Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2013, 23:30 uur
Titmeister schreef:
Zoals Feyenoord de laatste weken speelt, zou ik er niet vanuit gaan. Het niveau is echt bedroevend.
(quote)
Zoals Feyenoord de laatste weken speelt, zou ik er niet vanuit gaan. Het niveau is echt bedroevend.
Zou het dan toch aan Koeman liggen. Vorig seizoen speelde Feyenoord ook een aantal wedstrijden echt slecht (PEC Zwolle, FC Groningen uit bijv.). Toen werd Heracles in ieder geval nog met 6-0 weggetikt.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 00:12 uur
Dat kwam mede door de kamikaze tactiek van Bosz toen.
Feyenoord speelde sterk tegen Vitesse en GAE - de 1e helften althans. Jammer van de terugval weer, al kregrn voor rust weer veel kansen.
Feyenoord speelde sterk tegen Vitesse en GAE - de 1e helften althans. Jammer van de terugval weer, al kregrn voor rust weer veel kansen.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 07:24 uur
Als één of twee van die kansjes er is in mogen, speel je een heel andere wedstrijd.
En dan moet je toch gaan kijken naar de spelers die er rond lopen en het vermogen om af te maken.
Ik bedoel, niet iedereen kan beschikken over Ibrahimovic of Messi. Maar af en toe dan eens een doelpuntje als het niet teveel gevraagd is, dat moet toch wel een keer kunnen? Pelle is voor drie wedstrijden geschorst. Ik ben benieuwd wie er allemaal gaan scoren.
En dan moet je toch gaan kijken naar de spelers die er rond lopen en het vermogen om af te maken.
Ik bedoel, niet iedereen kan beschikken over Ibrahimovic of Messi. Maar af en toe dan eens een doelpuntje als het niet teveel gevraagd is, dat moet toch wel een keer kunnen? Pelle is voor drie wedstrijden geschorst. Ik ben benieuwd wie er allemaal gaan scoren.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 09:46 uur
musician schreef:
Als één of twee van die kansjes er is in mogen, speel je een heel andere wedstrijd.
Als als als....dat hoor en zie ik tegenwoordig bij elke Nederlandse top(b?) club...als Ajax de kansen tegen Celtic benut had, als Djordjevic voor Twente op 2-2 niet 2 levensgrote kansen had gemist en zo kan ik nog wel even doorgaan....natuurlijk kan het een incidentele keer voorkomen dat je zo een wedstrijd niet wint of zelfs verliest, dat overkomt iedere club wel eens, maar het is bij de Nederlandse tobclubs (geen enkele uitgezonderd) gewoon zo structureel geworden dat je kunt spreken van een chronisch gebrek aan kwaliteit.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 16:09 uur
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 16:58 uur
chevy93 schreef:
Zlatan is op dit moment wel het nieuwe fenomeen geworden.
Zlatan is op dit moment wel het nieuwe fenomeen geworden.
Nieuwe? Dat is ie al jaren.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 17:04 uur
Zlatan heeft vooral het "geluk" dat hij de laatste weken krankzinnige dingen doet.
Maar een fenomeen is hij al een hele tijd, inderdaad. Vlak na zijn Ajax-tijd.

0
geplaatst: 29 oktober 2013, 17:09 uur
He$$el_01 schreef:
Zlatan is overschat.
Zlatan is overschat.
Wie denkt er dan dat hij God is?
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 17:13 uur
Nicolage Rico schreef:
Zlatan heeft vooral het "geluk" dat hij de laatste weken krankzinnige dingen doet.
Net als Sneijder ("te klein" had ik bij Ibra bij Ajax mijn bedenkingen ("te egoïstisch/weinig sociaal"). We weten allemaal hoe het is afgelopen - als ik kijk naar zijn CV, zie ik alleen maar topclubs - maar een egotripper is ie wel

Oud-spits Ralf Edström die uit dezelfde omgeving komt als Toivonen heeft zich niet alleen over Toivonen kritisch uitgelaten, maar ook over Zlatan; Zlatan was woest (en toonde weer eens weinig aanmerkingen te kunnen velen).
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 17:19 uur
Voorheen was hij toch echt niet van het niveau van een Ronaldo of Messi. Bij Inter en Barça heeft hij toch weinig echt grootse dingen gedaan.
Pas bij Milan begon hij met z'n grootheidswaanzin (correct me if I'm wrong..), iets wat sinds hij bij PSG zit tot grootste proporties is opgeblazen. Met als verschil dat het nu soms terecht is/lijkt.
Pas bij Milan begon hij met z'n grootheidswaanzin (correct me if I'm wrong..), iets wat sinds hij bij PSG zit tot grootste proporties is opgeblazen. Met als verschil dat het nu soms terecht is/lijkt.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 17:29 uur
Hij heeft ook niet het niveau van Ronaldo en Messi, maar zit er toch wel tegenaan. Gewoon 1 van de beste spitsen van de laatste decennia.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 17:47 uur
Zlatan is gekild door lieve Messi in zijn Barca tijd.
De man heeft teminste een eigen mening. En wat nog leuker is hij komt er ook nog voor uit.
Dat zijn mensen die ik in ieder geval zeeeeer kan waarderen. Zeker in de grijze muizen voetbal wereld. Plus de man komt en gaat met een pak prijzen die eigenlijk zijn weerga niet kent.
Behalve bij Juve dan. Want daar werden prijzen behaald die niet geheel in de haak waren.
Zlatan is KING
De man heeft teminste een eigen mening. En wat nog leuker is hij komt er ook nog voor uit.
Dat zijn mensen die ik in ieder geval zeeeeer kan waarderen. Zeker in de grijze muizen voetbal wereld. Plus de man komt en gaat met een pak prijzen die eigenlijk zijn weerga niet kent.
Behalve bij Juve dan. Want daar werden prijzen behaald die niet geheel in de haak waren.
Zlatan is KING
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 29 oktober 2013, 17:50 uur
Sindsdien kan Zlatan voor mij niks meer fout doen.

0
geplaatst: 29 oktober 2013, 18:47 uur
Die had er ook een befaamde opzitten tijdens het WK in 1998. 
Niet eens bestraft overgens.
Bergkamp was over het algemeen wel iets opzichtiger in het maken van gemene overtredingen.
Van Basten was daar over het algemeen iets beter in. Maar die stond ook in de Laars zijn dingen te doen.

Niet eens bestraft overgens.
Bergkamp was over het algemeen wel iets opzichtiger in het maken van gemene overtredingen.
Van Basten was daar over het algemeen iets beter in. Maar die stond ook in de Laars zijn dingen te doen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 oktober 2013, 19:20 uur
Messi zei dat ooit toen Ronaldo zei dat hij door God gestuurd is om te voetballen. Naar ventje.

0
geplaatst: 29 oktober 2013, 19:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Hij is al van in zijn ajax tijd de beste spits ter wereld, niemand die in de buurt komt.Zlatan heeft vooral het "geluk" dat hij de laatste weken krankzinnige dingen doet.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 20:12 uur
Ik denk dat Sinisa Mihajlovic daar anders over denkt... die heeft ie toch een flinke schop verkocht.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 20:49 uur
Da's best wel vreemd toch?
Zegt Johan je iets?
Of Willem?
Of Willie?
Diego meschien?
Zegt Johan je iets?
Of Willem?
Of Willie?
Diego meschien?
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 21:20 uur
herman schreef:
Ik denk dat Sinisa Mihajlovic daar anders over denkt... die heeft ie toch een flinke schop verkocht.
(quote)
Daar doelde ik op, idd.
Had daarnaast nog wel meer smerige overtredingen in petto.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 21:22 uur
jassn schreef:
(quote)
Hij is al van in zijn ajax tijd de beste spits ter wereld, niemand die in de buurt komt. In zijn eerste seizoenen kon hij amper overtuigen, scoorde ook maar 6 x in zijn eerste seizoen. Pas in het laatste seizoen kwam zijn talent echt naar boven. Daarna werd hij pas een topspits.
Van Persie komt op dit moment wel in de buurt. Is ook een fenomeen op 't moment.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 21:25 uur
Stijn_Slayer schreef:
Messi zei dat ooit toen Ronaldo zei dat hij door God gestuurd is om te voetballen. Naar ventje.
(quote)
Hier doel je op?

http://m.demotivation.us/media/demotivators/demotivation.us__Ronaldo-is-speaking-with-Messi-R.-God-sent-me-to-play-football.-M.-I-didnt-sent-anyone.jpg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.