MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
musician schreef:
(quote)

(quote)

Ik begrijp dat je met die site al een eerste voorzet gaf tot "vuren" richting Feyenoorders? Het is één grote infectie wat je met die site binnenhaalt, mijn computer staat nog bij te komen van alle virussen, de Spaanse griep is er nog niks bij.

Heb gisteren én de wedstrijd niet gezien én, dat is nog het ergste, heb niet kunnen mumeteren (zit nu op mijn werk). Vervolgens moet ik nog die rottige ask toolbar zien te verwijderen, dat is me nog niet gelukt.

Op die manier wordt Fox inderdaad goedkoper op de lange termijn. Ja, hoe verder naar Dordt..... (en dan zit ik al ver weg)

Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik gebruik die site al jaren en heb een goede virusscanner . Moet wel wat reclame afvinken maar heb nog nooit hinder van ondervonden. En hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt....dat mag je best wel zeggen hoor. Dat hoor ik heel mijn leven al Heerlijk wonen op ONS eilandje! Ik hoop dat je P.C inmiddels weer gefixt is.

Inmiddels is het weer in orde!

musician schreef:
Inmiddels is het weer in orde!

Gelukkig maar..........zal in de toekomst wat voorzichtiger zijn met het plaatsen van "dubieuze" links.

P.S. Weer 3 punten erbij

Haha Martinez

120+1

Slechte penal van Lukake en Bayern wint.
Mooie pot voetbal gezien!

sheep67 schreef:
(quote)

http://firstrownow.eu/

Ik kijk op deze manier dan maar naar Feijenoord ( en gratis)
Live Sport Streams, Football, Soccer, Ice Hockey, Tennis, Basketball / LiveTV
Deze werkt ook goed (en virusloos).

Bedankt chevy
Mooi beeld en direct enkele wedstrijden uit Spanje nu.........

Gebruik Firstrow al een paar jaar en nog nooit problemen mee gehad eigenlijk. Gebruik het eigenlijk alleen voor Barcelona, Ajax kan ik gelukkig wel via Eredivisie Live (Fox Sports) volgen.

Chelsea

Wat een ongelofelijk spannende wedstrijd. Jammer dat het met zo'n dramatische penalty eindigde.

[/quote]
Nu is dat alleen niet gebeurd, de spelers vertonen vervolgens ook nog eens geen progressie in hun spel, erger nog, het lijkt er wel op alsof ze met z'n allen collectief het spelletje zijn verleerd. Aangevuld met een chronisch tekort aan spelinzicht en fanatisme, over afronding nog maar gezwegen.

Er is een soort van lamlendigheid ontstaan waar het tekort aan talent pijnlijk bloot wordt gelegd, in plaats dat dit wordt gecompenseerd door mouwen opstropen en opportunisme.

Het feit dat er geen enkele progressie (meer) in zit (en dat op die leeftijd) én er ook nog eens sprake is van een groot gebrek aan spelvreugde (kort samengevat) dat is toch wel aan te rekenen.

In feite is de club 5 jaar teruggevallen, in plaats van 1 jaar vooruit en dat is toch wel kwalijk en pijnlijk. [/quote]

Ik vind dat je erg voorbarig bent om eerlijk te zijn. Het seizoen is 4 dagen onderweg.En nu al kom je met allerlei conclusies. Dit zijn veelal jonge spelers die 2 jaar lang in principe de wind hebben mee gehad. En nu zit het tegen. Zo gaat dat nu eenmaal. Gebeurd bij bijna iedere ploeg. Zeker bij zo'n jonge ploeg. En je vergeet meschien ook dat de rotterdammer 2 jaar achterelkaar hoger zijn geeindigd dan vooraf voorzien was.Geen progressie? Wederom een erg vroege conclusie Hans. Geen spelvreugde? Ok maar bij een ploeg die drie keer achterelkaar verliest zie of denk je dat wel vaker te zien. Of dat ook echt zo is vind ik altijd moeilijk in te schatten. En dan maar liefst 5 jaar teruggevallen?!!!! Dat is wel erg overdreven zeg.
Ik zou zeggen kijk eens halverwege het seizoen. En vervolgens aan het einde van het seizoen. En dan kun je het Wk waarschijnlijk ook nog mee laten wegen. Daar zullen ongetwijfeld nog wel een aantal Feyenoorders rondlopen.
Wel een beetje positief blijven Musician toch?

Martial
musician schreef:

Wat Van Geel heeft gedaan, is op zich dus begrijpelijk. Hij is er in geslaagd om de trainer te behouden en het elftal min of meer compleet te houden. Gezien de resultaten van vorig seizoen waren loonsverhoging etc niet te voorkomen, maar gezien het verwachtingspatroon dat was geschapen, een alleszins te verdedigen standpunt.

Ik pak dit er even uit voor het gemak, inderdaad is alles hetzelfde gebleven zowel trainer als spelersgroep, maar ook vorig seizoen werd Feyenoord geen kampioen en kwamen de tekort komingen van dit elftal aan het licht dat dit Feyenoord creativiteit/mentaliteit en scorend vermogen mist en om niet alles afhankelijk van Pelle te laten worden werd in het dit nog prille seizoen gekozen voor een iets andere speelstijl en een roulatiesysteem, maar dit pakt vooralsnog niet goed uit + dat toch veel weer op de schouders van Pelle terecht komt.

Dat Feyenoord geen cent te makken heeft is algemeen bekend en dat het zijn heil moet zoeken in transfervrije of huurbare spelers is een feit, maar probeer dan wel je elftal te versterken waarmee je vooruit gaat en niet wat er nu op de bank zit zoals een Verhoek, Singh, Te Vrede, Goosens, Vormer, ook een Immers vind ik niet bij Feyenoord horen, dan word ik liever 10e met eigen jeugd dan met deze middelmaat.

Van Geel is een voorzichtige TD en heeft natuurlijk de mazzel gehad dat alles zo op z'n plaats viel met Guidetti en Pelle, Janmaat is dan wel zijn verdienste maar voor de rest valt het eigenlijk wel mee, maar ja aan ene kant wel weer begrijpelijk ivm de lege portomonee.

Om het huidige Feyenoord door te laten groeien had je eigenlijk 2 gerichte aankopen moeten doen dan had je elftal waarschijnlijk weer een boost gegeven en kon je op jacht gaan naar het kampioenschap, dat er in deze samenstelling waarschijnlijk niet in zit?

Feyenoord heeft natuurlijk ook nog de naweeën van de schuld die ze moeten wegwerken dat er nauwelijks wat te doen valt op de transfermarkt, maar wie weet verrast Van Geel nog de komende dagen?
Bakkal is transfervrij lees ik net, die mogen ze van mij zo weer terug halen.

Laten we het hopen dat er nog íets gebeurd, tenminste.

Het uitblijven van andere aanschaffen breekt ze inderdaad redelijk op, daar zijn we het ook helemaal over eens.
Bakkal is overigens een mooi voorbeeld van een Feyenoord speler die goed paste in het geheel maar elders onbegrepen ronddartelt.

Hoe je ook aankijkt tegen het vorige seizoen, het was altijd nog een stuk beter dan wat ik tot nu toe heb gezien. En een terugval zou niet moeten mogen, gezien wie er rondlopen. Vorig seizoen waren ze ook weer iets beter dan het seizoen er voor, ondanks dat Guidetti er toen rondliep.

Ja, we kunnen wel zeggen, wat Iggy ook doet, dat ze nog maar net aan de competitie zijn begonnen. Maar inmiddels hebben we wel de uitschakeling in Europa achter de rug. En een verlies van de eerste drie wedstrijden (en dan moet je nog beginnen!) leidt ook zelden nog tot een leuke eindklassering.

Ik ben met Feyenoord niet tevreden met de plekken 5 tot en met 10. De Top 3 was mijn verwachtingspatroon. Maar daar zijn ze inmiddels mijlenver van weg.

Nou Ajax, morgen dan maar winnen en weer de top drie binnen gaan...

Duarte nu dus ook binnen. Zal mij benieuwen wat hij kan brengen.

Linius schreef:
Nou Ajax, morgen dan maar winnen en weer de top drie binnen gaan...
Duarte nu dus ook binnen. Zal mij benieuwen wat hij kan brengen.

En Ajax moet hopen dat PEC verliest ....

Oh dat maakt niet uit, PEC blijft sowieso koploper. Wie dat had voorspelt bij de wedkantoren is nu rijk

Maar als PEC verliest zou dat wel aardig zijn. Ze moeten de volgende competitie ronde namelijk naar Amsterdam toe

EDIT

Ik heb nu pas door met me stomme kop dat ze tegen Utrecht moeten. Het is jullie gegund hoor RoE

Utrecht heeft in ieder geval al gewonnen met cafe slopen.

trebremmit schreef:
Utrecht heeft in ieder geval al gewonnen met cafe slopen.

Het is maar hoe je het in het nieuws brengt. Staat volledig los van het voetbal dat een stel idiote randdebielen een cafe sloopt. Het is meestal gewoon asociaal werkschuw tuig dat overal schijt aan heeft en kennelijk ook een club meent te ondersteunen. FC Utrecht is het al tot op de bodem aan het uitzoeken en de heren kunnen een lang stadionverbod tegemoet zien, wat mij betreft levenslang.

Als ze Ajax sjaaltjes hadden gedragen had de Amsterdamse media vast de naam Ajax niet genoemd ....

Ach ja, elke stadsclub lijkt wel te maken te hebben met zo'n beweging debiele 'fans'. Niets aan te doen helaas.

Ajax speelt ondertussen niet echt een fijne wedstrijd in Groningen. Hopelijk kunnen ze met een beetje vechten die overwinning er wel uitslepen. Ik zie Groningen zeker nog wel een doelpunt maken als het zo door gaat dus een tweede erbij mag wel...

Groningen

Vermeer bedankt!

Nou dat doelpunt van Groningen is dus inderdaad gekomen. Wat een blunder zeg. En dan te bedenken dat dertig seconden daarvoor de 0-2 in de maak was. Ik snap echt niet waarom Bojan op zo'n moment denkt nog even een derde speler te moeten uitkappen als Schöne volledig vrij naast je staat. Snel vergeten dit. Gelukkig doet de concurrentie het niet veel beter dit weekend.

Running On Empty schreef:

Als ze Ajax sjaaltjes hadden gedragen had de Amsterdamse media vast de naam Ajax niet genoemd ....

Linius schreef:
Nou dat doelpunt van Groningen is dus inderdaad gekomen. Wat een blunder zeg. En dan te bedenken dat dertig seconden daarvoor de 0-2 in de maak was. Ik snap echt niet waarom Bojan op zo'n moment denkt nog even een derde speler te moeten uitkappen als Schöne volledig vrij naast je staat. Snel vergeten dit. Gelukkig doet de concurrentie het niet veel beter dit weekend.

Gelukkig blijft het spannend in de Eredivisie dankzij FC Utrecht.
Overigens een lekkere blunder van Vermeer.

Running On Empty schreef:
(quote)

Gelukkig blijft het spannend in de Eredivisie dankzij FC Utrecht.
Overigens een lekkere blunder van Vermeer.

Het is ongelofelijk dat we met zoveel verliespunten maar drie punten achter staan op PSV en gelijk of zelfs voor (Feyenoord...) op andere concurrenten. De Eredivisie blijft een aparte competitie.

Echt een hele bizarre competitie, dit.

Je ziet dat er nauwelijks elftallen zijn die ver boven alles uitsteken, integendeel, het kan alle kanten op. Vraag me niet waarom, het zal wel met de leegloop te maken hebben, maar het leidt allemaal tot een nivellering waar ze in ieder geval in Europese competities korte metten mee maken.

Ajax oogt totaal ontredderd en lijkt mij voor iedereen te pakken. Dat vertrek van Alderweireld en Eriksen komt ze nog duur te staan. Dan krijgen ze Duarte daar voor terug. Je begrijpt niet, waar ze daar precies mee bezig zijn.

Al met al, zou Feyenoord met drie punten meer op de derde plaats hebben gestaan, dus hun eigen belabberde optreden van die eerste drie wedstrijden wordt gecompenseerd door het verlies van anderen, waar ze anders op 9 punten verschil hadden gestaan. Ben blij dat er in ieder geval vandaag ook nog verschillende Feyenoord spelers hebben gescoord.

De ontwikkelingen in de Nederlandse competitie is iets, waar we in Europees verband niet zo gelukkig mee moeten zijn. De eredivisie toont een uiterst grillig verloop. Daar kun je, als neutrale toeschouwer, wellicht om lachen. Per slot van rekening is de Spaanse competitie met dat eeuwige Real Madrid en Barcelona bovenaan door de voorspelbaarheid ook te saai voor woorden.

Een mooie middenweg, lijkt mij maar het beste.

Tsja de transferdeadline, als de competitie al een maand bezig is, is ook gewoon een farce. Ze kunnen net zo goed de voorbereiding afschaffen, de helft van de clubs hebben een compleet ander team dan aan het begin van het seizoen...

Verder wordt het wel spannend. Iedereen geeft hoog op van PSV, maar in feite hebben zij 3x gewonnen van matige teams en gelijkgespeeld tegen Heracles en Cambuur. Ajax en Feyenoord hebben een veel zwaarder programma gehad tot nu toe. Ik zou echt niet durven te zeggen, wie er kampioen gaat worden...

Zulte Waregem

Ernie schreef:
Zulte Waregem

Wat een match! Toch knap, na zo'n zware match in Cyprus.

Titmeister schreef:
Ik zou echt niet durven te zeggen, wie er kampioen gaat worden...

Ik heb nu de enige, juiste uitleg gehoord.

Bij gebrek aan competitie, hebben de spelers van Feyenoord i.o.m. Ronald Koeman aan het begin van dit seizoen besloten om de andere ploegen een voorsprong van drie wedstrijden te geven.

Daarna zou dan de achtervolging worden ingezet.

Klinkt mij inderdaad vrij logisch in de oren en lijkt mij ook een plausibele verklaring. Zoiets ga je uiteraard niet vantevoren aankondigen. Anders is de lol er van af, natuurlijk.

Als deze tactiek ook toegepast is in de EL en er dan vanuit gaande dat de wild card van feyenoordbahce wel bij hun terecht zou komen hebben zij zich in de loterijmeneer vergist

Nee, over de EL is er niet gerept.
Het kan dat daar inderdaad sprake was van een maatje te groot

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:37 uur

geplaatst: vandaag om 00:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.