Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 september 2013, 11:31 uur
Kaka terug naar Milan. Zonde, maar als liefhebber van de speler is het het beste. Ik denk dat hij het daar wel weer gaat laten zien. Ben wel benieuwd of hij nou echt transfervrij is vertrokken. Kan me bijna niet voorstellen dat er in dat geval niet een of andere constructie achter zit.
Toen hij naar Real kwam was hij beter dan Ronaldo. Hij heeft een vervelende blessure gehad, maar het is nou niet zo dat hij het nooit heeft laten zien... Maar daar kunnen Raul, Sneijder, Huntelaar, Casillas, Hierro en zelfs Robben over meepraten.
Mijn affiniteit met Real daalt dit jaar tot een dieptepunt door die achterlijke soap rondom Bale (die hooguit 40 miljoen waard is), Ancelotti aan het roer, Casillas op de bank, Higuain weg en de geruchten over Ozil, Xabi Alonso en Di Maria. De ramp wordt compleet als Suarez in de winter gekocht wordt. Ik reken in ieder geval niet op een kampioenschap. Welke idioot wil Ozil nou verkopen om dan die bijtende teckel te halen?
Toen hij naar Real kwam was hij beter dan Ronaldo. Hij heeft een vervelende blessure gehad, maar het is nou niet zo dat hij het nooit heeft laten zien... Maar daar kunnen Raul, Sneijder, Huntelaar, Casillas, Hierro en zelfs Robben over meepraten.
Mijn affiniteit met Real daalt dit jaar tot een dieptepunt door die achterlijke soap rondom Bale (die hooguit 40 miljoen waard is), Ancelotti aan het roer, Casillas op de bank, Higuain weg en de geruchten over Ozil, Xabi Alonso en Di Maria. De ramp wordt compleet als Suarez in de winter gekocht wordt. Ik reken in ieder geval niet op een kampioenschap. Welke idioot wil Ozil nou verkopen om dan die bijtende teckel te halen?
0
geplaatst: 2 september 2013, 11:35 uur
musician schreef:
Ik heb nu de enige, juiste uitleg gehoord.
Bij gebrek aan competitie, hebben de spelers van Feyenoord i.o.m. Ronald Koeman aan het begin van dit seizoen besloten om de andere ploegen een voorsprong van drie wedstrijden te geven.
Daarna zou dan de achtervolging worden ingezet.
Klinkt mij inderdaad vrij logisch in de oren en lijkt mij ook een plausibele verklaring. Zoiets ga je uiteraard niet vantevoren aankondigen. Anders is de lol er van af, natuurlijk.
(quote)
Ik heb nu de enige, juiste uitleg gehoord.
Bij gebrek aan competitie, hebben de spelers van Feyenoord i.o.m. Ronald Koeman aan het begin van dit seizoen besloten om de andere ploegen een voorsprong van drie wedstrijden te geven.
Daarna zou dan de achtervolging worden ingezet.
Klinkt mij inderdaad vrij logisch in de oren en lijkt mij ook een plausibele verklaring. Zoiets ga je uiteraard niet vantevoren aankondigen. Anders is de lol er van af, natuurlijk.
Ah, dus dat verklaart dit bericht: Pellè gelooft in landstitel Feyenoord | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
0
geplaatst: 2 september 2013, 11:38 uur
Stijn_Slayer schreef:
Kaka terug naar Milan. Zonde, maar als liefhebber van de speler is het het beste. Ik denk dat hij het daar wel weer gaat laten zien. Ben wel benieuwd of hij nou echt transfervrij is vertrokken. Kan me bijna niet voorstellen dat er in dat geval niet een of andere constructie achter zit.
Wat een onzin.
Ben het eens dat de transfer van Bale nergens op slaat (en Suarez eventueel ook), maar verder heeft Real de goede lijn ingezet met vooral nuttige jonge Spaanse topaankopen.
Ik had ook nog graag iemand als vervanger voor die irritante Di Maria gezien, maar Bale is me wat te duur geweest.
Ozil wordt momenteel toch ook wel overvleugeld door isco dus als je nu 40+ mil kan krijgen...
Kaka had sowieso 2 jaar geleden al verkocht moeten worden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 september 2013, 12:03 uur
Isco bewijst zich al meteen, maar de tweede helft van vorig jaar was Ozil echt wel goed aan het spelen. Op dat niveau zit Isco nog niet. Net zoals Illarramendi nog nowhere near Xabi Alonso is. Hebben ze eindelijk na het verlies van Makelele weer een wereldster op die plek, is het nog niet goed. Alonso is al jaren één van de meest bepalende spelers bij Real.
En dan die luie, bolle Fransoos in de spits. Met Morata erachter, die eerst niet goed genoeg was en nu ineens de toekomst moet zijn?
En dan die luie, bolle Fransoos in de spits. Met Morata erachter, die eerst niet goed genoeg was en nu ineens de toekomst moet zijn?

0
geplaatst: 2 september 2013, 12:08 uur
Alonso gaat ook echt niet weg hoor. Illaramendi kan juist perfect in zijn plek groeien nu.
En Benzema vind ik een prima spits met Morata er achter.
En Benzema vind ik een prima spits met Morata er achter.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 september 2013, 12:50 uur
Het scheelt dat hij geblesseerd is, maar volgens de geruchten wil Arsenal hem nog hebben en zou hij voor zeven miljoen weg mogen. Ik zou er alles aan doen om zijn contract met twee jaar te verlengen, maar het enige wat naar buiten komt is dat hij mogelijk vertrekt en weg wil.
0
Hendrik68
geplaatst: 2 september 2013, 14:04 uur
'Arsenal keurt recordaankoop Özil in Duitsland' | VoetbalPrimeur
Kijk, als dat doorgaat, heeft Real de helft van het Bale geld alweer terug. Best wel een hoop geld voor iemand waar "voldoende alternatieven" voor zijn.
Kijk, als dat doorgaat, heeft Real de helft van het Bale geld alweer terug. Best wel een hoop geld voor iemand waar "voldoende alternatieven" voor zijn.
0
geplaatst: 2 september 2013, 14:05 uur
Stijn_Slayer schreef:
Het scheelt dat hij geblesseerd is, maar volgens de geruchten wil Arsenal hem nog hebben en zou hij voor zeven miljoen weg mogen. Ik zou er alles aan doen om zijn contract met twee jaar te verlengen, maar het enige wat naar buiten komt is dat hij mogelijk vertrekt en weg wil.
7 miljoen? Ozil? hahaha. Dacht het niet.
0
geplaatst: 2 september 2013, 15:25 uur
Hendrik68 schreef:
Nu nog Ba en Di Maria op komen halen bij hun respectievelijke clubs en de transfer periode eindigt toch geweldig. Al vind ik eerlijk gezegd een verdediger eigenlijk nog wel veel belangrijker.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 september 2013, 16:03 uur
Eerst even die bovenkamer aan het werk zetten... Hoe kunnen ze anders voor zeven miljoen Suarez kopen? Ozil is ook niet geblesseerd en heeft geen aflopend contract. Xabi Alonso moet zeven miljoen opbrengen, Ozil 50.
0
geplaatst: 2 september 2013, 16:22 uur
Over Alonso gesproken, ik vind dit toch eigenlijk wel *het* sportnieuws van de dag: 'Formule 1-coureur Alonso neemt wielerploeg over' | Sport - NUjij.nl
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 september 2013, 17:16 uur
Kos schreef:
Hoe kom je erbij dat Xabi Alonso weggaat??
Hoe kom je erbij dat Xabi Alonso weggaat??
Dat is al weken/maanden een hardnekkig gerucht. Mourinho wilde hem bijvoorbeeld ook meenemen. Hij verklaart ook vaak dat hij nog eens in Engelend/bij Liverpool wil spelen. Google maar.
Volgens mij is er intern iets aan de gang. Het ligt duidelijk niet alleen aan Mourinho, want de status quo wordt nog steeds bedreigd. Het lijkt wel een of andere machtsstrijd.
0
geplaatst: 2 september 2013, 18:20 uur
GrafGantz schreef:
Over Alonso gesproken, ik vind dit toch eigenlijk wel *het* sportnieuws van de dag: 'Formule 1-coureur Alonso neemt wielerploeg over' | Sport - NUjij.nl
Alonso

0
geplaatst: 2 september 2013, 23:36 uur
Het is eindelijk officieel! Mesut Özil is vanaf nu een speler van Arsenal.
0
geplaatst: 2 september 2013, 23:41 uur
Lijkt me een groot gemis voor Madrid, als je zie hoeveel goede passes die man geeft.
Een hele goede aankoop dus van Arsenal, hebben ze ooit eerder zoveel geld voor een speler uitgegeven?
Een hele goede aankoop dus van Arsenal, hebben ze ooit eerder zoveel geld voor een speler uitgegeven?
0
geplaatst: 2 september 2013, 23:42 uur
Clubrecord voor Arsenal. Fellaini lijkt ondertussen nog op weg naar Man Utd, met Barry (Man City) als vervanger. Verder mogelijk nog Lukaku (Everton/WBA) en/of Demba Ba (L'pool) die vertrekken bij Chelsea, met Hulk als mogelijke binnenkomer.
0
geplaatst: 3 september 2013, 00:16 uur
trebremmit schreef:
Lijkt me een groot gemis voor Madrid, als je zie hoeveel goede passes die man geeft.
Tsja haast onbegrijpelijk als je het mij vraagt, Ozul dat is echt wereldklasse en hij was toch wel zowat de draaischijf van die ploeg. Of zo'n Isco meteen hetzelfde kan gedurende een heel seizoen, das wel heel veel verwachten van zo'n jonge gast. Of misschien krijgt Modric nu meer zijn kans.
Ik zou ook altijd liever een Ozul dan een Bale in de ploeg hebben (zeker omdat Ronaldo al een vergelijkbaar type is), maar bij Real heerst vaak een aparte transferlogica.
Maar goed, weer maar eens een extra reden om naar Match of the Day te kijken. De top 6 in Engeland gaat zeer aan elkaar gewaagd zijn, wordt een heel boeiende competitie.
0
geplaatst: 3 september 2013, 00:17 uur
trebremmit schreef:
Dit is 27 miljoen pond meer dan het voormalig record (17,6 mil.) voor Jose Reyes.
0
geplaatst: 3 september 2013, 00:18 uur
Chungking schreef:
Tsja haast onbegrijpelijk als je het mij vraagt, Ozul dat is echt wereldklasse en hij was toch wel zowat de draaischijf van die ploeg. Of zo'n Isco meteen hetzelfde kan gedurende een heel seizoen, das wel heel veel verwachten van zo'n jonge gast.
Ik zou ook altijd liever een Ozul dan een Bale in de ploeg hebben (zeker omdat Ronaldo al een vergelijkbaar type is), maar bij Real heerst vaak een aparte transferlogica.
Maar goed, weer maar eens een extra reden om naar Match of the Day te kijken. De top 6 in Engeland gaat zeer aan elkaar gewaagd zijn, wordt boeiende competitie.
(quote)
Tsja haast onbegrijpelijk als je het mij vraagt, Ozul dat is echt wereldklasse en hij was toch wel zowat de draaischijf van die ploeg. Of zo'n Isco meteen hetzelfde kan gedurende een heel seizoen, das wel heel veel verwachten van zo'n jonge gast.
Maar goed, weer maar eens een extra reden om naar Match of the Day te kijken. De top 6 in Engeland gaat zeer aan elkaar gewaagd zijn, wordt boeiende competitie.
Ze hebben ook nog Modric natuurlijk. Özil scoorde te weinig goals, in de optiek van Real Madrid.
0
geplaatst: 3 september 2013, 00:21 uur
En Lukaku wordt inderdaad geleend aan Everton, voor hemzelf wel het beste in ieder geval, bij Chelsea ging ie weinig spelen.
0
geplaatst: 3 september 2013, 00:22 uur
Marouane Fellaini naar Manchester United is nu ook officieel.
Edit: en Fabio Coentrao ook.
Edit: en Fabio Coentrao ook.
0
geplaatst: 3 september 2013, 00:25 uur
FlyLo schreef:
Ze hebben ook nog Modric natuurlijk. Özil scoorde te weinig goals, in de optiek van Real Madrid.
Ja dat is dus die Madridlociga he. Xavi scoort ook niet ongelofelijk veel (toch zeker de laatste jaren), maar daar hoor je toch niemand over. Uiteindelijk zijn daar toch ook andere spelers voor... Zo'n balvaste technicus die ook nog eens veel werkt is een meerwaarde voor elke ploeg.
0
geplaatst: 3 september 2013, 00:27 uur
Real Madrid lijkt de behoefte te hebben om bij iedere nieuwe trainer een half nieuw elftal aan te kopen. De oude spelers (met name de niet-Spanjaarden) worden dan bij het huisvuil gezet. Onbegrijpelijk dat Arbeloa daar nog altijd de vaste RB is, bv.
0
geplaatst: 3 september 2013, 00:39 uur
Tsja onbegrijpelijk soms he. De beste en meest succesvolle ploegen van de laatste jaren zijn toch niet toevallig Barca, ManU en Bayern... Die slagen erin een vaste kern gedurende lange tijd samen te houden en jonge talenten geleidelijk te integreren ipv al dat komen en gaan.
Maar ja, de econmische logica en het spektakel spelen ook mee. Prijzen lokken volk, maar grote namen evenzeer.
Maar ja, de econmische logica en het spektakel spelen ook mee. Prijzen lokken volk, maar grote namen evenzeer.
0
geplaatst: 3 september 2013, 02:07 uur
Fellaini naar Manu 
Alderweireld naar Atletico
Lukaku naar Everton
(Beste oplossing voor hem nu Eto'o komt)
De Belgen doen goed mee op de transfermarkt.

Alderweireld naar Atletico

Lukaku naar Everton
(Beste oplossing voor hem nu Eto'o komt)De Belgen doen goed mee op de transfermarkt.
0
geplaatst: 3 september 2013, 02:08 uur
Zeer teleurstellende transfer dag voor mij. Veel meer hoef ik ook niet te zeggen.
Lichtpuntje is dan weer dat Bazoer, Meleg en Lobodka een goede wedstrijd hebben gespeeld in Eindhoven vandaag. Bazoer kan wel eens de overstap maken naar het eerste later dit seizoen. Zonder aankopen (oké Duarte) op het middenveld en op de vleugels zal de jeugd ook wel serieuze kansen krijgen dit seizoen. Vermoedelijk zal vooral Andersen hier de vluchten van plukken. We gaan het zien.
Lichtpuntje is dan weer dat Bazoer, Meleg en Lobodka een goede wedstrijd hebben gespeeld in Eindhoven vandaag. Bazoer kan wel eens de overstap maken naar het eerste later dit seizoen. Zonder aankopen (oké Duarte) op het middenveld en op de vleugels zal de jeugd ook wel serieuze kansen krijgen dit seizoen. Vermoedelijk zal vooral Andersen hier de vluchten van plukken. We gaan het zien.
0
Cured
geplaatst: 3 september 2013, 08:44 uur
De bedragen vliegen je om de oren alsof het niks is; Real Madrid betaalt 100 miljoen voor Bale en verkoopt Özil voor 50 miljoen....
0
geplaatst: 3 september 2013, 10:30 uur
Het enige risico dat in de lucht blijft hangen, is dat er nog een speler in de komende weken alsnog naar een Russische club verkast.
Maar ben wel blij dat bijvoorbeeld Pelle en Martins Indi zijn gebleven. Alle onzekerheid bij alle clubs is weg, iedereen kan zich concentreren op de competities, met de spelers die ze hebben.
Eigenlijk vind ik dat gedoe maar niets, tijdens een lopend seizoen. Dat zou daarvoor allemaal rond moeten zijn.
Door het nog kunnen opstellen van Alderweireld en Eriksen in de eerste weken, zou je haast nog kunnen denken aan copetitievervalsing, als ze gewoon in de zomerstop weg hadden moeten zijn.
Misschien een tip voor de FIFA: alle transfers moeten afgerond zijn voor de competitie per land begint. Dan is zo'n laatste dag ook niet meer interessant.
Maar ben wel blij dat bijvoorbeeld Pelle en Martins Indi zijn gebleven. Alle onzekerheid bij alle clubs is weg, iedereen kan zich concentreren op de competities, met de spelers die ze hebben.
Eigenlijk vind ik dat gedoe maar niets, tijdens een lopend seizoen. Dat zou daarvoor allemaal rond moeten zijn.
Door het nog kunnen opstellen van Alderweireld en Eriksen in de eerste weken, zou je haast nog kunnen denken aan copetitievervalsing, als ze gewoon in de zomerstop weg hadden moeten zijn.
Misschien een tip voor de FIFA: alle transfers moeten afgerond zijn voor de competitie per land begint. Dan is zo'n laatste dag ook niet meer interessant.
0
geplaatst: 3 september 2013, 10:49 uur
Dat niemand deze knaap nog voor de deadline heeft ingelijfd is verbazingwekkend 
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ibHRquIsXkg#t=183[/embed]

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ibHRquIsXkg#t=183[/embed]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.