Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2013, 22:05 uur
Dit gaan ze niet meer winnen. Wat gaat er mis na de 0 - 1? Veel, zoals het nalaten van de 0 - 2. Wat had gekund maar wordt nagelaten.
Nog een kwartier maar daar wordt door het Nederlands Elftal echt niet meer gescoord.
Edit: vooruit, een gelukje dan nog met een pingel. Ben blij dat ik al die tijd gewoon muziek heb gedraaid, dat scheelt dan nog in de ergernis.
Nog een kwartier maar daar wordt door het Nederlands Elftal echt niet meer gescoord.
Edit: vooruit, een gelukje dan nog met een pingel. Ben blij dat ik al die tijd gewoon muziek heb gedraaid, dat scheelt dan nog in de ergernis.
0
geplaatst: 6 september 2013, 22:35 uur
Pffff 60 sportkanalen maar Schotland-Belgie is nergens te vinden ...
0
geplaatst: 6 september 2013, 22:37 uur
Tja tijd voor Nigel de Jong voor de verdediging, want met zulke verdedigers is dat wel nodig.
Wanstaltige vertoning verder, snap ook niet waarom Kuytt er zo nodig weer in moest, weet hij soms iets over Van Gaal waarmee hij hem chanteert?
Wanstaltige vertoning verder, snap ook niet waarom Kuytt er zo nodig weer in moest, weet hij soms iets over Van Gaal waarmee hij hem chanteert?
0
geplaatst: 6 september 2013, 23:07 uur
Alleen speelt Van Gaal niet met defensieve middenvelders. Maar De Jong hoort er wel in, vind ik ook.
Treurig potje al met al, na 5 minuten dacht ik ook dat het wel gespeeld was...
Een linkerkant met Willems èn Lens is ook wat veel van het goede. Twee spelers die het eigenlijk net niet hebben. Al gaan al deze speelminuten zich in het geval van Willems nog wel uitbetalen, denk ik. Wellicht dat dat over een jaar of 4 wel een topper is.
De Vrij en BMI vrij zwak, al passten ze in de eerste helft wel goed in.
Hopelijk is Narsingh weer snel fit: met twee snelle vleugelaanvallers zou Oranje wel gebaat zijn. Wat dat betreft wel jammer dat Ola John, Labyad, Afellay en Elia er niet meer bij zijn door verschillende omstandigheden.
Anderszijds hadden we deze discussie wellicht niet als De Vrij en Vorm de 1-1 hadden kunnen voorkomen. Zoals De Vrij daar verdedigt.
Treurig potje al met al, na 5 minuten dacht ik ook dat het wel gespeeld was...
Een linkerkant met Willems èn Lens is ook wat veel van het goede. Twee spelers die het eigenlijk net niet hebben. Al gaan al deze speelminuten zich in het geval van Willems nog wel uitbetalen, denk ik. Wellicht dat dat over een jaar of 4 wel een topper is.
De Vrij en BMI vrij zwak, al passten ze in de eerste helft wel goed in.
Hopelijk is Narsingh weer snel fit: met twee snelle vleugelaanvallers zou Oranje wel gebaat zijn. Wat dat betreft wel jammer dat Ola John, Labyad, Afellay en Elia er niet meer bij zijn door verschillende omstandigheden.
Anderszijds hadden we deze discussie wellicht niet als De Vrij en Vorm de 1-1 hadden kunnen voorkomen. Zoals De Vrij daar verdedigt.

0
geplaatst: 6 september 2013, 23:47 uur
Beide doelpunten waren zeer zwak verdedigd, Vorm was ook niet best vandaag.
Hopelijk gaat Stekelenburg weer veel keepen in de PL, toch wel in potentie de beste keeper die we op dit moment hebben.
En inderdaad is het ook te hopen dat een Ola John of een Narsingh er weer bij komt, Lens zie ik het niet zo in.
Maar goed, als de gehele verdediging het elke week al moeilijk heeft in de eredivisie dan mogen we er ook niet al te veel van verwachten denk ik.
Hopelijk gaat Stekelenburg weer veel keepen in de PL, toch wel in potentie de beste keeper die we op dit moment hebben.
En inderdaad is het ook te hopen dat een Ola John of een Narsingh er weer bij komt, Lens zie ik het niet zo in.
Maar goed, als de gehele verdediging het elke week al moeilijk heeft in de eredivisie dan mogen we er ook niet al te veel van verwachten denk ik.
0
geplaatst: 6 september 2013, 23:47 uur
De Vrij is gewoon te licht voor Oranje. Al zijn er weinig betere opties voorhanden. Het is te hopen op de ontwikkeling van Rekik, lijkt me binnen afzienbare tijd een reële optie. Verder zou de Jong ook wel echt een toevoeging zijn idd. Mss wel goed dat dit geen walkover werd, een beetje realiteitsbesef kan geen kwaad.
0
geplaatst: 6 september 2013, 23:50 uur
Running On Empty schreef:
Schotland - Belgie gevolgd via een live-stream maar een mede-user heb ik hiermee een paar dagen geleden benadeeld met het binnen halen van een virus.
Al jaren kijk ik zonder problemen. Alleen wat reclame wegdrukken

0
geplaatst: 6 september 2013, 23:57 uur
Wellicht dat Heitinga weer eens opgelapt kan worden. 29 jaar en in zijn goede tijd echt wel een klasse of 3 beter dan De Vrij. Leek me overigens ook een aardige vervanger voor Alderweireld bij Ajax.
Neem nu aan dat Vlaar speelt ipv De Vrij en dat is ook wel terecht. Die doet het ook goed in de Premier League.
Neem nu aan dat Vlaar speelt ipv De Vrij en dat is ook wel terecht. Die doet het ook goed in de Premier League.
0
geplaatst: 7 september 2013, 00:06 uur
sheep67 schreef:
Schotland - Belgie gevolgd via een live-stream maar een mede-user heb ik hiermee een paar dagen geleden benadeeld met het binnen halen van een virus.
Ja die streams ken ik. Vreselijk die trojans overal in je PC.
0
geplaatst: 7 september 2013, 11:06 uur
herman schreef:
Wellicht dat Heitinga weer eens opgelapt kan worden. 29 jaar en in zijn goede tijd echt wel een klasse of 3 beter dan De Vrij. Leek me overigens ook een aardige vervanger voor Alderweireld bij Ajax.
Nederland mist gewoon verdedigers die aanvallers kunnen opvreten, ik zie er echt niet 1 (een).
Ik vrees daarom dat op het wk met gehaaide aanvallers als de Ronaldo's, Messi's en Suarissen
NL altijd achter de feiten aan gaat lopen, PSV vorig seizoen is toch een duidelijk voorbeeld wat de invloed van - een in dat geval zelfs erg slechte verdediging- op de teamprestatie is.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 september 2013, 11:40 uur
Heitinga bij Ajax wordt dan vast een Mathijsen pt. 2. Ajax gaat zijn salaris gelukkig niet betalen.
0
geplaatst: 7 september 2013, 13:57 uur
Staat op zich best slecht zo'n gelijkspel tegen Estland, maar de kwalificatie staat niet onder druk ofzo. Ik houd het op een slippertje. Zo slecht was het spel ook verder niet (ook zeker niet goed) en dit is leerzaam voor Martins Indi en De Vrij. Foutjes vallen eenmaal meer op als ze afgestraft worden en dit prikkelt ze dan hopelijk om nóg iets geconcentreerder op hun man te letten.
Leuk dat België zich ook weer eens lijkt te plaatsen.
Leuk dat België zich ook weer eens lijkt te plaatsen.
0
geplaatst: 7 september 2013, 15:15 uur
Eens met Jasper's verhaal en dinsdag volgt toch gewoon plaatsing.
Dit soort slipperwedstrijden kwam ook bij veel sterkere Oranje uitvoeringen voor.
En België heeft een uitstekende generatie , die gaan zich terecht plaatsen met goed voetbal in een stevige groep ook nog,
België is in ieder geval completer dan Oranje.
Dit soort slipperwedstrijden kwam ook bij veel sterkere Oranje uitvoeringen voor.
En België heeft een uitstekende generatie , die gaan zich terecht plaatsen met goed voetbal in een stevige groep ook nog,
België is in ieder geval completer dan Oranje.
0
geplaatst: 7 september 2013, 15:57 uur
Rudi S schreef:
Tot 10 jaar geleden waren dit soort wedstrijden heel gewoon zelfs. In de jaren '90 waren de kwalificaties altijd uiterst moeizaam.
Vind het wel een leuke reeks trouwens, met landen als Israël, IJsland en Bosnië-Hercegovina (geweldig team hebben die), die serieus meedoen in de poules.
0
geplaatst: 7 september 2013, 20:34 uur
FC Dordrecht - V.V.V. Venlo 5-0 
Op weg naar de eerste periode-titel!

Op weg naar de eerste periode-titel!
0
geplaatst: 7 september 2013, 23:29 uur
0
geplaatst: 10 september 2013, 01:00 uur
Zijn er nog mensen hier tennis aan het kijken? Best een aardige wedstrijd tot nu toe.
0
geplaatst: 10 september 2013, 02:44 uur
He$$el_01 schreef:
Zijn er nog mensen hier tennis aan het kijken? Best een aardige wedstrijd tot nu toe.
Schitterende finale weer. Set 3 had net zo goed de andere kant op kunnen gaan, maar Nadal in deze vorm is praktisch onverslaanbaar. Geniale rallies zo nu en dan. En wat een geweldige comeback maakt hij dit jaar. 
0
geplaatst: 10 september 2013, 02:48 uur
Ongelofelijk inderdaad. Ik vond het ook een mooie finale. Jammer dat die derde set niet voor Djokovic was. Hij had hem eigenlijk wel moeten pakken vind ik en het was toch een beetje een weggevertje door een aantal onnodige fouten. Sowieso is dat een beetje typisch voor Novak de laatste tijd. Waar hij een paar jaar geleden juist op de belangrijke momenten er stond maakt hij dit jaar op die momenten te veel fouten.
Maar alsnog heel knap gedaan door Nadal. Deze comeback had ik zeker niet meer verwacht een aantal maanden geleden. Misschien zijn het de laatste stuiptrekken voordat de knie er echt mee ophoudt, maar daar lijkt het op dit moment niet op. Maar ja, die Spaanse doktoren kunnen natuurlijk ook wel wat.
Maar alsnog heel knap gedaan door Nadal. Deze comeback had ik zeker niet meer verwacht een aantal maanden geleden. Misschien zijn het de laatste stuiptrekken voordat de knie er echt mee ophoudt, maar daar lijkt het op dit moment niet op. Maar ja, die Spaanse doktoren kunnen natuurlijk ook wel wat.

0
geplaatst: 10 september 2013, 10:02 uur
0
geplaatst: 10 september 2013, 10:15 uur
Apart, volgens de info in beeld gaat het om 54 slagen, volgens de titel van het filmpje om 55. Iemand kan er hier niet tellen...
Ik heb er overigens niets van gezien, het was ver na kinderbedtijd.
0
geplaatst: 10 september 2013, 11:57 uur
GrafGantz schreef:
Apart, volgens de info in beeld gaat het om 54 slagen, volgens de titel van het filmpje om 55. Iemand kan er hier niet tellen...
Ik vermoed dat de een de laatste (foute) slag wel meetelt en de ander niet.
0
geplaatst: 10 september 2013, 12:14 uur
Gretz schreef:
[ maar Nadal in deze vorm is praktisch onverslaanbaar.
[ maar Nadal in deze vorm is praktisch onverslaanbaar.
Vond ik nog wel meevallen trouwens. Djokovic maakte eigenlijk gewoon veel te veel onnodige fouten. Iets wat hij in normale doen niet doet. De derde set had hij ook gewoon een dubbele break moeten pakken.
Ik vond beide spelers goed spelen, maar ik heb ze allebei wel eens beter zien spelen, zeker tegen elkaar.
0
geplaatst: 10 september 2013, 21:16 uur
Andorra - Nederland. Wat een draak van een wedstrijd, vreselijk. Wordt het niet eens tijd dat we dit soort anti-voetballanden zoals Andorra, San Marino etc eerst met elkaar ineen poule laten uitvechten wie er naar het kwalificatietoernooi mag. Scheelt een hele hoop ergernis.
0
geplaatst: 10 september 2013, 21:21 uur
Het is niet om aan te zien, echt verschrikkelijk. Gelukkig valt er af en toe nog wat te schrijven op mume! 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.