Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 11:00 uur
Teunnis schreef:
Martens? Degene die een grote bijdrage heeft geleverd aan het kampioenschap? Met 146 wedstrijden en 33 doelpunten? Oké, hij heeft een aantal blessures achter de rug, maar als er iemand inspraak mag hebben bij de spelers van AZ is het Martens wel.
(quote)
Martens? Degene die een grote bijdrage heeft geleverd aan het kampioenschap? Met 146 wedstrijden en 33 doelpunten? Oké, hij heeft een aantal blessures achter de rug, maar als er iemand inspraak mag hebben bij de spelers van AZ is het Martens wel.
Volgens mij heb je niet goed naar de wiki gekeken of was je een Jethro Tulletje aan het doen (Living in the Past): hij heeft in 2011/12 slechts 15 wedstrijden (12 doelpunten) gespeeld en in 2012/13 nog minder, 6 (1 doelpunt) - hij is nét terug van een langdurige blessure. Het kampioenschap dateert al weer van 2009.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 oktober 2013, 11:28 uur
Eens met Mjuman. Martens moet zich koest houden en eerst maar weer eens een rol van betekenis gaan spelen. Kan nog knap lastig worden na al die blessures.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 21:13 uur
Maakt iemand me wakker als er gescoord is bij Ajax - AC Milan?
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:33 uur
Bij de laatste minuten blijf je wel wakker hoor 
Goeiedag zeg wat stond Denswil vrij zeg!
edit: Bizar wat die scheids aan het doen is
Dat is toch gewoon andersom? De commentator was het er in ieder geval gewoon mee eens...

Goeiedag zeg wat stond Denswil vrij zeg!
edit: Bizar wat die scheids aan het doen is
Dat is toch gewoon andersom? De commentator was het er in ieder geval gewoon mee eens...
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:39 uur
Wel? Ik zag enkel een herhaling maar het leek mij er toch op dat Balotelli (over irritant gesproken) hem naar beneden trok.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:40 uur
De scheids zal wel onder de indruk van AC Milan zijn. Ik vond het een heel makkelijk gegeven strafschop. Zwaar onterecht, Ajax was 80% vd wedstrijd een stuk beter.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:40 uur
Hij had niet aan dat shirtje moeten trekken......Ballotelli gaat graag liggen. Dat weet je bij hem.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:41 uur
Die gasten van Ac Milan laten weer eens zien hoe je met minimale inspanning een puntje pakt in de CL. Ajax vond zichzelf vast weer heel goed, maar hebben nauwelijks gevaar kunnen stichten.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:42 uur
Stijn_Slayer schreef:
Zwaar onterecht, Ajax was 80% vd wedstrijd een stuk beter.
Tweede helft heb ik vooral een matig Ajax gezien dat pas in de 85e minuut begon met aanvallen.Zwaar onterecht, Ajax was 80% vd wedstrijd een stuk beter.
Verder is vd Hoorn een idioot. Nog erger is dat hij er alleen in komt, omdat die mafkees van AC Milan ongestraft Moisander uit de wedstrijd kan trappen.

0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:45 uur
Gelijkspel over de wedstrijd wel terecht, Milan wel vrij slecht. De strafschop zag er vrij onterecht uit eigenlijk.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:50 uur
Van der Hoorn moet gewoon met zijn botte kop van het shirtje van Balotelli afblijven. Hij had duidelijk zijn shirt vast en dan maakt het niet meer uit wie wie naar beneden trekt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:50 uur
sheep67 schreef:
Hij had niet aan dat shirtje moeten trekken......Ballotelli gaat graag liggen. Dat weet je bij hem.
Ik vond het meer een schwalbe dan een penalty. We kunnen het nml. best 'shirtje aanraken' noemen. En Balotelli trekt eigenlijk een stuk harder. Neemt niet weg dat vd Hoorn een zeer matige speler is en gewoon moet oppassen.
Alleen dat Ajax keihard genaaid wordt in de CL is geen verrassing. Zal wel weer om tv-gelden gaan.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:55 uur
Balotelli duwt vd Hoorn omlaag, maar die moet op zn beurt van dat shirt afblijven. Geen penalty, wel dom. En zuur :/
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 22:59 uur
Hoewel geen zware overtreding, trekt vd Hoorn als eerste aan het shirt. Ballotelli gaat liggen en dan ben je gezien. Dan kun je hem geven. Gewoon onervarenheid.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 23:31 uur
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 23:48 uur
Het is een overtreding en dus kan de penalty gegeven worden. Balotelli is gewoon zo 'slim' om te gaan liggen als hij merkt dat hij de bal toch never nooit gaat raken.
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 00:34 uur
Pffft, het zit ook gewoon nooit mee in die verdraaide Champion's League. Ik denk dat we die laatste 16 nooit halen. Elk jaar gebeurt er wel weer wat :/
Nou ja, vol goede moed richting de wedstrijden tegen Celtic dan maar.
Nou ja, vol goede moed richting de wedstrijden tegen Celtic dan maar.
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 08:11 uur
Het was volstrekt zinloos wat Van der Hoorn deed. Gezien de tijd van de wedstrijd had hij achter Balotelli moeten blijven. Dan had hij geen shirtjes hoeven trekken en alleen maar de bal weg te rossen.
Mocht die in de buurt komen, want volgens mij was het spel op een andere plek daar in de buurt bezig. De act van de stervende zwaan zit ook in het contract van Balotelli opgenomen. Je weet dat die scene een keer gaat komen.
Mocht die in de buurt komen, want volgens mij was het spel op een andere plek daar in de buurt bezig. De act van de stervende zwaan zit ook in het contract van Balotelli opgenomen. Je weet dat die scene een keer gaat komen.
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 08:13 uur
Milan speelt dat spel gewoon beter. Zonde van die goede voetballers maar ze komen er altijd best ver mee.
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 10:07 uur
Ach Balotelli heeft goed naar z'n baas, Berlusconi, geluisterd: als iemand aan je outfit zit, gaat er BOENGA plaatsvinden en dan kan je beter gaan liggen ;
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 oktober 2013, 10:46 uur
Wat is die Robinho trouwens afgegleden. Zo goed als bij Real is hij nooit meer geweest. Na zijn eerste jaar bij City stelt hij eigenlijk niet veel meer voor. Hoe komt dat?
En hij is ook nog slecht met kinderen: Robinho, geen ideale oppas - AD.nl
En hij is ook nog slecht met kinderen: Robinho, geen ideale oppas - AD.nl
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 21:55 uur
Dat voetbal van Bayern
laten ze alsjeblieft Guardiola ontslaan.
Was altijd wel liefhebber van dat snelle spel van hun en de individuele acties, maar dat heeft Guardiola er wel uitgehaald, balbezit en een keer raken is nu het belangrijkste.
Frank Snoeks is trouwens ook tenenkrommend.
laten ze alsjeblieft Guardiola ontslaan.Was altijd wel liefhebber van dat snelle spel van hun en de individuele acties, maar dat heeft Guardiola er wel uitgehaald, balbezit en een keer raken is nu het belangrijkste.
Frank Snoeks is trouwens ook tenenkrommend.
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 22:15 uur
Hmm.. de eerste 30 minuten heb ik gezien en die waren toch wel erg flitsend van Bayern. Ik dacht nog.. Ajax zou zó moeten spelen. Vooral die balletjes tussen de linies door. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 oktober 2013, 22:18 uur
City krijgt wel een gruwelijk pak slaag in eigen huis. Kan Moyes nog wat van leren met zijn saaie afbraakvoetbal. 

0
geplaatst: 2 oktober 2013, 22:32 uur
chevy93 schreef:
Hmm.. de eerste 30 minuten heb ik gezien en die waren toch wel erg flitsend van Bayern. Ik dacht nog.. Ajax zou zó moeten spelen. Vooral die balletjes tussen de linies door.
Eerste helft was juist ongelofelijk saai. Bayern creëerde echt geen enkele kans met al dat getik. Verbaast me ook niks dat geen van de drie doelpunten is ontstaan uit dat gepriegel.
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 23:01 uur
Wat een stel azijnpissers hier - alsof dat lamlullige handbalvoetbal van MCI (zo heet die club op mijn tillevezie) wel goed was. Weten we meteen ook weer waarom Ajax tweemaal kon winnen van de kampioen van Engeland., destijds.
Bayern: gewoon superieur
Bayern: gewoon superieur

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.