Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 13:39 uur
Ooit wel eens overwegen om het theater op te gaan, Mjuman? Je bent echt grappig. Vooral dat GER is hilarisch.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 13:45 uur
Je hebt een interessante opvatting van het begrip 'theater'.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 13:56 uur
Onheilspellend schreef:
Ooit wel eens overwegen om het theater op te gaan, Mjuman? Je bent echt grappig. Vooral dat GER is hilarisch.
Werkloosheid in 030 ligt zeker erg hoog These Days - daj je onlangs hebt aangemeld en nu zo druk doende bent je te profileren, loud and clear.
Overigens heb je nog geen zinnige post over muziek gedaan en daar gaat het hier op de site om.
Maar klets gerust verder, Saartje - neem er nog een bakkie bij met een koekje!
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 13:59 uur
Mjuman schreef:
Werkloosheid in 030 ligt zeker erg hoog These Days - daj je onlangs hebt aangemeld en nu zo druk doende bent je te profileren, loud and clear.
Overigens heb je nog geen zinnige post over muziek gedaan en daar gaat het hier op de site om.
(quote)
Die ligt niet noemenswaardig hoger dan in de provincie, maar voor jouw doen geen matige analyse. Echter, als jij je huiswerk nog wat beter had gedaan voordat je 'loud and clear' begon te brallen, was je in die korte tijd toch al talloze zeer relevante posts op het gebied van muziek van mij tegen gekomen.
Overigens heeft jouw laatste zin mij er definitief van overtuigd dat jij de cabaretwereld in moet gaan. Zou het publiek dan alleen wel aanraden een fles wodka mee te nemen in plaats van een 'bakkie'.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 14:05 uur
Onheilspellend schreef:
Echter, als jij je huiswerk nog wat beter had gedaan voordat je 'loud and clear' begon te brallen, was je in die korte tijd toch al talloze zeer relevante posts op het gebied van muziek van mij tegen gekomen.
Echter, als jij je huiswerk nog wat beter had gedaan voordat je 'loud and clear' begon te brallen, was je in die korte tijd toch al talloze zeer relevante posts op het gebied van muziek van mij tegen gekomen.
Ook goed; huiswerk - zo goed, vriend:
Onheilspellend Ingeschreven sinds 7 oktober
InformatieMuzieklogAlbumlijstenStemmenMeningen
Via deze pagina blijf je op de hoogte van recente stemmen, meningen en recensies van Onheilspellend. Standaard zie je de activiteiten in de huidige en vorige maand. Je kunt ook voor een van de volgende perioden kiezen: januari 2012, februari 2012, maart 2012, april 2012, mei 2012, juni 2012, juli 2012, augustus 2012, september 2012, oktober 2012, november 2012, december 2012, januari 2013, februari 2013, maart 2013, april 2013, mei 2013, juni 2013, juli 2013, augustus 2013, september 2013, oktober 2013.
Er zijn geen recente stemmen of berichten gevonden.
-------------------
Note: 33 bij sport - 'truste

0
geplaatst: 17 oktober 2013, 14:10 uur
Mjuman schreef:
Via deze pagina blijf je op de hoogte van recente stemmen, meningen en recensies van Onheilspellend. Standaard zie je de activiteiten in de huidige en vorige maand. Je kunt ook voor een van de volgende perioden kiezen: januari 2012, februari 2012, maart 2012, april 2012, mei 2012, juni 2012, juli 2012, augustus 2012, september 2012, oktober 2012, november 2012, december 2012, januari 2013, februari 2013, maart 2013, april 2013, mei 2013, juni 2013, juli 2013, augustus 2013, september 2013, oktober 2013.
-------------------
(quote)
-------------------
Zeker, maar je had het toch over posts? Check:
http://www.musicmeter.nl/forum/10
Veel succes met je huiswerk en maak je er niet te makkelijk vanaf dit keer.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 14:17 uur
Onheilspellend schreef:
Overigens heeft jouw laatste zin mij er definitief van overtuigd dat jij de cabaretwereld in moet gaan. Zou het publiek dan alleen wel aanraden een fles wodka mee te nemen in plaats van een 'bakkie'.
(quote)
Hmm zou dat echt helpen? Ik zou toch proberen de inhoud van de fles al binnen te hebben vóór het binnengaan.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 14:23 uur
corn1holio1 schreef:
Hmm zou dat echt helpen? Ik zou toch proberen de inhoud van de fles al binnen te hebben vóór het binnengaan.
(quote)
Geen gekke keuze, maar zou niet mijn keuze zijn. Zou vooraf een stuk of 5 halve liters bier drinken en pas aan de wodka beginnen als de voorstelling begint.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 14:43 uur
corn1holio1 schreef:
(quote)
In mijn theater worden Belgen en pilsdrinkers geweerd - het moet wel exclusief blijven. De naam Gouden Eikel heeft betrekking op de te winnen prijs en dient niet ter aanduiding van de participanten.
Van musique electronique heb ik volgens een andere 030-klant weinig kaas gegeten (kan dat überhaupt kaas eten van muziek?) en daarom vervoeg ik me steeds minder in dat topique - te meer daar sommige newbies daar allerlei boompieboxen/Golf-gtitracks posten, waar ik naar van word.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 14:47 uur
Mjuman schreef:
In mijn theater worden Belgen en pilsdrinkers geweerd - het moet wel exclusief blijven. De naam Gouden Eikel heeft betrekking op de te winnen prijs en dient niet ter aanduiding van de participanten.
Van musique electronique heb ik volgens een andere 030-klant weinig kaas gegeten (kan dat überhaupt kaas eten van muziek?) en daarom vervoeg ik me steeds minder in dat topique - te meer daar sommige newbies daar allerlei boompieboxen/Golf-gtitracks posten, waar ik naar van word.
(quote)
Dan had jij je huiswerk wel erg slordig gedaan.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 15:00 uur
Het is zeker weer het traditionele inkakmomentje op het werk?
Nog één uur wachten op de Cup-a-Soup, heren, hou vol!
Nicolage Rico schreef:
Dit lijkt me wel wat:
België, Japan, Burkina Faso, Nederland.
Pot 4 zou op 6 december zo slecht niet zijn voor Oranje - AD.nl
Kortom, zolang je Spanje of Duitsland ontloopt boeit het vrij weinig in welke pot je zit.Dit lijkt me wel wat:
België, Japan, Burkina Faso, Nederland.
Pot 4 zou op 6 december zo slecht niet zijn voor Oranje - AD.nl
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 15:20 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Kortom, zolang je Spanje of Duitsland ontloopt boeit het vrij weinig in welke pot je zit. Haha, werk jij? Ook zo 1998.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 16:24 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Kortom, zolang je Spanje of Duitsland ontloopt boeit het vrij weinig in welke pot je zit. Brazilië en Argentinië zou ik ook liever willen ontlopen. Dat zijn met Spanje en Duitsland de vier topfavorieten. In Pot 2 ontloop je dan outsiders als Engeland en Italië. Dan speel ik toch liever tegen Engeland dan tegen Argentinië of Spanje.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 16:57 uur
Brazilie en Duitsland zijn voor mij de favorieten. Daaronder Spanje, Argentinie, Nederland en Italie. Colombia en Uruguay als dark horses. En dan komt de rest.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:04 uur
Ik dicht Argentinie - zeker nu het in Zuid-Amerika is - en Spanje toch wel beduidend meer kansen toe dan Nederland. Italie is inderdaad een land om altijd rekening mee te houden.
Zou zelf mijn geld op Duitsland zetten.
Zou zelf mijn geld op Duitsland zetten.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:06 uur
Spanje wordt in ieder geval de winnaar, maar wie wordt tweede is de vraag. 
Duitsland denk ik niet als die maar blijven verjongen, ik nijg naar Argentinië en Brazilië.

Duitsland denk ik niet als die maar blijven verjongen, ik nijg naar Argentinië en Brazilië.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:12 uur
Nee, ik denk - en hoop- dat Spanje nu voorbij gestreefd is door in elk geval Duitsland en ook wel door Brazilie.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:12 uur
Deren Bliksem schreef:
Brazilie en Duitsland zijn voor mij de favorieten. Daaronder Spanje, Argentinie, Nederland en Italie. Colombia en Uruguay als dark horses. En dan komt de rest.
In 80 jaar wk heeft nog nooit een ploeg van het Oostelijk halfrond op het Westelijk halfrond de titel behaald (andersom wel) - Spanje of Duitsland zouden dan de eerste worden - maar dat gaat denk ik niet lukken, om meerdere redenen.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:21 uur
We leven wel in een tijd van toenemende globalisatie... eens moet de eerste keer zijn. Er zit denk ik ook een toevalsfactor aan als van de zeven WK's op het Westelijk halfrond er vijf keer een Europese ploeg in de finale stond.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:23 uur
Teunnis schreef:
Brazilië en Argentinië zou ik ook liever willen ontlopen. Dat zijn met Spanje en Duitsland de vier topfavorieten. In Pot 2 ontloop je dan outsiders als Engeland en Italië. Dan speel ik toch liever tegen Engeland dan tegen Argentinië of Spanje.
Ik weet het niet met Argentinië. Ik vraag me af of die ploeg wel zo goed is. Tegen Argentinië zie ik Nederland wel een punt halen of zelfs winnen.Brazilië en Argentinië zou ik ook liever willen ontlopen. Dat zijn met Spanje en Duitsland de vier topfavorieten. In Pot 2 ontloop je dan outsiders als Engeland en Italië. Dan speel ik toch liever tegen Engeland dan tegen Argentinië of Spanje.
Brazilië heeft thuisvoordeel dat was ik vergeten. Iets wat je liever ook niet tegen je hebt.
Maar ik denk dat onze kans sowieso afhangt van de loting uit pot 2 en 3. Pot 2 moet sowieso te doen zijn, maar tegen landen als Zuid-Korea en Mexico (Olympisch Goud-winnaar) weet je het nooit. Uit pot 3 zou ik Chili, Ghana en de winnaar van de Europese pot toch liever ontlopen.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:28 uur
jasper1991 schreef:
We leven wel in een tijd van toenemende globalisatie... eens moet de eerste keer zijn. Er zit denk ik ook een toevalsfactor aan als van de zeven WK's op het Westelijk halfrond er vijf keer een Europese ploeg in de finale stond.
Die globalisatie is niet van de laatste 4 jaar of zo. Ik herinner me ook div oud-internationals die bijv over de finale van 78 hebben gezegd dat ze die ook gewoon niet hadden kunnen winnen (sommigen zeiden zelfs dat ze het gevoel hadden dat ze anders niet levend het land uit waren gekomen).
In de finale staan is één ding. 'em winnen een tweede. Ik durf de voorspelling wel aan dat een Europese ploeg die in de finale tegen Brazilië staat die finale NIET wint - ook omdat de mentale druk erg hoog is. Als Brazilië en/of Argentinië uitgeschakeld wordt, gebeurt dat max in de halve finale.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:31 uur
Brazilië is de grote favoriet voor mij. Goed team, thuisvoordeel.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 oktober 2013, 17:36 uur
Sinds jaren speelt Brazilie ook eindelijk weer eens leuk. In elke linie zijn ze bovengemiddeld sterk. Hopen dat Kaka meedoet.
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 17 oktober 2013, 19:19 uur
Ja, mits er binnen nu en volgend jaar een Braziliaanse spits doorbreekt met de naam Pipi.
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 19:26 uur
Mjuman schreef:
Ja ja, zo lus ik er nog wel één vriendelijke vriend - er stond nl écht wel "Uiteindelijk zul je inderdaad ALLES moeten winnen"
Geeft nix vandaar ook de eretitel van de dag HSB - next time engage brain before committing statement
Met drie eretitels van de dag kwalificeer je je voor de GER (gouden eikel race).
Ja ja, zo lus ik er nog wel één vriendelijke vriend - er stond nl écht wel "Uiteindelijk zul je inderdaad ALLES moeten winnen"
Geeft nix vandaar ook de eretitel van de dag HSB - next time engage brain before committing statement

Met drie eretitels van de dag kwalificeer je je voor de GER (gouden eikel race).
Ik heb nog nooit meegemaakt dat je bij drie keer verliezen wereldkampioen werd. Dus een spaarzaam verlies of een gelijk spelletje (om strategische redenen) is één ding. Daarna gaat het toch echt om de punten, al dan niet in verlenging.
Waar ben je eigenlijk zo hyper van?

0
geplaatst: 17 oktober 2013, 20:28 uur
Stijn_Slayer schreef:
Sinds jaren speelt Brazilie ook eindelijk weer eens leuk. In elke linie zijn ze bovengemiddeld sterk. Hopen dat Kaka meedoet.
Is dat echt zo?? Ik heb maar weinig gezien van deze mannen hoor. Eigenlijk niks.
Maar met coach Scolari zijn en waren mijn geinige kanarie gedachten dan ook volkomen in een grote oude Zuid Limburgse mijn gevallen. En dat is best diep.
Ik hoop van harte dat je gelijk gaat krijgen.
Niks leukers dan een swingend Brrrazil
0
geplaatst: 18 oktober 2013, 01:11 uur
Brazilië heeft in ieder geval de beste verdediging.
Dani Alves - Thiago Silva - David Luiz - Marcelo
Dani Alves - Thiago Silva - David Luiz - Marcelo

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.