MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace schreef:
Even wat anders... Dat die Dzudzak aardig kan voetballen wisten we al, maar hij wordt steeds beter naar het lijkt. Het pleit ook nog eens voor 'm dat hij toegeeft dat die tweede vrije trap er met mazzel in vloog. Ajax had 'm ook ooit gescout, maar vond 'm niet goed genoeg.... Foutje, bedankt.

Zo zijn er tig verhalen. (over je laatste zin)

Ace
Nicolage Rico schreef:
En als die slaande beweging van de Zeeuw er een beetje bij hoort, dan hoort dat etteren van Affelay er zeker een beetje bij.

Die slaande beweging hoort er niet bij. Je dient gewoon je kop erbij te houden en je handjes thuis te houden...

Stijn_Slayer
Tja, zo heeft PSV Huntelaar laten lopen.... Dat lijkt me toch een veel ergere blunder.

Ace
FlyLo schreef:
(quote)

Zo zijn er tig verhalen. (over je laatste zin)

En wat wil je daarmee zeggen?

Ace schreef:
(quote)

En wat wil je daarmee zeggen?

Iedere club maakt nog véél ergere blunders dan dat.
Wat Stijn_Slayer bv zegt. Of kijk naar Eto'o bij Real Madrid, of .. of...

Ace
FlyLo schreef:
(quote)

Iedere club maakt nog véél ergere blunders dan dat.

Vast wel... Er zijn ook keepers die nog grotere blunders maken dan Isaakson gisteren deed, maar daar wordt toch ook over geschreven? Deze vergelijking is net zo nietszeggend als je opmerkingen, ik weet het.

Ace schreef:
(quote)

Die slaande beweging hoort er niet bij. Je dient gewoon je kop erbij te houden en je handjes thuis te houden...

Dat vind ik uiteraard ook niet.

Dzudzak is een aardig goede voetballer, maar speelde gisteren de wedstrijd van zijn leven. Ik zie hem geen échte topper worden. Maar als hij zo nu en dan zulke wedstrijden speelt, voegt hij zeker iets toe.

Ace schreef:
(quote)

Vast wel... Er zijn ook keepers die nog grotere blunders maken dan Isaakson gisteren deed, maar daar wordt toch ook over geschreven? Deze vergelijking is net zo nietszeggend als je opmerkingen, ik weet het.

Dzsudzsak is maar een klein blundertje (in vgl met anderen). Als je iedere club moet afgaan, staan de kranten de komende 10 jaar al vol met zo'n berichten.

Laten we het niet over Feyenoord hebben dat duizend goede spelers heeft afgetest, die het later heel goed deden.

Ace
FlyLo schreef:
(quote)

Dzsudzsak is maar een klein blundertje (in vgl met anderen). Als je iedere club moet afgaan, staan de kranten de komende 10 jaar al vol met zo'n berichten.

Je doet jezelf wel graag voor als de grote kenner (lees: wijsneus) he? Het ging mij in dit geval even om Dzudzak aangezien hij gisteren een erg goede pot speelde tegen de club die hem 1,5 jaar geleden liet lopen. Dat vind ik zonde als je ziet wat voor droeftoeters in die tussentijd in de Ajax-opstelling verschenen zijn. Typisch geval van slecht scouten. Ik beweer toch nergens dat het de grootste blunder in de historie van het clubvoetbal is, of wel?

Nicolage Rico schreef:
Laten we het niet over Feyenoord hebben dat duizend goede spelers heeft afgetest, die het later heel goed deden.

Sno?

Ace schreef:
(quote)

Je doet jezelf wel graag voor als de grote kenner (lees: wijsneus) he? Het ging mij in dit geval even om Dzudzak aangezien hij gisteren een erg goede pot speelde tegen de club die hem 1,5 jaar geleden liet lopen. Dat vind ik zonde als je ziet wat voor droeftoeters in die tussentijd in de Ajax-opstelling verschenen zijn. Typisch geval van slecht scouten. Ik beweer toch nergens dat het de grootste blunder in de historie van het clubvoetbal is, of wel?

Begin je weer? Ik ga er niet meer op in, ik ben toch maar een irritant, puberaal betwetertje. Ik laat de analyses voortaan over aan de nieuwe voetbalgod, Ace!

Ace
FlyLo schreef:

ik ben toch maar een irritant, puberaal betwetertje.

Aan zelfkennis geen gebrek, hulde.

Nicolage Rico schreef:

Ace schreef:
Sno?

Sno schittert volgend jaar in de Premier League...

ik hoef er niet bij te zetten dat dit een geintje is, toch?

Nee, dan Ajax, daar helpen ze intern hun eigen grote talenten wel om zeep. Ga voor de grap eens praten met oudere Ajax-supporters en informeer dan eens naar ene Sjoerd Ruiter, of die anders die veelbelovende linksbuiten.

Wie heeft er zin mee te doen aan een pooltje voor de Vuelta?

Ace
Nicolage Rico schreef:

Sno schittert volgend jaar in de Premier League...

Ik mag hopen dat je een geintje maakt?

Ace schreef:
(quote)

Ik mag hopen dat je een geintje maakt?

Ik mag hopen dat je mijn spoiler gelezen had.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik mag hopen dat je mijn spoiler gelezen had.

Ace
Joy4ever schreef:
Wie heeft er zin mee te doen aan een pooltje voor de Vuelta?

Ikke...

Ace schreef:
(quote)

Ikke...

Affirmatief.

Ik ga het pooltje voor de Vuelta als het even meezit vanavond maken. Gegevens om je aan te melden volgen op dit topic. Gesink heeft iig genoeg uit kunnen rusten

Ik doe ook mee.

Die Dzudszak speelde gisteren inderdaad erg goed (of zo leek het toch in de samenvatting ). Ik heb hem Europees echter al wedstrijden zien spelen waarbij ik me afvroeg of het grote PSV echt niets beters op de bank had zitten. Hij speelde (zoals eerder gezegd) gewoon de wedstrijd van zijn leven, maar een topper is het verre van..

Ik ben ook benieuwd naar waar Honda gaat trekken

Doetsjak speelde toen ie net bij PSV kwam ook al erg goed, maar vorig seizoen is ie flink weggezakt (in de periode Stevens). Wellicht heb je hem toen aan zien prutsen? Hij heeft zich nu wel knap gerevancheerd (onder Lodeweges al), gave speler al met al.

Ace
De ploegenpresentatie voor de Eneco-tour is hier voor de deur gaande. Zal zo eens even gaan kijken... Doen toch wel aardige namen mee, moet ik zeggen.

Nicolage Rico schreef:

En als Suarez bij psv had gevoetbald, had psv met 5-1 gewonnen.

Nee hoor, dan had psv net net zo gammele verdediging gehad als dat ze nu hebben.. die gaan met bejaarde Ooijer , kluns Isaksson en Marcellis nog tegen veel tegendoelpunten oplopen. Verdedigend hoeft psv zich absoluut niet meer sterker te voelen dan ieder andere ploeg in de eredivisie, dat is duidelijk

De enige solide verdediging vind je in Rotterdam Zuid

orbit schreef:
(quote)

Nee hoor, dan had psv net net zo gammele verdediging gehad als dat ze nu hebben.. die gaan met bejaarde Ooijer , kluns Isaksson en Marcellis nog tegen veel tegendoelpunten oplopen. Verdedigend hoeft psv zich absoluut niet meer sterker te voelen dan ieder andere ploeg in de eredivisie, dat is duidelijk

Gezien de kwaliteit van de verdediging van Ajax is dit:

a. een goed voorbeeld van Dutch comfort (schrale troost)
b. een geval van "pot en ketel"
c. beide

Aan het einde van de rit wordt de balans opgemaakt (zowel Nederlands als Europees) en we zullen zien we de meeste (gaten)kaas in huis heeft. Dit was de eerste maal dat de PSV verdediging in deze formatie speelde - en qua onzekere keepers herinner ik me bij Ajax Heinz - kroket - Stuy; Gomes was aanvankelijk ook een rare grabbelaar.

Door op onderstaande link te klikken kun je je aanmelden voor de Vuelta pool:

VueltaTalent

Veel succes!

Mjuman schreef:
(quote)

Gezien de kwaliteit van de verdediging van Ajax is dit:

a. een goed voorbeeld van Dutch comfort (schrale troost)
b. een geval van "pot en ketel"
c. beide

Aan het einde van de rit wordt de balans opgemaakt (zowel Nederlands als Europees) en we zullen zien we de meeste (gaten)kaas in huis heeft. Dit was de eerste maal dat de PSV verdediging in deze formatie speelde - en qua onzekere keepers herinner ik me bij Ajax Heinz - kroket - Stuy; Gomes was aanvankelijk ook een rare grabbelaar.

Vreemd om meteen weer te moeten emmeren over ajax.. volgens was daar:
a. al genoeg over gehoond en gespot
b. de meningen door de verschillende users al vantevoren over bekend
c. door mij niets positiefs over gepost in relatie tot de verdediging
d. alle bovenstaande...

Het valt me echter op dat door alle bravoure en provinciale arrogantie die inmiddels bij ieder verlies van de amsterdammers weer hoog opspeelt hier kennelijk even wordt vergeten dat de defensie van psv ook om te janken was, sterker: opzichtiger faalde dan die van ajax

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:24 uur

geplaatst: vandaag om 21:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.