Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 september 2013, 10:52 uur
0
geplaatst: 3 september 2013, 10:58 uur
GrafGantz schreef:
Dat niemand deze knaap nog voor de deadline heeft ingelijfd is verbazingwekkend
(embed)
Dat niemand deze knaap nog voor de deadline heeft ingelijfd is verbazingwekkend

(embed)
Gaat naar Bayer Leverkusen.

0
geplaatst: 3 september 2013, 11:32 uur
0
geplaatst: 3 september 2013, 11:57 uur
0
geplaatst: 3 september 2013, 12:02 uur
Ah, dat had ik dan niet meegekregen. Hij wordt al vrij lang met allerhande grote clubs in verband gebracht maar ik dacht dat hij komend seizoen gewoon weer in Finland zou spelen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 september 2013, 12:33 uur
Ozil heeft vorig jaar negen competitiedoelpunten gemaakt. Dat vind ik niet te weinig, zeker gezien de manier waarop Ozil speelt. Hij speelt toch vrij dienend, werkt heel hard en is geen pure aanvaller die voor eigen glorie gaat. Alsof Bale er nu elk jaar twintig gaat scoren...
De eerste helft van vorig seizoen was Ozil best wel belabberd aan het spelen, maar de tweede helft was hij na Ronaldo de uitblinker. Zonde dat hij nu bij zo'n club gaat spelen waar hij toch niets wint. En als 'ie echt uitblinkt, koopt Real hem over twee jaar gewoon weer terug voor 80 miljoen. Wanbeleid.
De eerste helft van vorig seizoen was Ozil best wel belabberd aan het spelen, maar de tweede helft was hij na Ronaldo de uitblinker. Zonde dat hij nu bij zo'n club gaat spelen waar hij toch niets wint. En als 'ie echt uitblinkt, koopt Real hem over twee jaar gewoon weer terug voor 80 miljoen. Wanbeleid.
0
geplaatst: 3 september 2013, 13:13 uur
Dus omdat Arsenal al een tijdje droog staat zijn ze nu een club waar je niks wint? Ik ben blij dat de spelers niet zo denken als jij want anders zou Arsenal inderdaad nooit meer wat winnen 

0
geplaatst: 3 september 2013, 13:27 uur
musician schreef:
Het enige risico dat in de lucht blijft hangen, is dat er nog een speler in de komende weken alsnog naar een Russische club verkast.
Het enige risico dat in de lucht blijft hangen, is dat er nog een speler in de komende weken alsnog naar een Russische club verkast.
Nee, want die deadline is gisteren 2200 NL tijd ook verstreken. Alleen de Turken kunnen nog 1 week hun gang gaan
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 september 2013, 13:36 uur
Linius schreef:
Dus omdat Arsenal al een tijdje droog staat zijn ze nu een club waar je niks wint? Ik ben blij dat de spelers niet zo denken als jij want anders zou Arsenal inderdaad nooit meer wat winnen
Met alleen Ozil ga je nog steeds niets winnen. Wenger vindt het allemaal wel best en haalt altijd spelers waar wat mis mee is of die gewoon niet goed genoeg zijn voor het niveau waar Arsenal op hoort te spelen.
Zo'n Flamini, jezus mina..
0
geplaatst: 3 september 2013, 13:43 uur
Ach ja, ze laten in ieder geval wel goed voetbal zien en steken zich niet belachelijk diep in de schulden. Daar valt ook wel iets voor te zeggen. Een Engelse club die al ruim een decennia jaarlijks CL speelt, wiens duurste speler tot nu toe 20 miljoen kostte, daar heb ik best respect voor.
0
Hendrik68
geplaatst: 3 september 2013, 13:57 uur
Voor je het weet zit een speler als Ozil bij Madrid op de bank, omdat een ander systeem net even beter werkt of omdat de trainer niet je beste vriend is. Bij Real zetten niet de minste trainers een groot kampioen als Casillas zonder pardon op de bank om zogenaamd te laten zien dat "niemand groter is als het team". Een jaar voor het WK is dat voor Ozil geen prettig vooruitzicht. Daarom snap ik heel goed dat hij naar een club als Arsenal gaat, die hem duidelijk heel graag wil hebben, waar hij financieel ook nog eens op vooruit gaat (van die 50 miljoen krijgt hij ook vast een leuk percentage). Bovendien is de Engelse competitie 10 keer leuker dan de Spaanse. Arsenal haalt inderdaad niet het neusje van de zalm over het algemeen, omdat daar nog enigszins op de centjes gepast moet worden. Niet elke club heeft net als Real een door Nederlanders gesubsidieerde bank achter zich staan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 september 2013, 16:47 uur
Wat ik al zei: hij is een eng mannetje met een incestueus transferbeleid, een schooier, en hij pakt nooit prijzen. En nu pakt hij Ozil verdomme ook nog af. 

0
geplaatst: 3 september 2013, 17:12 uur
herman schreef:
Ach ja, ze laten in ieder geval wel goed voetbal zien en steken zich niet belachelijk diep in de schulden. Daar valt ook wel iets voor te zeggen.
Is dat zo?Ach ja, ze laten in ieder geval wel goed voetbal zien en steken zich niet belachelijk diep in de schulden. Daar valt ook wel iets voor te zeggen.
Premier League kraakt onder de schuldenlast - nr10.be
Arsenal niet alleen sportief in de problemen - catenaccio.nl
Die schulden blijven overigens een raar fenomeen. Iedereen roept wat anders..
Arsenal blijft winst maken - AD.nl
0
geplaatst: 3 september 2013, 18:17 uur
Stijn_Slayer schreef:
Wat ik al zei: hij is een eng mannetje met een incestueus transferbeleid, een schooier, en hij pakt nooit prijzen. En nu pakt hij Ozil verdomme ook nog af.
Ozil en Higuain , de 2 beste spelers van Real weg Wat ik al zei: hij is een eng mannetje met een incestueus transferbeleid, een schooier, en hij pakt nooit prijzen. En nu pakt hij Ozil verdomme ook nog af.

jammer genoeg niet beiden naar Arsenal, ik zou hen toch eens een titel gunnen, al mag liverpool die ook nog eens winnen. Zolang de strijd in Engeland maar tussen Man Utd, Liverpool en Arsenal gaat ben ik content.
0
Martial
geplaatst: 3 september 2013, 18:18 uur
musician schreef:
Maar ben wel blij dat bijvoorbeeld Pelle en Martins Indi zijn gebleven. Alle onzekerheid bij alle clubs is weg, iedereen kan zich concentreren op de competities, met de spelers die ze hebben.
Maar ben wel blij dat bijvoorbeeld Pelle en Martins Indi zijn gebleven. Alle onzekerheid bij alle clubs is weg, iedereen kan zich concentreren op de competities, met de spelers die ze hebben.
Pelle had ik sowieso niet verwacht dat hij zou vertrekken op de laatste transferdag, ook omdat je dan nauwelijks een vervanger aan kan trekken of het had een megabod moeten zijn van 20 miljoen ofzo

Indi vind ik prima dat hij blijft om nu heel het seizoen naar die trage Mathijssen achterin te kijken al ligt alweer wel een talent op de loer Kongolo.
Nu nog hopen dat Van Geel genoeg geld bij elkaar krijgt om Bakkal te contracteren dan moet een plek bij de eerste 3 toch mogelijk zijn.
En dat Fc Dordrecht blijft maar winnen en dat gun ik die Harry Van Den Ham (trainer) wel een sympatieke kerel vind ik dat.
Al komt aan die winstpartijen op 26 september sowieso een einde hoe dan ook

En aanstaande zaterdag een heuse topper op het programma Fc Dordrecht - VVV Venlo
0
geplaatst: 3 september 2013, 18:27 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ozil is anders wel een prijs
, beter dan Bale dat denk ik wel ja.Ik las ook dat Di Marie weg was of ging, echt raar zeer goede speler.
0
geplaatst: 3 september 2013, 18:42 uur
Stijn_Slayer schreef:
Schooier?

Dat hij nooit prijzen pakt kun je hem toch niet aanrekenen? City en Chelsea hebben de afgelopen jaren voor zowat 1,5 miljard aan spelers gekocht, zo vreemd is het dan niet als je geen kampioen wordt...
0
geplaatst: 3 september 2013, 19:10 uur
Ik weet niet waar jullie het over hebben. Nooit prijzen gepakt????
3 maal Engels kampioen 4 maal de fa cup enz.
Noem dat maar nooit prijzen winnen
3 maal Engels kampioen 4 maal de fa cup enz.
Noem dat maar nooit prijzen winnen

0
geplaatst: 3 september 2013, 20:46 uur
De laatste prijs die Arsenal pakte was de FA cup in 2005, laatse titel in 2003-2004, toch al behoorlijk lang geleden voor een topclub. Dan krijg je als coach toch heel erg veel krediet...
Dit seizoen zal ook wel weer degelijk zijn, maar meespelen voor de titel en/of champions league zit er toch echt niet in hoor.
Dit seizoen zal ook wel weer degelijk zijn, maar meespelen voor de titel en/of champions league zit er toch echt niet in hoor.
0
geplaatst: 5 september 2013, 00:02 uur
0
geplaatst: 5 september 2013, 21:19 uur
Martial schreef:
En dat Fc Dordrecht blijft maar winnen en dat gun ik die Harry Van Den Ham (trainer) wel een sympatieke kerel vind ik dat.
En aanstaande zaterdag een heuse topper op het programma Fc Dordrecht - VVV Venlo

Schapekoppen!!!
0
geplaatst: 5 september 2013, 22:28 uur
Wat staat Wawrinka heerlijk te spelen zeg. Murrie weet het even niet meer.
0
geplaatst: 6 september 2013, 00:35 uur
Morgen weer WK-kwalificatievoetbal
Tijd om WK veilig te stellen door van de Schotten te winnen morgen.
Mijn opstelling voor de (blessuregeteisterde) duivels
Courtois/Mingolet (heb totaal geen voorkeur meer)
Alderweireld, Lombaerts, Van Buyten?/Ciman?/Van Damme?, Vertonghen (Kompany en Vermaelen geblesseerd)
Fellaini, Witsel, Dembele
De Bruyne, Benteke, Mertens?/Mirallas?/Chadli? (Bij geen basisstek voor Hazard, zit kans in door lichte blessure)
Nog een mooie opstelling ondanks vele gekwetsten
Tijd om WK veilig te stellen door van de Schotten te winnen morgen.
Mijn opstelling voor de (blessuregeteisterde) duivels
Courtois/Mingolet (heb totaal geen voorkeur meer)
Alderweireld, Lombaerts, Van Buyten?/Ciman?/Van Damme?, Vertonghen (Kompany en Vermaelen geblesseerd)
Fellaini, Witsel, Dembele
De Bruyne, Benteke, Mertens?/Mirallas?/Chadli? (Bij geen basisstek voor Hazard, zit kans in door lichte blessure)
Nog een mooie opstelling ondanks vele gekwetsten

0
geplaatst: 6 september 2013, 20:41 uur
Dat tschiet lekker op, 0 - 1 door Robben in de tweede minuut. Een overbekende krul vanaf rechts, nog een keer passeren en dan met links in de linkerkruising.
Die zie je ook volledig aankomen, slechts één rechterbeen van een verdediger is nodig om Robben de doorgang te beletten en de andere kant op te dwingen.
Gelukkig zijn er nog landen die blijkbaar het Nederlands voetbal en met name Robben nog niet hebben bestudeerd.....
Tijd voor een walk over!
Die zie je ook volledig aankomen, slechts één rechterbeen van een verdediger is nodig om Robben de doorgang te beletten en de andere kant op te dwingen.
Gelukkig zijn er nog landen die blijkbaar het Nederlands voetbal en met name Robben nog niet hebben bestudeerd.....
Tijd voor een walk over!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.