MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Daarom wordt doorgaans niet gecorrespondeerd

Hoop dat de Zweden Portugal eruit kicken, maar dat zie ik niet gebeuren. Jammer ook dat IJsland Kroatië heeft geloot, liever gezien dat ze Griekenland troffen. Denk dat Portugal, Frankrijk, Griekenland en Kroatië het halen...

iggy schreef:
Waarom is Mjuman Geband?

Ik hoor het ook net eigenlijk en ik schrik er ook wel wat van.
Zou de ban definitief zijn of tijdelijk?

Zijn kennis over muziek is legendarisch en onomstreden. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met z'n smaak. Hij kan wel eens brommerig overkomen en voert discussies op het scherpst van de snede.
Dat is jarenlang verder goed gegaan.

Maar wat er precies aan ten grondslag heeft gelegen....

Ik dacht trouwens dat ik een "ban topic" had, dat naar voren kwam bij nieuwe berichten. Maar waar die nu is gebleven..

ik heb er net wat meer over gelezen bij het feedback/opmerkingen topic. Niet dat je daar veel wijzer van gaat worden.

Tuurlijk kan de man brommerig overkomen. Soms zelfs erger dan dat. Maar vaak zit er ook pure humor in zijn zure pen. Ik heb in ieder geval vaak om hem moeten lachen.

musician schreef:
Ik dacht trouwens dat ik een "ban topic" had, dat naar voren kwam bij nieuwe berichten. Maar waar die nu is gebleven..
Een eigen bantopic hebben lijkt me geen goed voorteken.

Waarschijnlijk bedoel je deze: De Site >> Algemeen >> Bantopic
Niet dat je van dat topic wat wijzer wordt..

Erg jammer inderdaad. Users die af en toe buiten de lijntjes tekenen, moeten volgens mij op de hoede zijn, heb ik het wel?

Hendrik68
Hallo he. Die Jol kan spelers echt wel wat leren zeg.

Hendrik68 schreef:
Hallo he. Die Jol kan spelers echt wel wat leren zeg.

Doel je op Martin of Cock?

Te veel schoonheid in 1 weekend met die goals van Kasani en Wilshere.

En dan vergeet je Zlatan nog.

Die vond ik wel minder dan de andere twee, maar inderdaad.

Wat vinden de Oranje fans van de 'nieuwe' Nederlands elftal shirts?

Lelijk. Dat logo is veuls te groot.

Was vast heel hip in de jaren zeventig.

Ik vind het wel een mooi shirt eigenlijk. Die leeuw kan me niet groot genoeg zijn.

Hendrik68
Doel je op Martin of Cock?

Ja.
Wat vinden de Oranje fans van de 'nieuwe' Nederlands elftal shirts?

Prachtig. Echt heel mooi. Alleen hadden we in de allerlelijkste shirts het meeste succes.

Vrij schreeuwerig en matig shirt. --

Ja, een beetje een schreeuwerige kleur inderdaad. Wanneer gaan ze daar eens iets aan doen?

Mooi sober en de leeuw hoort er zo plechtig op vind ik. Alleen dat kleurtintje rond de nek vind ik iets minder.

Vitesse is vandaag overgenomen door een nieuwe eigenaar.

Goede zaak voor Vitesse. Van een miljonair naar een miljadair. Teminste als ik de comentaren mag geloven daar op Voetbalzone.
Je vraagt je echt af wat die mensen nu zien om een club als Vitesse op te kopen.
In het meest gunstigste geval wordt je een keer Nederlands kampioen. En dan wat? Niks!

In het meest gunstigste geval? Vitesse gaat de komende 10 jaar de meeste landstitels pakken op deze manier...

Hendrik68 schreef:

Prachtig. Echt heel mooi. Alleen hadden we in de allerlelijkste shirts het meeste succes.

Het shirt van '88 =

Nicolage Rico schreef:
In het meest gunstigste geval? Vitesse gaat de komende 10 jaar de meeste landstitels pakken op deze manier...

Niet als PSV, Feyenoord, Twente (in mindere maten) en Ajax hun goede beleid door blijven voeren. Deze clubs hebben nog steeds een veel grotere aantrekkingskracht dan Vitesse, een club waar de fans niet eens op komen dagen.

Maar als je iedere jaar mag strooien met miljoenen én je grote talenten van Chelsea krijgt...

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het shirt van '88 =

Dat vreselijk schubben shirt . Brrrrr

En Celtic Park explodeert. Heeft Ajax over zichzelf afgeroepen.

En Serero twee meter voor de keeper missen. Dan win je ook geen wedstrijd. Kijk, live 2 - 0. Dat kun je ook van 100 meter zien aankomen.

Stijn_Slayer
Lijkt me duidelijk dat Denswil nog niet klaar is voor Europees voetbal. Tegen Barcelona ook al een drama.

Terechte penalty, maar Ajax krijgt wel altijd alles heel makkelijk tegen in de CL.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.