feyenoord al was de tegenstand niet bijster groot van NAC.
Met het centrum De Vrij en Indi komt Clasie ook weer meer aan voetballen toe, wat mij betreft laten staan dit tweetal, aangezien volgende week ook Elvis Manu weer mag meedoen moet Schaken gaan vrezen voor zijn positie, want hij was vandaag weer vrij matig.
En uiteraard niet vergeten om te melden de geweldige humor met Bassie Ten Rouwelaar was het met de 3-1 overwinning goed toeven in de Kuip vanmiddag.
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 20:26 uur
Goed te horen!
Het léék tenminste weer eens ergens op, in die samenvatting van 10 minuten, maar laat ik de situatie nog even fragiel noemen. Wellicht keert met nog twee overwinningen het zelfvertrouwen weer wat terug.
Zoals bekend kijk ik niet als er wordt verloren dus ik kon eindelijk weer eens voor het beeldscherm gaan zitten. Na verloop krijg je wel ontwenningsverschijnselen dus ik ben blij eindelijk weer eens wat op te kunnen pikken.
Lopen er nog spitsen rond die, naast Pelle, wellicht het vermogen hebben om ooit in de toekomst óók eens de bal in het netje te leggen?
Mooie overwinning ook van FC Utrecht. Moeten ze binnenkort niet alweer een keer tegen Ajax? Ook hier zijn enkele positieve resultaten nodig voor wat meer uitstraling. Maar als ze inmiddels van AZ kunnen winnen, moet Ajax uiteraard ook kunnen gepakt, dat zijn toch sowieso een paar vaste hoogtepunten van het seizoen
Het léék tenminste weer eens ergens op, in die samenvatting van 10 minuten, maar laat ik de situatie nog even fragiel noemen. Wellicht keert met nog twee overwinningen het zelfvertrouwen weer wat terug.
Zoals bekend kijk ik niet als er wordt verloren dus ik kon eindelijk weer eens voor het beeldscherm gaan zitten. Na verloop krijg je wel ontwenningsverschijnselen dus ik ben blij eindelijk weer eens wat op te kunnen pikken.
Lopen er nog spitsen rond die, naast Pelle, wellicht het vermogen hebben om ooit in de toekomst óók eens de bal in het netje te leggen?
Mooie overwinning ook van FC Utrecht. Moeten ze binnenkort niet alweer een keer tegen Ajax? Ook hier zijn enkele positieve resultaten nodig voor wat meer uitstraling. Maar als ze inmiddels van AZ kunnen winnen, moet Ajax uiteraard ook kunnen gepakt, dat zijn toch sowieso een paar vaste hoogtepunten van het seizoen

0
Hendrik68
geplaatst: 25 augustus 2013, 21:11 uur
Gefeliciteerd ROE met jullie eerste overwinning. Groningen doet het de laatste weken ook fantastisch, tegen de 2 promovendi hebben we toch knap het aantal tegengoals onder de 10 weten te houden.
Maar wat ik vragen wil. De NFL staat op punt te beginnen, gaan we dat en het honkbal nog ergens kunnen zien, zonder dat het achter een decoder verdwijnt?
Maar wat ik vragen wil. De NFL staat op punt te beginnen, gaan we dat en het honkbal nog ergens kunnen zien, zonder dat het achter een decoder verdwijnt?
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 22:18 uur
Hendrik68 schreef:
Gefeliciteerd ROE met jullie eerste overwinning. Groningen doet het de laatste weken ook fantastisch, tegen de 2 promovendi hebben we toch knap het aantal tegengoals onder de 10 weten te houden.
Dank je, prima overwinning en een lekker voetbalmiddagje. Verdiende winst van FC Utrecht op AZ en het is duidelijk dat het team weer meer zelfvertrouwen krijgt. Jan Wouters is weer aan het bouwen en PEC kan volgende week zijn borst nat maken. Willem Janssen is ook een prima aanwinst en eigenlijk moet er nog een bruikbare aanvaller bij.
Wat betreft ESPN, er zouden onderhandelingen zijn met Sport1 maar dat gaat kennelijk heel traag. Ik baal er ook van. Het is toch idioot dat je anno 2013 op geen enkel kanaal normaal NFL en MLB kan ontvangen. Ik heb zelf via internet MLB.TV maar ik mis programma's als Sportscenter en Baseball Tonight met de betere analyses. Geen idee wanneer we iets kunnen verwachten. Heb wel zelf iets om naar uit te kijken, als de LA Dodgers de World Series halen heb ik een toezegging voor tickets voor games 3, 4 en 5 die dan in LA worden gespeeld.

0
Hendrik68
geplaatst: 25 augustus 2013, 22:28 uur
Aangezien de Mets het toch niet gaan halen, hoop ik voor je dat de Dodgers het halen, geweldig om dat mee te mogen maken.
O ja. Het heeft er wel alle schijn van dat Fox Sports flitsen of misschien wel live wedstrijden gaat brengen, maar ja dan moet je daar dus apart voor betalen en daar heb ik weinig zin in. Ik wil gewoon weer een ESPN achtige zender die gewoon in het pluspakket zit, met niet alleen NFL, maar ook MLB en NHL.
O ja. Het heeft er wel alle schijn van dat Fox Sports flitsen of misschien wel live wedstrijden gaat brengen, maar ja dan moet je daar dus apart voor betalen en daar heb ik weinig zin in. Ik wil gewoon weer een ESPN achtige zender die gewoon in het pluspakket zit, met niet alleen NFL, maar ook MLB en NHL.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 augustus 2013, 11:10 uur
Het is nog niet helemaal officieel, maar het zal wel doorgaan: Bale naar Real Madrid. Wat een onzin, voor die 100 miljoen hadden ze drie (misschien zelfs vier) betere spelers kunnen kopen. Voor dat geld hadden ze ook ongeveer Lewandowski, David Luiz en Götze kunnen hebben. 
Ik word ook niet zo heel vrolijk van geruchten over een vertrek van Xabi Alonso, laat staan Ozil. Als Bale 100 miljoen moet kosten, is 40 miljoen voor Ozil een schijntje. Die is stukken beter dan Bale.

Ik word ook niet zo heel vrolijk van geruchten over een vertrek van Xabi Alonso, laat staan Ozil. Als Bale 100 miljoen moet kosten, is 40 miljoen voor Ozil een schijntje. Die is stukken beter dan Bale.

0
geplaatst: 26 augustus 2013, 11:44 uur
Hendrik68 schreef:
Aangezien de Mets het toch niet gaan halen, hoop ik voor je dat de Dodgers het halen, geweldig om dat mee te mogen maken. O ja. Het heeft er wel alle schijn van dat Fox Sports flitsen of misschien wel live wedstrijden gaat brengen, maar ja dan moet je daar dus apart voor betalen en daar heb ik weinig zin in. Ik wil gewoon weer een ESPN achtige zender die gewoon in het pluspakket zit, met niet alleen NFL, maar ook MLB en NHL.
Aangezien de Mets het toch niet gaan halen, hoop ik voor je dat de Dodgers het halen, geweldig om dat mee te mogen maken. O ja. Het heeft er wel alle schijn van dat Fox Sports flitsen of misschien wel live wedstrijden gaat brengen, maar ja dan moet je daar dus apart voor betalen en daar heb ik weinig zin in. Ik wil gewoon weer een ESPN achtige zender die gewoon in het pluspakket zit, met niet alleen NFL, maar ook MLB en NHL.
Ik had het nieuws van zaterdag even gemist, zie deze linkjes:
NFL naar Fox en MLB naar Sport1 | de Rots Media - derotsmedia.com
Totaal TV | Uitzendrechten ESPN verdeeld onder Sport1 en FOX - totaaltv.nl
De rechten van de NFL gaan dus naar het pluspakket van Fox Sports en de rechten van MLB gaan naar Sport1. De rechten van de NHL zijn nog nergens ondergebracht. Ik heb zowel Fox als Sport1 dus ik wacht het nu af, maar ben er wel blij mee.
Overigens heeft Fox het zaterdagmiddagje Engels voetbal flink om zeep geholpen. Vorig seizoen kon je bij Sport1 kiezen tussen 5 of 6 wedstrijden en bovendien kon je ook kiezen voor het Engelse commentaar. Fox zendt max 2 Engelse wedstrijden tegelijk uit en heeft de Engelse audiofeed geblokkeerd zodat je het soms moet doen met lamzakken als Leo Driessen. Hopelijk gaat Sport1 bij MLB ook de originele audiofeed meezenden want ik hoef echt geen Robert Eenhoorn of Charles Urbanus als commentator.
0
Martial
geplaatst: 26 augustus 2013, 18:09 uur
musician schreef:
Je bedoeld in de jeugd neem ik aan?
Als er een spits zou opvallen in de jeugdelftallen of dicht tegen de A-Selectie aan zou zitten hadden we dat allang vernomen denk ik?
Maar de laatste spits uit eigen jeugd die doorbrak was natuurlijk Castaignos, maar die speelt bij Twente nu.
Nu zou Armenteros ook in de spits kunnen spelen mocht Pelle is geblesseerd zijn, maar dat is een heel andere speler met andere kwaliteiten al moet Armenteros mij nog wel overtuigen moet ik zeggen.
Een andere spits op de reservebank Mitchell te Vrede vind ik te licht voor Feyenoord.
Natuurlijk maakt 1 zwaluw nog geen zomer wat betreft de overwinning op NAC dat wel heel zwak was, maar donderdag zal meer duidelijk worden in de lastige wedstrijd tegen Krasnodar of de weg omhoog is ingezet?
0
geplaatst: 26 augustus 2013, 21:59 uur
Martial schreef:
Als er een spits zou opvallen in de jeugdelftallen of dicht tegen de A-Selectie aan zou zitten hadden we dat allang vernomen denk ik?
Nu, eigenlijk bedoelde ik toch wat er nog meer aan spitsen met toegevoegde waarde in de A-selectie rondloopt, naast Pelle. Het was wat cynisch bedoeld, omdat ik er weer van zie komen dat Pelle er alles in moet leggen en het scorend vermogen van de rest ver achter blijft.
Ik blijf niet zeuren om Guidetti (ze hebben nog tot 2 september om een beetje in de buidel te tasten), maar mocht Pelle per ongeluk zijn been breken, dan ben ik bang dat de onderste regionen niet snel zullen worden verlaten. Dat andere spitsen ook gaan scoren, is voor Pelle zelf ook beter, dat creëert voor hem vrijheid. Anders wordt het Feyenoord spel erg voorspelbaar en hoef je alleen in te zetten op het afstoppen van Pelle en het storen van de aanvoerlijn naar Pelle.
Als je dan geen andere creatieve en ook scorende spitsen links en rechts hebt, kun je wel inpakken. Maar goed, misschien vergis ik me en zijn ze goed voor gemiddeld 15 doelpunten per spits per jaar.
0
geplaatst: 26 augustus 2013, 22:24 uur
Armenteros liep in zijn laatste seizoen bij Heracles 1 op 2, die zou toch wel een goal of 10/15 kunnen gaan maken dit seizoen. Al speelde Heracles wel hyperaanvallend vergeleken bij Feyenoord.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 11:21 uur
Die kan een WK selectie als het zo doorgaat dus vergeten ...
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 12:53 uur
Running On Empty schreef:
Misschien zich in beeld spelen als flankenvuller bij Feyenoord?
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 13:28 uur

Er zijn nog 6 dagen om te beslissen, dus wie trekt er in Rotterdam zijn portemonnee?
Als hij zelfs niet eens op de reservebank mag zitten (van Ginkel), is verhuren en elders spelen de enige terechte optie.
Of hij een speler is van wereldklasse zal ik ook niet zeggen maar hij is in ieder geval sterk bovengemiddeld, als hij in de Nederlandse competitie zou mogen uitkomen.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 16:03 uur
PVV-vragen over kosten toptransfer Real - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Zo wordt Bale toch ook een klein beetje van ons

0
geplaatst: 27 augustus 2013, 16:17 uur
Rudi S schreef:
PVV-vragen over kosten toptransfer Real - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Tja, ik ben geneigd te denken dit is dubbele onzin: niet alleen dat die PVV'ers zich daarover druk maken, alsof ze niets beter te doen hebben (we zitten nog steeds in een baisse), maar ook omdat de Telegraaf erover meent te moeten publiceren - wat een Bataafse ongein.
Telegraaf - de krant waar je nog steeds vuile handen van krijgt als j 'em beetpakt.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 16:25 uur
Die Telegraaf kun je ook digitaal lezen.
Maar , tja de PVV ziet weer een gaatje de betrouwbaarheid van zuid-Europeanen ter discussie te stellen.
Overigens, dit soort berichten kun je ook wel terug vinden bij NRC, Volkskrant, Teleteks en/of Elsevier.
Het blijft wel een ding dat wij hier (terecht) financieel gezond, maar ook het braafste jongetje van de klas moeten zijn (anders KNVB strafbankje).
En in die zaak Bale heeft Barca ook wel boter op het hoofd, ik bedoel die nemen ook niet allleen maar eigen jeugd en transfervrije spelers aan.
Maar , tja de PVV ziet weer een gaatje de betrouwbaarheid van zuid-Europeanen ter discussie te stellen.
Overigens, dit soort berichten kun je ook wel terug vinden bij NRC, Volkskrant, Teleteks en/of Elsevier.
Het blijft wel een ding dat wij hier (terecht) financieel gezond, maar ook het braafste jongetje van de klas moeten zijn (anders KNVB strafbankje).
En in die zaak Bale heeft Barca ook wel boter op het hoofd, ik bedoel die nemen ook niet allleen maar eigen jeugd en transfervrije spelers aan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 augustus 2013, 16:49 uur
Ze hebben een (populistisch) punt. En men (hoi Jack en vriendjes van Jack
) mag inderdaad ook wel eens de oogkleppen afdoen en erkennen dat Barca ook schaamteloos miljoenen over de balk gooit.
) mag inderdaad ook wel eens de oogkleppen afdoen en erkennen dat Barca ook schaamteloos miljoenen over de balk gooit.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 18:11 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 19:18 uur
Stijn_Slayer schreef:
) mag inderdaad ook wel eens de oogkleppen afdoen en erkennen dat Barca ook schaamteloos miljoenen over de balk gooit. En zo kun je nog wel een hele rits clubs opnoemen.
Een paar dagen geleden zag ik Rob Jansen nog op tv. Gelukkig gaf hij ruitelijk toe dat ook hij totaal niet weet waarom er een bepaald bedrag voor een speler betaald wordt. Geen echt nieuws natuurlijk. Dat maakt mij toch nieuwsgierig wat er over pak hem beet 5 jaar geboden gaat worden voor een topspeler.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 19:06 uur
Celtic wint groep H, misschien kan Ajax nog 2e in de groep worden 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.