Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 13:01 uur
Toivonen heeft in deze 30 min ook al meer laten zien dan Maher in de rest van het seizoen, dus hij heeft geen poot om op te staan.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 13:12 uur
Ook niet erg snugger van Maher als je zelf zo pover speelt. Wordt eens tijd dat hij z'n voeten gaat laten spreken.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 13:20 uur
Ik had het ook meer over het 'geef Maher eens een kans gedeelte'.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 13:25 uur
Maher moet gewoon geduld hebben, zijn kans komt heus nog wel. Wijnaldum was ook lang een twijfelgeval en is nu aanvoerder. Het kan verkeren.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 oktober 2013, 13:51 uur
Hij mag het er toch best mee eens zijn dat hij op 10 hoort? Natuurlijk ziet hij zichzelf liever spelen dan een ander. Het is een beetje flauw om hem dan in zijn mond te leggen dat Toivonen een eikel is. Zo bedoelt hij dat heus niet als hij retweet (al moet ik de eerste nog tegenkomen die het tegendeel beweert).
Echt, die sociale media af en toe.
Ik vind inderdaad wel dat hij tot nu toe ondermaats presteert. Blij dat Ajax er geen miljoenen aan verspild heeft.
Echt, die sociale media af en toe.

Ik vind inderdaad wel dat hij tot nu toe ondermaats presteert. Blij dat Ajax er geen miljoenen aan verspild heeft.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 13:54 uur
En daar is dan de 1-1 na slap uitverdedigen (en door een slapende Hendrix die buitenspel opheft).
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:17 uur
Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan in de eredivisie krijg je weer zo'n weekend. Lijkt wel alsof niemand die koppositie wil overnemen. Zwolle dan maar weer? Vitesse en Groningen spelen ook wel een leuk duel om de eerste plek. Waar gaat dit heen 

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:27 uur
Tyton weer knock-out na een botsing. Dit keer met de paal. Geef die jongen zo'n Cech-helm. Toivonen keept de resterende minuutjes 

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:31 uur
Kijk die Ola is ook een stuk groter dan Maher, komt even goed uit 

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:33 uur
Zo, die punten zijn ze in Eindhoven ook alvast weer kwijt..... Altijd lastig, een winderig Kerkrade.
Hopelijk wil Pelle zo vriendelijk zijn vandaag er weer eens drie in te schieten......
Het is vandaag overigens ook dé kans voor Groningen om bovenaan te komen staan. Hup Groningen!
Hopelijk wil Pelle zo vriendelijk zijn vandaag er weer eens drie in te schieten......
Het is vandaag overigens ook dé kans voor Groningen om bovenaan te komen staan. Hup Groningen!

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:40 uur
Paap_Floyd schreef:
Tyton weer knock-out na een botsing. Dit keer met de paal.
Tyton weer knock-out na een botsing. Dit keer met de paal.
Eigenlijk meer met zijn achterhoofd op de stang waar de netten aan vast zitten.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 15:55 uur
vigil schreef:
Feyenoord zal Feyenoord niet zijn als het morgen geen punten gaat verliezen...
Feyenoord zal Feyenoord niet zijn als het morgen geen punten gaat verliezen...
Nou daar zeg je wat, het staat nu 1-2

0
Hendrik68
geplaatst: 27 oktober 2013, 16:09 uur
Ja, maar alle topclubs verliezen punten, dus ik vrees een kansloze nederlaag tegen Vitesse.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 16:26 uur
Dus Vitesse over 2 uur dan koploper van De Eredivisie? Of is dat te logisch gedacht?
0
Hendrik68
geplaatst: 27 oktober 2013, 16:28 uur
Ik hoop dat dat iets te logisch gedacht is......
Ik teken voor een "Ferretje" en dan een die wel goedgekeurd wordt.
Ik teken voor een "Ferretje" en dan een die wel goedgekeurd wordt.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 16:32 uur
Wat een zeldzaam bizar competitieverloop. Zal je net zien, gaat Groningen winnen in Arnhem 
@Stijn: social media (valt MuMe daaronder?) vergen eigenlijk een helder protocol. Maar even over Ajax/Maher: de laatste (imo een groot talent) zit net als de hele voorhoede van Ajax in een vormcrisis. A propos Ajax: welingelichte kringen hebben mij verteld dat Theo en Thea binnenkort voor Ajax een aangepaste workshop Creatief met kurk gaan geven: Creatief met ballen

@Stijn: social media (valt MuMe daaronder?) vergen eigenlijk een helder protocol. Maar even over Ajax/Maher: de laatste (imo een groot talent) zit net als de hele voorhoede van Ajax in een vormcrisis. A propos Ajax: welingelichte kringen hebben mij verteld dat Theo en Thea binnenkort voor Ajax een aangepaste workshop Creatief met kurk gaan geven: Creatief met ballen
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 16:37 uur
Onheilspellend schreef:
Of is dat te logisch gedacht?
Of is dat te logisch gedacht?
Laten we dat logisch denken nu maar een jaartje overslaan. Zelfs Spock zou hier vreemd van opkijken. En zijn specialiteit is logisch denken!
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 16:43 uur
Er doet zich ook geen moment meer voor dat er nog enige ruimte is voor een verwachtingspatroon. Heracles, nota bene.
Ik weet wel één ding: als ik op mijn werk zo presteerde als wat er vanmiddag in de Kuip door die zogenaamde voetballers werd gedaan, lag ik er gewoon uit. Wat een wanprestatie. Met het elftal waar ik vorig jaar nog in de 4e klasse speelde, hadden we gewoon kunnen meedraaien in de eredivisie.
Nu ik qua leeftijd en blessure bij de veteranen rondloop, is daar meer plezier en bezieling te zien dan wat er in die voetbalelftallen in de eredivisie zit. Het is niet alleen Feyenoord, het is allemaal klote van de bok, al die spelers van clubs die moeten presteren zijn geen knip voor hun neus waard. Je zou haast collectief ontslag aanvragen.
Pelle maar gelijk voor 10 wedstrijden schorsen en aanvoerdersband weer ontnemen. Het slechtst denkbare voorbeeld dat kan worden gegeven werd door hem geëtaleerd.
Ik begrijp het wel, dat een beetje trainer speurt naar kansen in het buitenland.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.