Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 19:14 uur
Ik vond wat ik in die 2 samenvattingen van Celtic zag best wel prima (ondanks die uit nederlaag).
Gevaarlijke outsider, met name thuis.
Gevaarlijke outsider, met name thuis.
0
Rizz
geplaatst: 29 augustus 2013, 19:31 uur
Eerste keer een officiële Barcelona - Ajax
mooie groep, maar vrees dat Ajax inderdaad zoals De Boer zegt slechts moet strijden om plaats drie.
mooie groep, maar vrees dat Ajax inderdaad zoals De Boer zegt slechts moet strijden om plaats drie.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 19:39 uur
Begrijp ik nu goed dat ik betaalzender Fox moet aanschaffen om vanavond Feyenoord te kunnen kijken? Wat een bullshit.
Ik doe het niet ook. Ik voel me echt genaaid als ik nu verplicht één of ander k*t abonnement moet nemen waar ik helemaal geen zin in heb. Stelletje oplichters, bij dat Fox.
Ik doe het niet ook. Ik voel me echt genaaid als ik nu verplicht één of ander k*t abonnement moet nemen waar ik helemaal geen zin in heb. Stelletje oplichters, bij dat Fox.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 19:48 uur
Ik kan nu wel Fox ontvangen zonder dat ik ergens voor betaald heb, maar daar is geen voetbal maar The Simpsons bezig.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 20:29 uur
musician schreef:
Begrijp ik nu goed dat ik betaalzender Fox moet aanschaffen om vanavond Feyenoord te kunnen kijken? Wat een bullshit. Ik doe het niet ook. Ik voel me echt genaaid als ik nu verplicht één of ander k*t abonnement moet nemen waar ik helemaal geen zin in heb. Stelletje oplichters, bij dat Fox.
Begrijp ik nu goed dat ik betaalzender Fox moet aanschaffen om vanavond Feyenoord te kunnen kijken? Wat een bullshit. Ik doe het niet ook. Ik voel me echt genaaid als ik nu verplicht één of ander k*t abonnement moet nemen waar ik helemaal geen zin in heb. Stelletje oplichters, bij dat Fox.
Klopt de Europa League wedstrijden zijn vanavond alleen op FoxSports 1
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 20:30 uur
Ik speel gewoon mijn mume afrekening top 25 van gisteravond en voor de stand zet ik wel teletekst aan 
Zo jaag je de mensen dus bij het voetballen weg.

Zo jaag je de mensen dus bij het voetballen weg.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 20:33 uur
Rudi S schreef:
Ik vond wat ik in die 2 samenvattingen van Celtic zag best wel prima (ondanks die uit nederlaag). Gevaarlijke outsider, met name thuis.
Ik vond wat ik in die 2 samenvattingen van Celtic zag best wel prima (ondanks die uit nederlaag). Gevaarlijke outsider, met name thuis.
Ik denk als Ajax een beetje zijn best doet, ze misschien net als die club uit de Domstad ook wel met 4-0 van Celtic kunnen winnen.

0
geplaatst: 29 augustus 2013, 20:38 uur
Nou, het FC Utrecht van de nacompetitie van afgelopen seizoen, zou groep H op zijn sloffen winnen 
Bij AZ staat het in brand.

Bij AZ staat het in brand.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 20:39 uur
musician schreef:
Begrijp ik nu goed dat ik betaalzender Fox moet aanschaffen om vanavond Feyenoord te kunnen kijken? Wat een bullshit.
http://firstrownow.eu/
Ik kijk op deze manier dan maar naar Feijenoord ( en gratis)
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 20:50 uur
musician schreef:
Hier nog iemand die niet kijkt. Lekker avondje fijne muziek luisteren, is eigenlijk nog leuker ook
.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 20:55 uur
Celtic moet te pakken zijn. Realistisch gezien zit er dan ook niet meer in dan een derde plaats. Wel mooi dat we eens Barcelona loten in plaats van Madrid. Ga zeker proberen de thuiswedstrijden te bezoeken.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 21:18 uur
Linius schreef:
Celtic moet te pakken zijn.
Celtic moet te pakken zijn.
Zeker weten. Eitje ...
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 21:31 uur
AZ mag morgenochtend nog even de laatste 30 min spelen. Altijd lekker...
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 22:36 uur
GrafGantz schreef:
Hier nog iemand die niet kijkt. Lekker avondje fijne muziek luisteren, is eigenlijk nog leuker ook
.
(quote)
. Nou, ik geloof niet dat ik veel mis, behalve dan een hoop ergernis.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 22:41 uur
Eén groot drama, heel dat Feijenoord.
Ben blij, als Dordtenaar, dat we die club geloot hebben voor de KNVB beker
Ben blij, als Dordtenaar, dat we die club geloot hebben voor de KNVB beker

0
geplaatst: 29 augustus 2013, 22:44 uur
Ja, Dordrecht boft. 
Inderdaad. Ik heb vorige week al naar de nummer 17 van de Eredivisie tegen de nummer 11 van de Russische Premier League zitten kijken. Dat was eens maar nooit weer.

GrafGantz schreef:
.
(quote)
. Inderdaad. Ik heb vorige week al naar de nummer 17 van de Eredivisie tegen de nummer 11 van de Russische Premier League zitten kijken. Dat was eens maar nooit weer.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 22:53 uur
We boffen inderdaad en Dordt als koploper van de Jupiler League staan we tenslotte slechts 2 plekjes onder Feijenoord 
Moet lukken........

Moet lukken........
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 23:09 uur
Weer een hoop reekshoofden uitgeschakeld in deze EL-ronde (tegen absolute voetbaldwergen): Udinese, Saint-Etienne, Spartak Moskou, Feyenoord, Stuttgart, Partizan. België haalt gelukkig 4/5.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 23:13 uur
Ik heb werkelijk geen idee of dit nou sarcasme moet zijn of een vreemde grap. Realistisch gezien is Celtic in ieder geval een tegenstander die je moet kunnen verslaan. Dat het makkelijk wordt zul je mij niet horen zeggen.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 23:19 uur
Linius schreef:
Ik heb werkelijk geen idee of dit nou sarcasme moet zijn of een vreemde grap. Realistisch gezien is Celtic in ieder geval een tegenstander die je moet kunnen verslaan. Dat het makkelijk wordt zul je mij niet horen zeggen.
(quote)
Utrecht - Celtic was drie jaar geleden 4-0 voor de plaatselijke FC. En ik durf te wedden dat ROE op de tribune zat toen.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 23:21 uur
GrafGantz schreef:
Utrecht - Celtic was drie jaar geleden 4-0 voor de plaatselijke FC. En ik durf te wedden dat ROE op de tribune zat toen.
(quote)
Ah, zodoende. De drie puntjes achter de zin zette mij op het verkeerde been dan als ROE het ook zo bedoelde

Ik probeer in ieder geval zelf ook op de tribune te zitten als ze op bezoek komen. Razend benieuwd naar de prijzen voor kaartjes in ieder geval.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 23:31 uur
Groep F is trouwens wel een erg fijne poule.
Arsenal
Marseille
Dortmund
Napoli
Die spelen denk ik op dezelfde dag als Ajax, dan maar schakelen met de Duitse zenders.
Arsenal
Marseille
Dortmund
Napoli
Die spelen denk ik op dezelfde dag als Ajax, dan maar schakelen met de Duitse zenders.
0
geplaatst: 30 augustus 2013, 00:35 uur
FlyLo schreef:
Wéér Barcelona tegen Milan & Celtic..
Wéér Barcelona tegen Milan & Celtic..
Wéér Arsenal tegen Olympique Marseille & Borussia Dortmund.
Wenger tast zich nog steeds in het duister. Wie zijn de grote aankopen die hij de supporters heeft belooft? Met twee transfervrije Franse spelers (Sanogo/Flamini) win je de oorlog niet. Hopelijk kan Arsenal deze zaterdag Spurs een goede klap uitdelen.
0
geplaatst: 30 augustus 2013, 00:48 uur
Zou mooi zijn als ze Spurs verslaan 
Maar goed, Arsenal kan het wel lastig gaan krijgen met Napoli en Dortmund. OM is nog het minst problematisch voor ze lijkt me.
En nog even de realiteit: #HaveArsenalSpentAnyMoneyYet?

Maar goed, Arsenal kan het wel lastig gaan krijgen met Napoli en Dortmund. OM is nog het minst problematisch voor ze lijkt me.
En nog even de realiteit: #HaveArsenalSpentAnyMoneyYet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.